Lihtne... Jutud viitavad sellele, et Märtin ei hakka pingutama autoga, mis pole 100%. Äkki seisneb strateegia selles, et ta toob need punktid ära meeskonnale ja võidab sellega tähtsate meeste heaks kiidu Peugeot's. Nemad omakorda üritavad talle luua võimalusi testimiseks, et saada see masin liikuma nagu Markko tahaks.
Mis heakskiitu seal veel vaja? Täisprofessionaalsele tehasetiimile peaks iseenesestmõistetav olema, et sõitjatele tuleb anda nii hea tehnika kui võimalik.
Viitaks veel sellele, et peale igat rallit rõhutab Peugeot' pressikates, et testime jälle tuleval nädalal jne. Vaevalt, et see nii oleks kui meeskond punktidega nigelas seisus oleks. Enamus punkte ju Märtin arvelt paratamatult kogunenud on - OK, Grönholmi ebaõnn jne. Loeb ikkagi see, mis paberil preaegu: Pegueot' juhib meeskondlikus arvestuses. Miks ei peaks siis meeskond ka Markkole vastu tulema.
Tsiteerin peale Sardiinia rallit ilmunud artiklit: "...mis Peugeot'l kurta. Eestlane sõidab tragilt, nopib punkte. Võitleb meeskonna auks ja hüvanguks". Sellepärast ei pruugigi meeskonda huvitada see, et Märtin ennast 307 roolis ebamugavalt tunneb.
Siis küll kui Markko sõidab rhulikult ja kogu punkte. Siis jah võivad Peugeoti inseneerid mõelda, et mis ta vingub, et seadistus ei sobi jne. Saab ju sõidetud küll.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No siis peaks võssa keerama ühe korra . Ja professionaalne rallitiim peaks ometi aru saama, et Markko oleks võimeline palju kiiremini sõitma ja võite noppima. Või ei huvita pegod võidud?