Kas tead vastust?
Rootsi suusataja Gunde Svan on sõitnud ka rallit. Ühel korral tegi ta kaasa kolmepäevasel Stockholmi "Globenrallyl" A-rühma VW Golfil. Kaardijugejaks oli tal Björn Cederberg, keda tunti ka Kapteni hüüdnime all.
Ralli esimene kiiruskatse läks hästi. Kuid seejärel läks kõik allamäge. Sõiduvea tõttu purunes tal peale vastu kivi sõitmist kumm ja ka pooltelg oli mõras.
Esiti rootsi suusaäss keeldus pooltelje vahetamesest ajapuuduse tõttu. Hiljem aga tule see siiski välja vahetada, mis muide tehta ka üsna kiiresti - 6 ja poole minutiga.
Päeva viimasel kiiruskatsel ei läinud peale punase tule all seismist enam ükski käik sisse. Svan hüppas paanikas autost välja ja ajas asja korda.
Kuid midagi oli siiski valesti läinud, ning kaardilugejateatas rahulikult, et aeg hakkab otsa saama.
Siit tulebki küsimus: milline probleem ilmnes Gunde autol, ning millisel eriti kurioossel moel ta selle lahendas?
Ralli esimene kiiruskatse läks hästi. Kuid seejärel läks kõik allamäge. Sõiduvea tõttu purunes tal peale vastu kivi sõitmist kumm ja ka pooltelg oli mõras.
Esiti rootsi suusaäss keeldus pooltelje vahetamesest ajapuuduse tõttu. Hiljem aga tule see siiski välja vahetada, mis muide tehta ka üsna kiiresti - 6 ja poole minutiga.
Päeva viimasel kiiruskatsel ei läinud peale punase tule all seismist enam ükski käik sisse. Svan hüppas paanikas autost välja ja ajas asja korda.
Kuid midagi oli siiski valesti läinud, ning kaardilugejateatas rahulikult, et aeg hakkab otsa saama.
Siit tulebki küsimus: milline probleem ilmnes Gunde autol, ning millisel eriti kurioossel moel ta selle lahendas?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud