

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Probleem selles et Meek saab üldse punkte kuigi on selge et tiitli peale ei konkureeri. Ehk siis need sõidud kus tema osalevad on konkurents suurem. Nüüd kui vaadata et osad rallid sobivad paremini ühtedele ja teised teistele sõitjatele siis saab aru kust ebavõrdsus tuleb.Lithium kirjutas:Selles mõttes pole midagi kobiseda, et kui Meeke ei võistlegi MM-tiitli peale ja Ogier peaks teises jääma, siis ta saab ta niikuinii teisest kes võitlevad tiitli nimel, kõige rohkem punkte, nagu Matton selle selgelt välja ütles. Jonnipunnid.
No see on tegelikult ju nonsense.Vahula kirjutas:
Loogika oleks selline: Ütleme näiteks Rootsis kus Latvala favoriit oleks Meek ka. Latvala saab seal Meeke järel teise koha punktid, kuigi näiteks 3mas koht jäi minuti juba maha vms. Ja nüüd aasta kokkuvõttes kaotaks Latvala tiitli ainult mõne punktiga. Ma arvan et ma oleks ka päris pahane.
Mõnes olukorras oleks siis vastupidine efekt, tee kvaliteet on muutub iga läbimisega halvemaks. Näiteks Rootsi, kus vähese lume korral sõidetakse kruus välja.aix kirjutas:Aga kui lasta alguses näiteks WRC2 mehed peale? Siis kui wrc mehed peale saavad, võiks ju teed piisavalt puhtad olla...
Ogier ilmselt ongi olukorrale käega löönud, ei taha enam "hullu panema hakata" liidriga samas tempos püsimiseks, ja sõidab nüüd lihtsalt tiitli peale. Ja ta ei pea üldse muretsema, sest nende 2.-3. kohtadega kindlustab ta ka rahulikult tiitli ära, kuna stabiilset konkurenti talle ei leidu. Vastased võivad aeg-ajalt rallisid võita, aga järgmine ralli läheb neil ikka aiataha/katkestab vms - ehk siis teistel ei ole stabiilsust.mcwax kirjutas:Kui sealt "tagant" oleks nt. Latvala võitnud selle ralli, siis vaevalt Capitol kobisemist oleks olnud. VW on nii palju võitnud, et vara veel selliseid avaldusi teha - kui 2 võitu järjest on teistele läinud.
Ogieri kohta aga ütleks nii, et mulle tundub, et nagu Neuville'l tekkis mingi mentaalne blokk Paddoni tõusuga, nii on ka temal tekkinud mingi negatiivne suhtumine sellest teepühkimisest. Nüüd juba teist rallit järjest ei lähe ta viimasel päeval all-in, vaid lepib vahetus võitluses allajäämisega ja vaatab siis ainult tiitli poole. Ka mehe olek oli näiteks Portugalis selline väga muserdatud. Ei mäleta eelmisest aastast sama seisu... tõsi - siis pidi ta ka teed pühkima ühe päeva. Paradoksaalsel kombel, on kõikide nende "kaotuste" juures tema edu tiitliheitluse teise koha mehe ees iga kord suurenenud. Ja mina hindaks, et tema võimete puhul - see tiitel on tal juba taskus. Nüüd võiks natuke "tigedamaks" minna.
Kui peaks panuseid tegema, siis ma ütleks, et Latvala ei saa sel aastal seda teist kohta. Mikkelsen on stabiilne, Paddonil on uus kvaliteet ja Sordo pole mingi papist poiss. Teisele kohale jõudmiseks ja praegust punktivahet arvestades peaks Latvala regulaarselt enne neid finišeerima. Aga regulaarselt Latvala pigem eksib kui lõpetab.jens kirjutas: Latvala hooaja algus on kapitaalselt aiataha läinud, aga noh - heitlus üldarvestuse 2. koha peale on järjekordselt põnev. Näis, kas soomlasel õnnestub teha oma tavapärane tugev lõpuspurt selle koha hõivamiseks.
Tegelikult ei olegi vist sellist kõikile parimat lahendust.KidrA kirjutas:Mulle tundub, et liiga palju topeltstandardeid on siin. Kui meite mehega midagi juhtub siis tihti otsitakse süüdlast kuskilt mujalt, küll rajajulgestaja ja pealtvaatajateni välja. Aga kui tehakse reeglid mis selgelt keeravad parimatele sõitjatele siis on kõik OK. Aga ainult senikauaks. Kuni meie oma mees pole üks neist parimatest sõitjatest. Siis läheks siin selline vingumine lahti, et mis ***** toimub, kes see loll need reeglid välja mõtles, miks meie Tänak ei saa rallisid võita, miks ta peab teed puhastama 80% ralli ajast.
Ma arvan et sealt ta vähemalt ei saaks nii julma kaotust.Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Oger ei oleks rahul ka siis kui MM-sarja liider stardiks viimase WRC masinana. Kidlasti kobiseks ta asfasldirallidel, et see ei ole aus, sest teised masinad on enne teda tee muda ja liiva täis kandnud.
Asi on distantsis, kui palju peab nö kannatama.Timur_P kirjutas:Ma olen kindel, et Oger ei oleks rahul ka siis kui MM-sarja liider stardiks viimase WRC masinana. Kidlasti kobiseks ta asfasldirallidel, et see ei ole aus, sest teised masinad on enne teda tee muda ja liiva täis kandnud.
Igakord kui Becsi hääl kõlaritest tuleb siis on kohe tunne, et nüüd läheb andmiseks.Gustav kirjutas:Becs on ikka äärmiselt sümpaatne isik WRC-s. Ei kujutaks WRC raadiot ette, kui ta olekski paari aasta eest lahkunud.
Kui mälu ei peta, siis sel ajal hakati tegema taktikat viimase päeva stardikoha nimel. Millest omakorda tuli pööratud järjestuse reegel. Millest omakorda jõuti seisu, kus kõik oli liialt ennustatav. Millest väljapääsuks omakorda hakati uusi reegleid leiutama ja jõuti tänase händikäpini. Mis ootuspäraselt pole edetabeli liidrile meelepärast. Aga ei ole ka midagi ennekuulmatut, sest teadupärast on ringrajasarju, kus tootjapõhiselt (!) tõstetakse autole kilosid peale saavutamaks näilist võrdsust.Crapmaster kirjutas:Sel ajal kui Burns, Mcrae, Grönholm, Sainz, Märtin, Solberg jne edasi sõitsid, kas siis oli ka stardijärjekorra teema nii õhus alatasa?
Siis oli asi nii jabur, et laupäevasel viimasel katsel jäädi mõneks ajaks enne katse lõppu seisma, et aega kaotada pühapäevase parema stardikoha nimel. Ma oleks ka kvali süsteemi poolt. Kui Ogieri seisu F1-ga võrrelda, siis tuleks praegune sarja liider Rosberg nt kümnendalt kohalt startima panna, et pealtvaatajatel oleks põnevam, las piinlebLärri kirjutas:Kui mälu ei peta, siis sel ajal hakati tegema taktikat viimase päeva stardikoha nimel.Crapmaster kirjutas:Sel ajal kui Burns, Mcrae, Grönholm, Sainz, Märtin, Solberg jne edasi sõitsid, kas siis oli ka stardijärjekorra teema nii õhus alatasa?