Vihastasin selle peale juba eile nii, et kole! Aga mis sa sellest eestlasest ikka tahad! Tee nii või tee naa ikka ei olda rahul! Ja eks see kadedus on ka üks kole asi! Tüüpilised kommijad kellel on kuskilt midagi puudu jäänud!?Märtinfänn kirjutas:Lugege kommetaare ja hoidke 2 käega peast kinni.Ikka igusuguseid inimesi leidub Eestis.Frank kirjutas:Pahvi üks parimaid üllitisi.vana mauk kirjutas:Postimehes on selline lugu:
http://www.postimees.ee/070807/esileht/sport/275810.php
WRC 2007 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: aava vajab 30 milli
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Ma arvan, et see jääb alati nii olema, et sellistes asjades ei ole inimesed ühel arvamusel, kuna lihtsalt nende arusaamad ja elustiilid on niivõrd erinevad. Prioriteedid on seatud teisiti, kelle jaoks on esmaoluline autoralli, kelle jaoks pidutsemine, kelle jaoks shoppamine jne. Jääb loota, et leidub suurtoetajaid, kes on nõus oma õla alla panema ja Urmot ning Kuldarit toetama.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Kes siis taolistes kohtades veel õigekirjast huvitub?Märtinfänn kirjutas:Enamusel polnud õigekirjast õrna aimugi. Laimati Urmot ja Kuldarit ajudeta rullnokkadeks.Enamus olid ennast nii kuningateks joonud ja siis rääkisid kuidas asjad tegelikult käivad.
Mida vähem mõelda igasugustele kommentaaridele, seda parem on tuju ja säästad oma närve jaburdusest.
"Come on, you can see more than that"
täht täheks,valmacher kirjutas:terve rallimaailm vajab selliseid tähtibox kirjutas:kes teda ikka tahab?
tuleb oma tiimiga?
või on mingid suured sponsorid toeks?
aga ma millegipärast arvan, et ta ei ole enam piisavalt kiire tipus sõitmiseks
(mitte, et mul midagi tema vastu oleks, erakordselt mõnus ja särav isiksus)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Niipalju veel, et Mitsul on ohus taaskord ka Dakari programm pärast 2008. aastat. Väidetav põhjus emafirma majandushädades.
Suzukiga on nii, et selle hooaja kahe etapi sõitjad tehakse teatavaks Frankfurdi autonäitusel (13.-23. september). Jaapanlased tunduvad asja väga tõsiselt võtvat, igastahes JRC tehasetiim lõpetatakse selle aastaga (küll jätkatakse autode ehitamist).
Suzukiga on nii, et selle hooaja kahe etapi sõitjad tehakse teatavaks Frankfurdi autonäitusel (13.-23. september). Jaapanlased tunduvad asja väga tõsiselt võtvat, igastahes JRC tehasetiim lõpetatakse selle aastaga (küll jätkatakse autode ehitamist).
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Ei mina McRaed taha. Mees arvab siiamaani, et on miski rallikunn. Millega ta siis õieti hakkama on saanud? Üks tiitel... Latvala sugused noored ja vihased panevad talle kalendriga. Võiks ise aru saada, et tema aeg on jäädavalt läbi. Selles mõttes respect Markko suhtes.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
No see, et parem kui naftašeigid pole just eriline argument. Noori ja andekaid on küll ja küll. Parem ntx aidaku oma hoolealune Meeke korralikku tiimi kasutades oma nime ja vahendeid. Õigel ajal rajalt maha astuda on sportlase jaoks suur oskus. McRae pole seda suutnud.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Teistpidi võttes, ehk on selle mcrae tagasituleku taga ka wrc asjapulgad, kui grön peaks järgmine hooaeg mitte sõitma siis ei jäägi sinna peale loebi ja solbergi enam "suuri tähti"... mcrae seevastu tõstaks vähemasti mõnes piirkonnas huvi ralli vastu, sõitku ta kiiresti või aeglaselt...kajakas1 kirjutas:No see, et parem kui naftašeigid pole just eriline argument. Noori ja andekaid on küll ja küll. Parem ntx aidaku oma hoolealune Meeke korralikku tiimi kasutades oma nime ja vahendeid. Õigel ajal rajalt maha astuda on sportlase jaoks suur oskus. McRae pole seda suutnud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1134
- Liitunud: 27 Juul 2005, 10:35
- Asukoht: Tallinn- Ida Virumaa
Olen nõus. Mäletame ju kõik murdelist 2003 aastat, kui hakkasid domineerima Märtin, Loeb ja Solku. Igasugused Sainzid, Mcraed, Rovanperäd ja Mäkinenid tõrjuti jõuliselt kõrvale. Küllap tulevad uued tähed. Hirv, Sordo, Aava... Duvali millegipärast enam ei usu. Eks see ongi paljuski ka õnneasi. Vend võib ennast ainult kiruda, et 2004 a lõpus Fordi pikale koostööpakkumisele eitavalt vastas ja Sitikat eelistas. Nüüd on paus pikale veninud ja väga raske üksikute startide najal ennast uuesti müüa.Siim kirjutas:wrc-s peaksid pigem uued staarid sündima, mitte vanad tagasi tulema, kui keegi tipust otsustab pensionile jääda.
mcrae võiks tõesti meeke sinna sõitma upitada.
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Urmo Aava võib istuda Suzuki WRC autosse
Suzuki rallitiim avaldab 11. septembril need kaks pilooti, kes kihutavad uue WRC autoga tänavu Korsikal ja Walesis. Tulevast aastast osaleb Suzuki MMil juba täisprogrammiga, kirjutab SL Õhtuleht.
Internetiportaal crash.net spekuleerib, et tänavu istub Suzuki WRC autosse keegi viisikust Francois Duval, Gilles Panizzi, Nicolas Bernardi, Toni Gardemeister ja Gigi Galli.
Viidatakse ka Suzuki Juniori sõitjatele P.-G. Anderssonile ja Urmo Aavale, kuid arvatakse, et need mehed võivad pigem tuleval aastal WRC autoga kihutama asuda.
"Suzuki pole minuga seni sõnagi WRC teemal rääkinud," sõnas Saksamaal Junior autoga MM-ralliks valmistuv Aava, kummutades sellega võimaluse, et ta tänavu võimsama Suzuki rooli istub. Aga järgmisel aastal?
SL ÕHTULEHT
Internetiportaal crash.net spekuleerib, et tänavu istub Suzuki WRC autosse keegi viisikust Francois Duval, Gilles Panizzi, Nicolas Bernardi, Toni Gardemeister ja Gigi Galli.
Viidatakse ka Suzuki Juniori sõitjatele P.-G. Anderssonile ja Urmo Aavale, kuid arvatakse, et need mehed võivad pigem tuleval aastal WRC autoga kihutama asuda.
"Suzuki pole minuga seni sõnagi WRC teemal rääkinud," sõnas Saksamaal Junior autoga MM-ralliks valmistuv Aava, kummutades sellega võimaluse, et ta tänavu võimsama Suzuki rooli istub. Aga järgmisel aastal?
SL ÕHTULEHT
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]