2005 esialgne kalender
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Itaalia ralli toodi teistega (Vahemere rallidega - neli Vahemere rallit koos)kokku arvatavasti parema logistika saamiseks ja kulude kokkuhoiuks. Nagu teada, siis nendele rallidele söidab köigil tiimidel ühine varustuse laev. on teatud asju, mida vahepeal putitama ei pea (recce autod jne.) ja siis ei ole ka antud laeval vaja vahepeal kuskile kaugele kobida. Ühesönaga, ehk tuleb odavam. Tegemist on ka köik kruusarallidega.
Segarallisid ei peeta, kuna tootjad olid sellele vastu, kuna asfaldil oli vaja hoopis teistsugust autot. Auto ümber ehitamine ralli kestel on kulukas ja aeganöudev töö. Vahetada tuleks pidurid, ülekanded, kruusale vajalikud pöhjakaitsmed muuta rohkelt masina seadistust jne. ühesönaga pagana suur vaev. Selle lihtsustamiseks siis ongi rallid köik ühesugusel kattel. Niikuinii kasutatakse nendel puhkudel erinevaid autosid. Kui vaatate kalendrit, siis sellel on ka point. Näiteks Jaapani ralli vöib just seetöttu olla nii lähestikku Saksa ralliga, kuna niikuinii tiimid ei kasuta samu autosid, mis Saksas. Vöivad aga täiesti vabalt kasutada samu, mis Soomes. Citroen millalgi ütles ka välja, et sellel aastal plaanitakse putitada pigem sama autot kui teha uusi. Samas Ford ehitab pea igaks ralliks uue masina (natuke ülepingutatult öeldud). Aga samas on önnestunud Fordil nati paremini "erakatele" oma autusid müüa. BRC-s osaleb näiteks juba mitu wrc03 seadega Fordi, Jari Viital on WRC03, Kreeklasel Aris Vovosel jne. Citroeniga oleme viimasel ajal ainult näiteks näind Juuso Pykalistot. Pöhjus ka selge, miks keegi eriti Citroeni vanu susse ei soovi.. Pykalisto katkestas soome ralli mootoririkke töttu juba üsna varakult - pole just parim reklaam? Focuse on vahel vöibolla veidi aeglasemad, aga erakatele kogemuste kogumiseks ideaalsed, kuna nad kestavad pahatihti ralli löpuni (kui just ise väga käkki ei keera).
Muidugi jääb pisut arusaamatuks selle aasta GB ralli asukoht kalendris. GB- ralli vöib vast seepärast nii varakult peale Jaapanit toimuda, kuna see asub väga lähedal köikide tiimide keskustele. Eks siis mingi trikiga ikka völutakse need autod Jaapanist tagasi. aga mine tea? äkki näeb siis ka värskelt valmis vorbitud Citroene?
Segarallisid ei peeta, kuna tootjad olid sellele vastu, kuna asfaldil oli vaja hoopis teistsugust autot. Auto ümber ehitamine ralli kestel on kulukas ja aeganöudev töö. Vahetada tuleks pidurid, ülekanded, kruusale vajalikud pöhjakaitsmed muuta rohkelt masina seadistust jne. ühesönaga pagana suur vaev. Selle lihtsustamiseks siis ongi rallid köik ühesugusel kattel. Niikuinii kasutatakse nendel puhkudel erinevaid autosid. Kui vaatate kalendrit, siis sellel on ka point. Näiteks Jaapani ralli vöib just seetöttu olla nii lähestikku Saksa ralliga, kuna niikuinii tiimid ei kasuta samu autosid, mis Saksas. Vöivad aga täiesti vabalt kasutada samu, mis Soomes. Citroen millalgi ütles ka välja, et sellel aastal plaanitakse putitada pigem sama autot kui teha uusi. Samas Ford ehitab pea igaks ralliks uue masina (natuke ülepingutatult öeldud). Aga samas on önnestunud Fordil nati paremini "erakatele" oma autusid müüa. BRC-s osaleb näiteks juba mitu wrc03 seadega Fordi, Jari Viital on WRC03, Kreeklasel Aris Vovosel jne. Citroeniga oleme viimasel ajal ainult näiteks näind Juuso Pykalistot. Pöhjus ka selge, miks keegi eriti Citroeni vanu susse ei soovi.. Pykalisto katkestas soome ralli mootoririkke töttu juba üsna varakult - pole just parim reklaam? Focuse on vahel vöibolla veidi aeglasemad, aga erakatele kogemuste kogumiseks ideaalsed, kuna nad kestavad pahatihti ralli löpuni (kui just ise väga käkki ei keera).
Muidugi jääb pisut arusaamatuks selle aasta GB ralli asukoht kalendris. GB- ralli vöib vast seepärast nii varakult peale Jaapanit toimuda, kuna see asub väga lähedal köikide tiimide keskustele. Eks siis mingi trikiga ikka völutakse need autod Jaapanist tagasi. aga mine tea? äkki näeb siis ka värskelt valmis vorbitud Citroene?
Ralli! Ja kõik muu ununeb...
Vähe teemast mööda, aga selle eelmise jutu jätkuks. Citroene pole erasõitjate kätes seepärast, et neid pole müüdud. Citroenil seni endal raha piisavalt, aga Ford elatab meeskonda suurel määral autode müügist ja hooldusest. Juuso autol kasutatud mootor oli viimati kasutuses Loebi autol Kreekas ja eeldatakse, et WRC masina mootor kestab kolm rallit. Vahepeal teda muidugi hooldatakse, aga kolm rallit kasutatakse sama plokki niiöelda. Kuna Juuso auto oli renditud Kronose meeskonnast, mis lisaks Piedrafitale (ja PH Sport'ile) on suhteliselt tihedalt Citroeniga seotud, siis väga suur on tõenäosus, et juba makstud, kuid kasutamata raha eest saab Juuso veel sel aastal mõnel MM-etapil sõita Xsara WRC-ga.
2004 aasta Citroeni WRC on evo 2003 mudelist. Meeskond ei pidanud uute autode ehitamist otstarbekaks, kuna vanu nagunii ei müüda ja neid on lihtne uude modifikatsiooni konventeerida.
PS. Ühtegi WRC masinat ei müüda tehaste poolt vanade sussidena - nad kõik on eelnevalt rebuilditud.
2004 aasta Citroeni WRC on evo 2003 mudelist. Meeskond ei pidanud uute autode ehitamist otstarbekaks, kuna vanu nagunii ei müüda ja neid on lihtne uude modifikatsiooni konventeerida.
PS. Ühtegi WRC masinat ei müüda tehaste poolt vanade sussidena - nad kõik on eelnevalt rebuilditud.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ei teagi kust alustada bluuford tegi nii põhjaliku analüüsi. Alustame siis sellest, et Citroen kasutab eelmise aasta autosid, kuid pea iga ralli on kasutusel erinev auto, iga nelja või viie ralli tagant autod korduvad. Päris uusi Xsarasid tõesti enam ei ehitata.
Ford on tänavu ehitanud 6 uut Focust, millest üks on juba mahakantud. Seega enamus ajast kasutab ka Ford vanu autosid.
Peugeot tegi see aasta üsna huvitava pöörde, nimelt kui mullu ehitati vist ainult 3 uut 206-te, siis tänavu ehitati igaks ralliks enne Türgit kaks uut autot.
Teisi pole uurinud, kuid nad kõik kasutavad autosid korduvalt.
Ford Focus WRC03 on müüdud vaid 3 tükki, Austin McHale ja Jari Viita ostsid hooaja alguses ja enne Kreeka rallit ostis edale selle ka kreeklane Ioánnis Papadimitríou, kes on sellega ka Itaalia rallidel osalenud. McHale on ainsana nendest osalenud BRC-s oma Focus03-ga. Aris Vovos rentis oma autot Kreekas.
Kusjuures väga huvitav fakt on, et ükski nendest Focus WRC03-st ei ole suutnud erilist edu saavutada erasõitjate kätes.
Muide Ford muutis Duvali Türgi auto asfaldi seadesse ühe päevaga(vist kiireminigi), et kasutada seda Saksamaa testis. Tegu pole millegi võimatuga.
Segarallisid ei peeta aga sellepärast, et need on FIA reeglitega keelatud.
Ford on tänavu ehitanud 6 uut Focust, millest üks on juba mahakantud. Seega enamus ajast kasutab ka Ford vanu autosid.
Peugeot tegi see aasta üsna huvitava pöörde, nimelt kui mullu ehitati vist ainult 3 uut 206-te, siis tänavu ehitati igaks ralliks enne Türgit kaks uut autot.
Teisi pole uurinud, kuid nad kõik kasutavad autosid korduvalt.
Ford Focus WRC03 on müüdud vaid 3 tükki, Austin McHale ja Jari Viita ostsid hooaja alguses ja enne Kreeka rallit ostis edale selle ka kreeklane Ioánnis Papadimitríou, kes on sellega ka Itaalia rallidel osalenud. McHale on ainsana nendest osalenud BRC-s oma Focus03-ga. Aris Vovos rentis oma autot Kreekas.
Kusjuures väga huvitav fakt on, et ükski nendest Focus WRC03-st ei ole suutnud erilist edu saavutada erasõitjate kätes.
Muide Ford muutis Duvali Türgi auto asfaldi seadesse ühe päevaga(vist kiireminigi), et kasutada seda Saksamaa testis. Tegu pole millegi võimatuga.
Segarallisid ei peeta aga sellepärast, et need on FIA reeglitega keelatud.
Nii nati vastaks.
nagu olen aru saanud, siis Citroen oli tegelikult väga huvitatud sellest, et erasöitjad tunneks rohkem huvi Citroenide kasutamise vastu (Enne Soome rallit vöis vähemalt niisuguseid sönu välja lugeda). Kasu ei seisne mitte ainult teenitavas nutsus vaid ka Citroeni kui kaubamärgi propageerimises. Vana sussi all ma ei möelnud mitte otseselt vana sussi. aga lihtsalt seda, et auto on töepoolest mitmeid kordi kasutatud ja tehniliste probleemide tekkimise töenäosus märksa suurem. Mitte kunagi ei vahetat köiki osi välja ja see vöib tingida selle, et möni varem avastamata viga lihtsalt ilmneb kunagi hiljem. See oli selle vana sussi point..
Jah Peugeot ehitas neid masinaid nagu Standardi vabrik mööblit. aga ütleme, et nende eelarve vöimaldaks juba pisikest autotööstust ka arendada. eks igaüks teab kuhu oma pappi kulutada. Antud hetkel ei ole see siiski punktitabelist välja paistnud (muidugi on olnud ka rohkelt niisama ebaönne).
Fordi erakatel pole häid tulemusi, kuna nende söitjatel ei ole pisavalt kogemusi (Viitat ma nagu näiteks üldse ei pea söitjaks - Aga ta vähemalt laenab oma masinat igale poole. Exide rallil sai Latvala tema masinaga päris hea koha vist? täpselt hetkel enam ei mäleta 3.? Saksas söitis Jussi, kes löpuks sai siiski auto isegi niikiiresti jooksma, et löpetas enne pcwrc mehi
:)). Samas ei ole WRC03-esid omavate persoonide seas just ka köige paremaid piloote (Pigem rahakad rallit armastavad inimesed). Autot tavaliselt eelnevalt eriti ei testita ja ka rehvivaliku kogemus ei pruugi olla nii viimasepeal. Sama lugu auto seadmisega. WRC pole vormel, kus heade tulemuste saamiseks piisab punasest autost
Näiteks eelmisel aastal Duval - Poisil vöttis pea aasta, et auto enda maitsejärgi kiirelt liikuma lükata (eks tiba kogemusi kogus ikka ka). Ja muidugi.. Foscus WRC03 on oma kontseptsioonilt ehitatud kui racing car. enamus erakaid armastab aga söita palju külg-ees ja mitte nii kena söidujoonega kui seda teeb näiteks MM vöi MG. Kuna see masin just väga selliseks söitmiseks ei ole möeldud, siis on teda niimoodi ka raske kiiresti liikuma saada:)
Aga seda, et neid ainult kolm on "liikvele" lastud, see oli küll pisut üllatus. Pole viitsinud neid kokku kalkuleerida. Aga kui tagantjärele möelda, siis ega neid peale nende kolme ei meenugi
.. oot Ionnis Papadimitrioul peaks olema ka üks WRC 03 testiauto. millega Märtin EOS-il osales EX02OBF numbriga.. kui ma ei eksi?
Selle eelmise jutu kohta kahel teekattel toimuvate rallide kohta. Ma tean, et FIA reeglid ei luba ühel rallil kahte teekatet. Kuna keegi varem küsis, miks ei lubata, siis püüdsin lihtsalt pikemalt selgitada, mis sellise otsuse langetamise põhjuseks oli
Muutis küll ühe päevaga, aga märksa odavam on kui Sa ei pea tegema seda pöllul ja öhtuse 45 minutise teeninduspausi ajal! Eriti kui samalajal peaks tiba ka tegema hooldust.
nagu olen aru saanud, siis Citroen oli tegelikult väga huvitatud sellest, et erasöitjad tunneks rohkem huvi Citroenide kasutamise vastu (Enne Soome rallit vöis vähemalt niisuguseid sönu välja lugeda). Kasu ei seisne mitte ainult teenitavas nutsus vaid ka Citroeni kui kaubamärgi propageerimises. Vana sussi all ma ei möelnud mitte otseselt vana sussi. aga lihtsalt seda, et auto on töepoolest mitmeid kordi kasutatud ja tehniliste probleemide tekkimise töenäosus märksa suurem. Mitte kunagi ei vahetat köiki osi välja ja see vöib tingida selle, et möni varem avastamata viga lihtsalt ilmneb kunagi hiljem. See oli selle vana sussi point..
Jah Peugeot ehitas neid masinaid nagu Standardi vabrik mööblit. aga ütleme, et nende eelarve vöimaldaks juba pisikest autotööstust ka arendada. eks igaüks teab kuhu oma pappi kulutada. Antud hetkel ei ole see siiski punktitabelist välja paistnud (muidugi on olnud ka rohkelt niisama ebaönne).
Fordi erakatel pole häid tulemusi, kuna nende söitjatel ei ole pisavalt kogemusi (Viitat ma nagu näiteks üldse ei pea söitjaks - Aga ta vähemalt laenab oma masinat igale poole. Exide rallil sai Latvala tema masinaga päris hea koha vist? täpselt hetkel enam ei mäleta 3.? Saksas söitis Jussi, kes löpuks sai siiski auto isegi niikiiresti jooksma, et löpetas enne pcwrc mehi


Aga seda, et neid ainult kolm on "liikvele" lastud, see oli küll pisut üllatus. Pole viitsinud neid kokku kalkuleerida. Aga kui tagantjärele möelda, siis ega neid peale nende kolme ei meenugi

Selle eelmise jutu kohta kahel teekattel toimuvate rallide kohta. Ma tean, et FIA reeglid ei luba ühel rallil kahte teekatet. Kuna keegi varem küsis, miks ei lubata, siis püüdsin lihtsalt pikemalt selgitada, mis sellise otsuse langetamise põhjuseks oli

Ralli! Ja kõik muu ununeb...
Kui mõni tiim müüks auto, millel poleks kõik olulised osad välja vahetatud, siis üsna pea ei oleks tal ühtegi klienti. Aga see jutt läheb siin juba järgmise aasta kalendrist väga kaugele.bluuford kirjutas: Vana sussi all ma ei möelnud mitte otseselt vana sussi. aga lihtsalt seda, et auto on töepoolest mitmeid kordi kasutatud ja tehniliste probleemide tekkimise töenäosus märksa suurem. Mitte kunagi ei vahetat köiki osi välja ja see vöib tingida selle, et möni varem avastamata viga lihtsalt ilmneb kunagi hiljem. See oli selle vana sussi point..
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Reactions: 0
Ei ole neid mõlemat küll mõtet välja loopida kalendrist. Üks neist just peaks jääma, kuna eesmärk on ju ikkagi võimalikult erinevad rallid maha pidada - aeglane kruus, tavaline kruus, kiire kruus, asfalt, jäine asfalt, aeglane asfalt, lumi, muda. Loomulikult peaks üldsielt olema rallid siiski kiired, sest on lihtsalt atraktiivsemad, kui vähemalt 1 ralli peaks olema igast kategooriast esindatud.kajakas1 kirjutas:Miks nad ometi seda Küprost sealt välja ei võta. Keegi ei salli seda. türgi ka tegelt.
Minul vähemalt selline tagasihoidlik arvamus on.
Kui minu geograafia kogemusi arvestada, kas siis ei oleks odavam järjest pidadaxaus kirjutas:Taas on FIA tulnud välja uue kalendriga järgmiseks aastaks. Tegu on ikkagi veel kinnitamata kalendriga:
Monte Carlo Rally January 21-23
Swedish Rally February 11-13
Rally Mexico March 11-13
Rally of New Zealand April 8-10
Rally of Turkey April 29-May 1
Cyprus Rally May 13-15
Rally of Italy May 27-29
Acropolis Rally June 18-20
Rally of Argentina July 8-10
Rally Finland August 5-7
Deutschland Rally August 25-28
Rally GB September 16-18
Rally Japan September 30-October 1
Tour of Corsica October 14-16
Catalonia Rally October 28-30
Rally Australia November 10-13
Rally Mexico ja Rally of Argentina (kõik kruusa rallid)
Rally Australia, Rally of New Zealand ja Rally Japan (kõik kruusa rallid)
Kas nii ei oleks odavam kui mitte sõita ühelt kontinedilt teisele kogu aeg?
Aga loomulikult uleks siis natsa ära harjunud rallide aegu muutma

"Come on, you can see more than that"
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 912
- Liitunud: 15 Nov 2003, 20:15
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siis tuleb ju kolm komplekti varustust(autot) ühele mehele kaasa tassidaFrank kirjutas:Kui minu geograafia kogemusi arvestada, kas siis ei oleks odavam järjest pidadaxaus kirjutas:Taas on FIA tulnud välja uue kalendriga järgmiseks aastaks. Tegu on ikkagi veel kinnitamata kalendriga:
Monte Carlo Rally January 21-23
Swedish Rally February 11-13
Rally Mexico March 11-13
Rally of New Zealand April 8-10
Rally of Turkey April 29-May 1
Cyprus Rally May 13-15
Rally of Italy May 27-29
Acropolis Rally June 18-20
Rally of Argentina July 8-10
Rally Finland August 5-7
Deutschland Rally August 25-28
Rally GB September 16-18
Rally Japan September 30-October 1
Tour of Corsica October 14-16
Catalonia Rally October 28-30
Rally Australia November 10-13
Rally Mexico ja Rally of Argentina (kõik kruusa rallid)
Rally Australia, Rally of New Zealand ja Rally Japan (kõik kruusa rallid)
Kas nii ei oleks odavam kui mitte sõita ühelt kontinedilt teisele kogu aeg?
Aga loomulikult uleks siis natsa ära harjunud rallide aegu muutma

Parem sõita, kui kahetseda...