Erki kirjutas:Ma ei saa enam üldse aru miks kõik jahuvad esimesest ja teisest sõitjast...
Oleneb muidugi teamist nagu öeldud. Aga oletame, et Markko ja Petter sõidavad esimestest rallidest peale võrdselt ja juhivad pikalt kuna Subaru on kiireim. Ütle mulle, kas sellisel juhul lastaksegi neil lõpuni võidu sõita? Kahtlemata mitte ja hiljem või varem tehakse otsus kellele panustatakse. ja see poleks mitte Markko.
Võrdlused Markkost, Colinist ja Carlosest ei oma mingit tähendust.
Miks sa arvad et Subarus Solbergi Märtinist paremini koheldakse? Ega ma ka kindalt ei ütle et nii või naa. Kui Carlos ja Colin Fordis sõitsid siis pidid minumeelest küll mõlemad mõnikord teise ette laskma.
Ses suhtes on tegelt Peugeot kõige parem lahendus, seal ei mäletagi sellist hetke kus Korraadu oleks öelnud, et sina võta hoogu maha. Selleaastasel Soome rallil ju ka tõdes et ei saa sundida piloote oma tempost aeglasemalt sõitma.
PS: Nii Märtin kui Solberg on tõestanud et on kindla käega sõitjad, väljasõitu viimasel katsel pole karta.
Erki kirjutas:Ma ei saa enam üldse aru miks kõik jahuvad esimesest ja teisest sõitjast...
Oleneb muidugi teamist nagu öeldud. Aga oletame, et Markko ja Petter sõidavad esimestest rallidest peale võrdselt ja juhivad pikalt kuna Subaru on kiireim. Ütle mulle, kas sellisel juhul lastaksegi neil lõpuni võidu sõita? Kahtlemata mitte ja hiljem või varem tehakse otsus kellele panustatakse. ja see poleks mitte Markko.
Võrdlused Markkost, Colinist ja Carlosest ei oma mingit tähendust.
Miks sa arvad et Subarus Solbergi Märtinist paremini koheldakse? Ega ma ka kindalt ei ütle et nii või naa. Kui Carlos ja Colin Fordis sõitsid siis pidid minumeelest küll mõlemad mõnikord teise ette laskma.
Ses suhtes on tegelt Peugeot kõige parem lahendus, seal ei mäletagi sellist hetke kus Korraadu oleks öelnud, et sina võta hoogu maha. Selleaastasel Soome rallil ju ka tõdes et ei saa sundida piloote oma tempost aeglasemalt sõitma.
PS: Nii Märtin kui Solberg on tõestanud et on kindla käega sõitjad, väljasõitu viimasel katsel pole karta.
Siin tasub meenutada Delecouri ja Panizzi asfaldirallisid
Erki kirjutas:Ma ei saa enam üldse aru miks kõik jahuvad esimesest ja teisest sõitjast...
Oleneb muidugi teamist nagu öeldud. Aga oletame, et Markko ja Petter sõidavad esimestest rallidest peale võrdselt ja juhivad pikalt kuna Subaru on kiireim. Ütle mulle, kas sellisel juhul lastaksegi neil lõpuni võidu sõita? Kahtlemata mitte ja hiljem või varem tehakse otsus kellele panustatakse. ja see poleks mitte Markko.
Võrdlused Markkost, Colinist ja Carlosest ei oma mingit tähendust.
Ei usu, et sellisel juhul tuleks tiimikorraldused - mitte enne kui ühel neist on kindel käegakatsutav edu (7-8 punkti).
Erki kirjutas:Ma ei saa enam üldse aru miks kõik jahuvad esimesest ja teisest sõitjast...
Oleneb muidugi teamist nagu öeldud. Aga oletame, et Markko ja Petter sõidavad esimestest rallidest peale võrdselt ja juhivad pikalt kuna Subaru on kiireim. Ütle mulle, kas sellisel juhul lastaksegi neil lõpuni võidu sõita? Kahtlemata mitte ja hiljem või varem tehakse otsus kellele panustatakse. ja see poleks mitte Markko.
Võrdlused Markkost, Colinist ja Carlosest ei oma mingit tähendust.
Ei usu, et sellisel juhul tuleks tiimikorraldused - mitte enne kui ühel neist on kindel käegakatsutav edu (7-8 punkti).
kas mitte tiimikorraldus oli juba esimesel rallil Montes kus Fransuaa pidi Markko mööda laskma. Kahjuks läheb jutt teemast mööda
Näe, Duval-poiss tuli tagasi teemasse. Sellel ajal oli ju Markko ja Fransuaaa vahel pisuke tasemevahe. Kahe tipp-piloodi vahel on vähe teised lood. Aga eks tulevik näitab.
Duvali oskused asfaldil on, nagu nähtud, samaväärsed MM-i omaga. Kiiretel kruusarallidel ja lumel teeb MM siiski pika puuga talle pähe.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
See hooaeg astus ta tõesti natuke kannale ja areng on olnud märgatav, aga minu arust on talle kätte maksnud liigne uljus. Nimelt, tunnetades, et võitlus käib väga kõrgetele kohtadele, kipub poiss vigu tegema. Rohkem külma närvi ja vähem rapsimist ja mees on kindel küsija.
Nii arvan mina.
Fulber kirjutas:See hooaeg astus ta tõesti natuke kannale ja areng on olnud märgatav, aga minu arust on talle kätte maksnud liigne uljus. Nimelt, tunnetades, et võitlus käib väga kõrgetele kohtadele, kipub poiss vigu tegema. Rohkem külma närvi ja vähem rapsimist ja mees on kindel küsija.
Nii arvan mina.
Ega sa mööda ei panegi. Järgmine hooaeg võib mees olla tõsine küsija.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Fulber kirjutas:See hooaeg astus ta tõesti natuke kannale ja areng on olnud märgatav, aga minu arust on talle kätte maksnud liigne uljus. Nimelt, tunnetades, et võitlus käib väga kõrgetele kohtadele, kipub poiss vigu tegema. Rohkem külma närvi ja vähem rapsimist ja mees on kindel küsija.
Nii arvan mina.
Ega sa mööda ei panegi. Järgmine hooaeg võib mees olla tõsine küsija.
Ise ikkagi usun, et hoolimata kõigest, on duval siiski tõsine küsija peamiselt asfaltil. Kruusavõitu, mina vähemalt ei usu, et Duvalil järgmine aasta reaalne saavutada oleks.
Fulber kirjutas:See hooaeg astus ta tõesti natuke kannale ja areng on olnud märgatav, aga minu arust on talle kätte maksnud liigne uljus. Nimelt, tunnetades, et võitlus käib väga kõrgetele kohtadele, kipub poiss vigu tegema. Rohkem külma närvi ja vähem rapsimist ja mees on kindel küsija.
Nii arvan mina.
Ega sa mööda ei panegi. Järgmine hooaeg võib mees olla tõsine küsija.
Ise ikkagi usun, et hoolimata kõigest, on duval siiski tõsine küsija peamiselt asfaltil. Kruusavõitu, mina vähemalt ei usu, et Duvalil järgmine aasta reaalne saavutada oleks.
Eks see järgmine hooaeg paistab milleks Duval suuteline on. Nüüd tal Loebiga võrdne masin istumise all. Mis kõige tähtsam ka kiire ja vastu pidav masin.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kuskilt uudistest jooksis läbi teema, et Duval ei ole kohe mitte sitikaga rahul. Ei pidavat see masin kohe mitte tema sõidustiiliga ühtima. Mehhanikud pidavat nägema roppu vaeva, et seadistada auto mehele meelepäraseks.