DTM-i 4.etapp-Eurospeedway Lausitz
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Kuidas üldseis välja näeb Erki? Kas äkki lisad selle teema alla Ennustus peale Eurospeedway. Ette tänades!!Erki kirjutas:Ametlikud ennustustulemused on sel juhul siis hoopis nii:
1 Kolin 36
2 nimh 34
3 mrali 32
4 XTROY 31
5 Strike 30
6 Erki 27
7 Frank 25
8 xaus 22
9 Rhys Fulber20
Kahju muidugi Fulberist et talle pettumuse pidin valmistama aga midagi pole teha. Oleme sõbrad edasi
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Scheideri protest on arutlusel,Opel tahtis esialgu protestida ka Schneideri tulemuse,kuna ta põrkas Scheideriga stardis kokku.Protesti ei tulnud aga liiga hilise esitamise tõttu.
Kuna ma ise sõitu ei näinud,siis kas keegi siinsetest,kes nägi,pani stardis miskit rüselust Schneideri ja Scheideri ümber tähele?
Kuna ma ise sõitu ei näinud,siis kas keegi siinsetest,kes nägi,pani stardis miskit rüselust Schneideri ja Scheideri ümber tähele?
Mul see etapp video peal. Vaatasin selle koha veel üle. Seal polnud midagi määrustevastast selline tüüpiline ringraja stardirüsin. Kõige suurem kaotaja selles olukorras peale Scheideri oli hoopis Dumbreck kelle hea tulemus läks raudselt selle väljasõidu tõttu.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kui veel korra ajalukku tagasi minna,siis Opeli esimene DTM-i võit tuligi just tollel samal Doningtoni etapil,kus esialgne võitja oli Nannini,tegelik aga Reuter.
Parandatud markide ja tiimide järjestus:
Margid:
1.Mersu 73
2.Audi 60
3.Opel 23
Tiimid:
1 Audi Sport Team Abt
Mattias Ekström, Martin Tomczyk 45
2 Vodafone / Daimler Chrysler Bank AMG-Mercedes
Bernd Schneider, Christijan Albers 44
3 C-Klasse AMG-Mercedes
Gary Paffett, Jean Alesi 27
4 OPC-Team 2
Laurent Aiello, Timo Scheider 17
5 Audi Sport Team Abt Sportsline
Christian Abt, Tom Kristensen 10
6 OPC-Team 4
Marcel Fässler, Peter Dumbreck 5
Audi Sport Infineon Team Joest
Emanuele Pirro, Frank Biela 5
8 Original-Teile / CLK AMG-Mercedes
Markus Winkelhock, Stefan Mücke 2
9 OPC-Team 3
Heinz-Harald Frentzen, Manuel Reuter 1
Parandatud markide ja tiimide järjestus:
Margid:
1.Mersu 73
2.Audi 60
3.Opel 23
Tiimid:
1 Audi Sport Team Abt
Mattias Ekström, Martin Tomczyk 45
2 Vodafone / Daimler Chrysler Bank AMG-Mercedes
Bernd Schneider, Christijan Albers 44
3 C-Klasse AMG-Mercedes
Gary Paffett, Jean Alesi 27
4 OPC-Team 2
Laurent Aiello, Timo Scheider 17
5 Audi Sport Team Abt Sportsline
Christian Abt, Tom Kristensen 10
6 OPC-Team 4
Marcel Fässler, Peter Dumbreck 5
Audi Sport Infineon Team Joest
Emanuele Pirro, Frank Biela 5
8 Original-Teile / CLK AMG-Mercedes
Markus Winkelhock, Stefan Mücke 2
9 OPC-Team 3
Heinz-Harald Frentzen, Manuel Reuter 1
Keegi lükkas küll Scheideri esimeses kurvis raja keskele aga ei näinud, kes see oli. Võimalik küll et Schneider.mrali kirjutas:Scheideri protest on arutlusel,Opel tahtis esialgu protestida ka Schneideri tulemuse,kuna ta põrkas Scheideriga stardis kokku.Protesti ei tulnud aga liiga hilise esitamise tõttu.
Kuna ma ise sõitu ei näinud,siis kas keegi siinsetest,kes nägi,pani stardis miskit rüselust Schneideri ja Scheideri ümber tähele?
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Minule on pettumused Frentzen ja Biela.Positiivsemale poolele kannaks ehk Paffett'i,Scheideri ja Tomczyki.Kristensenilt oli häid esitusi tegelt ennegi oodata ning see,et Ekström-Albers põhilised tiitlipretendendid,näitas juba ka eelmine aasta.
Fässler näib kah vaikselt Opeliga harjuvat,kuigi tal sel aastal tohutult erinevaid probleeme olnud.
Fässler näib kah vaikselt Opeliga harjuvat,kuigi tal sel aastal tohutult erinevaid probleeme olnud.
Strike kirjutas:Selle hooaja kõige suurem pettumus on minu jaoks H.H Frentzeni sõit! Aiello ja Opel duo on ka vist ennast leidmas!
http://www.dtm.de/fotos/2004-05-16/2004-05-16-135.jpg
See peaks olema esimesse kurvi sissesõit vist. Siin on küll Schneider Scheiderist eespool minu silma järgi.
edit: forget it! tegu Adria etapiga, tahtsin ma ju ometi Lausitzi etapist pilti, kuidas ma Adria oma otsa sattusin?
See peaks olema esimesse kurvi sissesõit vist. Siin on küll Schneider Scheiderist eespool minu silma järgi.
edit: forget it! tegu Adria etapiga, tahtsin ma ju ometi Lausitzi etapist pilti, kuidas ma Adria oma otsa sattusin?

Viimati muutis Erki, 06 Juun 2004, 21:50, muudetud 1 kord kokku.
gaas on endiselt laiffi
Biela ka jah on sellel hooajal kuidagi oma hiilgeaegade varjus.mrali kirjutas:Minule on pettumused Frentzen ja Biela.Positiivsemale poolele kannaks ehk Paffett'i,Scheideri ja Tomczyki.Kristensenilt oli häid esitusi tegelt ennegi oodata ning see,et Ekström-Albers põhilised tiitlipretendendid,näitas juba ka eelmine aasta.
Fässler näib kah vaikselt Opeliga harjuvat,kuigi tal sel aastal tohutult erinevaid probleeme olnud.
Strike kirjutas:Selle hooaja kõige suurem pettumus on minu jaoks H.H Frentzeni sõit! Aiello ja Opel duo on ka vist ennast leidmas!
Ise soovin, et edu saavutaks ka vanameister Schneider sest tal on ka sellel hooajal tohutult ebaõnne olnud. Aga Sheider oli küll eelmisel aastal kõige enam sõite katkestanud sõitja, kuid potensiaali näitas ta juba eelmisel aastal. Ja ma eelmisel aastal tõsiselt lootsin juba Albersi tiitlit. See rehvi purunemine röövis tal selle tiitli juba eelmisel aastal. Noored saadavad vanakesed pensionile DTMis samamoodi nagu Märtin. Loeb, Solberg WRC-s.

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Siiani suurim pettumus mulle Biela esitus, tegu ju ometi kogenud turismiautopiloodiga. Ja ka Frentzen, hooajaeelsetel testsõitudel näitas ta ju päris head tempot.Strike kirjutas:Selle hooaja kõige suurem pettumus on minu jaoks H.H Frentzeni sõit! Aiello ja Opel duo on ka vist ennast leidmas!
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=foto ... .jpg&id=91
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=foto ... .jpg&id=91
Neil piltidel stardirüselus,kuid miskit kontakti sääl näha pole,küll aga Scheideri Opeli asend on küll selline kahtlane...
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=foto ... .jpg&id=91
Neil piltidel stardirüselus,kuid miskit kontakti sääl näha pole,küll aga Scheideri Opeli asend on küll selline kahtlane...
http://www.dtm.de/fotos/2004-06-06/2004-06-06-106.jpg
Siin siis pilt tänase sõidu stardist. Tundub et Scheideri auto on küll juba natuke külitsi niiet väga võimalik küll et Schneider teda lükkas. Aga no see on ju võidusõit, selliseid asju ikka juhtub! Mõttetu oleks iga asja peale protesti esitada, kujuneks hoopis poriloopimisvõistluseks...
Siin siis pilt tänase sõidu stardist. Tundub et Scheideri auto on küll juba natuke külitsi niiet väga võimalik küll et Schneider teda lükkas. Aga no see on ju võidusõit, selliseid asju ikka juhtub! Mõttetu oleks iga asja peale protesti esitada, kujuneks hoopis poriloopimisvõistluseks...
gaas on endiselt laiffi
Ei usu, et Schneider selle eest maha võetakse. Siis peaks disq saama ka keegi kes Winkelhocki (oli vist Tomczyk vms) välja lükkas. Siin juba sama olukord nagu meil linnaringil eelmisel aastal kui Soomer ja Budrikis madistasid ja üksteist trügisid nii, et tükid lendasid.mrali kirjutas:http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=foto ... .jpg&id=91
http://www.dtm.de/bild.de.php?bild=foto ... .jpg&id=91
Neil piltidel stardirüselus,kuid miskit kontakti sääl näha pole,küll aga Scheideri Opeli asend on küll selline kahtlane...

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kuidas mõista lauset: nimelt lahkus ta auto seisma jäädes sõidukist??mrali kirjutas:Mersu protestis Paffetti eemaldamise,samas on veel teine punkt leitud,mida Paffett eiras:nimelt lahkus ta auto seisma jäädes sõidukist ning ei ilmunud ka kinnisesse parki.See on nõutav sõiduki kaalumiseks koos sõitjaga.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
No eks ta pani mingi raskuse piduripedaalile ja samal ajal puges autost vaikselt välja.Strike kirjutas:Kuidas mõista lauset: nimelt lahkus ta auto seisma jäädes sõidukist??mrali kirjutas:Mersu protestis Paffetti eemaldamise,samas on veel teine punkt leitud,mida Paffett eiras:nimelt lahkus ta auto seisma jäädes sõidukist ning ei ilmunud ka kinnisesse parki.See on nõutav sõiduki kaalumiseks koos sõitjaga.

gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Paffett lahkus rooli tagant,nii et auto toodi kinnisesse parki ilma temata. Nagu aru olen saanud,peab DTM-is sõitja viibima autos kuni hetkeni,mil see jõuab kinnisesse parki kaalumisele.Ilmselt on see nõue kehtestatud kaalumanipulatsioonide vältimiseks ning sealsed võistlusametnikud leidsid,et Paffettil oli võimalus midagi sääl manipuleerida,kuna teda sõidukis ei viibinud.
Paffetti auto seiskus ju finiijärgsel ringil kütuse otsasaamise tõttu.Paagi tühjus oligi peamine tema disklafi põhjus.
Paffetti auto seiskus ju finiijärgsel ringil kütuse otsasaamise tõttu.Paagi tühjus oligi peamine tema disklafi põhjus.