Hooaeg 2008
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
http://www.itv-f1.com/Popups/Photo.aspx?IM_ID=45709
Heikki on rahul, mina olen rahul. Jääme nüüd ootama Asmerilt pos. uudiseid.
Heikki on rahul, mina olen rahul. Jääme nüüd ootama Asmerilt pos. uudiseid.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Vana Asmer mainis millalgi ETV spordiuudistes, et neil lepingus kirjas 15. dets.-ks peavad vastuse saama. Muidu pidi teistesse sarjadesse pääsemisega raskeks minema. Ei tea mis see siis nüüd peaks tähendama ?GC kirjutas:Otsus pidi tulema alles jaanuaris!?
Või tahavad Asmerid Jõulu aega rahulikult veeta ja seetõttu avaldasid sellise info TV 3 uudiste kaudu!?
Ärge unustage, et Novembri keskel, kui Eesti ajakirjandusse ilmus uudis, et Asmer võib olla üks kandidaate BMW testisõitja kohale, ütles Toivo (ajakirjanduse filtri läbi), et neile pole veel kutset Jerezi testidele. Pärast tuli välja, et Oktoobri keskel oli juba selge, et Marko saab BMW-d testida ja kogu see vahepealne aeg käis meediaga jahumine. Ei imestaks kui ka nüüd on vastus juba teada, aga kuna Theissen ei taha veel uudist avalikuks teha, siis tuleb meediale mingit udujuttu ajada.
Marko Asmeri mänedžeri Harald Huysmani sõnul on BMW Sauberi vormel-1 meeskonna tegutsemine täiesti tavaline ja eestlase jaoks ei muuda see midagi.
"Peame lihtsalt kannatlikud olema. Olen vormel-1 maailmas nii kaua juba tiirelnud ning võin öelda, et siin maailmas on see täiesti tavaline,"sõnas Huysman.
"Tahame nii kiiresti kui võimalik nendepoolsest otsusest teada saada, kuid me ei saa midagi teha, kui nad selle alles jaanuari lõpus teatavaks teevad. Meie jaoks ei muuda see midagi, peame lihtsalt kauem ootama."
Küsimuse peale, kas BMW Sauberi otsusega viivitamine võib tähendada seda, et nad paremat kandidaati otsivad, vastas Huysman eitavalt. "Ma ei usu, et see tõenäoline on. Aga seda peaks juba BMW Sauberi juhtide käest küsima."
Huysmani sõnul meeskonna juhid viivitamise põhjuseid ei kommenteerinud.
Hispaanias Jerezis kahel päeval BMW-d testinud Asmer on jäänud oma seisukohale kindlaks ja enne teiste sarjadega mingeid lepinguid ei sõlmi, kui BMW Sauberi otsus kindel.
Marko ise aitab praegu Hispaanias testida Hitechi meeskonna vormel 3 autot. Ise ta palju roolis ei ole, vaid sõidab tiimi tänavustele pilootidele aegu ette, et nood teaksid, kui kiiresti sõiduvahendiga liikuda saab.
BMW Sauberil seisavad alates 15. jaanuarist ees testid Valencias. Kes seal põhipiloote Nick Heidfeldi ja Robert Kubicat aitab? Taas Asmer?
"Võib-olla Asmer, võib olla keegi teine. Ei tea veel täpselt," sõnas Asmeri mänedžer Harald Huysman. "Ma ei tunne vähimatki muret, tegu on ju vormel ühega. Ses süsteemis ei pruugi palve pisut oodata olla halb vastus. Kahjuks ei saa ma enamat kommenteerida."
Samal ajal, kui Asmer ootab BMW Sauberi lõppsõna, seisab omakorda eestlase otsuse taga Mercedese DTM-meeskond. Kaua nemad kannatavad?
"Teavitasime Mercedest juhtunust ja palusime oodata. Nad olid nõus, kuid tõdesid, et peavad lõpliku sõna ütlemiseks pisut nõu pidama," rääkis Toivo Asmer. "Nad mõistavad, et Marko prioriteet on vormel 1. Eks see ole kui doominoefekt – Marko ootab BMW Sauberi järel, DTMi soovijate teine ring Marko järel..."
Asmer tunnistas, et hetkel kolmandat võimalust peale vormel 1 testitöö ja DTMi pole. "Kuid võidusõiduilmas ei saa milleski kindel olla."
"Peame lihtsalt kannatlikud olema. Olen vormel-1 maailmas nii kaua juba tiirelnud ning võin öelda, et siin maailmas on see täiesti tavaline,"sõnas Huysman.
"Tahame nii kiiresti kui võimalik nendepoolsest otsusest teada saada, kuid me ei saa midagi teha, kui nad selle alles jaanuari lõpus teatavaks teevad. Meie jaoks ei muuda see midagi, peame lihtsalt kauem ootama."
Küsimuse peale, kas BMW Sauberi otsusega viivitamine võib tähendada seda, et nad paremat kandidaati otsivad, vastas Huysman eitavalt. "Ma ei usu, et see tõenäoline on. Aga seda peaks juba BMW Sauberi juhtide käest küsima."
Huysmani sõnul meeskonna juhid viivitamise põhjuseid ei kommenteerinud.
Hispaanias Jerezis kahel päeval BMW-d testinud Asmer on jäänud oma seisukohale kindlaks ja enne teiste sarjadega mingeid lepinguid ei sõlmi, kui BMW Sauberi otsus kindel.
Marko ise aitab praegu Hispaanias testida Hitechi meeskonna vormel 3 autot. Ise ta palju roolis ei ole, vaid sõidab tiimi tänavustele pilootidele aegu ette, et nood teaksid, kui kiiresti sõiduvahendiga liikuda saab.
BMW Sauberil seisavad alates 15. jaanuarist ees testid Valencias. Kes seal põhipiloote Nick Heidfeldi ja Robert Kubicat aitab? Taas Asmer?
"Võib-olla Asmer, võib olla keegi teine. Ei tea veel täpselt," sõnas Asmeri mänedžer Harald Huysman. "Ma ei tunne vähimatki muret, tegu on ju vormel ühega. Ses süsteemis ei pruugi palve pisut oodata olla halb vastus. Kahjuks ei saa ma enamat kommenteerida."
Samal ajal, kui Asmer ootab BMW Sauberi lõppsõna, seisab omakorda eestlase otsuse taga Mercedese DTM-meeskond. Kaua nemad kannatavad?
"Teavitasime Mercedest juhtunust ja palusime oodata. Nad olid nõus, kuid tõdesid, et peavad lõpliku sõna ütlemiseks pisut nõu pidama," rääkis Toivo Asmer. "Nad mõistavad, et Marko prioriteet on vormel 1. Eks see ole kui doominoefekt – Marko ootab BMW Sauberi järel, DTMi soovijate teine ring Marko järel..."
Asmer tunnistas, et hetkel kolmandat võimalust peale vormel 1 testitöö ja DTMi pole. "Kuid võidusõiduilmas ei saa milleski kindel olla."
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Paistab,et põhisõitjad on enamvähem paigas. Kuulduste kohaselt saab Force India teiseks sõitjaks Fisichella. Praegu paistab,et nimekiri tuleb selline:
Ferrari: 1 Kimi Räikkönen 2 Felipe Massa.
BMW Sauber: 3 Nick Heidfeld 4 Robert Kubica.
Renault: 5 Fernando Alonso 6 Nelson Piquet jr.
Williams: 7 Nico Rosberg 8 Kazuki Nakajima.
Red Bull: 9 David Coulthard 10 Mark Webber.
Toyota: 11 Jarno Trulli 12 Timo Glock.
Toro Rosso: 14 Sebastian Vettel 15 Sebastien Bourdais.
Honda: 16 Jenson Button 17 Rubens Barrichello.
Super Aguri: 18 Takuma Sato 19 Anthony Davidson.
Force India: 20 Giancarlo Fisichella 21 Adrian Sutil.
McLaren: 22 Lewis Hamilton 23 Heikki Kovalainen.
Ferrari: 1 Kimi Räikkönen 2 Felipe Massa.
BMW Sauber: 3 Nick Heidfeld 4 Robert Kubica.
Renault: 5 Fernando Alonso 6 Nelson Piquet jr.
Williams: 7 Nico Rosberg 8 Kazuki Nakajima.
Red Bull: 9 David Coulthard 10 Mark Webber.
Toyota: 11 Jarno Trulli 12 Timo Glock.
Toro Rosso: 14 Sebastian Vettel 15 Sebastien Bourdais.
Honda: 16 Jenson Button 17 Rubens Barrichello.
Super Aguri: 18 Takuma Sato 19 Anthony Davidson.
Force India: 20 Giancarlo Fisichella 21 Adrian Sutil.
McLaren: 22 Lewis Hamilton 23 Heikki Kovalainen.
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
võiks panna küll ära.SLy kirjutas:Britid juba pablavad, et Kova paneb juba järgmisel hooajal Hamiltonile ära.
http://www.iltalehti.fi/formulat/200712 ... 8_fo.shtml
soomlased võiksid aasta lõpuks kaksikvõidu saada. kimi võidab, kovalainen teine. või siis vastupidi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Millest sul see viha minu teksti vastu ? Mingit segast oled ajama hakanud. Mida ma siis nii valesti kirjutasin., et ma sind vihastasin. Sorry hellake ära nüüd enestappu tegema mine.valmacher kirjutas:Käisin nädalavahetusel kalal ja kuldkalakese jutujärgi on seis heaKolin kirjutas:Eks see teave avalikusele ei ilmu enne uue auto esitlust

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi