tugitoolifänn kirjutas:Kuidas saab nii mannetu see sõit tal olla ?
pikad katsed, palju kurve, abrasiivne teepind...dmack ei pea lihtsalt vastu sellele valule. Palju siin Oti enda taha kinni jääb? Seda me kahjuks teada ei saagi.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Meeke näitab küll väga head minekut. Eks vaata kuidas teine sing siis sujub.
Järgmine hooaeg loodan, et Ogieril nii lihtne enam pole oma tiitlit püüda.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tugitoolifänn kirjutas:Kuidas saab nii mannetu see sõit tal olla ?
pikad katsed, palju kurve, abrasiivne teepind...dmack ei pea lihtsalt vastu sellele valule. Palju siin Oti enda taha kinni jääb? Seda me kahjuks teada ei saagi.
No nende kahtluste aeg võiks küll juba läbi olla,et Oti taha midagi pidama jääb.Need pastlad ei kestnud ju lühematel asfaldikatsetel,ammu siis veel sellistel ulmepikkadel.
tugitoolifänn kirjutas:Kuidas saab nii mannetu see sõit tal olla ?
pikad katsed, palju kurve, abrasiivne teepind...dmack ei pea lihtsalt vastu sellele valule. Palju siin Oti enda taha kinni jääb? Seda me kahjuks teada ei saagi.
No nende kahtluste aeg võiks küll juba läbi olla,et Oti taha midagi pidama jääb.Need pastlad ei kestnud ju lühematel asfaldikatsetel,ammu siis veel sellistel ulmepikkadel.
saa aru, et mina ei kahtlegi aga on inimesi kes kahtlevad ja see lause oli nende jaoks.
>
0
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
M-Sport @MSportLtd 35s35 seconds ago
The co-drivers were working hard over their lunch break - so many corners to get absolutely perfect @TourdeCorseWRC #WRC
DMACK Tyres
@DMACK_Tyres
Another remote tyre fitting zone. Drivers have been busy day, the mechanics haven't!
Kummaline on tegelt see lahendus, et aint sõitjad võivad käe külge panna masinale, mehaanikud aga mitte.
Mis vahet sel on kes need rattad masinal ära vahetavad. Mehed saavad vähe hinge tõmmata, rohkem rallile keskenduda, seniks kuni mehaanikud masina kallal nokitsevad, muidu vahivad niisama...
Kuna see rehvivahetus nn turvalisuse huvides ainult (et päris nööride peal ei peaks lõpuni tulema) siis minumeelest igati mõistlik et juhid peavad ise hakkama saama.
no turvalisus seegi, kui rehvivahetusi teevad mehed, kes on selleks palgal ja piloot saab hinge tõmmata ja rallile keskenduda.
ma saan aru, et seda tehakse kusagil häda pärast tee ääres, kui rehv katki/liialt kulunud või siis isegi muu tehniline mure. Kui aga selleks on loodud eraldi aeg ja tsoon ... no ma ei tea ... aga ju siis nii on hea ja peab olema.