sama arvatakse Protasovi kohta
pole küll esiliiga mehed, kuid Prokopi punkte võivad ära võtta küll

ning mis Eesti rallisõbra jaoks peamine - Malcolm saab pappi

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Ma olen üpris kindel, et Ogieri sugust tegelast nüüd selline asi küll ei häiri, et Latvalal on temaga võrdsed võimalused. Pigem just seda ta soovibki, et ei oleks nr.1 ja nr.2 pilooti. See hakkaks ta motivatsiooni sööma, vahet pole kumb piloot ta oleks, kas 1. või 2.Lärri kirjutas:Sama mõte, kõik muu võib mingitel tingimustel täitsa klikkida. Ogier seisukohalt on ilmselt VW suhtes kaks tõrget: 1) liiga vähe plönni jagatakse meistrile välja 2) Citroenist õppis ära selle, et champion on tiimis number üks, aga näe - Capito laseb Latvalal vabalt hullata. Ja nii pole võimatu, et kui šeikide klots kindlalt küljes on, siis adieu!Rebane kirjutas:Evans citroenis on ikka väga kahtlane.
Jään eriarvamuseleKidrA kirjutas:Ma olen üpris kindel, et Ogieri sugust tegelast nüüd selline asi küll ei häiri, et Latvalal on temaga võrdsed võimalused. Pigem just seda ta soovibki, et ei oleks nr.1 ja nr.2 pilooti. See hakkaks ta motivatsiooni sööma, vahet pole kumb piloot ta oleks, kas 1. või 2.
See on sinu arvamus. Mina näen Ogieri ja näen kuidas ta sõitmist ja duelle Latvalaga naudib, seda on ta ka ise korduvalt öelnud. Sinu arvamus põhineb rohkem sellel, kuidas Loeb kartis duelle Ogieriga rajal ja endale tagatubades eristaatuse nõudis. Ja siis ütled, et Loeb oli kordades kõvem kui Ogier. Vastupidi, Ogier oli kõvem kui Loeb. Vähemalt pole tema poolt olndu veel siiani mitte ühtegi märki, et ta kardaks kellegiga rajal mõõtu võtta. Loeb aga kartis, kuidas sa seda aga tugevuseks pead, jääb arusaamatuks.Lärri kirjutas:Jään eriarvamuseleKidrA kirjutas:Ma olen üpris kindel, et Ogieri sugust tegelast nüüd selline asi küll ei häiri, et Latvalal on temaga võrdsed võimalused. Pigem just seda ta soovibki, et ei oleks nr.1 ja nr.2 pilooti. See hakkaks ta motivatsiooni sööma, vahet pole kumb piloot ta oleks, kas 1. või 2.Ei häiri seni, kuni saab rahulikult esikohale kruisida (2013). Kui asi tõsiseks läheb (2014), küll siis seisukohad muutuvad. Suur Seb oli ikkagi kordades kõvem mees ja lasi ennast vägagi häirida kui number kaks üle sõitma hakkas. Pole selle pisikese prantslasega lood teisiti. Kui nii kõva mees oleks, siis ei oleks ka hala pööratud järjestuse ettepaneku pärast. Siis mees ütleks kimiräikkonenlikult, et pohlad, niikuinii olen kiirem.
Pean seda ka veel kommenteerimaLärri kirjutas:Kui nii kõva mees oleks, siis ei oleks ka hala pööratud järjestuse ettepaneku pärast. Siis mees ütleks kimiräikkonenlikult, et pohlad, niikuinii olen kiirem.KidrA kirjutas:Ma olen üpris kindel, et Ogieri sugust tegelast nüüd selline asi küll ei häiri, et Latvalal on temaga võrdsed võimalused. Pigem just seda ta soovibki, et ei oleks nr.1 ja nr.2 pilooti. See hakkaks ta motivatsiooni sööma, vahet pole kumb piloot ta oleks, kas 1. või 2.
Kõik jutud ja arvamused siin on täitsa head lugeda, aga ma ei ole sellest aru saanud, et kuidas keegi teab millal Loeb/Ogier on paukunud, nutnud, mölisenud, jonninud jne? Tekstist emotsioone välja lugeda on päris suur anne, seda peaks mujal kasutama kui foorumis.Lärri kirjutas:Ma igaks juhuks lisan, et ma pole Loebi tohutu poolehoidja kunagi olnud. Aga tema esimestel tiitlitel on kindlasti suurem väärtus kui Ogier' omal - konkurents oli toona sootuks teine. See, et ta pisikese Sebi arenedes jonnima hakkas, ei meeldinud loomulikult mullegi. Aga me ei tea keegi kogu tõde ega kokkuleppeid, mis võisid toona osapoolte vahel tehtud olla ega sedagi, kas neid murti otsekohesel viisil või salamisi nuga selga lüües. Lõppeks on need mõlemad ju prantslased või midagi sinnapoole
Ja veel: viimane kord koos stardis olles (2013 France) arvas Loeb, et seitsmendana startides on tal teatav disadvantage Ogier ees, kes lähtub esimesena ja saab sõita puhtal asfaldil. Selle peale kukkus Ogier kohe paukuma, et mida see Loeb möliseb, ise on aastaid esimesena startida saanud... Hirm oli suur: võidad küll tiitli, kuid lahkuv meister nopib oma nelja etteastega sinu üle ikka rohkem võite.
Ma ei peaks professionaalset rallisõitjat sinisilmseks idealistiks, kes rahale sülitab kui seda pakutakse. Nimesid nimetamata võib näiteid tuua nii lähedalt kui kaugelt, millistel puhkudel on valikuid tehtud ennekõike materiaalsetel kaalutlustel. Ja selles kontekstis ei eksisteeri mingit "sildade põletamist" - raha kas on või seda ei ole ja vastavalt on ka sillad või neid ei ole.jens kirjutas:Ogieri Citroeni minekut on mul küll üsna raske uskuda, sest et Citroen põletas 2011. aastal sillad üsna korralikult. Enam ei ole Citroenil mingeid erilisi väljavaateid VW alistamiseks ning arvan, et Ogieril on seda üsna hea meel näha.
Ma arvan, et Citroeni tegi aastal 2011 valiku, mille tulemused ulatuvad ka tänasesse päeva. Nende valik on pühendumine WTCC-le ning WRC on pigem teisejärguline. Nagu näha, sõltub nende eelarve seal naftarahadest. Materiaalsest seisukohast võttes ei tundu väga tõenäoline, et Citroen suudaks VW üle maksta. Kuigi Hyundai võib-olla suudab. Nüüd oleneb VW prioriteeditest.Lärri kirjutas: Ma ei peaks professionaalset rallisõitjat sinisilmseks idealistiks, kes rahale sülitab kui seda pakutakse. Nimesid nimetamata võib näiteid tuua nii lähedalt kui kaugelt, millistel puhkudel on valikuid tehtud ennekõike materiaalsetel kaalutlustel. Ja selles kontekstis ei eksisteeri mingit "sildade põletamist" - raha kas on või seda ei ole ja vastavalt on ka sillad või neid ei ole.
Citroeni väljavaated VW alistamiseks on otseselt (aga loomulikult mitte ainult) sõltuvuses sõitjatest. Iseasi, kas neil üldse vastavad ambitsioonid-eesmärgid-võimalused olemas on.
Selle mõttearendusega olen küll täitsa päri.jens kirjutas:
Ma arvan, et Citroeni tegi aastal 2011 valiku, mille tulemused ulatuvad ka tänasesse päeva. Nende valik on pühendumine WTCC-le ning WRC on pigem teisejärguline. Nagu näha, sõltub nende eelarve seal naftarahadest. Materiaalsest seisukohast võttes ei tundu väga tõenäoline, et Citroen suudaks VW üle maksta. Kuigi Hyundai võib-olla suudab. Nüüd oleneb VW prioriteeditest.
Ma isiklikult arvan, et Ogier ja Capito ei ole "tülis", vaid nad lihtsalt kauplevad uue lepingu üle. Kuna Ogierile on tulnud ka Hyundai pakkumine, võimaldab see prantslasel VW-lt natukene rohkem raha välja pinnida - "vaadake ma olen nõutud sõitja, ma võin vabalt mujale minna, kui te mu tingimusi ei täida." VW-l on muidugi väga hea auto, aga samas ma ei usu, et nad tahaks Ogieri niisama lihtsalt ära anda, sest et siis suurenevad väljavaated VW lüüasaamiseks märkimisväärseks. Pakuks, et kui VW/Capito vähegi Ogieri palgasoovidele vastu tulevad, jääb Ogier VW-sse.
Asi liigub jah vist sinnapoole, et Ogier jääb VW. Kui Capito jutust aru saada siis toovad järgmine hooaeg kolmanda auto ka ikka kogu hooajaks rajale Mikkelseni jaoks.soca kirjutas:http://www.autosport.com/news/report.php/id/115913
tundub et lõppude lõpuks ei muutu siin eriti midagi.
Jälle WRR leht?(Jan) kirjutas:MARTIN PROKOP AND LORENZO BERTELLI WITH FORD WRC NEXT SEASON - 2015- IN THE SAME PRIVATE RALLY TEAM
Selline info sis Facebookis