Hooaeg 2015
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
See, mis täna Austraalias toimus on F1 hale vari. Kogu sõidu võib ühe sõnaga kokkuvõta - masendav!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2015
Jumala lahe on ärgata kell 1 päeval ja siis kõigest jõust üritada kogu päev vältida online meedia uudiseid, kes tänase etapi võitis, et õhtul kell 21 tv6-st ise teada saada. Praeguseks olen juba tahtmatult teada saanud, et Mercedestel tuli kaksikvõit. Tore... :S
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2015
mis sa viimati lootsid et keegi teine võidab v?
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2015
Lootsin näha põnevat sõitu, vahet pole kas mersud võidavad või ei. Aga sõit ise oli selline keskpärane, 10/5, igavam kui Monacos ja põnevam kui Ungaris(miks seda mõttetut rada siiani kalendris hoitakse?).
Aga kes oleks pakkunud, et Ericsson täna punktidele jõuab?
Muidugi see p.sk, nimega Mclaren, mille sisse Alonso nüüd astus, on täiesti masendav..
Arnoldi intekas lõpus oli lege
Aga kes oleks pakkunud, et Ericsson täna punktidele jõuab?
Muidugi see p.sk, nimega Mclaren, mille sisse Alonso nüüd astus, on täiesti masendav..
Arnoldi intekas lõpus oli lege

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Hooaeg 2015
Jah, oli ikka masendav küll see sõit. Ma ei kujuta ette, kui kaua veel publikule selline sari huvi pakub. Ei toimu seal ju mitte midagi põnevat, krt selle pärast ma pidin kell 7 pühapäeva hommikul ülesse tõusma
Ei oleks mitte midagi kaotanud, kui ei oleks vaadanud seda jama.

"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
üsna masendav hooaeg on tulemas. Kui midagi ette ei võeta siis põhiline lahing hakkab toimuma kolmanda koha peale. See kui võimas on mercedes on lihtsalt masendav vaadata. See aeg kui RB valitses siis kogu aeg muudeti midagi, et seisu võrdsemaks saada.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: Hooaeg 2015
Vabamäe nõustub meiega http://sport.delfi.ee/news/auto/f1/toom ... d=71017853
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: Hooaeg 2015
Vaatasin ka sõitu. Ei jõudnudki seda enne kommima. Aga mul on head emotsioonid. Ilmselt seetõttu, et hooaeg just algas. Eks pikapeale hakkab ikka igav. Aga algus on alati huvitav, ükskõik, mis toimub. Kolm seika, mis mulle isiklikult rõõmu valmistasid ja meelde jääb.
Vettel - 3.. Nii Ferraril kui Vettelil oli eraldi 2014 raske aasta. Nüüd on nad koos ja väga tubli etteaste kohe! Justkui uue ajastu algus. Lisaks on Vettelil valge kiiver, mis kohe kaugelt silma torkab erinevalt teistest. Ma igatahes olen väga "happy".
Nostalgiliselt tuleb meelde 1996. Tollal lõpetas Schumi kahe Williamsi järel üldkokkuvõttes kolmandana. See mind ei huvitagi, et Mercedes kaugel ees oli, aga Vettel nn ülejäänutest ees. 3. koht tundub nagu võit.
Nasr - 5.. See, kuidas mees pärast ohutusautot Sainzist mööda kihutas ja 5. kohale kerkis. Sauberiga, mis eelmisel aastal oli täiesti tühi koht! Brasiillane ise veel täiesti rookie. Eks meenub teisigi häid debüüte. Magnusseni 2. koht aasta tagasi, Pérezi 7. koht 2011 samuti Sauberiga, kuigi ta sai disklahvi. Või Webberi legendaarne 5. koht Minardiga 2002. Ilmselgelt kasutas Sauber kõik võimalused avaetapil ära, kuna nad nüüd tootjate tabelis 3. kohal! Ja see võib mõneks ajaks jääda Nasri parimaks tulemuseks...
Ericsson - 8.. Tõeline nn underdog story. Sõitja ja auto kombo, kellest keegi midagi ei oota. Nagu kunagi Badoer või Gene Minardiga punktikohale mõnel juhul pretendeerisid. Ei imestaks, kui see jääbki Ericssoni karjääri parimaks tulemuseks. Aga vähemalt punktid tulid!
Lisaboonus - 17a-se Max Verstappeni debüüt. Kahtlesin, kas noormees võib olla lastud liiga vara F1-te, aga ei ole. Ilmselt iga etapiga astun üha rohkem tema n-ö haibirongile, arvestades veel kui roheline ta igas mõttes on. Aga Sainz on ka hea sõitja ja ilmselt on see hooaeg nende kahe vahel üsnagi tasavägine. Isegi kui pikas perspektiivis võib Max andekam olla.
Mercedes siin väga ei huvitagi ja neist polegi midagi rääkida/jälgida. Tõeline sõit käib keskväljal.
McLaren-Honda on ka veel omaette "story" sellel avaetapil. Ütleks nii, et tõeline flopp. Tõeline. Väga harva olen mõnda üleshaibitud meeskonda nii viletsalt esinemas näinud. Ok, nende vorm peaks hooaja jooksul paranema, aga parimate tiimide püüdmisega on hüvasti. Vahe on lihtsalt liiga suur. "Welcome to 2007, Jenson" ütleks selle peale. Meenutades, kui aeglase maakera-vormeliga Button pidi tol aastal ringi tiirutama...
---
Aga kui emotsioonid ära unustada, siis üldjoontes on tõepoolest F1 kehvas seisus. Üritan veel leida head, mida leida annab.
Aga muidu jõudiski vist ainult 15 vormelit stardirivvi? Ja klassivahed on ka sel hooajal kalendriga mõõdetavad. Hea meel ainult selle üle, et keskväljal tundub hea konkurents olevat. Sauber, Lotus, Force India, Toro Rosso kõik segavad kaarte seal. Nii lootusetut juhtumit nagu 2014 Sauber hetkel ei ole. Peale McLareni.
Vettel - 3.. Nii Ferraril kui Vettelil oli eraldi 2014 raske aasta. Nüüd on nad koos ja väga tubli etteaste kohe! Justkui uue ajastu algus. Lisaks on Vettelil valge kiiver, mis kohe kaugelt silma torkab erinevalt teistest. Ma igatahes olen väga "happy".

Nasr - 5.. See, kuidas mees pärast ohutusautot Sainzist mööda kihutas ja 5. kohale kerkis. Sauberiga, mis eelmisel aastal oli täiesti tühi koht! Brasiillane ise veel täiesti rookie. Eks meenub teisigi häid debüüte. Magnusseni 2. koht aasta tagasi, Pérezi 7. koht 2011 samuti Sauberiga, kuigi ta sai disklahvi. Või Webberi legendaarne 5. koht Minardiga 2002. Ilmselgelt kasutas Sauber kõik võimalused avaetapil ära, kuna nad nüüd tootjate tabelis 3. kohal! Ja see võib mõneks ajaks jääda Nasri parimaks tulemuseks...
Ericsson - 8.. Tõeline nn underdog story. Sõitja ja auto kombo, kellest keegi midagi ei oota. Nagu kunagi Badoer või Gene Minardiga punktikohale mõnel juhul pretendeerisid. Ei imestaks, kui see jääbki Ericssoni karjääri parimaks tulemuseks. Aga vähemalt punktid tulid!
Lisaboonus - 17a-se Max Verstappeni debüüt. Kahtlesin, kas noormees võib olla lastud liiga vara F1-te, aga ei ole. Ilmselt iga etapiga astun üha rohkem tema n-ö haibirongile, arvestades veel kui roheline ta igas mõttes on. Aga Sainz on ka hea sõitja ja ilmselt on see hooaeg nende kahe vahel üsnagi tasavägine. Isegi kui pikas perspektiivis võib Max andekam olla.
Mercedes siin väga ei huvitagi ja neist polegi midagi rääkida/jälgida. Tõeline sõit käib keskväljal.

McLaren-Honda on ka veel omaette "story" sellel avaetapil. Ütleks nii, et tõeline flopp. Tõeline. Väga harva olen mõnda üleshaibitud meeskonda nii viletsalt esinemas näinud. Ok, nende vorm peaks hooaja jooksul paranema, aga parimate tiimide püüdmisega on hüvasti. Vahe on lihtsalt liiga suur. "Welcome to 2007, Jenson" ütleks selle peale. Meenutades, kui aeglase maakera-vormeliga Button pidi tol aastal ringi tiirutama...
---
Aga kui emotsioonid ära unustada, siis üldjoontes on tõepoolest F1 kehvas seisus. Üritan veel leida head, mida leida annab.


-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
VD Garde story vist sellise lõpu saanud, et 15M dollarit hüvitist. Kust see raha Sauberil tuli, ei tea. Aga uue jamana neile võib veel tulla see, et Sutil ootavat oma 2014. a palka pluss ka hüvitist lepingu katkestamise eest.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
Aina "põnevamaks" F1-s läheb.
Boss of Hockenheim gives up on trying to save 2015 German GP
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118108
Boss of Hockenheim gives up on trying to save 2015 German GP
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118108
Re: Hooaeg 2015
Terve rida asju on küll kriitilised, aga see paydriverite olukord pole hetkel midagi erilist võrreldes sellega, kuidas F1-s tavaliselt seis on olnud. Eriti kui seome paydriverluse konkurentsivõimega. Kui mitteosalev Manor välja jätta, siis 18 võistleja seas ainsad vähe "nõrgema" tasemega piloodid hetkel on Ericsson ja Maldonado. Kõik ülejäänud on ilmselgelt vähemalt 'konkurentsivõimelised'.soca kirjutas:vaatan hetkel sõitu ja imestan kuidas ma küll seda vaadata suudan. ei mäleta kuna viimati see sari nii madalas seisus oli kui hetkel ja iga aastaga aina hullemaks sest üks vanamees ei kavastegi sealt eest ära minna. tiime jääb järjest vähemaks ning üha raskem on tiimidel ennast ära majandada, pay-drivereid tuleb aina juurde, pooled masinad ei jõua startigi, sõidu lõpuni jõuab ainult mingi 10 meest....
Tiimide hulk (ja olemasolevate majandusprobleemid / üldine ebavõrdsus) on suurim probleem. Aga mis puudutab lõpetajate arvu, siis selle üle väga ei muretsegi.

See tegelt sümpatiseeris ka Austraalia GP juures. Et vahelduseks oli õhus küss, kas ikka 10 masinat tuleb lõpuni. Nagu vanadel aegadel...
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2015
On oht, et kui Fia ei võta midagi ette jõuvahekordade võrtsutamiseks. Siis pakib RedBull asjad kokku.
RB omanik Dietrich Mateschitz on huvi kaotamas F1 vastu. Kuigi neil on leping vanaättiga aastani 2020. Aga kui asi sedasi edasi kestab siis saadetakse vanamees pikalt ja pimedassse kohta.
RB omanik Dietrich Mateschitz on huvi kaotamas F1 vastu. Kuigi neil on leping vanaättiga aastani 2020. Aga kui asi sedasi edasi kestab siis saadetakse vanamees pikalt ja pimedassse kohta.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Reactions: 0
Re: Hooaeg 2015
Kohati on need jõukad mehed ka nagu väiksed lapsed. Paar aastakest tagasi kui RB ise totaalselt domnieeris, siis oli küll kõik hästi jõuvahekordadega 
Kui nüüd vaadata puhtalt paberil, siis tegelikult Mercedese edu polegi ju teab mis ulmeline. Kui nüüd muidugi sõidu käiku vaadata, siis Austraalias hakkas Hamilton sõitu "manageerima" juba kuskil 10 ringil. Ehk tegelikult oleks võinud ikka palju suurema edu sõita. Ilmselt on hetkel Mercedesel võimekus sõita ring pähe kõigile konkurentidele, kui nad peaksid terve sõidu "peal hoidma".
Aga ka selles pole ju otseselt midagi väga imelikku - Ferrari/Schumi kõrghetkedel oli pea-aegu sama seis kohati. Lisaks meenudb, et viimased tiimid said ikka 3-4 ringiga sisse. Sellist asja pole ammu enam näinud. Kui tiimide vähesus välja jätta, siis muidu pole ju hetkel midagi liiga hirmsat/erilist toimumas. Schumi järgsed aastad hellitasid meid lihtsalt ära.
Aga vaadates kuidas asju aetakse, siis on arusaadav, et klassikalised legendaarsed rajad vähehaaval kaovad (kuna ei taha väikes vastikut vanameest niipalju doteerida), ja kõrbesse ning siberisse ehitatud rahajõmmide rajad tulevad asemele. See on muidugi kurb.

Kui nüüd vaadata puhtalt paberil, siis tegelikult Mercedese edu polegi ju teab mis ulmeline. Kui nüüd muidugi sõidu käiku vaadata, siis Austraalias hakkas Hamilton sõitu "manageerima" juba kuskil 10 ringil. Ehk tegelikult oleks võinud ikka palju suurema edu sõita. Ilmselt on hetkel Mercedesel võimekus sõita ring pähe kõigile konkurentidele, kui nad peaksid terve sõidu "peal hoidma".
Aga ka selles pole ju otseselt midagi väga imelikku - Ferrari/Schumi kõrghetkedel oli pea-aegu sama seis kohati. Lisaks meenudb, et viimased tiimid said ikka 3-4 ringiga sisse. Sellist asja pole ammu enam näinud. Kui tiimide vähesus välja jätta, siis muidu pole ju hetkel midagi liiga hirmsat/erilist toimumas. Schumi järgsed aastad hellitasid meid lihtsalt ära.
Aga vaadates kuidas asju aetakse, siis on arusaadav, et klassikalised legendaarsed rajad vähehaaval kaovad (kuna ei taha väikes vastikut vanameest niipalju doteerida), ja kõrbesse ning siberisse ehitatud rahajõmmide rajad tulevad asemele. See on muidugi kurb.
Re: Hooaeg 2015
Berniele tulevikuks mõtlemist. Sveitsis on taas lubatud autospordiga tegelmine. Esialgu küll vaid elektrivormelitega aga natuke lobitööd teha vaja.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
Alonso on tagasi vormeli roolis Malaisas
https://twitter.com/McLarenF1/status/580007433797574656
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3234 ... -malaysia/
https://twitter.com/McLarenF1/status/580007433797574656
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3234 ... -malaysia/
Re: Hooaeg 2015
Neljapäeval on Bottasel FIA tervisekontroll, siis selgub, kas saab sõita.raulito kirjutas:Kas Bottase selg on korda saadud või näemegi naispilooti Malaisas?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2015
Manori masinatel mootrid küljes ja töötavad
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3235 ... at-sepang/
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3235 ... at-sepang/