Raske see ülesanne on aga võimatut pole siin miskit. Kiirus on kahtlemata Otil olemas. Ausalt öeldes kui Ott oma WRC rallide nimekirja avaldas olin suht üllatunud, et seal polnud Soome rallit, seda enam, et seal ei sõideta WRC2 punktidele.
Huvitav on see küll, et need 3 WRC etappi hooaja esimesele poolele sätitud
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
KidrA kirjutas:allariga nõus, et kui Soome ja Austraalia ei lähe WRC2 arvesse siis tundub tõesti Soome kõige loogilisem variant. Eesmärk on WRC2 tiitel ja vaevalt nad sellele lootma jäävad, et 1 etapp enne lõppu juba meistriks olla.
Mina juhustesse ei usu (et Soome nö juhuslikult esimesest valikust välja jäi), seega kui Ott suudab järgmistel etappidel näidata samasugust kiirust kui Rootsis (ja seda ta suudab!), on ta Soomes stardirivis.
Seega aeg on hakata augusti alguseks laevapileteid bronnima
WRC2 tiitlit silmas pidades tuleks Tänakul väga head tulemused teha Argnetiinas ja Mehhikos. Aeg on näidanud, et paljud WRC2 sarja mehed nendele kahele etappile ei lähe kuna asuvad väga kaugel. Euroopas on kogu punt kohal. Ning konkurents tihedam. SWRC-s näitas Tänak, et suudab asfaldil ka väga kiire olla. Kõik selle tuleb aga kokku võtta sõnadega " kui head on D-mäki rehvid asfaldil ja kruusal". Lumel need paraku ei kõlvanud kuhugile. See ei saa kindlasti olema kerge jalutuskäik.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
võib-olla ma näen asja vääras valguses, kuid nagu aeg on näidanud, siis wilsoni tujud käivad nagu jumal juhatab. seega, kui ott näitab ennast neil kolmel wrc autoga sõidetaval etapil top5 või veel paremal kohal, siis saab ta ühe etapi kindlasti veel wrc-ga sõita. minu meelest oleks sellisel juhul wrc2 tiitel teisejärguline, kui poisil juba wrc-ga asi käppas ja hakkavad asjad vaikselt 2015 lepingu poole rühkima suures tiimis (olgu selleks ford v miski muu). samas pole teada, millised on dmacki lepingu kriteeriumid. kui seal on kirjas et vaja sõita nende logo ja rehvidega siis ilmselt ei jäägi midagi muud üle muidugi kui r5'ga töristada, aga asi seegi. prooviks sel korral mitte liiga suurt suutäit haugata, mis üle jõu käib. tasa ja targu.
wrc2 tiitlit oleks kindlasti vaja kruudal, et jääda suurtele rohkem silma ja siis hakkaks juba eesti autoralli pidupäevad kui kaks meest kõvas klassis meil.
muhk kirjutas:võib-olla ma näen asja vääras valguses, kuid nagu aeg on näidanud, siis wilsoni tujud käivad nagu jumal juhatab. seega, kui ott näitab ennast neil kolmel wrc autoga sõidetaval etapil top5 või veel paremal kohal, siis saab ta ühe etapi kindlasti veel wrc-ga sõita. minu meelest oleks sellisel juhul wrc2 tiitel teisejärguline, kui poisil juba wrc-ga asi käppas ja hakkavad asjad vaikselt 2015 lepingu poole rühkima suures tiimis (olgu selleks ford v miski muu). samas pole teada, millised on dmacki lepingu kriteeriumid. kui seal on kirjas et vaja sõita nende logo ja rehvidega siis ilmselt ei jäägi midagi muud üle muidugi kui r5'ga töristada, aga asi seegi. prooviks sel korral mitte liiga suurt suutäit haugata, mis üle jõu käib. tasa ja targu.
wrc2 tiitlit oleks kindlasti vaja kruudal, et jääda suurtele rohkem silma ja siis hakkaks juba eesti autoralli pidupäevad kui kaks meest kõvas klassis meil.
Asi pole väga Wilsoni tujudes vaid sõltub ka sellest kas Ford otsustab sarja naasta kui tehasetiim ja oleks ka mingi rahaline tugi taga. Keegi peab ju selle lõbu kinni maksma. Ja kunagi tahab ka Ott palka teenima hakata.
muhk kirjutas:võib-olla ma näen asja vääras valguses, kuid nagu aeg on näidanud, siis wilsoni tujud käivad nagu jumal juhatab. seega, kui ott näitab ennast neil kolmel wrc autoga sõidetaval etapil top5 või veel paremal kohal, siis saab ta ühe etapi kindlasti veel wrc-ga sõita. minu meelest oleks sellisel juhul wrc2 tiitel teisejärguline, kui poisil juba wrc-ga asi käppas ja hakkavad asjad vaikselt 2015 lepingu poole rühkima suures tiimis (olgu selleks ford v miski muu). samas pole teada, millised on dmacki lepingu kriteeriumid. kui seal on kirjas et vaja sõita nende logo ja rehvidega siis ilmselt ei jäägi midagi muud üle muidugi kui r5'ga töristada, aga asi seegi. prooviks sel korral mitte liiga suurt suutäit haugata, mis üle jõu käib. tasa ja targu.
wrc2 tiitlit oleks kindlasti vaja kruudal, et jääda suurtele rohkem silma ja siis hakkaks juba eesti autoralli pidupäevad kui kaks meest kõvas klassis meil.
Kas mitte Gross ei käinud välja seda lisa etapi õigust WRC autoga? Ja kas see oleks toimunud 2014 hooajal.
Ja pealegi ootaks selle poodiumi ära ja siis diskuteeriks edasi. Muidu jagatakse nagu laskmata karu nahka.
Ma olen enam kui kindel, et Ford järgmine aasta juba tagasi, selle hooaja M-spordi auto livery juba nii Fordi nägu, muid sponsoreid eriti ei ole ja suurelt Ford Ecoboost peal.
Kas keegi teab mis programm on Protasovil ja Bertellil WRC2-s plaanis? Kas sõidavad kogu hooaja või ainult mõned etapid? Igatahes minu arust on Otil WRC2-s päris palju punkte juba kahe etapiga ära antud, nüüd kui Mehhiko võidetakse tõuseb üldis kolmandat kohta Kruudaga jagama, peale seda on jälle plaanis WRC etapp kus jälle punkte ei saada. Ja kui Protasov ja Bertelli peaks terve hooaja kaasa tegema ja stabiilselt punkte koguma siis läheb Otil päris keeruliseks see tiitel, eriti kui peaks veel tehnikaga ja rehvidega ebaõnne olema.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca kirjutas:Ma olen enam kui kindel, et Ford järgmine aasta juba tagasi, selle hooaja M-spordi auto livery juba nii Fordi nägu, muid sponsoreid eriti ei ole ja suurelt Ford Ecoboost peal.
Kas keegi teab mis programm on Protasovil ja Bertellil WRC2-s plaanis? Kas sõidavad kogu hooaja või ainult mõned etapid? Igatahes minu arust on Otil WRC2-s päris palju punkte juba kahe etapiga ära antud, nüüd kui Mehhiko võidetakse tõuseb üldis kolmandat kohta Kruudaga jagama, peale seda on jälle plaanis WRC etapp kus jälle punkte ei saada. Ja kui Protasov ja Bertelli peaks terve hooaja kaasa tegema ja stabiilselt punkte koguma siis läheb Otil päris keeruliseks see tiitel, eriti kui peaks veel tehnikaga ja rehvidega ebaõnne olema.
Seal ei ole ju vahet, kui ainult 6 paremat rallit läheb arvesse. Tuleb lihtsalt kuuel rallil maksimaalselt hea tulemus teha. Protassov ja Bertelli võivad ju terve hooaja kaasa sõita aga arvesse läheb ikka 6 etappi seitsmest, mis nad on valinud WRC 2 punktide teenimiseks.
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
soca kirjutas:Ma olen enam kui kindel, et Ford järgmine aasta juba tagasi, selle hooaja M-spordi auto livery juba nii Fordi nägu, muid sponsoreid eriti ei ole ja suurelt Ford Ecoboost peal.
Kas keegi teab mis programm on Protasovil ja Bertellil WRC2-s plaanis? Kas sõidavad kogu hooaja või ainult mõned etapid? Igatahes minu arust on Otil WRC2-s päris palju punkte juba kahe etapiga ära antud, nüüd kui Mehhiko võidetakse tõuseb üldis kolmandat kohta Kruudaga jagama, peale seda on jälle plaanis WRC etapp kus jälle punkte ei saada. Ja kui Protasov ja Bertelli peaks terve hooaja kaasa tegema ja stabiilselt punkte koguma siis läheb Otil päris keeruliseks see tiitel, eriti kui peaks veel tehnikaga ja rehvidega ebaõnne olema.
Seal ei ole ju vahet, kui ainult 6 paremat rallit läheb arvesse. Tuleb lihtsalt kuuel rallil maksimaalselt hea tulemus teha. Protassov ja Bertelli võivad ju terve hooaja kaasa sõita aga arvesse läheb ikka 6 etappi seitsmest, mis nad on valinud WRC 2 punktide teenimiseks.
Ja Jaa ma tean kõike seda, selle kogu hooaja all ma mõtlesingi 6-te sõitu.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
soca kirjutas:Ma olen enam kui kindel, et Ford järgmine aasta juba tagasi, selle hooaja M-spordi auto livery juba nii Fordi nägu, muid sponsoreid eriti ei ole ja suurelt Ford Ecoboost peal.
Kas keegi teab mis programm on Protasovil ja Bertellil WRC2-s plaanis? Kas sõidavad kogu hooaja või ainult mõned etapid? Igatahes minu arust on Otil WRC2-s päris palju punkte juba kahe etapiga ära antud, nüüd kui Mehhiko võidetakse tõuseb üldis kolmandat kohta Kruudaga jagama, peale seda on jälle plaanis WRC etapp kus jälle punkte ei saada. Ja kui Protasov ja Bertelli peaks terve hooaja kaasa tegema ja stabiilselt punkte koguma siis läheb Otil päris keeruliseks see tiitel, eriti kui peaks veel tehnikaga ja rehvidega ebaõnne olema.
Seal ei ole ju vahet, kui ainult 6 paremat rallit läheb arvesse. Tuleb lihtsalt kuuel rallil maksimaalselt hea tulemus teha. Protassov ja Bertelli võivad ju terve hooaja kaasa sõita aga arvesse läheb ikka 6 etappi seitsmest, mis nad on valinud WRC 2 punktide teenimiseks.
Ja Jaa ma tean kõike seda, selle kogu hooaja all ma mõtlesingi 6-te sõitu.
Kuidas siis Otil palju punkte ära antud? Ta pole ju selles klassis hooaega alustanudki.
Mehhikos ja argentiinas eeldatavalt vähe võistlejaid. Seal tuleb korralik tulemus teha.
Protassovil on juba kaks etappi sõidetud. Tal veel võimalik neljal punkte koguda. Mehhikos ta ka stardis WRC2 arvestuses. Seega mehhikoga saab Protasovil pool hooaega läbi.
Tänak võib panustada üldse alfaldi rallidele
(Saksama 2011 võit SWRC ja Prantsusmaa 2011 võit SWRC). Seal liikus ta väga hästi.
Samas Mehhiko, Argentiina, Poola on sellised rallid kus on võimalik korralik punkti saak saada.
Seega pole Tänakul kaotatud veel midagi. Paari ralliga on ta tabeli ülaosas olemas.
Segaseks teeb ja asjaolu see, et WRC2 arvestuses pole fikseeritud kalendrit. Iga piloot saab valida ise mis rallidel ta punktidele sõidab. Võiks olla seitsme etapiline fikseeritud kalendriga hooaeg. Siis näeks korralikku andmist igal etapil. Kõik piloodid on rallidel kohal. Hetkel kaob nagu pinge ära, sest osad piloodid ei sõida.
Mehhokis on stardis 9 meest Nendest neli meest on punkti tabelis kirjas. Kaks tabeli üleval osas kaks tabeli alumises pooles.
Tänakul ralli õnnestumise korral võimalik koheselt tõusta kolmandaks Kruudaga kohta jagama.
1. Protassov üld 1
2. Bertelli üld 2
3. Redina üld 9
4. Linari üld 12
5. Tänak
6. Bestrard
7. Al-Kuwari ?( nimekirjas on. aga on kuulda , et äkki ei stardi kuna raha pole. Võib juhtuda, et jätab hooaja vahele)
8. Gilbert
9. Fuchs
Selle rallil kindlasti annavad korraliku lahingu Tänakule Gilbert ja Al-Kuwari. Teistest ma ei näe erilisi konkurente. See minu arvamus. Mis ei pruugi teistele meeldida. Aga ärge näkku lööge mul prillid taskus.
>
0
Viimati muutis Kolin, 23 Veebr 2014, 22:11, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kui mõni soomlane välja jätta (ja nüüd kus Kubicat pole), siis ma ei usu küll, et kellelgi Tänaku vastu reaalselt võimalik võistelda oleks toores kiiruses. Lihtsalt ei usu. Vaevalt tal mingit "põnevat" rallit selles osas väga tulebki. Küsimus on ikka pigem puhtalt selles, kas Tänak suudab sõita puhtalt ja mida teevad DMACid. Eks tuleb selline PWRC'ga sarnane hooaeg, kus kas võidab või kaktestab.