Märtin Peugeot's !!!???
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Loodan, et kui see leping ka juba sõlmitud on või alles sõlmitakse, et siis Markko ikka terve hooaja kaasa sõidab. Mitte nii, et sõidab ainult kruusal ja keegi kolma asfaldil. Või siis kolm kruusa etappi tema ja siis järgmised kolma Rovanpera. Ah sai üks segane jutt siia kirjutatud. Ehk sai keegi mu mõttest aru.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Sain aru.Kolin kirjutas:Loodan, et kui see leping ka juba sõlmitud on või alles sõlmitakse, et siis Markko ikka terve hooaja kaasa sõidab. Mitte nii, et sõidab ainult kruusal ja keegi kolma asfaldil. Või siis kolm kruusa etappi tema ja siis järgmised kolma Rovanpera. Ah sai üks segane jutt siia kirjutatud. Ehk sai keegi mu mõttest aru.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Mina siiski kahtlen selles. Aga mingisuguste juttude põhjal tean et mingi leping on, ja oskan oletada, et minek on kas Peugeot'i või Citroeni. Mis iseenesest on hea, sest et nendel tiimidel on raha, ja seal on ka kõige paremad tulevikuväljavaated. Ford, olgugi kui hea või tore tiim, ei suuda selliseid võimalusi pakkuda. IMO oleks parem valik Citroen, sest auto paistab parem olevat. Peugeotil on uus kast tulekul, vast teeb see asja paremaks, kuid arvan et selle auto tähelende hakkab järgmise aasta Montest. Ja see legendi sättimine on ikka kõige väiksem mure siinkohal.
Isiklik tuleviku visioon on see, et Markko ikkagi Citroeni satub. Järgmise aasta tiitli parseldaks juba tema kaela, ning Citroen teeks seda mida Peugeot aastatel 2000-2002. Selle aasta tiitlid on ju juba sisuliselt jagatud, ning kombinatsioon Loeb-Märtin on mida annaks lüüa!
Bosse on küll tore sõitja, kuid vaadates kurba statistikat viimasest (ja ka sellest) aastast, siis võiks tema närvikava küsimuse alla seada. On ta ju vaieldamatult kiireim, kuid tema sagedased vead enam kui kompenseerivad selle.
Isiklik tuleviku visioon on see, et Markko ikkagi Citroeni satub. Järgmise aasta tiitli parseldaks juba tema kaela, ning Citroen teeks seda mida Peugeot aastatel 2000-2002. Selle aasta tiitlid on ju juba sisuliselt jagatud, ning kombinatsioon Loeb-Märtin on mida annaks lüüa!
Bosse on küll tore sõitja, kuid vaadates kurba statistikat viimasest (ja ka sellest) aastast, siis võiks tema närvikava küsimuse alla seada. On ta ju vaieldamatult kiireim, kuid tema sagedased vead enam kui kompenseerivad selle.
Citikal on ka uus auto tulemas. Xsara tuli küll praktiliselt vigadeta, loodaks et ka C4. Peugeotis oleks eeliseks see et tl on Bossega suht sarnane sõidustiil niiet auto peaks vast sobima. Aind jah see kast. Ja veel, noh nii ettevaatusabinõuks võiks siis Markko hakata käelihaseid täiendavalt treenima. 


No Märtin on sellise klassi sõitja ju ka kellele ei hakataks elu sees mingit poolikut hooaega pakkuma. Pealegi on ta ju ka tõestanud et on ühtviisi kiire igal pinnasel, ka asfaldil.Kolin kirjutas:Loodan, et kui see leping ka juba sõlmitud on või alles sõlmitakse, et siis Markko ikka terve hooaja kaasa sõidab. Mitte nii, et sõidab ainult kruusal ja keegi kolma asfaldil. Või siis kolm kruusa etappi tema ja siis järgmised kolma Rovanpera. Ah sai üks segane jutt siia kirjutatud. Ehk sai keegi mu mõttest aru.

gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tuohino on muidugi selge kanditaat, aga miks mitte Daniel Carlsson, Tobias Johansson või ka Jussi Välimäki.Kolin kirjutas:Kui Markko Fordist lahkub mis on 65% kindel. Oleks huvitav teada kelle Ford omale teiseks sõitjaks palkab. kui nad ültse jätkavad. Ise arvan, et üks varjantidest on J. Tuohino või äkki Alister.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aix
Ise arvan, et Tuohino ei saa kõvakattega teedel eriti hästi hakkama, aga võibolla ma ka eksin.Strike kirjutas:Tuohino oleks küll vääriline asendaja Markkole Fordi meeskonnas. Aga algul ootame ametlikud uudised septembri kuus ära ja siis ole näha mis saab.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Selles on sul õigus, et kui Ford jätkab siis saavad sinna pilootideks need vennad kes eriti palka ei küsi. Kuna Fordil ei ole ju raha, et mega palkasi meestele maksta. Aga miks mitte ei võiks Fordi teiseks piloodika Alister Mcrae saada. Ta asendab ka ju Markkot ühel rallil ja kui näitab seal head minekut võib ju kõik juhtuda. Tal ju kogemusi ka.Carlos kirjutas:Fordi saab tõenäoliselt see, kes "palka ei taha". Tuohinol seda võimalust ei ole, Carlssonil ja Johanssonil on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Alister asendas Märtinit mingil promoüritusel, kus polnud väga pistmist võidusõidugaKolin kirjutas:Selles on sul õigus, et kui Ford jätkab siis saavad sinna pilootideks need vennad kes eriti palka ei küsi. Kuna Fordil ei ole ju raha, et mega palkasi meestele maksta. Aga miks mitte ei võiks Fordi teiseks piloodika Alister Mcrae saada. Ta asendab ka ju Markkot ühel rallil ja kui näitab seal head minekut võib ju kõik juhtuda. Tal ju kogemusi ka.

-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Tuleb tunnistda, et jällegi sul õigus.Carlos kirjutas:Alister asendas Märtinit mingil promoüritusel, kus polnud väga pistmist võidusõidugaKolin kirjutas:Selles on sul õigus, et kui Ford jätkab siis saavad sinna pilootideks need vennad kes eriti palka ei küsi. Kuna Fordil ei ole ju raha, et mega palkasi meestele maksta. Aga miks mitte ei võiks Fordi teiseks piloodika Alister Mcrae saada. Ta asendab ka ju Markkot ühel rallil ja kui näitab seal head minekut võib ju kõik juhtuda. Tal ju kogemusi ka.Lisaks on ta veidi vana juba ja siit läbikäinud noored on temast palju kiiremad. Alisteril pole ka väga variante, et tuntavat sponsorraha meeskonda tuua.


Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Selle ürituse tulemused:
Final Result - After Stage 8
1. Andrew Nesbitt - Subaru Impreza - 19:06.5
2. Austin MacHale - Ford Focus WRC - 19:13.3
3. Mike Manning - Ford Escort Rallycross - 19:34.6
4. James Foley - Mitsubishi EVO VIII - 19:49.6
5. Johnny O'Sullivan - Ford Escort WRC - 19:59.3
6. John McCluskey - Peugeot 306 Rallycross - 20:13.6
7. Jack Sleator - Mitsubishi EVO VIII - 20.22.0
8. Stuart Darcy - Mitsubishi EVO VI - 20:36.4
9. David James - Ford Escort - 20:54.4
10.Mark Courtney - Toyota Celica ST205 - 21:01.7
http://www.punchestownrally.com/
Final Result - After Stage 8
1. Andrew Nesbitt - Subaru Impreza - 19:06.5
2. Austin MacHale - Ford Focus WRC - 19:13.3
3. Mike Manning - Ford Escort Rallycross - 19:34.6
4. James Foley - Mitsubishi EVO VIII - 19:49.6
5. Johnny O'Sullivan - Ford Escort WRC - 19:59.3
6. John McCluskey - Peugeot 306 Rallycross - 20:13.6
7. Jack Sleator - Mitsubishi EVO VIII - 20.22.0
8. Stuart Darcy - Mitsubishi EVO VI - 20:36.4
9. David James - Ford Escort - 20:54.4
10.Mark Courtney - Toyota Celica ST205 - 21:01.7
http://www.punchestownrally.com/