Mina pakuks välja et Rallivõluri punktide arvestamise aluseks võiks olla nt.72h, peale viimase katse lõppu kehtiv tulemus. Selline reegel on Eurospordi F1 mängus, ja minu meelest mõsitlik.Kuna sellised tühistamised ja trahvid mis antakse pelae võsitluse lõppu mõjutavad paraku ka meie tulemusi, siis tuleks lihtsalt aluseks võtta mingi konkreetne tulemus, ja miks mitte 72h peale ralli lõppu kehtivad tulemused. Mida pikem on periood ( nt. järgmise ralli alguseni võib muuta tulemusi) seda segasem see teema on. Kindlasti ei maksa unustada ka meie tublisid skoori pidajaid, kes kindlasti ei viitsi mitu korda ümber teha arvutusi.
Rahvusvaheline Autoliit FIA määras Portugali MM-ralli korraldajatele võistluse turvalisuses esinenud puuduste tõttu 37 400 euro ehk 585 200 krooni suuruse rahatrahvi.
Neljapäeval toimunud testikatsel sai vigastada viis inimest, kui portugallane Armindo Araujo kaotas kontrolli oma Mitsubishi üle ja sõitis rahva sekka, vahendas AFP.
Kõik vigastada saanud inimesed seisid pealtvaatajate jaoks keelatud alal.
FIA teatas, et organisaatorite tegevus oli andeksandmatu.
Korraldajate sõnul murdus õnnetuse tulemusel ühel pealtvaatajal käeluu, kohalikul fotograagil aga jalaluu. Ülejäänud kolme vigastused olid kergemad.
PM Online
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mina arvan ka, et sel juhul tuleks puktide arvestamisega mõnda aega oodata, ( kas või 72h) ja siis ametlike tulemuste kohaselt arvestada rallivõluri tulemusi! Või siis tõesti oodata FIA ametliku otsuseni!? Ei teagi kuidas olek õiglane!?
AS kirjutas:Mina arvan ka, et sel juhul tuleks puktide arvestamisega mõnda aega oodata, ( kas või 72h) ja siis ametlike tulemuste kohaselt arvestada rallivõluri tulemusi! Või siis tõesti oodata FIA ametliku otsuseni!? Ei teagi kuidas olek õiglane!?
Õiglane on FIA ametlike tulemuste ära ootamine. Mingi 72h reegel oleks mõttetu, kuna sõltuvalt olukorrast võib ralli ametlike tulemuste väljakuulutamine võtta erinevalt aega.
Variant 1 - ootame ära FIA ametlikud tulemused.
Variant 2 - punkte arvutatakse peale ralli viimast kiiruskatset, ehk siis disklaffe ja karistusi ei arvestata üldse.
ega see punktilugemine raskemaks ei lähe, kui hiljem tulemused uuesti üle arvutada tuleb.
Punktilugemisel võtab enamiku ajast ennustuste sisestamine tabelisse. Punkitulemuste arvutamine läheb väga kiirelt.
Loogiline oleks et ametlike tulemuste järgi ikka ... sest need kes on millegi vastu eksinud, näiteks alakaal on teinud sohki ja tema tulemus ei võiks olla nii kõrge
Mina olen ka ametlike tulemuste poolt, sest teoorias ei ole vahet kas trahv saadakse pärast viimast katset, ralli ajal või enne rallit.(seega ei tohiks ka rallivõluri tulemused trahvi saamise ajast muutuda). Ühtlasi oleks see 72h vägagi arvestatav.
Mina olen ka ametlike lõplike tulemuste poolt. Aga mulle meeldis Bosse esimene kommentaar sellele klaasidejamale mingile soome raadiole. Bosse nimelt irvitas täiega "Those FIA guys are so funny" Sry about that."
Aga Urmo koha pealt siis lugedes Jaanuse esimest postitust tahtsin sõna võtta, aga mõtlesin, et ei hakka ära sõnuma.
sk8erboi kirjutas:eks ka rallidel on oma ajad, millal hiljemalt nad peavad oma lõpliku tulemuse teatama ja loogiline oleks lähtuda sellest. kui see miski protesti pärast viibib, siis võib lähtuda sellest ja ka punkte ümber arvutada kui vaja.
pakun reegliks välja, et rallivõluri "ühe etapi tulemused on esialgsed (võib muuta) kuni järgmise etapi toimumise alguseni"
Kle mees sina ju neid ei arvuta. Kas sa ka tead kui tüütu on kogu seda kupatust jälle ümber asvutada.
Asi peaks olema nii, et ennustus tulemused arvutatakse välja ralli lõpptulemustega(Nii nagu piloodid finišeerisd). Prosteste ja trahve mis on peale ralli lõppu antud ei arvetsata. Vastasel juhul oota kogu aeg äkki kellegi tulemus läheb tühistamisele või antakse trahv. Ning kui ootad siis hakkavad siin mõned juba räuskama, et miks tulemused juba üleval ei ole. Seega antud ralli puhul lähevad arvesse esialgsete tulemuste järgi ennustus tulemused.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
sk8erboi kirjutas:eks ka rallidel on oma ajad, millal hiljemalt nad peavad oma lõpliku tulemuse teatama ja loogiline oleks lähtuda sellest. kui see miski protesti pärast viibib, siis võib lähtuda sellest ja ka punkte ümber arvutada kui vaja.
pakun reegliks välja, et rallivõluri "ühe etapi tulemused on esialgsed (võib muuta) kuni järgmise etapi toimumise alguseni"
Kle mees sina ju neid ei arvuta. Kas sa ka tead kui tüütu on kogu seda kupatust jälle ümber asvutada.
Asi peaks olema nii, et ennustus tulemused arvutatakse välja ralli lõpptulemustega(Nii nagu piloodid finišeerisd). Prosteste ja trahve mis on peale ralli lõppu antud ei arvetsata. Vastasel juhul oota kogu aeg äkki kellegi tulemus läheb tühistamisele või antakse trahv. Ning kui ootad siis hakkavad siin mõned juba räuskama, et miks tulemused juba üleval ei ole. Seega antud ralli puhul lähevad arvesse esialgsete tulemuste järgi ennustus tulemused.
Kui Exceliga teha(nagu Heix seda teeb), tuleb ennustused vaid ühe korra tabelisse kanda ja seejärel tulemused juurde panna. Nii et peavalu see punktilugejale küll teha ei tohiks.
See on ikka kõige suurem idiootsus mida ma näinud olen.Pool millimeetrit-noo olge nüüd.Kindlasti andis see neile suure edu teiste ees. Tekib küsimus kas iga ralli lõpus lüüakse kõigi autode klaasid eest ära ja mõõdetakse?
Korrektne oleks arvestada FIA ametlike tulemustega.Tavaliselt üle paari päeva need ei viibi.Ei saa me ju pidada oma MM arvestust.Ja kui tulebki mõni arvestus ringi teha,kannatame ära.