raulito kirjutas:Kusagilt meenub et M-Sport ja Wilson hakkavad Hyundaysid 2014 rallideks valmistuma. Aga kas 2013 on siis M-Spordi hallata nii Fordid kui Hyundaid?
Pigem 2013 on ikka M-spordi hallata ainult Ford.
Kusagilt tilkus jah infort, et M-Sport pidi 2014 hakkama Hyndaiga opereerima.
Kuid samas on olnud ka infot, et Hyundai osaleb täieti iseseisvalt. Migit vahendajat nad ei taha. Võta sa nüüd siis kinni mis õige ja mis vale.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kui siin eelnevalt oli vaidlus cali-ga.kumb parem kas Tänak või Hänninen,siis pean nüüd tunnistama et Hänninen.Tänak pole veel autot nii oskuslikult maja katusele parkinud.
laika kirjutas:Kui siin eelnevalt oli vaidlus cali-ga.kumb parem kas Tänak või Hänninen,siis pean nüüd tunnistama et Hänninen.Tänak pole veel autot nii oskuslikult maja katusele parkinud.
raulito kirjutas:Kusagilt meenub et M-Sport ja Wilson hakkavad Hyundaysid 2014 rallideks valmistuma. Aga kas 2013 on siis M-Spordi hallata nii Fordid kui Hyundaid?
Pigem 2013 on ikka M-spordi hallata ainult Ford.
Kusagilt tilkus jah infort, et M-Sport pidi 2014 hakkama Hyndaiga opereerima.
Kuid samas on olnud ka infot, et Hyundai osaleb täieti iseseisvalt. Migit vahendajat nad ei taha. Võta sa nüüd siis kinni mis õige ja mis vale.
See oli ju isegi ametlikus pressiteates mu teada, et seekord hakkab opereerima hundai ise.
Ford WRC tegi just sellise postituse FB-sse.
Ford of Europe has today announced that it will withdraw from the FIA World Rally Championship as a title sponsor after the 2012 season.
"Ford has a long and proud history in the WRC and this was not an easy decision," said Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales and Service, Ford of Europe. "We have great respect for M-Sport and Malcolm Wilson, who have run the Ford WRC team since 1997, and there is no organisation with more expertise and commitment to winning. Working together, we have reached a point where the Ford Fiesta has become the car of choice in rallying, and we want to see this continue in the future."
Ford WRC wishes to thank its fans, drivers, the FIA and its many WRC partners, including team main sponsors BP and Castrol, for their support and commitment.
Pints kirjutas:Ford WRC tegi just sellise postituse FB-sse.
Ford of Europe has today announced that it will withdraw from the FIA World Rally Championship as a title sponsor after the 2012 season.
"Ford has a long and proud history in the WRC and this was not an easy decision," said Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales and Service, Ford of Europe. "We have great respect for M-Sport and Malcolm Wilson, who have run the Ford WRC team since 1997, and there is no organisation with more expertise and commitment to winning. Working together, we have reached a point where the Ford Fiesta has become the car of choice in rallying, and we want to see this continue in the future."
Ford WRC wishes to thank its fans, drivers, the FIA and its many WRC partners, including team main sponsors BP and Castrol, for their support and commitment.
No Tanakule voib see isegi hea uudis olla, kui leping M-spordiga peab. Sellisel juhul oleks Tanak M-spordi esimeses tiimis ilmselt mone rikka soitjaga - Ostberg voi Novikov naiteks.
või mõjuda just halvasti, sest tänak raha sisse ei too ja m-spordil on raha vaja. või suudetakse mingi abu dhabile sarnane suure rahakotiga oligarh leida tiimile.
raulito kirjutas:Kusagilt meenub et M-Sport ja Wilson hakkavad Hyundaysid 2014 rallideks valmistuma. Aga kas 2013 on siis M-Spordi hallata nii Fordid kui Hyundaid?
Pigem 2013 on ikka M-spordi hallata ainult Ford.
Kusagilt tilkus jah infort, et M-Sport pidi 2014 hakkama Hyndaiga opereerima.
Kuid samas on olnud ka infot, et Hyundai osaleb täieti iseseisvalt. Migit vahendajat nad ei taha. Võta sa nüüd siis kinni mis õige ja mis vale.
See oli ju isegi ametlikus pressiteates mu teada, et seekord hakkab opereerima hundai ise.
Hyundai võib küll ise tiimiga toimetada, aga spetsialiste läeks tal ikkagi vaja.
Tomi Tuominen ütleb, et ralli on väike liivakast aga keegi pole veel kuulnud, et Hyundai oleks kedagi sinna tööle tahtnud.
Saame ühe tehasetiimi juurde ja samas teise kaotame. WRC-s on ikka kõik balansis.
Aga igal juhul on Fordi osalus mulle juba pikemat aega sellise poolkõva ettevõtmisena tundunud. Eelarve pole neil vist juba mõnda aega Citroeniga võrreldav olnud, vahepeal sõltuti palju araabia rahadest võistkonna finantseerimisel. Isegi nn paydriver on vahepeal tehasetiimis sõitnud. Ja muidugi mäletame, kuidas Ford on korduvalt venitanud oma toetuse kinnitamisega WRC projektile, mis on tähendanud seda, et kui alles kusagil hooaja lõpus on tulnud "jah-sõna", on juba parimad sõitjad turult haaratud. Ma arvan, et suuresti seetõttu lasi Hirvonen ka eelmise hooaja lõpus jalga, kuna Citroenil oli konkreetne pakkumine olemas.
Nii et Fordi poolt võib-olla arusaadav otsus - kui polda valmis täie pühendumusega võistlema, siis parem üldse mitte toetada, kui et seda "natukene teha" ja ikkagi ei tiitleid ega midagi saavutada.
MASENDAV !!!! See WRC sari laguneb ikka täitsa koost ära. Just järgmine aasta on Fordil suur võimalus võtta nii individuaalne kui ka meeskondlik tiitel. Aga ei pigem pakime asjad kokku.
Varsti paneb Citroen ka pillid kotti. Ning siis põristab VolksWagen üksi mõne aasta ja siis matame kenasti sarja maha.
Hyndai kohta ei oska midagi ütelda. Ei usu kuidagi seda mulli mis välja puhutud on. Suzuki tuli ka suure hurraaga peale. Aga peale ühte hooaega joosti saba jalgevahel koju tagasi. Mitsubishi tegi seda sama põhimõtteliselt.
jens kirjutas:Saame ühe tehasetiimi juurde ja samas teise kaotame. WRC-s on ikka kõik balansis.
.
Ühe saame juurde aga kaks kaotame Mini on ju ka sisuliselt läinud.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:
Ühe saame juurde aga kaks kaotame Mini on ju ka sisuliselt läinud.
Minit ei arvestanud seetõttu, et nemad ei ole kordagi täishooaega sõitnud. Kuigi võime selles mõttes Mini asendada Hyundaiga, kes esialgu hakkab ka osaliselt võistlema - näis, mis edasi tuleb.
Aga jah, üle kahe tootja, kes tõsiselt võistleks ja tiitlile kandideeriks, ei ole ka pärast 2011. a reeglimuudatusi tahtnud senini tekkida.
Tegelikult ma imestan, et Ford niigi kaua vastu pidas. Selles mõttes lahkusid "õigel ajal" - muidu olnuks meil vahepeal vaid ühe tootjaga WRC-sari!
>
0
Viimati muutis jens, 15 Okt 2012, 20:23, muudetud 1 kord kokku.
Loodan, et M-Sport saab rahad kokku ja osaleb järgmisel hooajal. Nimetab masinad ümber M-Sport Fiesta-ks ning kaotab masina küljest kõik Fordi kirjad. Võidab selle masinaga MM tiitli ja ei luba selle tiitliga Fordil ennast reklaamida.
Timur_P kirjutas:Loodan, et M-Sport saab rahad kokku ja osaleb järgmisel hooajal. Nimetab masinad ümber M-Sport Fiesta-ks ning kaotab masina küljest kõik Fordi kirjad. Võidab selle masinaga MM tiitli ja ei luba selle tiitliga Fordil ennast reklaamida.
Ma tahaks ka neid seeni proovida, mida sa söönud oled
Timur_P kirjutas:Loodan, et M-Sport saab rahad kokku ja osaleb järgmisel hooajal. Nimetab masinad ümber M-Sport Fiesta-ks ning kaotab masina küljest kõik Fordi kirjad. Võidab selle masinaga MM tiitli ja ei luba selle tiitliga Fordil ennast reklaamida.
Natuke rohkem kui võimatu plaan, kui sul on vastas 2 tiimi, kellel on mõlemal paremad masinad ja kiiremad piloodid.