WRC 2009 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Pikalt Subaruga uue lepingu osas läbirääkimisi pidanud endine maailmameister Marcus Grönholm tunnistas Soome meediale, et tehasetiimi loobumine ralli MM-sarjast tuli temalegi täieliku üllatusena.
"Nad võtsid minuga ühendust ning mõtlesin, et vaatan ja kuulan nad ära. Juttu tuli kogu sarja sõitmisest, kuid mõni nädal tagasi hakkasid asjad järsku muutuma," kirjeldas Grönholm Helsingin Sanomatele. "Tundus, et seal on mingeid probleeme, ei teadnud milliseid."
Täna teataski Subaru, et loobub WRC sarjast.
Subaru ralli tehasetiim asutati 1989. aasta. MM-tiitlini jõudis meeskond 1995., 1996. ja 1997. aastal.
Grönholmist loodeti uuel hooajal tegusat vastast ülivõimsalt rallisarja valitsevale Sebastien Loebile, kuid nüüd jääb see vastasseis nägemata.
"Ralli tulevik ei tundu tõepoolest eriti roosiline ja asi ilmselt ei piirdu vaid Subaru lahkumisega," mõtiskles Grönholm ning lisas: "Arusaadav, et maailmas on palju tõsisemaid asju ajada, kui autoralli."
Fordi tiimis sõitev Jari-Matti Latvala leidis, et Subaru ja Suzuki kadumine sarjast annab alale hävitava löögi.
"Kurb värk. Mõistagi olen tõsiselt pettunud," sõnas Latvala Iltalehti väljaandele. "Subaru on pikalt sarjas kaasa löönud. Vahepeal on neil olnud tõeliselt raske, kuid sain aru, et nad leidsid just lahenduse oma autoprobleemidele."
"Algav MM-sari närtsib kätte ära. Seda enam peab uskuma ja lootma, et sarja ikka sõidetakse uuel aastal. Võistlus käib edaspidigi kõvas konkurentsis, kuid autosid on päris vähe," lisas ta.
PM
"Nad võtsid minuga ühendust ning mõtlesin, et vaatan ja kuulan nad ära. Juttu tuli kogu sarja sõitmisest, kuid mõni nädal tagasi hakkasid asjad järsku muutuma," kirjeldas Grönholm Helsingin Sanomatele. "Tundus, et seal on mingeid probleeme, ei teadnud milliseid."
Täna teataski Subaru, et loobub WRC sarjast.
Subaru ralli tehasetiim asutati 1989. aasta. MM-tiitlini jõudis meeskond 1995., 1996. ja 1997. aastal.
Grönholmist loodeti uuel hooajal tegusat vastast ülivõimsalt rallisarja valitsevale Sebastien Loebile, kuid nüüd jääb see vastasseis nägemata.
"Ralli tulevik ei tundu tõepoolest eriti roosiline ja asi ilmselt ei piirdu vaid Subaru lahkumisega," mõtiskles Grönholm ning lisas: "Arusaadav, et maailmas on palju tõsisemaid asju ajada, kui autoralli."
Fordi tiimis sõitev Jari-Matti Latvala leidis, et Subaru ja Suzuki kadumine sarjast annab alale hävitava löögi.
"Kurb värk. Mõistagi olen tõsiselt pettunud," sõnas Latvala Iltalehti väljaandele. "Subaru on pikalt sarjas kaasa löönud. Vahepeal on neil olnud tõeliselt raske, kuid sain aru, et nad leidsid just lahenduse oma autoprobleemidele."
"Algav MM-sari närtsib kätte ära. Seda enam peab uskuma ja lootma, et sarja ikka sõidetakse uuel aastal. Võistlus käib edaspidigi kõvas konkurentsis, kuid autosid on päris vähe," lisas ta.
PM
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ford ja Citröen kaaluvad oma tuleviku ralli MM-sarjas
Autoralli MM-sari võib olla suures ohus, sest Soome spordisaate Tulosruutu andmetel arutavad Ford ja Citröen sarja tulevikku.
Info kohaselt saavad võistkonnad kokku teisipäeval erakorralisel koosolekul, et arutada Suzuki ja Subaru eemaldumisega tekkinud olukorda.
Ford ja Citröen on ainsad meeskonnad, kes on võistkonna järgmiseks aastaks üles andnud.
Fordi piloodi Jari-Matti Latvala sõnul on olukorras süüdi ka FIA, kes keeldus ralli MM-sarja etappide arvu vähendama, et Mitsubishi ja Škoda jätkaksid.
Latvala sõnul on autorallis olukord viimati mainitud meeskondade loobumisest saadik olnud ärev, sest võistkondi oli liiga vähe.
Allikas:
ERR SPORT/SPORTTI.COM
Tundub, et WRC kui selline MM sarjana on kokkuvarisemas nagu kevadine lumi
Autoralli MM-sari võib olla suures ohus, sest Soome spordisaate Tulosruutu andmetel arutavad Ford ja Citröen sarja tulevikku.
Info kohaselt saavad võistkonnad kokku teisipäeval erakorralisel koosolekul, et arutada Suzuki ja Subaru eemaldumisega tekkinud olukorda.
Ford ja Citröen on ainsad meeskonnad, kes on võistkonna järgmiseks aastaks üles andnud.
Fordi piloodi Jari-Matti Latvala sõnul on olukorras süüdi ka FIA, kes keeldus ralli MM-sarja etappide arvu vähendama, et Mitsubishi ja Škoda jätkaksid.
Latvala sõnul on autorallis olukord viimati mainitud meeskondade loobumisest saadik olnud ärev, sest võistkondi oli liiga vähe.
Allikas:
ERR SPORT/SPORTTI.COM
Tundub, et WRC kui selline MM sarjana on kokkuvarisemas nagu kevadine lumi

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Petter avalikustab homme oma väljavaated tuleviku osas:
http://www.pettersolberg.com/html/2008/ ... ng_pref=en
http://www.pettersolberg.com/html/2008/ ... ng_pref=en
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Petteri tegemised Bettega Memorial Rallysprindil: http://www.youtube.com/watch?v=CLKnliJC9RU
Ühtlasi andis Petter oma blogi kaudu teada, et ta töötab koos Prodrive ja Subaruga, et oma tuleviku osas selgus majja tuua.
Solberg wrote on his blog:
"Just a quick message to let you all know that I’m working flat out with Prodrive and Japan to figure out the future. Will be back with more info"
allikas: rallybuzz
Ühtlasi andis Petter oma blogi kaudu teada, et ta töötab koos Prodrive ja Subaruga, et oma tuleviku osas selgus majja tuua.
Solberg wrote on his blog:
"Just a quick message to let you all know that I’m working flat out with Prodrive and Japan to figure out the future. Will be back with more info"
allikas: rallybuzz
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Adapta World Rally Team boss Morten Ostberg told wrc.com that they need the help of Prodrive if they are to run as a Manufacturer Team in the 2009 WRC.
http://www.rallybuzz.com/adapta-run-one-car-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/adapta-run-one-car-wrc-2009/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Refereerin motorsportforum.com foorumis't, et Henning peab Peugeot 307WRC autot konkurentsivõimeliseks masinaks. Seda muidugi juhul kui saaks kasutada mõningaid uusi detaile selle masina juures. Probleemseks võib osutuda uute osade homologeerimine. Mulle jäigi arusaamatuks hetkel, et kas teoreetiliselt oleks seda võimalik ühel eratiimil üldse korraldada kui on olemas ka Peugeot tehase tugi...valmacher kirjutas:Bozian Racing kinnitas täna Norra meediale, et nad peavad läbirääkimisi H. Solbergiga. Lepinguni soovitakse jõuda juba enne jõule.
EDIT: ilmselt saab kui on olemas selline asi nagu 307WRC 2007spec
http://www.bozian-racing.com/04_common/boutique.html
Munichi WRT osaleb 2009. 8. MM etapil M-Spordi Focus WRC-del. Argentiina tiim pole veel kinnitanud, millistel 8. etapil osaletakse ning kes sõidab tiimi põhipiloodi F.Villagra kõrval.
http://www.rallybuzz.com/munchis-wrt-mt-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/munchis-wrt-mt-wrc-2009/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Citro teeb kindlasti kaasa 2009.hooaja
http://www.rallybuzz.com/citroen-remains-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/citroen-remains-wrc-2009/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Solberg püssi põõsasse visanud pole:
http://www.rallybuzz.com/solberg-plans-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/solberg-plans-wrc-2009/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Galli plaanib Stobartiga täisprogrammi:
http://www.rallybuzz.com/galli-stobart-wrc-2009/
http://www.rallybuzz.com/galli-stobart-wrc-2009/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Stobarti kinnitus
http://www.rallybuzz.com/stobart-2009-wrc/
http://www.rallybuzz.com/stobart-2009-wrc/
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Ogier osaleb 6 MM-etapil C4ga
28 January -
1 February Rally Ireland
11-15 February Rally Norway
11-15 March The Cyprus Rally
1-5 April Rally de Portugal
22-26 April Rally Argentina
20-24 May Rally d'Italia-Sardegna
28 January -
1 February Rally Ireland
11-15 February Rally Norway
11-15 March The Cyprus Rally
1-5 April Rally de Portugal
22-26 April Rally Argentina
20-24 May Rally d'Italia-Sardegna
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Suure tõenäosusega P.Solberg Iiri rallil ei osale...
http://www.pettersolberg.com/html/?lang_pref=en
http://www.pettersolberg.com/html/?lang_pref=en
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Portugali ralli korraldajad probleemide küüsis:
The Vodafone Rally of Portugal 2009, proof that after a year of interregnum, marks the return of Portugal to the highest wheel of the rally world, is at risk of failing to perform due to lack of financial support.
According to Autosport that can determine with well-placed source in the ACP, the non-payment of state funds contratualizadas, even on the evidence of 2008, will lead the ACP to take an unprecedented measure, and announce to the FIA in excuse to keep the rally
Interestingly, also the main sponsor of proof cut substantial part of its support for the edition of 2009, which is not helping the situation now created.
The GPA as stipulated deadline by the end of January to resolve this situation, which if completed, will be a strong ax a proof that after five years of absence returned to WRC in 2007, with the certainty that back in 2009.
Google Translate
Allikas: http://autosport.aeiou.pt/gen.pl?p=stor ... ries/63491
The Vodafone Rally of Portugal 2009, proof that after a year of interregnum, marks the return of Portugal to the highest wheel of the rally world, is at risk of failing to perform due to lack of financial support.
According to Autosport that can determine with well-placed source in the ACP, the non-payment of state funds contratualizadas, even on the evidence of 2008, will lead the ACP to take an unprecedented measure, and announce to the FIA in excuse to keep the rally
Interestingly, also the main sponsor of proof cut substantial part of its support for the edition of 2009, which is not helping the situation now created.
The GPA as stipulated deadline by the end of January to resolve this situation, which if completed, will be a strong ax a proof that after five years of absence returned to WRC in 2007, with the certainty that back in 2009.
Google Translate
Allikas: http://autosport.aeiou.pt/gen.pl?p=stor ... ries/63491
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]