WRC 2007 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Ford ootab allkirja
Ralli kahekordse maailmameistri Marcus Grönholmi mänedžer Hjallis Harkimo koostas Fordiga lepingu, mille põhjal ta hoolealune kihutab meeskonnas veel ühe hooaja.
Lepingul puudub aga Grönholmi allkiri, sest 39aastane ralliäss pole kindel, kas ta jätkab. "Minul ja ka Fordil pole kuhugi kiiret," sõnas Grönholm. "Eelkõige keskendun MM-tiitli võitmisele."
08.08.2007
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=241195&q=ralli
Ralli kahekordse maailmameistri Marcus Grönholmi mänedžer Hjallis Harkimo koostas Fordiga lepingu, mille põhjal ta hoolealune kihutab meeskonnas veel ühe hooaja.
Lepingul puudub aga Grönholmi allkiri, sest 39aastane ralliäss pole kindel, kas ta jätkab. "Minul ja ka Fordil pole kuhugi kiiret," sõnas Grönholm. "Eelkõige keskendun MM-tiitli võitmisele."
08.08.2007
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=241195&q=ralli
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Urmo Aava tunnistab, et 30 miljoni krooniga saaks maailmas palju head korda saata, aga... "Oleme Kuldar Sikuga ametilt rallisõitjad ja selleks, et oma tööd teha, vajame 30 miljonit. Nii lihtne see ongi."
Mõni päev pärast Jyväskylä rallit, kus Urmo Aava Mitsubishi WRC autot ohjates elu esimesed MM-punktid noppis, esitas SL Õhtuleht võidukihutajale kuus märksõna. Aava, kel oli seks ajaks võimalus juhtunu läbi seedida, andis vastused monoloogi vormis.
"30 miljonit krooni, mis kuluks 10–12 MM-rallil osalemiseks, on suur summa. Kahtlemata saab selle rahaga palju head ära teha ja maailmas on tuhandeid viise miljonite kulutamiseks," tõdes Aava.
"Samas oleme Kuldar Sikuga ametilt rallisõitjad ja selleks, et oma tööd teha, vajame 30 miljonit. See on fakt ja raha leidmise nimel tuleb tööd teha. Kui ei usuks, et antud summa leidmine on võimalik, siis me seda ei otsiks. Ometi on variante kaks: me saame 30 miljonit ja sõidame rallit või ei saa ega sõida."
SL ÕHTULEHT
Mõni päev pärast Jyväskylä rallit, kus Urmo Aava Mitsubishi WRC autot ohjates elu esimesed MM-punktid noppis, esitas SL Õhtuleht võidukihutajale kuus märksõna. Aava, kel oli seks ajaks võimalus juhtunu läbi seedida, andis vastused monoloogi vormis.
"30 miljonit krooni, mis kuluks 10–12 MM-rallil osalemiseks, on suur summa. Kahtlemata saab selle rahaga palju head ära teha ja maailmas on tuhandeid viise miljonite kulutamiseks," tõdes Aava.
"Samas oleme Kuldar Sikuga ametilt rallisõitjad ja selleks, et oma tööd teha, vajame 30 miljonit. See on fakt ja raha leidmise nimel tuleb tööd teha. Kui ei usuks, et antud summa leidmine on võimalik, siis me seda ei otsiks. Ometi on variante kaks: me saame 30 miljonit ja sõidame rallit või ei saa ega sõida."
SL ÕHTULEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Re: Urmo Aava võib istuda Suzuki WRC autosse
Hetkel mina ei panustaks Panizzile üldse. Ennem arvan, et keegi muu.valmacher kirjutas:Internetiportaal crash.net spekuleerib, et tänavu istub Suzuki WRC autosse keegi viisikust Francois Duval, Gilles Panizzi, Nicolas Bernardi, Toni Gardemeister ja Gigi Galli.
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Erki kirjutas:Oleks huvitav teada, mis need kuus märksõna ka olid.valmacher kirjutas:Mõni päev pärast Jyväskylä rallit, kus Urmo Aava Mitsubishi WRC autot ohjates elu esimesed MM-punktid noppis, esitas SL Õhtuleht võidukihutajale kuus märksõna.
Nende all mõeldakse artikkli alapealkirju, siin foorumis oli artiklist toodud vaid kokkuvõte. Panin siia siis artikkli ka täispikkuses

Aava: selleks, et teha tööd, vajan 30 miljonit
Urmo Aava tunnistab, et 30 miljoni krooniga saaks maailmas palju head korda saata, aga... "Oleme Kuldar Sikuga ametilt rallisõitjad ja selleks, et oma tööd teha, vajame 30 miljonit. Nii lihtne see ongi."
Mõni päev pärast Jyväskylä rallit, kus Urmo Aava Mitsubishi WRC autot ohjates elu esimesed MM-punktid noppis, esitas SL Õhtuleht võidukihutajale kuus märksõna. Aava, kel oli seks ajaks võimalus juhtunu läbi seedida, andis vastused monoloogi vormis.
MM-punktid
Ralli MM-punkte on jagatud aastaid ja aastaid ning mis seal ikka neis nii erilist on. Lihtsalt rallimehed jagunevad kahte gruppi – ühed on punktidega, teised punktideta.
See, et ma korra seitsmenda koha sain, ei tähenda veel, et oleksin maailma seitsmes rallisõitja. Minusuguseid mõnepunktimehi on palju ja kui igaüks peaks end maailma kaheksa parima sekka kuuluvaks, läheks esikaheksas kitsaks. Maksab, mitmes oled MM-sarja kokkuvõttes, see näitab stabiilsust.
Muidugi, punktid on samm edasi, aga ikkagi... Punktid on lihtsalt punktid, nagu võit on lihtsalt võit.
30 miljonit
30 miljonit krooni, mis kuluks 10–12 MM-rallil osalemiseks, on suur summa. Kahtlemata saab selle rahaga palju head ära teha ja maailmas on tuhandeid viise miljonite kulutamiseks.
Samas oleme Kuldar Sikuga ametilt rallisõitjad ja selleks, et oma tööd teha, vajame 30 miljonit. See on fakt ja raha leidmise nimel tuleb tööd teha. Kui ei usuks, et antud summa leidmine on võimalik, siis me seda ei otsiks. Ometi on variante kaks: me saame 30 miljonit ja sõidame rallit või ei saa ega sõida.
Ford või Citroen
Miks mitte Mitsubishi või Subaru? Jutud Mitsubishi rallitiimi lõpust meid ei häri. Täna sõidame selle autoga ega muretse.
Loomulikult tuleb juba praegu vaadata kaugemale tulevikku, ent maailmas pole ühelgi rallimehel sõit sõitmata jäänud auto puudumise tõttu. Kui on raha, on ka ralliauto – Ford, Citroen, mida iganes - sest autod pole maailmas otsa saanud.
Tehasetiim
Eesmärk on sinna pääseda, kuid me ei põe ega mõtle paaniliselt, et tehasetiimi ei kuulu. Tehasetiimi piloodil on võimalus parematel alustel rallit sõita. Kiiremini sõita. Kuid siin tekib surnud ring – selleks, et tehasetiimi pääseda, pead olema kiire, kiire olla saad aga eelkõige tehasetiimis.
Meie lootus siiski ei kao. Tuleb reaalselt mõista ralli hetkeseisu. 17 meest on tänavu hankinud punkte, kuid vaid kolm neist on palgalised piloodid. Kas ülejäänud peavad nutma ja hädaldama? Kõik tuleb omal ajal või siis natuke hiljem. Peab lihtsalt jätkuvalt tööd rügama ja lootma.
Aasta 2010
On unistus, et 2010. aastal saame sõita tõeliselt kiiresti. Aga kas saame, seda ei tea. Elu paneb asjad paika meist sõltumatult. Ennustada ma ei taha, kuid loodan, et mõne aasta pärast on rallimaailmas rohkem rallit ja vähem kõikvõimalikku jama.
Marcus Grönholm
Tegu on minu arvates konkurentsitult parima kruusapiloodiga maailmas. Praegu, tundub, on ta elu parimas vormis – vaimselt stabiilne ning piisavalt motiveeritud. Lisaks on tal väga hea auto. Erinevus mõne aasta tagusega, kui Grönholm oli liiga vihane rallimees ja kihutas hullumeelselt, on märgatav.
Grönholm ja täiuslik? Keegi pole maailmas täiuslik. Kui oleks, poleks mõtet rallit sõita, poleks millegi poole püüelda.
Grönholm on igale rallimehele, ka mulle, lootustandev eeskuju. Tema tee tippu pole olnud roosiline. Minul on Grönholmi praeguse vanuseni 12 aastat aega, seega on mul võimalus 12 aastat üritada.
SL Õhtuleht
15.08.2007
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Urmo Aava Rally Team ja Eesti suurim kindlustusmaaklerfirma E-kindlustus sõlmisid täna sponsorluslepingu. E-kindlustuse juhataja Risto Rossari sõnul on spordivaldkond neile alati südamelähedane olnud.
"Urmo Aava on tõusnud kiiresti maailma ralliässade sekka, mistõttu me usume, et ta suudab tänu oma töökusele ja andekusele tõusta järgmise eestlasena ka WRC sarjas tipptegijate hulka. Tema tõus MM-ralli juunioride arvestuse liidriks ja suurepärased tulemused esimestelt MM-etappidel on andnud suure tõuke selle lepingu sõlmimiseks. Mõistame, et iga samm ala tipu suunas nõuab üha uusi investeeringuid ja pingutusi ning tahame selles Urmole igati toeks olla," selgitas Risto Rossar koostöölepingu sõlmimise tagamaid.
"Meil on eriti hea meel, et Eesti suurim kindlustusmaaklerfirma E-kindlustus avaldas soovi liituda meie toetajate hulka. Tulenevalt meie praegustest ja lähiaja plaanidest on oluline, et suudame kaasata oma sponsorite ringi oma ala turuliidreid, kelleks E-kindlustus vaieldamatult on," lausus Urmo Aava.
Eesti suurima kindlustusmaaklerfirma E-kindlustuse osa kindlustusmaaklerite turul on 23%. Ettevõtte käive oli 2006. aastal üle 37,3 miljonit krooni. Firma sõlmis eelmisel aastal 114 000 kindlustuslepingut ehk keskmiselt 317 lepingut päevas ning vahendas 261 miljoni krooni ulatuses kindlustusmakseid, mis moodustab 8,3% Eesti kahjukindlustuse turust. E-kindlustuse klientideks on 142 000 eraisikut ja 19 000 ettevõtet.
Rally.ee
"Urmo Aava on tõusnud kiiresti maailma ralliässade sekka, mistõttu me usume, et ta suudab tänu oma töökusele ja andekusele tõusta järgmise eestlasena ka WRC sarjas tipptegijate hulka. Tema tõus MM-ralli juunioride arvestuse liidriks ja suurepärased tulemused esimestelt MM-etappidel on andnud suure tõuke selle lepingu sõlmimiseks. Mõistame, et iga samm ala tipu suunas nõuab üha uusi investeeringuid ja pingutusi ning tahame selles Urmole igati toeks olla," selgitas Risto Rossar koostöölepingu sõlmimise tagamaid.
"Meil on eriti hea meel, et Eesti suurim kindlustusmaaklerfirma E-kindlustus avaldas soovi liituda meie toetajate hulka. Tulenevalt meie praegustest ja lähiaja plaanidest on oluline, et suudame kaasata oma sponsorite ringi oma ala turuliidreid, kelleks E-kindlustus vaieldamatult on," lausus Urmo Aava.
Eesti suurima kindlustusmaaklerfirma E-kindlustuse osa kindlustusmaaklerite turul on 23%. Ettevõtte käive oli 2006. aastal üle 37,3 miljonit krooni. Firma sõlmis eelmisel aastal 114 000 kindlustuslepingut ehk keskmiselt 317 lepingut päevas ning vahendas 261 miljoni krooni ulatuses kindlustusmakseid, mis moodustab 8,3% Eesti kahjukindlustuse turust. E-kindlustuse klientideks on 142 000 eraisikut ja 19 000 ettevõtet.
Rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Õige jutt, oluline ju see, et asi liigub! Ja kui juba üks hakkab andma, küll siis teised ka oma rahakoti raudasid avama hakkavad!Kolin kirjutas:Ega seda ei saagi me Kunagi teada kui suurest summast jutt on. Aga ategelikult ei ole vahet ka. PEa asi, et asi liiguks

Nüüd sai küll väga optimistlikult vist aga pole hullu, lipp tuleb kõrgel ja pöidlad pihus hoida!




Pärast pikka võistluspausi WRC-auto rooli naasnud ning Saksamaa MM-rallil teisele poodiumiastmele tõusnud F. Duval loodab, et saab võimaluse osaleda sel hooajal veel kolmel rallil, vahendas Sportnet MTV3 uudist.
Saksamaal Kronose eratiimi Citroën Xsaral võistelnud belglane on väidetavalt tiimiga jätkamise osas kõnelusi alustanud.
"Pärast kaheksat kodus veedetud kuud soovin, et saaksin Kronoses jätkata. Tahan osaleda Hispaania, Korsika ja Walesi rallil ning juhul kui leian sponsorid, saan neil sõita," lausus 26-aastane rallisõitja.
Duvali on seostatud ka MM-sarjaga ühineva Suzuki WRC meeskonnaga, kes teeb oma sõitjad teatavaks 11. septembril ning osaleb Korsika rallil.
Saksamaal Kronose eratiimi Citroën Xsaral võistelnud belglane on väidetavalt tiimiga jätkamise osas kõnelusi alustanud.
"Pärast kaheksat kodus veedetud kuud soovin, et saaksin Kronoses jätkata. Tahan osaleda Hispaania, Korsika ja Walesi rallil ning juhul kui leian sponsorid, saan neil sõita," lausus 26-aastane rallisõitja.
Duvali on seostatud ka MM-sarjaga ühineva Suzuki WRC meeskonnaga, kes teeb oma sõitjad teatavaks 11. septembril ning osaleb Korsika rallil.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
saab osaleda KUI leiab sponsorid, tahtmine ja osavõtmine on kaks eri asja, nagu sel aastal näha oli, siis Duvalil oli omale sponsorite leidmisega suuri raskusi, mainis ju ta ka ise, et istus 8 kuud kodus... Aga rallis on kõik võimalik, elame-näeme 

#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Link Duvalist.
Keegi küsis Meeke'i tegemiste kohta - viimasel nädalavahetusel sõitis ja võitis ta Subaru WRC-ga Ulster Rally Põhja-Iirimaal. Kui mõni mäletab, siis paar aastat tagasi räägiti temast kui Irve asendajast Subarus, kuid lõpuks võeti Atkinson sinna.
Seda, et Meeke on kiire vend, on ta JWRC-s korduvalt tõestanud.
Keegi küsis Meeke'i tegemiste kohta - viimasel nädalavahetusel sõitis ja võitis ta Subaru WRC-ga Ulster Rally Põhja-Iirimaal. Kui mõni mäletab, siis paar aastat tagasi räägiti temast kui Irve asendajast Subarus, kuid lõpuks võeti Atkinson sinna.
Seda, et Meeke on kiire vend, on ta JWRC-s korduvalt tõestanud.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Nüüd on FIA ametlikul lehel kinnitus, et Duval sõidab teise Kronose Xsaraga Kataloonias:
Link FIA lehele
Link FIA lehele
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.auto-motor-und-sport.de/spor ... _13987.hbs
Väidetagvalt sõidavad Suzuki WRC-ga sel aastal Bernardi (Korsika) ja Lindholm (Wales).
Väidetagvalt sõidavad Suzuki WRC-ga sel aastal Bernardi (Korsika) ja Lindholm (Wales).
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Suzuki nimetas täna tõepoolest oma selle hooaja piloodid ja nendeks on Bernardi Korsikal ning Lindholm Walesis.
http://www.suzuki-wrc.com/report/070907/e/index.html
http://www.suzuki-wrc.com/report/070907/e/index.html