MadMax kirjutas:Niipalju kui mina olen aru saanud, siis probleem on selles, et tehniline reegel oli kirjutatud nõnda, et seda sai tõlgendada mitmeti. Toyota leidis enda viisi, kõik teised (vist?) tegid nii nagu FIA seda reeglit mõtles. Kuna Toyota otseselt midagi valesti ei teinud, vaid polnud lähtunud FIA ideest, siis on see kivi just nende kapsaaeda. Tagatiib on olnud muutmata aastast 2017 ning läbinud kõik testid.
Nii on. Aga nüüd jääb küsimus, kas ja kuidas uus tiib Toyotat mõjutama hakkab? Kas jääb aeglasemaks, samaks või leitakse lühikese ajaga ulme lahendus, mis teeb kiiremaks. Saksamaal saab veel vana tiivaga, aga Türgis peab juba uus olema.
Päris ajuvaba, muidu pole seganud ja mitu aastat kõik ok, aga nüüd kui Toyota ja Ott on kiired, siis vaja hakata otsima asju.. Ja paari kuuga uus tiib valmis teha on ka hea mõte..
Ogier tunneb, et asi hakkab hapuks minema ja kuna endine Citika boss nüüd FIAs, siis...
MadMax kirjutas:Niipalju kui mina olen aru saanud, siis probleem on selles, et tehniline reegel oli kirjutatud nõnda, et seda sai tõlgendada mitmeti. Toyota leidis enda viisi, kõik teised (vist?) tegid nii nagu FIA seda reeglit mõtles. Kuna Toyota otseselt midagi valesti ei teinud, vaid polnud lähtunud FIA ideest, siis on see kivi just nende kapsaaeda. Tagatiib on olnud muutmata aastast 2017 ning läbinud kõik testid.
Nii on. Aga nüüd jääb küsimus, kas ja kuidas uus tiib Toyotat mõjutama hakkab? Kas jääb aeglasemaks, samaks või leitakse lühikese ajaga ulme lahendus, mis teeb kiiremaks. Saksamaal saab veel vana tiivaga, aga Türgis peab juba uus olema.
Päris ajuvaba, muidu pole seganud ja mitu aastat kõik ok, aga nüüd kui Toyota ja Ott on kiired, siis vaja hakata otsima asju.. Ja paari kuuga uus tiib valmis teha on ka hea mõte..
Ogier tunneb, et asi hakkab hapuks minema ja kuna endine Citika boss nüüd FIAs, siis...
Toyota ja Ott kombo on kiired olnud algusest saadik ja sul tundub paganama hea fantaasia olema.
-huviline2- kirjutas:Et 2.5 aastat okei olnud lahendusele konkurent, kus maailmameister söidab, tähelepanu juhib , pole suure töenäosusega kindlasti juhuslik.
Mitte midagi ei saanud aru, mis sa ütlesid selle lausega. Teooria, et "endine Citika boss on nüüd FIA boss ja hakatakse selletõttu Toyotat peedistama" tundub küll liiga rumal. Miks peaks Mattonit enam see Citroen kottima?
-huviline2- kirjutas:Et 2.5 aastat okei olnud lahendusele konkurent, kus maailmameister söidab, tähelepanu juhib , pole suure töenäosusega kindlasti juhuslik.
Mitte midagi ei saanud aru, mis sa ütlesid selle lausega. Teooria, et "endine Citika boss on nüüd FIA boss ja hakatakse selletõttu Toyotat peedistama" tundub küll liiga rumal. Miks peaks Mattonit enam see Citroen kottima?
Mis siin aru saada? Kuidas ei ole see probleemiks olnud 2,5 aastat ja "äkki" just nüüd? Me ei tea ju, mis sidemed või armastus võib Mattonil Citroeni vastu olla. Samuti on mees belglane, seega eelistaks 100 korda ta enne Neuvillet maailmameistriks kui Otti.
-huviline2- kirjutas:Et 2.5 aastat okei olnud lahendusele konkurent, kus maailmameister söidab, tähelepanu juhib , pole suure töenäosusega kindlasti juhuslik.
Mitte midagi ei saanud aru, mis sa ütlesid selle lausega. Teooria, et "endine Citika boss on nüüd FIA boss ja hakatakse selletõttu Toyotat peedistama" tundub küll liiga rumal. Miks peaks Mattonit enam see Citroen kottima?
Mis siin aru saada? Kuidas ei ole see probleemiks olnud 2,5 aastat ja "äkki" just nüüd? Me ei tea ju, mis sidemed või armastus võib Mattonil Citroeni vastu olla. Samuti on mees belglane, seega eelistaks 100 korda ta enne Neuvillet maailmameistriks kui Otti.
Just nimelt, VÕIB, aga te räägite siin umbes nii, et nüüd ongi kõik nagu nii, et kõik töötavad Toyota vastu. Võtke need sinimustvalged prillid eest ära korra. Ei ole kõik Toyota vastu. Mattoni intrevjuust võib välja lugeda, et kõik autod peaksid oma tagatiivad üle vaatama, mitte ainult Toyota.
2.5 aastat on sobinud, miks nad siis juba varem ei ole "protesteerinud", kui ilmselgelt on Toyota ja Ott kombinatsioon olnud kiireim alates eelmise aasta Soome rallist kui mitte juba varem?
Teistel on korras ehk nii nagu fia MÕTLES, kuid Toyotal teistest 3cm pikem mingi osa, aga siiski on mitu aastat sobinud ja homologeeritud. Tegelt on täielik FIA kala, et selline asi esiteks läbi läks ja teiseks mitu a hiljem välja tuli..
CTR kirjutas:Teistel on korras ehk nii nagu fia MÕTLES, kuid Toyotal teistest 3cm pikem mingi osa, aga siiski on mitu aastat sobinud ja homologeeritud. Tegelt on täielik FIA kala, et selline asi esiteks läbi läks ja teiseks mitu a hiljem välja tuli..
Eks ta vähe veider ole jah, aga siiski arvan et siin ei ole pistmist midagi Otile käru keeramisega, samas.. ei tea kah. Lõppkokkuvõttes usun, et Otti ei mõjuta see 3cm siit-sealt ja JUHUL, kui mõni konkurent üritas siin sellega midagi muuta, ei saada teda edu. Elame, näeme.
Mainin veel ära, et ei olnud plaanis siin sõjakirvest käima tõmmata.
eks teoorias muidugi see 3cm on suur asi ja mängib omajagu rolli aero mõttes.. aga kui vaadata, mis autoga Ott eelmine aasta Austraalias sõitis, siis vb reaalselt ei ole ehk nii suur mõju. Aga eks nad saavad asja korda ja toimima, Toyotas peaks ikka mõni insener olema
snakeplissken kirjutas:Pontus Türgis Ford WRC-ga peal.
Kui kolmanda autoga, siis super. Evans loodetavasti siis juba ka tagasi. Türgis võib ka kesise tempoga jõuda kõrgele, näiteks koht kuue hulgas oleks Pontusele kindlasti kordaminek.
RenoK kirjutas:Lootsin Paddonit näha taas Türgis, Tidemandi esitlused siiani täiesti külmaks jätnud. Gus isegi muljetavaldavam olnud, kui WRC2 tsempion.
Kõva mulje küll kahest rallist null lõpetamist
Tideman sõitis kahel kõige spetsifilistel rallidel. GusGus sõitis puhtal kruusal. Siin on vahe sees.
WRC2 klassis sai tappa Tidemadi käest nagu tuppa sittunud kass.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
RenoK kirjutas:Lootsin Paddonit näha taas Türgis, Tidemandi esitlused siiani täiesti külmaks jätnud. Gus isegi muljetavaldavam olnud, kui WRC2 tsempion.
Kõva mulje küll kahest rallist null lõpetamist
Tideman sõitis kahel kõige spetsifilistel rallidel. GusGus sõitis puhtal kruusal. Siin on vahe sees.
WRC2 klassis sai tappa Tidemadi käest nagu tuppa sittunud kass.
Mis see WRC2 siia loeb praegu? Puhas kiirus Gusil WRCga parem, kui Tidemandi lökutamine lõpuni.
RenoK kirjutas:Lootsin Paddonit näha taas Türgis, Tidemandi esitlused siiani täiesti külmaks jätnud. Gus isegi muljetavaldavam olnud, kui WRC2 tsempion.
Sõidab see kes maksab. Nii lihtne see ongi. See ajalehtede jutt et M-sport annab võimaluse on jama.
Soome leht kirjutab, et järgmiseks hooajaks Safari, Jaapan ja Uus-Meremaa vahetavad välja Korsika, Türgi ja Austraalia.
Safari kohapealt jään ise skeptiliseks aga Jaapan ja Uus-Meremaa on küll tervitatav. Kui see peaks tõele vastama siis hea, et ka Saksamaa alles jääb!!