WRC aastal 2014
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC aastal 2014
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC aastal 2014
focus206 kirjutas:Rumors on twitter about Qatar leaving M-Sport for 2014, even if some time ago I remember Nasser was willing to continue the deal... but none of those rumors on twitter are from very reliable sources, so let's wait.
http://rallyforum.com/AMSS kirjutas:Yes same things I`ve heard, something is happening as Nasser skipped his own Dakar team which has been under full construction uptil now with their own buggy, now he`s lined up as customer for BMW MINI team and as said skipped the buggy project.
Rumours are some sort of chairman of board or other high managment changes have taken place at Qatar and they`re re-evaluating all sponsorhips etc..
So not looking good regarding Qatar with M-sport..
Kõlakad käivad, et Qatar tõmbab rahad M-Spordi tagant ära.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC aastal 2014
Oot on see kuidagi Neuvillega ka seotud ?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC aastal 2014
Võibolla. Hooaja alguses oli Nasser see kes Neuville Citroenist Fordi meelitas. Tundus nii, et Qatar maksis Neuville hooaja kinni. Neuville Hyundaisse minek võis ka selle taga olla. Aga kes teab. Eks lähiaeg teeb asjad selgeks.
Kuid fakt on see, et Qatari rahadetta läheb M-Sport hingusele. Seega sõidavad ainult niinimetatud Paydriverid. Sedasi võib juhtuda, et Hirvoneni karjäär on läbi. Ilma Qatari toetuseta ei suuda Wilson Mikkot endale meelitada. Kui just Hirvonen pole nõus se maksma, et sõita. Või siis üldse konkuretsis püsida suutvat sõitjat.
Hakkab siis pihta iga hooaja vaheline Fordi saaga. Sõidab ei sõida, On sponsrid siis jälle pole jne. jne.
See hakkab juba tüütuks muutuma.
Kuid fakt on see, et Qatari rahadetta läheb M-Sport hingusele. Seega sõidavad ainult niinimetatud Paydriverid. Sedasi võib juhtuda, et Hirvoneni karjäär on läbi. Ilma Qatari toetuseta ei suuda Wilson Mikkot endale meelitada. Kui just Hirvonen pole nõus se maksma, et sõita. Või siis üldse konkuretsis püsida suutvat sõitjat.
Hakkab siis pihta iga hooaja vaheline Fordi saaga. Sõidab ei sõida, On sponsrid siis jälle pole jne. jne.
See hakkab juba tüütuks muutuma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC aastal 2014
Noh, Prokop vast ikka omale Fiesta WRC järgmiseks aastaks ostaks... Muu osas ei oska midagi arvata.
Muideks, kuidas Citroenil rahadega on? PSA pidi ju ka otsad kokku tõmbama, aga rallitiim veel nn rahakotte ei vaja ja kavatsevad omale sõitjad palgata järgmiseks aastaks? Kuidas on eelarve võrreldes tehasetiimidega? Eeldan, et ikkagi väiksem kui VW-l või Hyundail.
Muideks, kuidas Citroenil rahadega on? PSA pidi ju ka otsad kokku tõmbama, aga rallitiim veel nn rahakotte ei vaja ja kavatsevad omale sõitjad palgata järgmiseks aastaks? Kuidas on eelarve võrreldes tehasetiimidega? Eeldan, et ikkagi väiksem kui VW-l või Hyundail.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: WRC aastal 2014
Järgmine aasta istub Citröen vist rohkem Abu Dhabi seljas.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC aastal 2014
Tundub. et see kahjuks saab tõeks
End Partnership Qatar and M-Sport?
Qatar together with Nasser Al-Attiyah saved this team Malcolm Wilson in MS. It is no secret that behind all stood Thierry Neuville, who Katařan powerfully supported. But now it seems that the alliance is over. Hand injury was just an excuse for non-participation in Wales and the final competition will take MERC Al-Attiyah with another car than by M-Sport.
End Partnership Qatar and M-Sport
End Partnership Qatar and M-Sport
Even in Spain claimed Nasser Al-Attiyah, the alliance M-Sport and Qatar will continue in 2014, whether Thierry Neuville will leave or not. Now it seems that everything is different. Wales arrived just Bernacchini passenger Giovani, who was surprised that he had no pilot. He meanwhile was racing boats in Miami. M-Sport therefore hastily issued a press that Al-Attiyah is recovering from a hand injury after an accident in Spain. fact is that the pilot will not see in Monte Carlo, because going Dakar for Team X-Raid Mini and the last competition in Dubai MERC leaves behind the wheel Fiesty R5 prepared by Autotek. Therefore no longer Fiesta RRC from M-Sport. According to speculation by driving the Fiesta R5 could start next year and in MS. He speaks but also that the pilot is negotiating with Hyundai, which would guarantee a third car at selected events MS 2014.
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=15240
End Partnership Qatar and M-Sport?
Qatar together with Nasser Al-Attiyah saved this team Malcolm Wilson in MS. It is no secret that behind all stood Thierry Neuville, who Katařan powerfully supported. But now it seems that the alliance is over. Hand injury was just an excuse for non-participation in Wales and the final competition will take MERC Al-Attiyah with another car than by M-Sport.
End Partnership Qatar and M-Sport
End Partnership Qatar and M-Sport
Even in Spain claimed Nasser Al-Attiyah, the alliance M-Sport and Qatar will continue in 2014, whether Thierry Neuville will leave or not. Now it seems that everything is different. Wales arrived just Bernacchini passenger Giovani, who was surprised that he had no pilot. He meanwhile was racing boats in Miami. M-Sport therefore hastily issued a press that Al-Attiyah is recovering from a hand injury after an accident in Spain. fact is that the pilot will not see in Monte Carlo, because going Dakar for Team X-Raid Mini and the last competition in Dubai MERC leaves behind the wheel Fiesty R5 prepared by Autotek. Therefore no longer Fiesta RRC from M-Sport. According to speculation by driving the Fiesta R5 could start next year and in MS. He speaks but also that the pilot is negotiating with Hyundai, which would guarantee a third car at selected events MS 2014.
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=15240
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC aastal 2014
ühesõnaga ***** majas siis M-spordil, ei teagi mis saama hakkab nüüd.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC aastal 2014
ise just mõtlesin selle Tänaku teemale, tuli nüüd välja järsku, et on ka WRC plaan kuigi kuu aega tagasi väideti, et sellel ei ole mõtet ja plaaniks on WRC2. Üheks põhjuseks võibki pidada Qatari rahade kadumist M-spordist.skahar kirjutas:Peavad hinna alla laskma ning uksetaga ongi Tänak ja Co:)
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: WRC aastal 2014
Vaevalt, et Ott M-sporti plaanib, pole nagu eriti head suhted vist Wilsoniga. Raha võibolla muudab natukene midagi aga suht mannetu sõita tiimis kus kõik pole meeskonna vahel OKskahar kirjutas:Peavad hinna alla laskma ning uksetaga ongi Tänak ja Co:)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: WRC aastal 2014
Ei tegelt oli see nali ja ma loodan et Ott ega keegi teine end selle papa W-ga ei seoks.
Sealt ei ole midagi head loota, isegi kui kõik tundub sõitja polt kena hakkab autoga ime asju juhtuma jne jne.
Nali aga ei olnd see et Ott WRC-sse ei püriks, mina seda WRC2 asja pole kunagi uskunud, pigem vaja ikka taas WRC-s tõestada sest terve hooaeg ju seljataga.
Ja ma ei näe Otile paremat aastat kui seda on 2014 mil häid sõitjaid peale ühe mehe sisuliselt pole, kui Neuville välja jätta, kellega peaks Ott piisava treenigu ja pühendumisega taas ühele joonele saama kas hooaja keskel või lõpuks.
Aind üks suur ? on ja se eon kas saadakase vajalik $ kokku ja kas mõni tiim peale fordi ka vastu tuleb meite omadele.
Sealt ei ole midagi head loota, isegi kui kõik tundub sõitja polt kena hakkab autoga ime asju juhtuma jne jne.
Nali aga ei olnd see et Ott WRC-sse ei püriks, mina seda WRC2 asja pole kunagi uskunud, pigem vaja ikka taas WRC-s tõestada sest terve hooaeg ju seljataga.
Ja ma ei näe Otile paremat aastat kui seda on 2014 mil häid sõitjaid peale ühe mehe sisuliselt pole, kui Neuville välja jätta, kellega peaks Ott piisava treenigu ja pühendumisega taas ühele joonele saama kas hooaja keskel või lõpuks.
Aind üks suur ? on ja se eon kas saadakase vajalik $ kokku ja kas mõni tiim peale fordi ka vastu tuleb meite omadele.
AutoralliSuurSõber
Re: WRC aastal 2014
Oehh ... Katsume jalgadega ikka maad ka puudutada: Ott kaotab kindlasti sellistele meestele nagu Ogier, Latvala, Neuville, Sordo ja Hirvonen. Üsna tõenäoliselt ka Ostbergile ja Mikkelsenile. Kiiruse lisamine nendega konkurentsis püsimiseks lõppeks ... teadagi kuidas. Kui sünniks ime, siis õpiks ta esmalt teel püsima ja siis vähehaaval kiirust lisama. Ja niiviisi võiks ehk kaugelegi jõuda. Aga see, kuidas ta eelmise hooaja tegi, ei anna just erilist lootust. Mis siis, et meie kõik siin loota tahaks.skahar kirjutas: Ja ma ei näe Otile paremat aastat kui seda on 2014 mil häid sõitjaid peale ühe mehe sisuliselt pole, kui Neuville välja jätta, kellega peaks Ott piisava treenigu ja pühendumisega taas ühele joonele saama kas hooaja keskel või lõpuks.
Re: WRC aastal 2014
Samm tagasi pole kunagi halb. Võtame näiteks F1s Romain Grosjeani - sõitis natuke F1es, tulemust ei tulnud ega ei tulnud, järgmiseks aastaks tiimi ei leidnud ja otsustas GP2e tagasi minna. Võites selle sarja täielikult, sai ta uuesti f1s võimaluse ja nagu näha on ta täitsa konkurentsivõimeline sõitja. Ka meie oma Tänakuga võib paralleele tõmmata, olgugi, et Ott tegi veel suurema sammu tagasi. Nüüd WRCsse minna on kordades suurem risk kui WRC2e sõita. Kahtlemata on n-rühm juba ammu ammendanud, aga ma kahtlen, et Tänak iial S2000 laeni jõudis...
Fan of MM-Motorsport & Fair Recce
Re: WRC aastal 2014
Kui ka Tänak järgmise võimaluse saab, siis kindlasti on ta juba targem ja kogenum ja oskab seda paremini ära kasutada. Küll aga on teise võimaluseni keerulisem jõuda kui esimeseni. Ja seda ei saa väga kauaks ootama jääda, sest muidu lähevad oskused rooste ning iga järgneva aastaga on vahet keerulisem tagasi võtta.
Grosjeanil vedas sellega, et Lotus/Renault' boss Bouiller on tema manager, kes uskus sõitjasse vankumatult läbi kõigi raskuste, nii et Lotuse Gravity programmi rahade toel sai ta ka GP2-s osaletud ja muid asju tehtud. Ma ei tea, kes Tänaku asju praegu ajab, aga Märtini ja Wilsoni usaldus õnnestus juba kaotada.
Tõsi, palju on Otti kritiseeritud, aga võib küsida ka seda, kas Markko lõi käega liiga kiiresti, sest vahel on spordis edukaks olemiseks (sh managerina) vaja väga pikka kannatust ja tagasilööke, enne kui asja saab. Tuues Grosjeani näite - veel 2012 korraldas ta F1-s palju avariisid, nii et paljud tahtsid ta sealt üldse minema saata.
Grosjeanil vedas sellega, et Lotus/Renault' boss Bouiller on tema manager, kes uskus sõitjasse vankumatult läbi kõigi raskuste, nii et Lotuse Gravity programmi rahade toel sai ta ka GP2-s osaletud ja muid asju tehtud. Ma ei tea, kes Tänaku asju praegu ajab, aga Märtini ja Wilsoni usaldus õnnestus juba kaotada.
Tõsi, palju on Otti kritiseeritud, aga võib küsida ka seda, kas Markko lõi käega liiga kiiresti, sest vahel on spordis edukaks olemiseks (sh managerina) vaja väga pikka kannatust ja tagasilööke, enne kui asja saab. Tuues Grosjeani näite - veel 2012 korraldas ta F1-s palju avariisid, nii et paljud tahtsid ta sealt üldse minema saata.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC aastal 2014
kuidas sa saad selliseid asju nii kindlalt väita?Lärri kirjutas:Oehh ... Katsume jalgadega ikka maad ka puudutada: Ott kaotab kindlasti sellistele meestele nagu Ogier, Latvala, Neuville, Sordo ja Hirvonen. Üsna tõenäoliselt ka Ostbergile ja Mikkelsenile. Kiiruse lisamine nendega konkurentsis püsimiseks lõppeks ... teadagi kuidas. Kui sünniks ime, siis õpiks ta esmalt teel püsima ja siis vähehaaval kiirust lisama. Ja niiviisi võiks ehk kaugelegi jõuda. Aga see, kuidas ta eelmise hooaja tegi, ei anna just erilist lootust. Mis siis, et meie kõik siin loota tahaks.skahar kirjutas: Ja ma ei näe Otile paremat aastat kui seda on 2014 mil häid sõitjaid peale ühe mehe sisuliselt pole, kui Neuville välja jätta, kellega peaks Ott piisava treenigu ja pühendumisega taas ühele joonele saama kas hooaja keskel või lõpuks.

Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: WRC aastal 2014
Väga lihtsalt - väidan ja kirjutansoca kirjutas:kuidas sa saad selliseid asju nii kindlalt väita?Lärri kirjutas:Oehh ... Katsume jalgadega ikka maad ka puudutada: Ott kaotab kindlasti sellistele meestele nagu Ogier, Latvala, Neuville, Sordo ja Hirvonen. Üsna tõenäoliselt ka Ostbergile ja Mikkelsenile. Kiiruse lisamine nendega konkurentsis püsimiseks lõppeks ... teadagi kuidas. Kui sünniks ime, siis õpiks ta esmalt teel püsima ja siis vähehaaval kiirust lisama. Ja niiviisi võiks ehk kaugelegi jõuda. Aga see, kuidas ta eelmise hooaja tegi, ei anna just erilist lootust. Mis siis, et meie kõik siin loota tahaks.skahar kirjutas: Ja ma ei näe Otile paremat aastat kui seda on 2014 mil häid sõitjaid peale ühe mehe sisuliselt pole, kui Neuville välja jätta, kellega peaks Ott piisava treenigu ja pühendumisega taas ühele joonele saama kas hooaja keskel või lõpuks....Igatahes viimased postitused peaks vist kolima pigem Tänaku teemasse.

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: WRC aastal 2014
Idee oli selles, et hetkel oleks Otil ilmselt parim šanss midagi korda saata, kui üldse.
Seega, hoiame pöidlaid!
Seega, hoiame pöidlaid!
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Re: WRC aastal 2014
Natuke väidetavaid reeglimuudatusi järgmiseks aastaks:
* Autode klassid(R5, jne) saavad uued nimed endale; Tehakse F1-ele sarnane süsteem, kus mida väiksem on arv seda parem on klass,
* Meeskondlikus tiitliheitluses ei pea enam meeskonnal olema üks kindel sõitja,
* Avatseremooniad on alati neljapäeval ning võistluspäev algab reedeti,
* SuperRally karistus viielt minutilt seitsmele iga katse kohta,
* PowerStage on alati ralli viimane katse,
* WRC2 ja WRC3 sõitjate numbrid muutuvad nüüd iga ralli vastavalt punktitabeli seisule (Muidu anti alguses kohe üks kindel number),
* Kvalifikatsioonikatset enne kruusarallisid enam ei tehta,
* Esimesed kaks päeva on stardijärjekord vastavalt punktitabelile(ei sõltu eelmise päeva tulemustest) ja kolmas päev võetakse eelmise päeva lõpptulemus ning pööratakse see ümber.
* Autode klassid(R5, jne) saavad uued nimed endale; Tehakse F1-ele sarnane süsteem, kus mida väiksem on arv seda parem on klass,
* Meeskondlikus tiitliheitluses ei pea enam meeskonnal olema üks kindel sõitja,
* Avatseremooniad on alati neljapäeval ning võistluspäev algab reedeti,
* SuperRally karistus viielt minutilt seitsmele iga katse kohta,
* PowerStage on alati ralli viimane katse,
* WRC2 ja WRC3 sõitjate numbrid muutuvad nüüd iga ralli vastavalt punktitabeli seisule (Muidu anti alguses kohe üks kindel number),
* Kvalifikatsioonikatset enne kruusarallisid enam ei tehta,
* Esimesed kaks päeva on stardijärjekord vastavalt punktitabelile(ei sõltu eelmise päeva tulemustest) ja kolmas päev võetakse eelmise päeva lõpptulemus ning pööratakse see ümber.
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Re: WRC aastal 2014
2. punkt oleks huvitav. Viimase punkti kohta ma ei oska seisukohta võtta, et kas see oleks nüüd hea või halb. Kõik ülejäänud (võimalikud) muudatused ei muudaks minuarust midagi paremaks.