Jah, sellepärast ongi palju näiteid, kus Suninen, Sordo ja Paddon on oma kohti pidanud loovutama esimestel rallidel. Sul on õigus jälle.ElvisP kirjutas:Jah, loomulikult, sest iga punkt hooaja teises pooles on vähemalt 10x rohkem väärt kui hooaja esimesel rallil. Lisaks sellele on hooaja alguses veel ka tõenäosus, et Suninen, Sordo ja Paddon tulevad ise hoopis maailmameistriks, mis sellest, et nad pooli rallisid ei sõida ja oleks hullulmeelne neilt punkte ära võtta tiimi esisõitja huvides.
WRC hooaeg 2019
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2019
Re: WRC hooaeg 2019
Just nimelt, meie õnneks on nad kõik selgelt olnud oma tiimi esisõitjatest ka alati kiiremad ja tänu sellele on võimalusi ja näiteid selles osas võimalik tuua vähemalt miljon.KidrA kirjutas:Jah, sellepärast ongi palju näiteid, kus Suninen, Sordo ja Paddon on oma kohti pidanud loovutama esimestel rallidel. Sul on õigus jälle.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: WRC hooaeg 2019
Võtke tuba omale
Äkki aitab juba jh, mitu lehekülge kahe mehe vaidlemist.

"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 717
- Liitunud: 06 Aug 2005, 12:42
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Kas sa natuke suuremat pilti ei tahaks vaadata? Siinkohal olen ma küll Kidraga ühel meelel. Evansilt ei võetud see ralli punkte ära. Enne viimast katset oli Ogier 10-s ja Evans 11-s . Nende vahel oli 40 seki. Ogier trikitas ja sai ajakaristuse viimasel katsel, nii sai Evans endale korrale 10-nda koha. Kui Ogier poleks trikitanud,siis ei oleks Evans ka seda kohta kasvõi korraks saanud. Katse järgselt taastati ju lihtsalt viimase katse eelne kohtade seis.ElvisP kirjutas:Kui roosad need prillid on, mida sa kannad?KidrA kirjutas:Nii julmaks Wilson ei läheks ja neid punkte ta taga küll ei ajaks, Ogier keelduks neist samuti.
Huvitav, et Ogier ei keeldu nendest punktidest, mida talle viimase kahe ralli jooksul on M-Spordi poolt ette ja taha antud.
Ühesõnaga sinu väide on, et kui Evans oleks olnud 8. ja Ogier 9. ja PSi punktijahti poleks olnud, siis poleks Rootsis kohtade vahetust toimunud. Samal ajal kui Evans oli 10. ja Ogi oli 11. siis Ogile anti Evansi koht AINULT sellepärast, et tegelikult vääris Ogi 10. kohta rohkem ja kaotas selle ajutiselt ainult oma trikitamise tõttu.
Vot seda ma nimetaksin küll aprillinaljaks.
Ja siin kuskil mainisd ka eelmise aasta Poola rallit, et meeskond käskis viimast võtta. Siit sulle küsimus, et mida sa ise oleksid teinud, kui juhid rallit 3 katset enne lõppu 1,8 sekundiga? Oleksid loobunud võimalikust esikohast allaandes või pingutanud lõpuni?
Seal kus lõppeb asfalt....
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2019
Tõesti jabur arutelu käimas.
On ju selge, et selle rootsi ime puhul tehti enne viimast katset MÕLEMALE mehele kõne. Evansile öeldi, et Ogier teeb triki ajaga ja kukub su selja taha selle tõttu, ole nüüd hea poiss ja lase ta pärast uuesti mööda eks.
Ogieri öeldi, et oh - äge trikk on teha, et PS punkte võtta, ja ära Evansi pärast muretse, ta laseb su uuesti mööda.
Ja kui Evans selles olukorras oleks öelnud, et ei, ma ei anna seda kingitud kohta tagasi, siis oleks ta ikka eriline ahv. Ärme sellest Rootsist rohkem räägi. See oli ericase ja on nii ilmne ja selge juhtum, et pole mõtet arutada
On ju selge, et selle rootsi ime puhul tehti enne viimast katset MÕLEMALE mehele kõne. Evansile öeldi, et Ogier teeb triki ajaga ja kukub su selja taha selle tõttu, ole nüüd hea poiss ja lase ta pärast uuesti mööda eks.
Ogieri öeldi, et oh - äge trikk on teha, et PS punkte võtta, ja ära Evansi pärast muretse, ta laseb su uuesti mööda.
Ja kui Evans selles olukorras oleks öelnud, et ei, ma ei anna seda kingitud kohta tagasi, siis oleks ta ikka eriline ahv. Ärme sellest Rootsist rohkem räägi. See oli ericase ja on nii ilmne ja selge juhtum, et pole mõtet arutada

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2019
Hapukurgi hooaeg meil siin
. Sellise teema arendamiseks on olemas koht foorumis Delfinarium (viewtopic.php?f=7&t=5910), palun jätkata teemat seal. See, mis juhtus 2018 aastal Rootsi rallis ei ole teema siin.

Re: WRC hooaeg 2019
ElvisP seleta palun siis Ralli Portugali
https://www.ewrc-results.com/results/44 ... 83&ct=1017
Evens ja Suninen oleks võinud ju katkestada ja anda Ogierile mõned punktid juurde. Miks seda ei
tehtud?
Edit: ah jah siis oli väga kaugel Ogi, poleks aidanud
https://www.ewrc-results.com/results/44 ... 83&ct=1017
Evens ja Suninen oleks võinud ju katkestada ja anda Ogierile mõned punktid juurde. Miks seda ei
tehtud?
Edit: ah jah siis oli väga kaugel Ogi, poleks aidanud

Viimati muutis Vahula, 31 Aug 2018, 09:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 36
- Liitunud: 18 Jaan 2011, 09:01
- Asukoht: Tartu
Re: WRC hooaeg 2019
Just öeldi, et seletage seda Delfinaariumi teemas, ikka lasete edasi.Vahula kirjutas:ElvisP seleta palun siis Ralli Portugali
https://www.ewrc-results.com/results/44 ... 83&ct=1017
Evens ja Suninen oleks võinud ju katkestada ja anda Ogierile mõned punktid juurde. Miks seda ei tehtud?
Re: WRC hooaeg 2019
Mind ajavad muigama need "Ärge vaielge sellel Rootsi ralli teemal, sest see on OT" postitused ja postitajad ning muud kaagutajad ja koomiksite valmistajad, kes ei mõista, et nende enda need samad postitused risustavad seda teemat vähemalt sama palju kui mitte rohkem. Kas te õpetate teisi inimesi tänavale mitte s..ttuma ka nii, et lähete keset tänavat lasete suure junni ja samal ajal karjute täiest kõrist "ÄRGE NII TEHKE!!!!" ... See selleks.
Antud näide sai minu poolt toodud ainult selleks, et ilmestada väidet selle kohta, et M-Spordis, Hyundais on tiimisiseselt juba hooaja algusest 1-2-3 olukord paigas. Oli ka Sidrunis enne kui Meeke jalaga sai. Näited selle väite tõestamiseks võib tuua veel. Kasvõi see, et Ogier saab uusi juppe kiiremini kui teised või, et Sordo ja Paddon sõidavad mõlemad vaid pool hooaega. Kas kellelgi siin foorumis on kahtlus, et see nii on? Toyotas on seis aga 1-2-3 osas segane/lahtine/otsustamata.
Miks see 2019. aasta kontekstis oluline on? Aga sellepärast, et elu on tõestanud, et kindla jõuvahekorraga meeskonnad funktsioneerivad paremini ja ka lõpptulemus on parem. Seda nii meeskonnaarvestuses kui ka individuaalselt. Küsimus ei ole ainult kellegi ette või mööda laskmises, vaid ka selles, et tiimi esisõitja vajab seda, et tema meeskonnakaaslased lõpetaksid konkurentide ees ja võtaks neilt punkte ära. Ehk, et Tänakule pole vaja seda, et Latvala oma rollist aru saaks mitte sellepärast, et ta kardab Latvalaga mees mehe vastu sõitmist, vaid sellepärast, et talle sobib oluliselt paremini kui Latvala rallisid lõpetaks, selle asemel, et silmad punnist Tänakuga samu aegu sõita üritades end varem või hiljem metsast leiaks.
Päeva lõpuks on see isegi Latvala seisukohast parem kui teda rallimaailmas hinnatakse kui parima meeskonna teise sõitjana, kes toob kindlalt punktid koju ja toetab oma meeskonna esinumbrit. Selle asemel, et tal oleks küljes imago kui hullumeelsest, kes kihutab sinilindu püüdes üle oma võimete. Varem või hiljem lõppeb see nii nagu lõppes Meeke jaoks.
Selle aasta JML "pirukaid" arvestades peaks/võiks Mäkineni ja Toyota suhtumine JML-i olema vähemalt selline: "Hea küll, me anname sulle koha järgmiseks hooajaks aga sa pead meile kinnitama, et sõidad mitte Tänaku VASTU, vaid Tänakuga koostöös mõeldes meeskonnahuvidele". Kui Latvala sellega nõus ei ole oleks Toyotale parem talle ust näidata ja võtta mõni teine mees, kelle kiirus võib olla küll kehvem aga kes vähemalt teab ja mõistab oma rolli.
Antud näide sai minu poolt toodud ainult selleks, et ilmestada väidet selle kohta, et M-Spordis, Hyundais on tiimisiseselt juba hooaja algusest 1-2-3 olukord paigas. Oli ka Sidrunis enne kui Meeke jalaga sai. Näited selle väite tõestamiseks võib tuua veel. Kasvõi see, et Ogier saab uusi juppe kiiremini kui teised või, et Sordo ja Paddon sõidavad mõlemad vaid pool hooaega. Kas kellelgi siin foorumis on kahtlus, et see nii on? Toyotas on seis aga 1-2-3 osas segane/lahtine/otsustamata.
Miks see 2019. aasta kontekstis oluline on? Aga sellepärast, et elu on tõestanud, et kindla jõuvahekorraga meeskonnad funktsioneerivad paremini ja ka lõpptulemus on parem. Seda nii meeskonnaarvestuses kui ka individuaalselt. Küsimus ei ole ainult kellegi ette või mööda laskmises, vaid ka selles, et tiimi esisõitja vajab seda, et tema meeskonnakaaslased lõpetaksid konkurentide ees ja võtaks neilt punkte ära. Ehk, et Tänakule pole vaja seda, et Latvala oma rollist aru saaks mitte sellepärast, et ta kardab Latvalaga mees mehe vastu sõitmist, vaid sellepärast, et talle sobib oluliselt paremini kui Latvala rallisid lõpetaks, selle asemel, et silmad punnist Tänakuga samu aegu sõita üritades end varem või hiljem metsast leiaks.
Päeva lõpuks on see isegi Latvala seisukohast parem kui teda rallimaailmas hinnatakse kui parima meeskonna teise sõitjana, kes toob kindlalt punktid koju ja toetab oma meeskonna esinumbrit. Selle asemel, et tal oleks küljes imago kui hullumeelsest, kes kihutab sinilindu püüdes üle oma võimete. Varem või hiljem lõppeb see nii nagu lõppes Meeke jaoks.
Selle aasta JML "pirukaid" arvestades peaks/võiks Mäkineni ja Toyota suhtumine JML-i olema vähemalt selline: "Hea küll, me anname sulle koha järgmiseks hooajaks aga sa pead meile kinnitama, et sõidad mitte Tänaku VASTU, vaid Tänakuga koostöös mõeldes meeskonnahuvidele". Kui Latvala sellega nõus ei ole oleks Toyotale parem talle ust näidata ja võtta mõni teine mees, kelle kiirus võib olla küll kehvem aga kes vähemalt teab ja mõistab oma rolli.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Aaamen...Lõpuks jõudsime lõpplahenduseni....ElvisP kirjutas:Mind ajavad muigama need "Ärge vaielge sellel Rootsi ralli teemal, sest see on OT" postitused ja postitajad ning muud kaagutajad ja koomiksite valmistajad, kes ei mõista, et nende enda need samad postitused risustavad seda teemat vähemalt sama palju kui mitte rohkem. Kas te õpetate teisi inimesi tänavale mitte s..ttuma ka nii, et lähete keset tänavat lasete suure junni ja samal ajal karjute täiest kõrist "ÄRGE NII TEHKE!!!!" ... See selleks.
Antud näide sai minu poolt toodud ainult selleks, et ilmestada väidet selle kohta, et M-Spordis, Hyundais on tiimisiseselt juba hooaja algusest 1-2-3 olukord paigas. Oli ka Sidrunis enne kui Meeke jalaga sai. Näited selle väite tõestamiseks võib tuua veel. Kasvõi see, et Ogier saab uusi juppe kiiremini kui teised või, et Sordo ja Paddon sõidavad mõlemad vaid pool hooaega. Kas kellelgi siin foorumis on kahtlus, et see nii on? Toyotas on seis aga 1-2-3 osas segane/lahtine/otsustamata.
Miks see 2019. aasta kontekstis oluline on? Aga sellepärast, et elu on tõestanud, et kindla jõuvahekorraga meeskonnad funktsioneerivad paremini ja ka lõpptulemus on parem. Seda nii meeskonnaarvestuses kui ka individuaalselt. Küsimus ei ole ainult kellegi ette või mööda laskmises, vaid ka selles, et tiimi esisõitja vajab seda, et tema meeskonnakaaslased lõpetaksid konkurentide ees ja võtaks neilt punkte ära. Ehk, et Tänakule pole vaja seda, et Latvala oma rollist aru saaks mitte sellepärast, et ta kardab Latvalaga mees mehe vastu sõitmist, vaid sellepärast, et talle sobib oluliselt paremini kui Latvala rallisid lõpetaks, selle asemel, et silmad punnist Tänakuga samu aegu sõita üritades end varem või hiljem metsast leiaks.
Päeva lõpuks on see isegi Latvala seisukohast parem kui teda rallimaailmas hinnatakse kui parima meeskonna teise sõitjana, kes toob kindlalt punktid koju ja toetab oma meeskonna esinumbrit. Selle asemel, et tal oleks küljes imago kui hullumeelsest, kes kihutab sinilindu püüdes üle oma võimete. Varem või hiljem lõppeb see nii nagu lõppes Meeke jaoks.
Selle aasta JML "pirukaid" arvestades peaks/võiks Mäkineni ja Toyota suhtumine JML-i olema vähemalt selline: "Hea küll, me anname sulle koha järgmiseks hooajaks aga sa pead meile kinnitama, et sõidad mitte Tänaku VASTU, vaid Tänakuga koostöös mõeldes meeskonnahuvidele". Kui Latvala sellega nõus ei ole oleks Toyotale parem talle ust näidata ja võtta mõni teine mees, kelle kiirus võib olla küll kehvem aga kes vähemalt teab ja mõistab oma rolli.


Re: WRC hooaeg 2019
Nõus, ElvisP viimane postitus oli sisult väga õige. Ilmselt nii Latvala seda öeldakse, võib-olla oli ka Mäkineni väidetav väljaütlemine "sõitjateturul ringivaatamiseks" väikese survestamisena mõeldud. Eks on arusaadav, et Latvala tahaks maailmameistriks tulla ja vääriks ka seda, aga kas need ambitsioonid (kahest või varsti isegi kolmest tiitlinõudlejast) on Toyota meeskonnale parimad, seda ei oska öelda. Aga need on vaid spekulatsioonid ja asjadele vaatamine läbi siniste prillide.
Re: WRC hooaeg 2019
Kas mingil hetkel võib oodata Toyota II, nagu oli VW või Citroen Junior? vb 2020?
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2019
Japside jaoks võibolla tõesti. Kuigi see tundub ebatõenäoline. Toyota ei tahtnud isegi neljandata autot rentida.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2019
Küsimus oli hobisõitjatele rentimises toona, seep. tunduks see japsidele õppimiseks vägagi reaalne. Muidugi kas nime vaja on muuta, juuniortiimid olid ka sellepärast, et meeskond ei tohtinud lihtsalt suurem olla.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Re: WRC hooaeg 2019
Tubli, ElvisP!
Palju Strike-le alla ei jää, selle viimase aruteluga!
Aga üldiselt on siin nii, et kui sinu arvamus erineb liiga palju foorumi "koorekihi" arvamusest, trambitakse sind kohe maa põhja. Kui sa sellega ei lepi ja üritad vastu vaielda, oledki delfinaariumi klient.
Palju Strike-le alla ei jää, selle viimase aruteluga!
Aga üldiselt on siin nii, et kui sinu arvamus erineb liiga palju foorumi "koorekihi" arvamusest, trambitakse sind kohe maa põhja. Kui sa sellega ei lepi ja üritad vastu vaielda, oledki delfinaariumi klient.
Re: WRC hooaeg 2019
See olukord on teistes meeskondades "paigas", sest seal puudub igasugune konkurents esisõitjale. Kui Mikkelsen suudaks Hyundaid ohjata nagu teisi masinaid on suutnud või kui Evans oleks teinud arenguhüppe, millest Wilson unistas. See "paigas" olukord on ainult tänu sellele, et Tänaku meeskonnakaaslased on tugevamad. Ja see pole mitte halb, vaid vastupidi hea. Toyota ei erine kuidagi teistest meeskondadest sinu 1-2-3 näite puhul. Iga aasta kujuneb mingisugune 1-2-3 meeskonnas välja. See ei tähenda, et peaks kuidagi järgmiseks hooajaks kedagi pidurdama hakkama, sest mõnel mehel üks hooaeg läks natuke kehvemini, nagu Latvalal.ElvisP kirjutas:Antud näide sai minu poolt toodud ainult selleks, et ilmestada väidet selle kohta, et M-Spordis, Hyundais on tiimisiseselt juba hooaja algusest 1-2-3 olukord paigas. Oli ka Sidrunis enne kui Meeke jalaga sai. Näited selle väite tõestamiseks võib tuua veel. Kasvõi see, et Ogier saab uusi juppe kiiremini kui teised või, et Sordo ja Paddon sõidavad mõlemad vaid pool hooaega. Kas kellelgi siin foorumis on kahtlus, et see nii on? Toyotas on seis aga 1-2-3 osas segane/lahtine/otsustamata.
Ma kahtlustan, et sa seda juttu räägiks, kui Tänakul oleks tekkinud Mikkelseni juhtum ja poleks autoga nii sina-sõbraks saanud. See on üks selle foorumi suurimaid probleeme, sinimustvalged prillid peas, kõik aga andku meie omale teed.
Re: WRC hooaeg 2019
Oleks, suudaks, teeks, peaks, räägiks ... tajud nende sõnade ühist omadust?KidrA kirjutas:See olukord on teistes meeskondades "paigas", sest seal puudub igasugune konkurents esisõitjale. Kui Mikkelsen suudaks Hyundaid ohjata nagu teisi masinaid on suutnud või kui Evans oleks teinud arenguhüppe, millest Wilson unistas. See "paigas" olukord on ainult tänu sellele, et Tänaku meeskonnakaaslased on tugevamad. Ja see pole mitte halb, vaid vastupidi hea. Toyota ei erine kuidagi teistest meeskondadest sinu 1-2-3 näite puhul. Iga aasta kujuneb mingisugune 1-2-3 meeskonnas välja. See ei tähenda, et peaks kuidagi järgmiseks hooajaks kedagi pidurdama hakkama, sest mõnel mehel üks hooaeg läks natuke kehvemini, nagu Latvalal.
Ma kahtlustan, et sa seda juttu räägiks, kui Tänakul oleks tekkinud Mikkelseni juhtum ja poleks autoga nii sina-sõbraks saanud. See on üks selle foorumi suurimaid probleeme, sinimustvalged prillid peas, kõik aga andku meie omale teed.
Ma vaatan faktitele näkku. Nimeta mulle sellest hooajast üks ralli, kus Latvala oleks olnud Tänakust sõiduga kiirem? Mis on see alus, mille põhjal sa unistad, et järgmisel hooajal võiks pilt olla teistpidi? Pigem on tõenäolisem, et asi on latvala jaoks veel lootusetum (kui vastab tõele, et Tänak pole veel 100% autoga harjunud).
Ja proovi ükskord aru saada, et keegi ei räägi mingist pidurdamisest, vaid jutt käib sellest, et Latvala võiks sõita rohkem oma võimete kohaselt, mitte üle piiri riskides, et Tänakuga ajad võrdsemad oleksid.
Re: WRC hooaeg 2019
Sa ju räägid ise-endale vastu. Räägid et Latvala ei saa Tänakule vastu aga tahad mingeid muudatusi. Kõik ongi PAIGAS. Tänak võidab ja kuskil tulevad Latvala ja Lappi. Või anname Latvalale ja Lappile ka vanad jupid nagu M-SPordis, et siis oled rahul või?ElvisP kirjutas:Oleks, suudaks, teeks, peaks, räägiks ... tajud nende sõnade ühist omadust?KidrA kirjutas:See olukord on teistes meeskondades "paigas", sest seal puudub igasugune konkurents esisõitjale. Kui Mikkelsen suudaks Hyundaid ohjata nagu teisi masinaid on suutnud või kui Evans oleks teinud arenguhüppe, millest Wilson unistas. See "paigas" olukord on ainult tänu sellele, et Tänaku meeskonnakaaslased on tugevamad. Ja see pole mitte halb, vaid vastupidi hea. Toyota ei erine kuidagi teistest meeskondadest sinu 1-2-3 näite puhul. Iga aasta kujuneb mingisugune 1-2-3 meeskonnas välja. See ei tähenda, et peaks kuidagi järgmiseks hooajaks kedagi pidurdama hakkama, sest mõnel mehel üks hooaeg läks natuke kehvemini, nagu Latvalal.
Ma kahtlustan, et sa seda juttu räägiks, kui Tänakul oleks tekkinud Mikkelseni juhtum ja poleks autoga nii sina-sõbraks saanud. See on üks selle foorumi suurimaid probleeme, sinimustvalged prillid peas, kõik aga andku meie omale teed.
Ma vaatan faktitele näkku. Nimeta mulle sellest hooajast üks ralli, kus Latvala oleks olnud Tänakust sõiduga kiirem? Mis on see alus, mille põhjal sa unistad, et järgmisel hooajal võiks pilt olla teistpidi? Pigem on tõenäolisem, et asi on latvala jaoks veel lootusetum (kui vastab tõele, et Tänak pole veel 100% autoga harjunud).
Ja proovi ükskord aru saada, et keegi ei räägi mingist pidurdamisest, vaid jutt käib sellest, et Latvala võiks sõita rohkem oma võimete kohaselt, mitte üle piiri riskides, et Tänakuga ajad võrdsemad oleksid.
Re: WRC hooaeg 2019
Nüüd tahad selle 1-2-3 ära rikkuda? Alles oli jutt, et kõik peaks paigas olema, et Latvala teaks oma kohta. Nüüd soovid, et sõidaks Tänakuga võrdsemaid aegu. Ja kui Tänak mingi väikese vea teeb mõnel katsel ja Latvala mööda pääseb, siis ütleme Latvalale, et ta omakorda Tänaku mööda lakseks eks?ElvisP kirjutas:Ja proovi ükskord aru saada, et keegi ei räägi mingist pidurdamisest, vaid jutt käib sellest, et Latvala võiks sõita rohkem oma võimete kohaselt, mitte üle piiri riskides, et Tänakuga ajad võrdsemad oleksid.
