WRC 2008 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Ütleme nii suure OLEKSIGA. Et kui Markko on Subaru testisõitja siis ei saa kuidagi teda Fordi rooli moosida. See esiteks aga teiseks on ta ise öeldud, et selles sarjas teda enam sõitmas ei näe.
Aga Latvala on igti hea valik. Mees on ikka väga kõvasti edasi arenenud võrreldes aastaga 2006. Sama moodi arenes Hirvonen aastal 2006 ja nüüd oli väga võrdväärne konkurent. Seega paremat valikut mina küll sinna kohale ei näe.
Aga Latvala on igti hea valik. Mees on ikka väga kõvasti edasi arenenud võrreldes aastaga 2006. Sama moodi arenes Hirvonen aastal 2006 ja nüüd oli väga võrdväärne konkurent. Seega paremat valikut mina küll sinna kohale ei näe.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Suzuki palkas sõitjateks Toni Gardemeisteri ja Per-Gunnar Anderssoni
17.12.2007
Tuleval aastal autoralli MM-sarjas esimest korda kogu hooaja kaasa tegev Suzuki palkas sõitjateks soomlase Toni Gardemeisteri ja rootslase Per-Gunnar Anderssoni.
"Tore on uustulnukaga koostööd teha," rõõmustas 32-aastane Gardemeister. "Me peame palju tööd tegema, kuid siis ootab meid ka särav tulevik."
27-aastane Andersson on Suzuki meeskonda kuulunud juba neli aastat. Mullu võitis ta tiimikaaslase Urmo Aava ees JRC-sarjas üldesikoha.
REUTERS
17.12.2007
Tuleval aastal autoralli MM-sarjas esimest korda kogu hooaja kaasa tegev Suzuki palkas sõitjateks soomlase Toni Gardemeisteri ja rootslase Per-Gunnar Anderssoni.
"Tore on uustulnukaga koostööd teha," rõõmustas 32-aastane Gardemeister. "Me peame palju tööd tegema, kuid siis ootab meid ka särav tulevik."
27-aastane Andersson on Suzuki meeskonda kuulunud juba neli aastat. Mullu võitis ta tiimikaaslase Urmo Aava ees JRC-sarjas üldesikoha.
REUTERS
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Martin Rauam soovib tuleval aastal taas keskenduda PWRC-sarjas osalemisele. Tänavu TopRun rallitiimi autoga N-rühma meistrivõistluste punkte jahtinud eestlane loodab itaallastega koostöö jätkumist.
2007. aastal nn N-rühma maailmameistrivõistlustel debüteerinud Martin Rauam kavatseb 2008. aastal MM-rallidel osalemist jätkata TopRun rallitiimi võistlusautoga. "Täna täit selgust uue hooaja kohta siiski ei ole. Sel nädalal sõidan Itaaliasse tiimiga järgmise aasta asju arutama," ütles Rauam rally.ee autospordiajakirjale.
"Palju oleneb sellest, milliseid tingimusi nad on valmis pakkuma. Juba sel aastal oli nendega väga hea leping ja kui midagi sarnast või veel paremat õnnestub kokku leppida, sõidan arvatavasti sama tiimi autoga edasi. Kuid täna on suurem probleem eelarve kokku saamine," rääkis Rauam. Ta rõhutas, et täit kindlust uue hooaja osas täna veel ei ole.
Martin Rauami võistluskalender tulevaks hooajaks on samuti lahtine. "Sõitude valiku teeme koos tiimiga, kui leping on sõlmitud. Neil on oma plaanid ning ma ei tea, kui palju ma ise etappe valida saan. Seega ei oska öelda, kas alustan hooaega Rootsis või Argentinas."
Rauam sõnas, et kui kõik sujub plaanipäraselt, tuleb algav ralliaasta võrdlemisi töine. "Tahaksin enne hooaja algust autot testida ja tõenäoliselt teeme seda Itaalias. Mõne asjaga tuleb pisut põhjalikumalt tööd teha," rääkis ta. "Kindlasti oleks vaja lisaks MM-sarja etappidele sõita mõned rallid lisaks, et ei tekiks liiga suuri "auke". Ja siis oleks Eestis sõitmine väga hea lahendus, kuid see oleneb suures osas sellest, kui palju me leiame häid inimesi, kes on nõus projektis kaasa lööma."
"Tean täna paremini, mille kallal tuleb tööd teha," jätkas ta. "Tean oluliselt rohkem, mis mind ees ootab ning kuidas saaks asju paremini teha. Tänavu oli väga huvitav ja raske aasta, kuid seda väljakutsuvam tundub järgmine hooaeg!"
Juba lähiajal saab TopRun Racing võimaluse arendama hakata uut ralliautot Mitsubishi Lancer Evo X. Martin Rauami sõnul kujuneb hooaeg seetõttu tänavusest põnevamaks: "TopRun hakkab võistlusautot arendama, et see kasutusele võtta kohe, kui homologeering on olemas. Rajale tulevad ka uued Subarud. See juhtub arvatavasti varem, kui Evo X homologeeritud saab."
Rauam tunnistas, et ootab kannatamatult võimalust taas autorallil stardijoonele asuda. "Lõppenud hooaja kohta võiks öelda, et ma sain hindamatuid kogemusi ja õppisin palju, kuid kogesin seda, kui palju on veel õppida! Eks see oli paras seiklus aasta alguses, kuid nüüd tunnen ennast juba veidi kodusemalt. Päris keeruline hooaeg oli, mis pakkus väga erinevaid emotsioone. Aga ma nautisin seda ning ei jõua ära oodata, millal saab jälle stardijoonele asuda!"
www.rally.ee
2007. aastal nn N-rühma maailmameistrivõistlustel debüteerinud Martin Rauam kavatseb 2008. aastal MM-rallidel osalemist jätkata TopRun rallitiimi võistlusautoga. "Täna täit selgust uue hooaja kohta siiski ei ole. Sel nädalal sõidan Itaaliasse tiimiga järgmise aasta asju arutama," ütles Rauam rally.ee autospordiajakirjale.
"Palju oleneb sellest, milliseid tingimusi nad on valmis pakkuma. Juba sel aastal oli nendega väga hea leping ja kui midagi sarnast või veel paremat õnnestub kokku leppida, sõidan arvatavasti sama tiimi autoga edasi. Kuid täna on suurem probleem eelarve kokku saamine," rääkis Rauam. Ta rõhutas, et täit kindlust uue hooaja osas täna veel ei ole.
Martin Rauami võistluskalender tulevaks hooajaks on samuti lahtine. "Sõitude valiku teeme koos tiimiga, kui leping on sõlmitud. Neil on oma plaanid ning ma ei tea, kui palju ma ise etappe valida saan. Seega ei oska öelda, kas alustan hooaega Rootsis või Argentinas."
Rauam sõnas, et kui kõik sujub plaanipäraselt, tuleb algav ralliaasta võrdlemisi töine. "Tahaksin enne hooaja algust autot testida ja tõenäoliselt teeme seda Itaalias. Mõne asjaga tuleb pisut põhjalikumalt tööd teha," rääkis ta. "Kindlasti oleks vaja lisaks MM-sarja etappidele sõita mõned rallid lisaks, et ei tekiks liiga suuri "auke". Ja siis oleks Eestis sõitmine väga hea lahendus, kuid see oleneb suures osas sellest, kui palju me leiame häid inimesi, kes on nõus projektis kaasa lööma."
"Tean täna paremini, mille kallal tuleb tööd teha," jätkas ta. "Tean oluliselt rohkem, mis mind ees ootab ning kuidas saaks asju paremini teha. Tänavu oli väga huvitav ja raske aasta, kuid seda väljakutsuvam tundub järgmine hooaeg!"
Juba lähiajal saab TopRun Racing võimaluse arendama hakata uut ralliautot Mitsubishi Lancer Evo X. Martin Rauami sõnul kujuneb hooaeg seetõttu tänavusest põnevamaks: "TopRun hakkab võistlusautot arendama, et see kasutusele võtta kohe, kui homologeering on olemas. Rajale tulevad ka uued Subarud. See juhtub arvatavasti varem, kui Evo X homologeeritud saab."
Rauam tunnistas, et ootab kannatamatult võimalust taas autorallil stardijoonele asuda. "Lõppenud hooaja kohta võiks öelda, et ma sain hindamatuid kogemusi ja õppisin palju, kuid kogesin seda, kui palju on veel õppida! Eks see oli paras seiklus aasta alguses, kuid nüüd tunnen ennast juba veidi kodusemalt. Päris keeruline hooaeg oli, mis pakkus väga erinevaid emotsioone. Aga ma nautisin seda ning ei jõua ära oodata, millal saab jälle stardijoonele asuda!"
www.rally.ee
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Eks näis milliseks tulevane hooaeg üldse kujuneb! Loodame, et ikka põnev ja pingeline! Kuigi ma usun küll, et Hirvonen võiks natuke Loebile peavalu valmistada! Ja ka Latvala pole mitte just väga kehv mees! Aga ise panen suured lootused Subaru ja Solbergi peale! Ka see tandem võiks nüüd lõpuks uuesti hoo ülesse saada ja ka mehe tegusid tegema hakkata! Kuigi jah, Loebi vastu on vist vaja natuke enamat!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Eesti rallimehed seisavad lõpliku valiku ees
20.12.2007
Urmo Aava valik on ahenenud ühele-kahele tiimile, Jaan Mölder jääb JWRC sarja, kirjutab Eesti Päevaleht.
Täna läheb lukku uue MM-sarja avaetapi, Monte Carlo ralli stardinimekiri. Kas selles leidub ka Urmo Aava nimi, see on põletav küsimus.
“Kui saame oodatava lepingu täna alla kirjutatud, siis on. Kui mitte, algab ralliaasta veebruaris Rootsi talirallil,” väljendab Aava teatud kahtlust Monte Carlo suhtes. Aava ja tema pressiesindaja Marek Mägar on viimastel kuudel olnud sõnaseadmises äärmiselt kidakeelsed ja kobavad, sest nad on kõrvetada saanud. Tehnikaspordimaailmas peetakse ülimalt häbiväärseks kinnitada midagi või millegi konkreetse üle avalikult arutleda enne lepingu allkirjastamist.
Selge on see, et Aava pöörab selja FIA juunioride sarjale, kus ta tänavu oli teine. Aava sai tänavu esimesed kogemused ja MM-punktid WRC MM-sarjas, uuel hooajal on tal tõenäoliselt kindel plaan sõita vähemalt kümme MM-etappi tiimis, mis FIA klassifitseeringu järgi kuulub nn Manufacturers Teami gruppi. Tegemist pole pesuehtsa tehasetiimiga, vaid tippvarustust kasutava erameeskonnaga.
EESTI PÄEVALEHT
20.12.2007
Urmo Aava valik on ahenenud ühele-kahele tiimile, Jaan Mölder jääb JWRC sarja, kirjutab Eesti Päevaleht.
Täna läheb lukku uue MM-sarja avaetapi, Monte Carlo ralli stardinimekiri. Kas selles leidub ka Urmo Aava nimi, see on põletav küsimus.
“Kui saame oodatava lepingu täna alla kirjutatud, siis on. Kui mitte, algab ralliaasta veebruaris Rootsi talirallil,” väljendab Aava teatud kahtlust Monte Carlo suhtes. Aava ja tema pressiesindaja Marek Mägar on viimastel kuudel olnud sõnaseadmises äärmiselt kidakeelsed ja kobavad, sest nad on kõrvetada saanud. Tehnikaspordimaailmas peetakse ülimalt häbiväärseks kinnitada midagi või millegi konkreetse üle avalikult arutleda enne lepingu allkirjastamist.
Selge on see, et Aava pöörab selja FIA juunioride sarjale, kus ta tänavu oli teine. Aava sai tänavu esimesed kogemused ja MM-punktid WRC MM-sarjas, uuel hooajal on tal tõenäoliselt kindel plaan sõita vähemalt kümme MM-etappi tiimis, mis FIA klassifitseeringu järgi kuulub nn Manufacturers Teami gruppi. Tegemist pole pesuehtsa tehasetiimiga, vaid tippvarustust kasutava erameeskonnaga.
EESTI PÄEVALEHT
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Sarnaselt ehk mõne teisega tundub mulle, et Hirvose ja Latvala vahelises oodatavas heitluses on viimane alahinnatud. Võrreldes hooaja lõpus näidatud kiirust, ei oleks üllatav, kui Jari-Matti isegi kiiremaks osutub, kuigi ta võib veel olla mõnevõrra ebastabiilsem. Lisaks on hetkel 22a-sel JML-l 2008. aasta jooksul hea šanss saada ka läbi aegade noorimaks etapivõitjaks.
Arvestades punktisüsteemi pole ka Loebi tiitel tegelikult kindel - kui tal tuleb mõni enamkatkestamine võrreldes Fordidega, võib punktiseis tihedaks osutuda. Tänavune hooaeg näitas, et tänu vähematele katkestamistele oli Mikko esikohale punktiarvestuses lõpus päris lähedal, kuigi suurema osa hooajast oli Sebist ja Marcusest aeglasem.
Arvestades punktisüsteemi pole ka Loebi tiitel tegelikult kindel - kui tal tuleb mõni enamkatkestamine võrreldes Fordidega, võib punktiseis tihedaks osutuda. Tänavune hooaeg näitas, et tänu vähematele katkestamistele oli Mikko esikohale punktiarvestuses lõpus päris lähedal, kuigi suurema osa hooajast oli Sebist ja Marcusest aeglasem.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Galli sai endale phikõha Stobart'is 15 sõitu teeb kaasa.
http://uk.eurosport.yahoo.com/21122007/ ... sport.html
http://uk.eurosport.yahoo.com/21122007/ ... sport.html
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Tiimide koosseisud on siis vaikselt paika loksumas. Vabu kohti väga palju enam ei ole:
1 Citroen Total WRT - Sebastien LOEB
2 Citroen Total WRT - Dani SORDO
3 BP Ford Abu Dhabi WRT - Mikko HIRVONEN
4 BP Ford Abu Dhabi WRT - Jari-Matti LATVALA
? BP Ford Abu Dhabi WRT - Khalid Al QASSIMI
5 Subaru WRT - Petter SOLBERG
6 Subaru WRT - Chris ATKINSON
? Subaru WRT - Xavier Pons
8 Stobart VK M-Sport RT - Gigi GALLI (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Henning SOLBERG (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Matthew WILSON (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Francois DUVAL (valitud rallid)
9 Munchi's WRT - Frederico VILLAGRA (valitud rallid)
10 Munchi's WRT - Luis Perez COMPANC (4 etappi)
11 Suzuki WRT - Toni GARDEMEISTER
12 Suzuki WRT - Per-Gunnar ANDERSSON (2 esimest rallit)
14 PH Sport - Conrad RAUTENBACH(15 rallit)
15 PH Sport - Urmo AAVA (kinnitamata)
16/17 Ramsport - Andreas MIKKELSEN (7-9 rallit)
16/17 Ramsport - Manfred STOHL (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Janne TUOHINO (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Gareth JONES (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Alessandro BETTEGA (kinnitamata, valitud rallid)
1 Citroen Total WRT - Sebastien LOEB
2 Citroen Total WRT - Dani SORDO
3 BP Ford Abu Dhabi WRT - Mikko HIRVONEN
4 BP Ford Abu Dhabi WRT - Jari-Matti LATVALA
? BP Ford Abu Dhabi WRT - Khalid Al QASSIMI
5 Subaru WRT - Petter SOLBERG
6 Subaru WRT - Chris ATKINSON
? Subaru WRT - Xavier Pons
8 Stobart VK M-Sport RT - Gigi GALLI (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Henning SOLBERG (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Matthew WILSON (15 etappi)
9/16 Stobart VK M-Sport RT - Francois DUVAL (valitud rallid)
9 Munchi's WRT - Frederico VILLAGRA (valitud rallid)
10 Munchi's WRT - Luis Perez COMPANC (4 etappi)
11 Suzuki WRT - Toni GARDEMEISTER
12 Suzuki WRT - Per-Gunnar ANDERSSON (2 esimest rallit)
14 PH Sport - Conrad RAUTENBACH(15 rallit)
15 PH Sport - Urmo AAVA (kinnitamata)
16/17 Ramsport - Andreas MIKKELSEN (7-9 rallit)
16/17 Ramsport - Manfred STOHL (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Janne TUOHINO (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Gareth JONES (kinnitamata, valitud rallid)
16/17 Ramsport - Alessandro BETTEGA (kinnitamata, valitud rallid)
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Pons visati Subaru meeskonnast välja kui ma oma vigase inglise keelega aru sain.
http://www.crash.net/motorsport/wrc/new ... ubaru.html
http://www.crash.net/motorsport/wrc/new ... ubaru.html
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
See pealkiri on pigem crashneti oletus - küsimärk ka sellepärast lõpus. Subaru tiimi esindaja ütleb, et läbirääkimised käivad ja veel pole kindel mitmel rallil ta stardib.Kolin kirjutas:Pons visati Subaru meeskonnast välja kui ma oma vigase inglise keelega aru sain.
http://www.crash.net/motorsport/wrc/new ... ubaru.html