DTM-i 5.etapp-Norisring
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Verivärsked tulemused,sõit lõppes siis Mersude kolmikvõiduga kolme Audi ees.
1. 7 Paffett/GBR 72 1:00:52.341 1:00:52.341
2. 2 Albers/NED 72 1:00:54.307 01.966
3. 1 Schneider/GER 72 1:01:05.397 13.056
4. 5 Ekström/SWE 72 1:01:11.526 19.185
5. 6 Tomczyk/GER 72 1:01:22.291 29.950
6. 12 Kristensen/DEN 72 1:01:37.755 45.414
7. 14 Dumbreck/GBR 72 1:01:39.536 47.195
8. 10 Reuter/GER 71 1:01:04.982 1 Runde
9. 44 Pirro/ITA 71 1:01:07.086 1 Runde
10. 8 Alesi/FRA 71 1:01:13.419 1 Runde
11. 45 Biela/GER 71 1:01:19.262 1 Runde
12. 16 Bleekemolen/NED 70 1:00:54.003 2 Runden
13. 21 Mayländer/GER 70 1:00:57.344 2 Runden
14. 11 Abt/GER 64 54:49.638 8 Runden
15. 18 Mücke/GER 63 54:33.594 9 Runden
16. 20 Janis/CZE 61 52:57.254 11 Runden
17. 4 Aiello/FRA 40 34:49.497 32 Runden
18. 17 Winkelhock/GER 27 24:01.654 45 Runden
19. 15 Scheider/GER 20 16:53.737 52 Runden
20. 9 Frentzen/GER 6 6:48.233 66 Runden
21. 3 Fässler/SUI 5 4:25.370 67 Runden
1. 7 Paffett/GBR 72 1:00:52.341 1:00:52.341
2. 2 Albers/NED 72 1:00:54.307 01.966
3. 1 Schneider/GER 72 1:01:05.397 13.056
4. 5 Ekström/SWE 72 1:01:11.526 19.185
5. 6 Tomczyk/GER 72 1:01:22.291 29.950
6. 12 Kristensen/DEN 72 1:01:37.755 45.414
7. 14 Dumbreck/GBR 72 1:01:39.536 47.195
8. 10 Reuter/GER 71 1:01:04.982 1 Runde
9. 44 Pirro/ITA 71 1:01:07.086 1 Runde
10. 8 Alesi/FRA 71 1:01:13.419 1 Runde
11. 45 Biela/GER 71 1:01:19.262 1 Runde
12. 16 Bleekemolen/NED 70 1:00:54.003 2 Runden
13. 21 Mayländer/GER 70 1:00:57.344 2 Runden
14. 11 Abt/GER 64 54:49.638 8 Runden
15. 18 Mücke/GER 63 54:33.594 9 Runden
16. 20 Janis/CZE 61 52:57.254 11 Runden
17. 4 Aiello/FRA 40 34:49.497 32 Runden
18. 17 Winkelhock/GER 27 24:01.654 45 Runden
19. 15 Scheider/GER 20 16:53.737 52 Runden
20. 9 Frentzen/GER 6 6:48.233 66 Runden
21. 3 Fässler/SUI 5 4:25.370 67 Runden
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nüüd ka üldseis poole hooaja järel.Liidriks tõusis taas Albers kolme punktiga Ekströmi ees,Paffett tõusis kolmandaks.Tundub siiski,et Ekström ja Albers jagavad omavahel tiitli,kuigi mõningane anss on ka Paffett'il.Markidest suurendas Mersu oma edu Audi ees ning ka tiimiarvestuses tõusis liidriks Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes.
Etapi tulemus-mulle kui Audi pooldajale kahjux mitte nii hea,kuigi siiski parem kui kvalis.Opelil aga järjekordselt tohutu ebaõnn-Scheider liikus ju alguses vägagi nobedalt.
Keegi,kes ka pilti nägi (ma jälgisin kodukalt) võiks pajatada ka sellest,mis Alesiga juhtus ning mis Frentzeni ja Fässleri vahel sõidu alguses toimus.
Nüüd kalendris punktivõistlustes viienädalane paus,ühe selle põhjusena mainitakse Saksamaal ülipopulaarset (tänu Jan Ullrichile) Tour De France'i ning kuues etapp toimub alles 1.augustil Nürburgringi lühendatud variandil,kuigi vahepeale mahub ka 18.juuli külalisvõistlus Shanghais.Vaadates Nürburgringi rajaskeemi tundub,et Audil on seal märksa paremad ansid kui täna Nürnbergis.Sama kehtib ka 8.augusti Oscherslebeni etapi kohta. Augusti teine pool on samas vabaks jäetud Ateena olümpia tõttu.
Ülejärgmisel nädalal peaks ka selguma,kas Mersu protest Paffett'i Lausitzis mahavõtmise vastu rahuldatakse.
Kogu selle jutu kokkuvõtteks veel seisud:
Sõitjad:
1.Albers 42
2.Ekström 39
3.Paffett 25
4.Schneider 16
5.Tomczyk 15
6.Kristensen 13
7.Alesi 12
8.Aiello 9
9.Scheider 8
10.Pirro 5
11.Dumbreck 5
12.Mücke 2
13.Fässler 2
14.Reuter 2
Margid:
1.Mersu 97
2.Audi 72
3.Opel 26
Tiimid:
1.Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes 58
2.Audi Sport Team Abt 54
3.C-Klasse AMG-Mercedes 37
4.OPC-Team 2 17
5.Audi Sport Team Abt Sportline 13
6.OPC-Team 4 7
7.Audi Sport Infineon Team Joest 5
8.Original Teile/CLK AMG Mercedes 2
9.OPC-Team 3 2
Etapi tulemus-mulle kui Audi pooldajale kahjux mitte nii hea,kuigi siiski parem kui kvalis.Opelil aga järjekordselt tohutu ebaõnn-Scheider liikus ju alguses vägagi nobedalt.
Keegi,kes ka pilti nägi (ma jälgisin kodukalt) võiks pajatada ka sellest,mis Alesiga juhtus ning mis Frentzeni ja Fässleri vahel sõidu alguses toimus.
Nüüd kalendris punktivõistlustes viienädalane paus,ühe selle põhjusena mainitakse Saksamaal ülipopulaarset (tänu Jan Ullrichile) Tour De France'i ning kuues etapp toimub alles 1.augustil Nürburgringi lühendatud variandil,kuigi vahepeale mahub ka 18.juuli külalisvõistlus Shanghais.Vaadates Nürburgringi rajaskeemi tundub,et Audil on seal märksa paremad ansid kui täna Nürnbergis.Sama kehtib ka 8.augusti Oscherslebeni etapi kohta. Augusti teine pool on samas vabaks jäetud Ateena olümpia tõttu.
Ülejärgmisel nädalal peaks ka selguma,kas Mersu protest Paffett'i Lausitzis mahavõtmise vastu rahuldatakse.
Kogu selle jutu kokkuvõtteks veel seisud:
Sõitjad:
1.Albers 42
2.Ekström 39
3.Paffett 25
4.Schneider 16
5.Tomczyk 15
6.Kristensen 13
7.Alesi 12
8.Aiello 9
9.Scheider 8
10.Pirro 5
11.Dumbreck 5
12.Mücke 2
13.Fässler 2
14.Reuter 2
Margid:
1.Mersu 97
2.Audi 72
3.Opel 26
Tiimid:
1.Vodafone/DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes 58
2.Audi Sport Team Abt 54
3.C-Klasse AMG-Mercedes 37
4.OPC-Team 2 17
5.Audi Sport Team Abt Sportline 13
6.OPC-Team 4 7
7.Audi Sport Infineon Team Joest 5
8.Original Teile/CLK AMG Mercedes 2
9.OPC-Team 3 2
Alesil kadusid tagapdurid ära. Üldse Alesil sõit läks per*e. Kõigepealt magas stardi maha, siis teises boksipeatuses ei saadud paremat esiratast lahti, siis kadusid pidurid ära ja oligi. Üldkokkuvõttes sõit oli minu jaoks suht rahulik (igav)
Järjekordne ebaõnn Opeli leeris. Scheider, Aiello, Frentzen kõik katkestasid.

gaas on endiselt laiffi
Terting pidavat oma DTM comeback'i seal tegema Audi TT-R'i roolismrali kirjutas:Ei,kuhugi kesklinna pannakse 2,9 km pikk tänavarada maha.Sõidetakse seal 2 30-min.sõitu ning sõitjate koosseis on ka väheke erinev (Audi ja Opeli osas)
nimh kirjutas:anghais sõidetakse F-1 rajal?

Üldse, kas keegi teab miks see aasta pole ühtegi eelmise aasta Audit rajal? Mersusid ja üks Opel on.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kunagi kui Abt TT-Ri tegi,anti neile eriluba nende kasutamiseks ja see sai 2003.aastaga otsa.
Aga võib arvata,et Audi teeb järgmisel aastal kah oma karistussalga paarist selle aasta A4-st.Põhjus see,et Mücke blokkis oma CLKga Estorilis Ekströmi pikka aega.
Ennustus-seekord vaatasin,et mul läks üsna nirult...
Aga võib arvata,et Audi teeb järgmisel aastal kah oma karistussalga paarist selle aasta A4-st.Põhjus see,et Mücke blokkis oma CLKga Estorilis Ekströmi pikka aega.
Ennustus-seekord vaatasin,et mul läks üsna nirult...

Erki kirjutas:Terting pidavat oma DTM comeback'i seal tegema Audi TT-R'i roolismrali kirjutas:Ei,kuhugi kesklinna pannakse 2,9 km pikk tänavarada maha.Sõidetakse seal 2 30-min.sõitu ning sõitjate koosseis on ka väheke erinev (Audi ja Opeli osas)
nimh kirjutas:anghais sõidetakse F-1 rajal?
Üldse, kas keegi teab miks see aasta pole ühtegi eelmise aasta Audit rajal? Mersusid ja üks Opel on.
Karistussalga? St et nagu võetakse sõitjaid et need teisi blokkima hakkaks? Päris karmmrali kirjutas:Kunagi kui Abt TT-Ri tegi,anti neile eriluba nende kasutamiseks ja see sai 2003.aastaga otsa.
Aga võib arvata,et Audi teeb järgmisel aastal kah oma karistussalga paarist selle aasta A4-st.Põhjus see,et Mücke blokkis oma CLKga Estorilis Ekströmi pikka aega.
Ennustus-seekord vaatasin,et mul läks üsna nirult...
Erki kirjutas:Terting pidavat oma DTM comeback'i seal tegema Audi TT-R'i roolismrali kirjutas:Ei,kuhugi kesklinna pannakse 2,9 km pikk tänavarada maha.Sõidetakse seal 2 30-min.sõitu ning sõitjate koosseis on ka väheke erinev (Audi ja Opeli osas)
Üldse, kas keegi teab miks see aasta pole ühtegi eelmise aasta Audit rajal? Mersusid ja üks Opel on.

Ennustuse tulemusi ma veel üles ei pane, äkki tuleb veel disklahve ka aga ega see mrali viimast kohta ei muudaks vist...
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Ennustuses tuleks paika panna miski piir,mille tulemused aluseks võtta.Ntx sama päeva õhtu kell 22 vms...
Muide,kas Shanghai kohta ka ennustus teha?Seal kavas kaks sõitu ja stardirivi ka väheke erinev tavapärasest.
Muide,kas Shanghai kohta ka ennustus teha?Seal kavas kaks sõitu ja stardirivi ka väheke erinev tavapärasest.
Erki kirjutas:Karistussalga? St et nagu võetakse sõitjaid et need teisi blokkima hakkaks? Päris karmmrali kirjutas:Kunagi kui Abt TT-Ri tegi,anti neile eriluba nende kasutamiseks ja see sai 2003.aastaga otsa.
Aga võib arvata,et Audi teeb järgmisel aastal kah oma karistussalga paarist selle aasta A4-st.Põhjus see,et Mücke blokkis oma CLKga Estorilis Ekströmi pikka aega.
Ennustus-seekord vaatasin,et mul läks üsna nirult...
Erki kirjutas: Terting pidavat oma DTM comeback'i seal tegema Audi TT-R'i roolis
Üldse, kas keegi teab miks see aasta pole ühtegi eelmise aasta Audit rajal? Mersusid ja üks Opel on.![]()
Ennustuse tulemusi ma veel üles ei pane, äkki tuleb veel disklahve ka aga ega see mrali viimast kohta ei muudaks vist...
Põhimõtteliselt Shanghai tulemuste ennustamise vastu mul midagi pole.
Panen siiski ennustustulemused siia üles ja kui ööpäeva jooksul midagi neis muudetud pole siis jäävadki need tulemused.
1 XTROY 44
2 Rhys Fulber 43
3 Kolin 40
4 Strike 35
5 Frank 34
6 nimh 27
6 xaus 27
8 Erki 23
9 mrali 19
Panen siiski ennustustulemused siia üles ja kui ööpäeva jooksul midagi neis muudetud pole siis jäävadki need tulemused.
1 XTROY 44
2 Rhys Fulber 43
3 Kolin 40
4 Strike 35
5 Frank 34
6 nimh 27
6 xaus 27
8 Erki 23
9 mrali 19
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
viewtopic.php?p=38035#38035
Minu arvutuste kohaselt täna tegu Mersu 100.etapivõiduga DTM-is (loetud on punktidele võistlusi)
Minu arvutuste kohaselt täna tegu Mersu 100.etapivõiduga DTM-is (loetud on punktidele võistlusi)