Ants kirjutas:Ford peaks ikka loll olema, kui sellise masina ja mehe kombinatsiooniga järgmine aasta loobub!
Autol on potentsiaal, aga töökindlus igatahes alla keskmise. Nagu kiirel tõuhobusel,millele iga tuuleiil võib palaviku tekitada. Uute leiutiste asemel võiksid nad hetkel rohkem vastupidavust arendada.
No uus on tegelikult valmis, kiirus nii kruusal kui asfaldil. Uue töökindlus tuleb visalt, aga tuleb kui aasta algust võrrelda. Muidugi ma ei usu Fordi lõpetamist, see on rohkem nagu vee sogamine, saab äkki suurema "kala"
JWRC-sarjas on katkestanud punktiliider Tirabassi ja Ligato. Mõlemal oli eile probleeme. Ka Carlssoni aega pole tulnud, ilmselt on tal mingeid probleeme.
Selleks ralliks leiutas Loriaux ju uue ja 8 kilo kergema sidurikoja. Asja ainus mõte see,et nii saab raskuskeset alla viia.Kuna autod niigi kaalult piiri peal,tuleb nüüd 8 kg tina kusagile pöhjale poltidega kinni tõmmata. Kindlasti mõjub hästi auto stabiilsusele. Kui aga see kerge koda nüüd kuskil mõrad sisse võtab,on sõit sõidetud, ja seda ma just silmas pidasingi, et praegu pole õige aeg riskida,auto niigi kiire.
No kuidas võtta, eks kõik leiutavad kogu aeg midagi ja kui sa uut asja ei proovi jääd varsti ja kuidagi märkamatult teiste seljataha. Auto on töökindel aga aeglane, nagu 02 oli.
Kuskil uudistes oli midagi ka Subaru uue revolutsioonilise vedrustuse kohta. Ei näinud küll mingeid hüppelisi edusamme kuigi, jah, ega Solbergi kütusejama sellega seotud küll ei olnud
Jaak kirjutas:Kuskil uudistes oli midagi ka Subaru uue revolutsioonilise vedrustuse kohta. Ei näinud küll mingeid hüppelisi edusamme kuigi, jah, ega Solbergi kütusejama sellega seotud küll ei olnud
Subaru üritab aktiivvedrustust rakendada,aga usun et see peagi keelatakse nii nagu F1-ski. Telepildis oli mingeid seninähtamatuid voolikuid näha küll.