Urmo Aaval on leping Citroeniga!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Võrus siis saab sel aastal näha taaskord ühte WRC masinat ,mis veel Eesti pinnal pole käinud. SUPER! Edu Urmole algavaks hooajaks ning palju kordaminekuid.
Klaev Spordi ja CatWeesi logodega C4 tulemas
Klaev Spordi ja CatWeesi logodega C4 tulemas

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ei see ei ole kokkusattumus. Nii see asi ongi. Oli kunagi sügisel juttu, et tahetakse luua WRT Estonia. Ning nüüd tundub, et see asi tehtigi teoks. Usun, et mõlemal masinal nii C4 jal kui Ka Martini autol saab olema kapotil eesti trikoloori värvid.Erki kirjutas:See huvitav asi ka, et Rauam sõidab PWRC-s samuti World Rally Team Estonias... Kokkusattumus?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 317
- Liitunud: 18 Jaan 2007, 16:55
- Asukoht: tartu
Oh ikka tuli lõpuks see pressikas nüüd saab jälle õhtuti rahulikult magama minna ega pea enam närvitsema, et kas tõesti oli see ainulkt kõlakas.
Nüüd ei ole miskit pöidlad pihku ja tulevaid kiireid aegu ootama.
Edu Aavale ja Sikule, samuti teistel rallpaaridele kes MM karusellis kaasa teevad ja lippu vardas hoiavad

Nüüd ei ole miskit pöidlad pihku ja tulevaid kiireid aegu ootama.
Edu Aavale ja Sikule, samuti teistel rallpaaridele kes MM karusellis kaasa teevad ja lippu vardas hoiavad



Eesti rallitipp Urmo Aava sõlmis koos kaardilugeja Kuldar Sikuga neljapäeva õhtul ühe aasta pikkuse lepingu MM-sarja kuuluva Citroeni tehasetiimiga.
Sel aastal kümnel MM-rallil osalev Aava esindab etappidel küll alles käivitatud Eesti rallitiimi, kuid sisuline töö toimub koos prantslastega. „Saame kasutada Citroen Spordi teadmisi, seda alates ilmaennustusest ja lõpetades inseneride abiga auto sedastamisel,” lausus ta. „Kuigi me ei osale tänavu viiel rallil, saame siiski neid trasse meeskonna vahendusel tundma õppida,” lisas Aava, kes juba pühapäeval sõidab hooaja avaetapile Monte Carlosse olusid uurima.
„Valisime võimalikest variantidest parima,” teatas Sikk. „Meil oli teisigi ning odavamaid pakkumisi, kuid otsuse langetamisel sai määravaks hinna ja kvaliteedi suhe.”
Kaotust võitjale üritatakse vähendada poole võrra
Aava ja Sikk löövad sel aastal MM-i tasemel kaasa Rootsi, Jordaania, Sardiinia, Kreeka, Türgi, Soome, Saksamaa, Korsika, Hispaania ja Suurbritannia rallil. Lisaks võisteldakse enne Soome etappi Võrus. Kõrvalt tuleb tänavu vaadata Monte Carlo, Mehhiko, Argentina, Uus-Meremaa ning Jaapani jõuproovi. „Soovime kindlasti ka vähemalt korra Eestis võistelda,” ei varjanud Aava. „Nii saame oma oskusi ka kohalikele fännidele ja toetajatele näidata.”
Aava sõnul ei oota ta rallidelt mingeid konkreetseid kohti, vaid üldist edasiminekut. „Kui mullu kaotasime näiteks Soomes kilomeetriga parimale 1,3 sekundit, siis nüüd tahaks selle kärpida 0,7 sekundile,” rehkendas rallimees. „Kohtasid võib nüüd muidugi igaüks ise arvutama hakata,” poetas ta muheledes. „Mingitele kindlatele rallidele me edumõtetega ei lähe, sest targa eeltöö najal võib hea tulemuse teha igal pool.”
Citroeni esinumbrina jätkab ka sel aastal valitsev maailmameister Sebastien Loeb Prantsusmaalt, teise piloodina aga hispaanlane Daniel Sordo. Aava käsutuses saab tänavu olema Citroeni C4 eelmise aasta mudel, millega Loeb oma neljanda tiitli võitis. „Meil on väga hea meel, et Aava valik langes Citroën C4 WRC võistlusauto kasuks,” sõnas Citroen Sport Technologiesi vastutav esindaja Benoit Nogier. „Pakume omalt poolt Aavale ja Sikule samasuguse professionaalse teenuse, mida saavad ka teised tiimi liikmed Loeb ning Sordo. Omalt poolt loodame, et see on pikaajalise koostöö algus, mida kroonivad kõiki rõõmustavad tulemused.”
Aava: JRC autoga näidatud kiirused ei maksa midagi
Kahel eelmisel aastal Junior RC sarjas teiseks tulnud Aava tunnistas, et need tulemused ei maksa rallimaailmas suurt midagi. „JRC autoga hea tempo tegemine ei vii kuigi kaugele,” lausus Aava veendunult. „Meie pilgud olid suunatud juba 2006. aastal WRC sarja poole ja eelmisel aastal õnnestus sellele karusselliga ka paaril korral astuda. Eesmärgiks oli saada vähemalt punkt, kuid täitsime ülesande kolmekordselt.
Uue lepingu nimel alustasime tööd pärast mullust Soome etappi. Meie jaoks on oluline, et saame nüüd kasutada tipptehnoloogiat, lisaks annab Citroen Sport hulgaliselt kogemusi. Samas ei saa me aastat kulutada vaid õppimisele, mingeid tulemusi peab ka näitama.”
Eesti oma rallitiim kogub tuult tiibadesse
Kuigi Aava on ennast MM-etappidele üles andnud Eesti rallitiimi sõitjana, ei tähenda see veel uuele meeskonnale seatud ülesannete täitumist. „Las asi läheb korralikult käima, siis räägime sellel teema edasi,” ütles Aava, kuidas teatas, et meeskonda kuluvad ka Jaan Mölder ja Martin Rauam. „Ootame tuge riigilt, sest me ringleme üle maailma ning autol on reklaampinda Eesti tutvustamiseks küllaga.”
Eesti Autospordi Liidu peasekretäri Arno Sillati sõnul on Aava puhul tegemist Eesti inimese musternäidisega. „Urmo on tüüpiline eestlane, kes rühib kõige kiuste tippu,” lahkas spordijuht. „Ta on järelkasvule otseseks eeskujuks, lisaks veab ta omanimelist noorte rallisprindi sarja, mille tähtsust Eesti autospordis on võimatu alahinnata.”
Ivo Dobkevitsch
http://etvsport.ee/index.php?0566340
Sel aastal kümnel MM-rallil osalev Aava esindab etappidel küll alles käivitatud Eesti rallitiimi, kuid sisuline töö toimub koos prantslastega. „Saame kasutada Citroen Spordi teadmisi, seda alates ilmaennustusest ja lõpetades inseneride abiga auto sedastamisel,” lausus ta. „Kuigi me ei osale tänavu viiel rallil, saame siiski neid trasse meeskonna vahendusel tundma õppida,” lisas Aava, kes juba pühapäeval sõidab hooaja avaetapile Monte Carlosse olusid uurima.
„Valisime võimalikest variantidest parima,” teatas Sikk. „Meil oli teisigi ning odavamaid pakkumisi, kuid otsuse langetamisel sai määravaks hinna ja kvaliteedi suhe.”
Kaotust võitjale üritatakse vähendada poole võrra
Aava ja Sikk löövad sel aastal MM-i tasemel kaasa Rootsi, Jordaania, Sardiinia, Kreeka, Türgi, Soome, Saksamaa, Korsika, Hispaania ja Suurbritannia rallil. Lisaks võisteldakse enne Soome etappi Võrus. Kõrvalt tuleb tänavu vaadata Monte Carlo, Mehhiko, Argentina, Uus-Meremaa ning Jaapani jõuproovi. „Soovime kindlasti ka vähemalt korra Eestis võistelda,” ei varjanud Aava. „Nii saame oma oskusi ka kohalikele fännidele ja toetajatele näidata.”
Aava sõnul ei oota ta rallidelt mingeid konkreetseid kohti, vaid üldist edasiminekut. „Kui mullu kaotasime näiteks Soomes kilomeetriga parimale 1,3 sekundit, siis nüüd tahaks selle kärpida 0,7 sekundile,” rehkendas rallimees. „Kohtasid võib nüüd muidugi igaüks ise arvutama hakata,” poetas ta muheledes. „Mingitele kindlatele rallidele me edumõtetega ei lähe, sest targa eeltöö najal võib hea tulemuse teha igal pool.”
Citroeni esinumbrina jätkab ka sel aastal valitsev maailmameister Sebastien Loeb Prantsusmaalt, teise piloodina aga hispaanlane Daniel Sordo. Aava käsutuses saab tänavu olema Citroeni C4 eelmise aasta mudel, millega Loeb oma neljanda tiitli võitis. „Meil on väga hea meel, et Aava valik langes Citroën C4 WRC võistlusauto kasuks,” sõnas Citroen Sport Technologiesi vastutav esindaja Benoit Nogier. „Pakume omalt poolt Aavale ja Sikule samasuguse professionaalse teenuse, mida saavad ka teised tiimi liikmed Loeb ning Sordo. Omalt poolt loodame, et see on pikaajalise koostöö algus, mida kroonivad kõiki rõõmustavad tulemused.”
Aava: JRC autoga näidatud kiirused ei maksa midagi
Kahel eelmisel aastal Junior RC sarjas teiseks tulnud Aava tunnistas, et need tulemused ei maksa rallimaailmas suurt midagi. „JRC autoga hea tempo tegemine ei vii kuigi kaugele,” lausus Aava veendunult. „Meie pilgud olid suunatud juba 2006. aastal WRC sarja poole ja eelmisel aastal õnnestus sellele karusselliga ka paaril korral astuda. Eesmärgiks oli saada vähemalt punkt, kuid täitsime ülesande kolmekordselt.
Uue lepingu nimel alustasime tööd pärast mullust Soome etappi. Meie jaoks on oluline, et saame nüüd kasutada tipptehnoloogiat, lisaks annab Citroen Sport hulgaliselt kogemusi. Samas ei saa me aastat kulutada vaid õppimisele, mingeid tulemusi peab ka näitama.”
Eesti oma rallitiim kogub tuult tiibadesse
Kuigi Aava on ennast MM-etappidele üles andnud Eesti rallitiimi sõitjana, ei tähenda see veel uuele meeskonnale seatud ülesannete täitumist. „Las asi läheb korralikult käima, siis räägime sellel teema edasi,” ütles Aava, kuidas teatas, et meeskonda kuluvad ka Jaan Mölder ja Martin Rauam. „Ootame tuge riigilt, sest me ringleme üle maailma ning autol on reklaampinda Eesti tutvustamiseks küllaga.”
Eesti Autospordi Liidu peasekretäri Arno Sillati sõnul on Aava puhul tegemist Eesti inimese musternäidisega. „Urmo on tüüpiline eestlane, kes rühib kõige kiuste tippu,” lahkas spordijuht. „Ta on järelkasvule otseseks eeskujuks, lisaks veab ta omanimelist noorte rallisprindi sarja, mille tähtsust Eesti autospordis on võimatu alahinnata.”
Ivo Dobkevitsch
http://etvsport.ee/index.php?0566340
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]