Ei suuda irooniat endasse jätta, kuid vägisi jääb selline tunne, et järgmine hooaeg lükatskse edasi, sest 1 mees ei suuda otsustada ja teiste meeste sõnadel puudub kate.
Tegelikult hakkab see VWEXIT juba tüütuks muutuma ja seda just sellest vaatevinklist, et lahkumisavaldus esitati viimasel minutil. Minu silmis on see juba VW antireklaam ja ehe tõestus, kui suur on meeste ego s.t. VW ei ole usaldusväärne partner, sõiduk ega meeskond.
Samas annan endale ka aru, et just tänu sellele segadusele on meil endiselt siin foorumis tegevust, kuid see pinge ja teadmatus on lihtsalt väsitavalt tappev.
Ogier võiks lõpuks ära öelda kus ta sõitma hakkab. Saavad teised mehed ja kogu maailm ka rahus olla. Nii kui Ogier on oma sõna ölenud, siis automaatselt on teised mehed ka paigas ning võime 2017 hooajaga pihta hakata.
Rainiz. kirjutas:Ogier võiks lõpuks ära öelda kus ta sõitma hakkab. Saavad teised mehed ja kogu maailm ka rahus olla. Nii kui Ogier on oma sõna ölenud, siis automaatselt on teised mehed ka paigas ning võime 2017 hooajaga pihta hakata.
Väga loodan, et Ogier teeb suu lahti ja teatab oma otsuse enne suuri pühasid. Vastasel korral jäävad ilmselt pühad ära see aasta!
No VW autot on ta ise arendanud, tunneb meeskonda+ naftarahad. Vaevalt nad aeglase auto ka teinud on. Seda, kes parima auto on teinud, näeme peale esimesi etappe.
RalliAhto kirjutas:Aga see, et Ogier ootab, kas see pole märk, et ta eelistab VW Fordile? Kas Ford polegi parim masin? Red Bull läheb ilmselt sinna kuhu läheb ka Ogier.
tal võib ka leping olla sõlmitud kuid ei avalikustata veel, Pahv küsis ju Oti käest ka seda, et miks nii kaua läheb ja Ott vastas et see sõltub paljudest asjadest, sponsorid jne.
Mullu sügistalvel ootasid eestlastest rallifännid ärevusega uue hooaja kohta käivaid uudiseid. Hiljem tuli välja, et asjad olid ammu paigas, kuid seda ei öeldud välja. Tänavu valitseb samasugune ootus. Miks infot nii kaua kinni hoitakse?
Mõnikord sõltub see muudest asjadest – kas sponsorist või sellest, et tahetakse avalikustada terve uue hooaja meeskond.
>
0
Viimati muutis soca, 08 Dets 2016, 12:03, muudetud 2 korda kokku.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Täitsa võimalik, et kõik ongi ikka veel lahtine, seoses selle viimase hetke VW'ni "comebackigaga". Sellepärast ma neid tüüpe ei usu siin, kes siin PUNKTE ladusid oma lausete lõppu. Sest reaalsus on, et KEEGI meist ei tea, mis saama hakkab. Võime vaid arvata. Isiklikult võin öelda, et kõik versioonid, mis ma seni kuulnud olen, on totrad.
Hooaja esimesel poolel võib isegi VW olla väga konkurentsi võimeline. Aga arendustöö on ju peatatud ja ajapikku hakkavad need VW-d teisetele jalgu jääma. Sellisel juhul ma ei mõista miks peaks Ogier just sinna tahtma minna.
Becs WilliamsVerified account @Becsywecsy 4m4 minutes ago
#SebWatch Surely there'll be news by tomorrow? Right? #IsItMsportIsItCitroenIsItVWPrivate ?#LongHashTag #LongWait
Its 12th December. Top #WRC driver has no car , top #F1 team has no driver. Unbelievable #sebwatch #drivermarket
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Miks peaks VW arendustöö peatuma kui tuleb era võistkond? Kas RB vormelid on juba aastaid samad, arendustööd ei tehta? Kas M-Spordi autot ka ei arendata sest Fordi pole?
Arendustööd tehtaks ikka, lihtsalt raha tuleb teisest kohast, mitte VW käest.