Ferrari ja FIA koostöö!
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Aga mul on täitsa poogen, mis teeb Ferrari või Fia, auto üksinda sõitjat edasi ei vii. M. Schumacher on parim sõitja, see on ainus asi, mida mul vaja uskuda ja mis minu jaoks tähtis
Ja kui Schumacher üxkord kukub, siis on see vanadus, ta on juba elav Legend 
NB! See mõttetu ilkumine käib ka jah tõesti närvi. Ära vaata, kui ei meeldi !


NB! See mõttetu ilkumine käib ka jah tõesti närvi. Ära vaata, kui ei meeldi !

Viimati muutis RudiTurbo, 23 Aug 2004, 22:20, muudetud 1 kord kokku.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
No iga aasta lisavad nad 1 sõidu, et ta enda rekordid parandaksErki kirjutas:No ma ei tea. Kõigi kallal ju ilgutakse. Ega ma olen ikkagi edasi Kimi, Jacquesi ja Fisico fänn.Kuigi jah. Järgmine aasta võiks Schumi proovida võita kõik sõidud. Siis oleks kindel et rekordit enam keegi ei löö.

tax'il kah hea teoria
"Come on, you can see more than that"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Kuigi augusti lõpuni kestis Vormel-1 sarjas testikeeld, võis teisipäeval Monza ringrajal kuulda mürisemas Ferrari V10 vormeli mootoreid. Tegemist ei olnud siiski tavalise testisessiooniga.
Nimelt palus FIA Ferrari abi, et leida lahendus järgmiseks aastaks aerodünaamika reeglistiku määramisel. Luca Badoer ja Andrea Bertolini käsutuses oli kaks F2004, mille tagatiib ja difuuser vastasid 2005. aastaks plaanitavatele reeglitele. Itaallased kihutasid üksteise tuules ning katsetasid, kui lihtne on eessõitvast vormelist mööduda. Kokku läbiti päeva jooksul 319 km.
Ferrari pressiesindaja sõnul palus FIA itaalia meeskonnalt kahte pilooti ja kahte vormelit. 2005. aasta tehniline reeglistik peab selguma hiljemalt järgmise nädala alguseks.
Ehe näide ju kuidas Ferrari ja FIA teevad koostööd. Ning on eelistatud olukorras võrreldes teiste meeskondadega.
Nimelt palus FIA Ferrari abi, et leida lahendus järgmiseks aastaks aerodünaamika reeglistiku määramisel. Luca Badoer ja Andrea Bertolini käsutuses oli kaks F2004, mille tagatiib ja difuuser vastasid 2005. aastaks plaanitavatele reeglitele. Itaallased kihutasid üksteise tuules ning katsetasid, kui lihtne on eessõitvast vormelist mööduda. Kokku läbiti päeva jooksul 319 km.
Ferrari pressiesindaja sõnul palus FIA itaalia meeskonnalt kahte pilooti ja kahte vormelit. 2005. aasta tehniline reeglistik peab selguma hiljemalt järgmise nädala alguseks.
Ehe näide ju kuidas Ferrari ja FIA teevad koostööd. Ning on eelistatud olukorras võrreldes teiste meeskondadega.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi