Ma ehk ei mäleta enam täpselt aga mu meelest ei sobinud see 307 ka Grönholmile ja vaevalt, et see üldse kellelegi sobinud oleks.Pints kirjutas:Ära unusta Peugeot ja Märtin. Focus tehti Märtini järgi, Peugeoti minnes kadus sära Märtinil. Auto ei sobinudKolin kirjutas:Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Rally Sweden Day 3
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: Rally Sweden Day 3
-
- Reactions: 0
Re: Rally Sweden Day 3
Nii oli jah. Grönholmi tulemused olid lihtsalt natuke säravamad, sest ta oli selline mees, kes oleks võinud Puuhobusega ka sõita ja sellest tolle hetke maksimumi välja võtta. Enamus sõitjaid vajavad natuke rohkem auto "dimmimist" sobivaks.
Re: Rally Sweden Day 3
natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea. kui nüüd viimast kahte aastat vaadata, siis tuli ja kuidas veel. nii et ka luua varrest (kui nii võib mersu kohta üldse öelda) võib pauk tulla. samas, rahasummad, mis alla pannakse on võrreldamatud rallis ja vormelis ning f1 mercu ja wrc toyota vahel.MKD kirjutas:Ma arvan, et tegelikult teeks Latvalale head VWst lahkumine ja liitumine näiteks Toyotaga, muidugi ei viimased lubada, et neil on hea auto. Latvala puhul jääb VWs midagi justkui koguaeg puudu..
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Rally Sweden Day 3
Niiöelda Brackley tiim Brawni juhtimisel oli paar aastat varem maailmameistriks tulnud. See, et ninas Honda asemel Mercedese logo joonistatud on, ei tähenda veel, et tiim uus.muhk kirjutas:MKD kirjutas: natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea.
Latvala sarnaneb rahvuskaaslase Hirvoneniga. Proovinud mitmeid tiime, mõnel hooajal säranud, kuid siis jälle kustunud. Raske ülesanne saab olema Latvalal - Mikkelsen on kindel A-tiimi küsija.
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: Rally Sweden Day 3
pigem pidasin silmas, et millised jutud siis liikusid. reaalsus oli jah see, et põhi oli all, jne, aga hamilton ise rääkis tol ajal, et poodiumiteni veel pikk tee ja reaalsus on see, et aastad 2014-15 on domineeritud.Polkovniku lesk kirjutas:Niiöelda Brackley tiim Brawni juhtimisel oli paar aastat varem maailmameistriks tulnud. See, et ninas Honda asemel Mercedese logo joonistatud on, ei tähenda veel, et tiim uus.muhk kirjutas: natuke meenutab f1 temaatikat, et kui hamilton läks mclarenist mercedesesse, mis oli ka tol hetkel alustav tiim ja eeldati, et ei tule sealt mingeid poodiume nii pea.
ehk et latvala liikumine tiimi, kus peaks ise midagi looma, polekski nii halb. iseasi, kas toyota üldse tahaks teda ja kuidas need VW lepingud on.
Re: Rally Sweden Day 3
Meenub aasta 2013, kui Latvala oli VW-s uus, ning hooaja alguses talle ka masin üldse ei sobinud. Ja toda aastat ta ei lõpetanudki MM-tabelis 2. kohaga, vaid jäi ka Neuville'le alla.Kolin kirjutas:Olen aru saanud ja Latvala on seda ise ka maininud, et uus Volkar ei sobi tema sõidustiiliga. Ta peab kogu aeg aretama midagi, et auto paremini sobiks.Volkar ilmselgelt ehitatud Ogieri sõitu silmas pidades
Sama probleem oli ka kunagi Burnsil Peugeotis.
Mis puudutab Toyotat, siis ma ei usu, et tehasest välja tulev auto ise saan on (kuigi alguses võib tehn. probleeme jms ikka esineda). Toyota on ikkagi suurfirma ja eelarve peaks olema korralik. Ehk tippsõitjaga peaks olema võimalik korralikke tulemusi saavutada. Iseasi, kes neil palgata õnnestub. Pigem on suurem küsimus see, kuidas üldine tiimitöö sujuma hakkab, sest nagu mainitud - WRC tehasetiimi juhtimine Soomest on seni pretsedenditu juhtum.