
NZ esimene päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
GILLES PANIZZI
Mitsubishi Both Mitsubishi WRC cars reported to have retired with electrical problems
KRISTIAN SOHLBERG
Mitsubishi Both Mitsubishi WRC cars reported to have retired with electrical problems
Nii lühike päev oli siis Mitsul. Ja kui mitu milli$$$$$.
Mitsubishi Both Mitsubishi WRC cars reported to have retired with electrical problems
KRISTIAN SOHLBERG
Mitsubishi Both Mitsubishi WRC cars reported to have retired with electrical problems
Nii lühike päev oli siis Mitsul. Ja kui mitu milli$$$$$.
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Kahju Mitsust, järjekordne ebaõnnestumine
Märtin olevat saanud pihta mingite kividega, Manukau katse teisel läbimisel oli tal üks esituli purunend ja tuuleklaas oli kah viga saanud... küllap sealt siis see kaotus... Omme pole konkurente kividega pommitamas, siis saab rahuliku sõiduga kõigile ära teha.

Märtin olevat saanud pihta mingite kividega, Manukau katse teisel läbimisel oli tal üks esituli purunend ja tuuleklaas oli kah viga saanud... küllap sealt siis see kaotus... Omme pole konkurente kividega pommitamas, siis saab rahuliku sõiduga kõigile ära teha.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1148
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:40
- Asukoht: Tallinn
The second Superspecial was not without incident, the cars running in adjacent lanes. Marcus Gronholm, dicing with Markko Martin, sprayed the Ford with stones on a corner, breaking the Focus' lights and cracking the screen. The Estonian promptly ran wide and clouted the bank on the next turn.
Siit ka siis põhjus, miks Märtin teisel aeglane.
Siit ka siis põhjus, miks Märtin teisel aeglane.
nopea kun norsu
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 699
- Liitunud: 03 Nov 2003, 17:22
- Asukoht: Tartu
kas MArkko autol ka siis midagi tõsist??Ja palun kas keegi seletaks lollile kuidas sõit käib??käs täna õhtu on SS3 või homme õhtu!?? 

Viimati muutis rallikala, 15 Apr 2004, 14:02, muudetud 1 kord kokku.
mida veel....
Keegi PWRC meestest (ilmselt Sola) purustas publikukatsel tagavedrustuse. Täiesti ribadeks.
Nick Marshall, kes sõidab seal ainsa kaheveolisega, purustas tagumised pidurid. Need olid peal terve katse. Läksid lõpuks põlema, koos tagumiste rehvidega. Aga ok, saab jätkata. Kuigi üle 6000 rpm-i minnes on auto väga raskelt juhitav.
Ütles veel, et vist ükski auto ei läbinud publikukatset väiksemate või suuremate vigastusteta. "the stage was **** everyone was crashing"
Ilm tuleb soe ja päikeseline.
PS. Ärkab hommikul kell 5.15 ja siis rajaga tutvumine kuni 11-ni. Päris karm. Uneaega 4 tundi.
Nick Marshall, kes sõidab seal ainsa kaheveolisega, purustas tagumised pidurid. Need olid peal terve katse. Läksid lõpuks põlema, koos tagumiste rehvidega. Aga ok, saab jätkata. Kuigi üle 6000 rpm-i minnes on auto väga raskelt juhitav.
Ütles veel, et vist ükski auto ei läbinud publikukatset väiksemate või suuremate vigastusteta. "the stage was **** everyone was crashing"
Ilm tuleb soe ja päikeseline.
PS. Ärkab hommikul kell 5.15 ja siis rajaga tutvumine kuni 11-ni. Päris karm. Uneaega 4 tundi.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 96
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
- Asukoht: tartu - võrumaa
Both Citroen drivers had trouble getting off the line for the 2.1km stage - Carlos Sainz, in particular, stalling on his first run - which has dropped the pair several seconds down the running order for tomorrow. This, however, is a result which could prove to be beneficial if the dry weather continues, as the Citroen duo will benefit from their rivals sweeping the gravel roads clear.
Kas tõesti tehakse peale publikukatseid regrupp või on wrc.com-i tegelased mööda pannud????
Kas tõesti tehakse peale publikukatseid regrupp või on wrc.com-i tegelased mööda pannud????