WRC hooaeg 2016
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2016
Raja ääres vaadates meeldis mulle see variant, kui kohe esimesest päevast alates alustasid nõrgemad ja järjest tugevamad tulid. Oli vist 10 või 15 punktitabeli esimest meest vastupidi keeratud. Nüüd tuleb põhimees kõige esimesena ja järgmistega siis pole nagu sellist emotsiooni enam, va omad poisid muidugi. Vanasti nagu järjest ärevus kasvas Loebi, Grönholmi jt oodates.
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2016
Östberg lubab omale ikka päris julgeid kommentaare Fiesta aadressil:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -poor-pace
Kritiseerib, et käguvahetuse hüdraulika pump on kehvake, ja mis veel suurem etteheide: mootoril pole piisavalt jõudu võrreldes "tootjatega" ja sellega ei võeta midagi ette. Ise-enesest vast kõik õige, aga tiimijuhile kes oma Fiestasid müüa üritab, vaevalt sellised kommentaarid liialt meeldivad.
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -poor-pace
Kritiseerib, et käguvahetuse hüdraulika pump on kehvake, ja mis veel suurem etteheide: mootoril pole piisavalt jõudu võrreldes "tootjatega" ja sellega ei võeta midagi ette. Ise-enesest vast kõik õige, aga tiimijuhile kes oma Fiestasid müüa üritab, vaevalt sellised kommentaarid liialt meeldivad.
Re: WRC hooaeg 2016
Kui maksad, siis räägid mis soovid.mcwax kirjutas:Östberg lubab omale ikka päris julgeid kommentaare Fiesta aadressil:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -poor-pace
Kritiseerib, et käguvahetuse hüdraulika pump on kehvake, ja mis veel suurem etteheide: mootoril pole piisavalt jõudu võrreldes "tootjatega" ja sellega ei võeta midagi ette. Ise-enesest vast kõik õige, aga tiimijuhile kes oma Fiestasid müüa üritab, vaevalt sellised kommentaarid liialt meeldivad.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 950
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 20:34
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2016
On ikka lambapea see Mads, pühapäeval startis Tänak esimesena ja kui palju ta udus tappa sai teavad kõik (OK, sõitis välja ka aga ikkagi)?:Oliverk kirjutas:Kui maksad, siis räägid mis soovid.mcwax kirjutas:Östberg lubab omale ikka päris julgeid kommentaare Fiesta aadressil:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... -poor-pace
Kritiseerib, et käguvahetuse hüdraulika pump on kehvake, ja mis veel suurem etteheide: mootoril pole piisavalt jõudu võrreldes "tootjatega" ja sellega ei võeta midagi ette. Ise-enesest vast kõik õige, aga tiimijuhile kes oma Fiestasid müüa üritab, vaevalt sellised kommentaarid liialt meeldivad.
Asked about the comparison with Tanak, who drives a DMACK-shod independent Fiesta, Ostberg argued that the Estonian is benefiting from better road positions as he is lower down the championship standings.
"It's not such a fair comparison with the cars behind me," Ostberg said.
"They have grip - they are driving on Tarmac compared with what I am driving on."
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2016
Huvitav mis see Östbergi fenomen on, et ta M-sporti võeti. Minu teada, ta raha vist ei viinud sinna (või siiski...?). Okei, ma saan aru et stabiilne lõpetja ja ka punktiseis pole paha, aga...kui aasta läbi saab, siis mis tagantjärgi rohkem mõjub, kas see et oled hooaja sõitnud märkamatult kuskil 5 kohal (käesoleva aasta nelja etapiga pole ta kõrgemat kui 3 katseaeg näidanud ja keskmine jääbki sinna 4-6 koht katsetel) ja aasta kokkuvõttes oled kolmas, või see, et oled hooajal koguaeg pildis. Ehk siis kimbutad oma katseaegadega tootjaid (Hyundaid, Citroeni ja VW-neid), näitad ilusaid katseaegu ja vahel teed ka mõne avarii. Aga sa oled ikkagi koguaeg pildis. See kas aasta lõpus oled kolmas, või kaheksas ei huvita hiljem enam kedagi ju.
Jutu mõte, et miks on siis nii, et Ott oli paha koguaeg ja Östberg on hea ja võib öelda... või täpsemalt, kust võtab ta endale julguse öelda, mis sülg suhu toob...(kuigi peale seda rallit ei olda vist enam Östbergiga kah enam rahul eriti).
See siin lihtsalt minu arvamus ja jutu jätkuks kirjutatud. Võite nüüd materdada mind...
Jutu mõte, et miks on siis nii, et Ott oli paha koguaeg ja Östberg on hea ja võib öelda... või täpsemalt, kust võtab ta endale julguse öelda, mis sülg suhu toob...(kuigi peale seda rallit ei olda vist enam Östbergiga kah enam rahul eriti).
See siin lihtsalt minu arvamus ja jutu jätkuks kirjutatud. Võite nüüd materdada mind...

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
keegi saab täis artikli siia copyda? mul liimit täis. Aitäh
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: WRC hooaeg 2016
Ei ole mina ka sellest Östbergi fenomenist aru saanud. Aga ma arvan, et selle väljaütlemisega ta Wilsoni poolehoidu just ei võida
Ära vabanda koguaeg vaid ole mees ja sõida. Tänaku stardikoha eelise tõi küll välja aga seda ei maininud, et Otil on hoopis kehvem rehv. Ma loodan, et ta saab nüüd vitsa Wilsoni käest 


"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: WRC hooaeg 2016
M-Sport World Rally Championship driver Mads Ostberg and team principal Malcolm Wilson have disagreed over the Norwegian's apparent lack of pace on Rally Argentina.
Ostberg finished the South American event in fifth place, almost five minutes behind winner Hayden Paddon.
Unable to travel to the event following an operation on his ankle, Wilson was watching from Britain and was not pleased with what he saw.
"Mads is still not where we would expect him to be," said Wilson.
"He has set some encouraging splits, but his overall stage times are a long way off what we wanted and we need to understand why he has been unable to match the speed of his rivals, or his fellow Fiesta driver Ott Tanak."
Ostberg defended his position and pointed to a lack of engine development from the team as well as an intermittent gearshift problem as causes for the apparent time loss.
"The engine and gearbox need work," said Ostberg.
"Sometimes, the gear is not going down when we go to the corner and when this is happening, you have to change your style to be less aggressive.
We need more pressure from the pump in the [gear] change system.
"We are behind with the engine. I understand it's difficult for Malcolm, but we have to face facts - the manufacturers are upgrading the engines and we need to do the same.
"I want to work with the team, we have to do something.
"I will talk to Malcolm after this rally. We talked after Mexico and we understood some things then."
Asked about the comparison with Tanak, who drives a DMACK-shod independent Fiesta, Ostberg argued that the Estonian is benefiting from better road positions as he is lower down the championship standings.
"It's not such a fair comparison with the cars behind me," Ostberg said.
"They have grip - they are driving on Tarmac compared with what I am driving on."
M-Sport World Rally Championship driver Mads Ostberg and team principal Malcolm Wilson have disagreed over the Norwegian's apparent lack of pace on Rally Argentina.
Ostberg finished the South American event in fifth place, almost five minutes behind winner Hayden Paddon.
Unable to travel to the event following an operation on his ankle, Wilson was watching from Britain and was not pleased with what he saw.
"Mads is still not where we would expect him to be," said Wilson.
"He has set some encouraging splits, but his overall stage times are a long way off what we wanted and we need to understand why he has been unable to match the speed of his rivals, or his fellow Fiesta driver Ott Tanak."
Ostberg defended his position and pointed to a lack of engine development from the team as well as an intermittent gearshift problem as causes for the apparent time loss.
"The engine and gearbox need work," said Ostberg.
"Sometimes, the gear is not going down when we go to the corner and when this is happening, you have to change your style to be less aggressive.
We need more pressure from the pump in the [gear] change system.
"We are behind with the engine. I understand it's difficult for Malcolm, but we have to face facts - the manufacturers are upgrading the engines and we need to do the same.
"I want to work with the team, we have to do something.
"I will talk to Malcolm after this rally. We talked after Mexico and we understood some things then."
Asked about the comparison with Tanak, who drives a DMACK-shod independent Fiesta, Ostberg argued that the Estonian is benefiting from better road positions as he is lower down the championship standings.
"It's not such a fair comparison with the cars behind me," Ostberg said.
"They have grip - they are driving on Tarmac compared with what I am driving on."
Viimati muutis maailmameister, 28 Apr 2016, 13:18, muudetud 1 kord kokku.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: WRC hooaeg 2016
Eem... Eelmisel aastal oli teemaks Östberg v Meeke. Meeke neist kahest kiirem, aga Östberg stabiilsem. Lõppkokkuvõttes tegi umbes sama välja. Erinevatel sõitjatel on erinevad tugevused. "Punktiseis pole ju paha" on paraku üsna tugev argument - see pole niisama suusoojaks öeldud jutt. Võid "pildis" olla heade katseaegadega, aga võid "pildis" olla ka rohkete punktidega.aix kirjutas:Huvitav mis see Östbergi fenomen on, et ta M-sporti võeti. Minu teada, ta raha vist ei viinud sinna (või siiski...?). Okei, ma saan aru et stabiilne lõpetja ja ka punktiseis pole paha, aga...kui aasta läbi saab, siis mis tagantjärgi rohkem mõjub, kas see et oled hooaja sõitnud märkamatult kuskil 5 kohal (käesoleva aasta nelja etapiga pole ta kõrgemat kui 3 katseaeg näidanud ja keskmine jääbki sinna 4-6 koht katsetel) ja aasta kokkuvõttes oled kolmas, või see, et oled hooajal koguaeg pildis. Ehk siis kimbutad oma katseaegadega tootjaid (Hyundaid, Citroeni ja VW-neid), näitad ilusaid katseaegu ja vahel teed ka mõne avarii. Aga sa oled ikkagi koguaeg pildis. See kas aasta lõpus oled kolmas, või kaheksas ei huvita hiljem enam kedagi ju.

Näiteks Neuville oli muideks Rootsis ja Mehhikos vägagi pildis... enne katkestamist. Aga seda keegi enam hea sõnaga ei meenuta.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: WRC hooaeg 2016
Mads arvase et peaks auto mootorit arendama. Ma küll ei tea kui kerge/aeganõudev mootori ja auto arendus on aga hetkel oleks vist aeg järgmise aasta auto kallal nokitsema hakata. Vw kes niigi ees on juba midagi teinud ja nii jääb võib m sport jälle maha jääda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2016
Vaevalt, et siin erilist noomimist järgneb. Ainsa mehena, kes stabiilselt korralikke punkte tehasemeeskonnale toob, ilma eriliste sõiduvigadeta, on tal natukene "autoriteeti.
E: Aga eks ikka läbi lillede vihjatakse, et järgmisel korral oleks parem midagi head auto kohta öelda.
E: Aga eks ikka läbi lillede vihjatakse, et järgmisel korral oleks parem midagi head auto kohta öelda.
Viimati muutis -huviline2-, 28 Apr 2016, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
Re: WRC hooaeg 2016
Kusjuures juhtisin ka ralli käigus tähelepanu sellele, et Fordi upgrade nagu erilist tulemust ei paista andvat. Väidetavalt olevat "aju" vähe timmitud peale Mehiko rallit.
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2016
No esimene "tüli" vast lahendatakse jah kulisside taga vaikselt nüüd ära.
Aga päris kindel on see, et sellised ütlemised võivad "hauduma" jääda. Wilsoni business on ju ralliautode tootmine ja müümine, ja kui su oma tiimi sõitja ütleb et meie autol on mootor kehvake, siis... selliseid asju üldjuhul tänapäeval väljendatakse ikka läbi lillede (no kuula või Tänakut: "meil on veel natuke minna"). Mine tea... äkki leiab Östberg end ühel hommikul nõrga mootori ja kehvade rehvidega Fiesta roolist
Aga päris kindel on see, et sellised ütlemised võivad "hauduma" jääda. Wilsoni business on ju ralliautode tootmine ja müümine, ja kui su oma tiimi sõitja ütleb et meie autol on mootor kehvake, siis... selliseid asju üldjuhul tänapäeval väljendatakse ikka läbi lillede (no kuula või Tänakut: "meil on veel natuke minna"). Mine tea... äkki leiab Östberg end ühel hommikul nõrga mootori ja kehvade rehvidega Fiesta roolist

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2016
eks selles suhtes ole Madsil õigus, et Ford ongi kõig kehvem auto hetkel kuid kindlasti ei peaks seda tõesti avalikult kuulutama. Wilson polnud niigi temaga rahul ja nüüd see avalik auto tümitamine ei tee kindlasti suhteid soojemaks. Eks mehel vast läks hing täis, et ainul teda maha laideti Argentiina esituse eest ja nüüd siis ladus välja kõik.
Järgmine aasta on ta ise hoopis private Fiesta roolis.
Järgmine aasta on ta ise hoopis private Fiesta roolis.
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Re: WRC hooaeg 2016
Ütleks selle peale nii, et Östberg on küll alati "natukene aeglane" olnud, aga 5 minutit kaotust ralli kohta... on isegi tema kohta päris palju... Minu meelest on selline "tema tavaline" pigem 2-3 minutit olnud - vähemalt Citroeni ajastul küll. Et siis võiks öelda, et oli "normaalne Madsi ralli". Säärane ajaline vahe muidugi eeldusel, et kiireim mees Ogier ise viperusteta lõpuni tuleb, sest et tema on ju see n-ö ajaline mõõdupuu teistele.
Nii et kui isegi Mads sõidab "alla enda keskmise", võib-olla on ta jutus mingi iva.
Nii et kui isegi Mads sõidab "alla enda keskmise", võib-olla on ta jutus mingi iva.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2016
Mis selle Östbergi stabiilsusega aasta lõpus pihta hakatakse? Ilmselt sellekohast stabiilsema mehe MM välja ei anta. Aasta lõpuks on Östberg ilmselt seal 3 või 4 kohal oma punktidega tabelis. Meeskondlikult jäädakse kindlasti alla nii WV kui Hyundaile.-huviline2- kirjutas:Vaevalt, et siin erilist noomimist järgneb. Ainsa mehena, kes stabiilselt korralikke punkte tehasemeeskonnale toob, ilma eriliste sõiduvigadeta, on tal natukene "autoriteeti.
E: Aga eks ikka läbi lillede vihjatakse, et järgmisel korral oleks parem midagi head auto kohta öelda.
Eelmisest aastast Citroenis stabiilselt sõites Östberg oli 116 punktiga aasta lõpus 4 kohal. Meeke 112 punktiga 5 kohal. Nende kahe mehe tulemustest jääb kindlasti eelmisest aastast meelde Meeke rallivõiduga ja oma kiirusega.
Ja siit ka ilmselt põhjus miks Citoen jättis Meeke mitte Östbergi alles. Kiirus VS stabiilsus!
Pika jutu mõte on see, et Östbergi stabiilsust teame juba pikka aega nüüd tahaks seda puhast kiirust näha!
Re: WRC hooaeg 2016
Mulle meenub seoses Östbergi kiirusega eelmisest hooajast seik, et ühel kiirel rallil tuli kommentaar stiilis, et ta ei julgegi kiiremini sõtia. Võimalik, et oli Poolaga tegu. Mehel pole äkki mune, et viimasel vindil tulistada?
Kas ta nüüd nii kehva on kui palju s'tta siin foorumis tema suunas loobitud on, kahtlen. Kuigi käitumine ja väljaütlemised on tõepoolset kentsakad.
Kas ta nüüd nii kehva on kui palju s'tta siin foorumis tema suunas loobitud on, kahtlen. Kuigi käitumine ja väljaütlemised on tõepoolset kentsakad.
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
Re: WRC hooaeg 2016
Küsimus, mida "stabiilsusega pihta hakatakse" on minu arust natukene mõttetu. Kui ta saavutab 3.-4. koha, on see ju üsna kõrge koht MM-tabelis. Või sa väidad, et ei ole? Seda hakataksegi stabiilsusega peale. Ehk tuuakse punkte.viplala kirjutas: Mis selle Östbergi stabiilsusega aasta lõpus pihta hakatakse? Ilmselt sellekohast stabiilsema mehe MM välja ei anta. Aasta lõpuks on Östberg ilmselt seal 3 või 4 kohal oma punktidega tabelis. Meeskondlikult jäädakse kindlasti alla nii WV kui Hyundaile.

Minu arust siinne arutelu on kohati liialt mustvalge. Kiirust ja stabiilsust peaaegu et lausa vastandatakse. Aga tulemusi saavutatakse mõlemaid teidpidi. Elu praktika kinnitab seda. Igaühel on oma isikupärased omadused ja lähenemine rallidele-hooajale üldse.
OK. See on minu isiklik arvamus, aga MM-üldarvestuse 4. koht stabiilse sõiduga on parem kui 10. koht, mis sisaldab ehk paremaid katseaegu, aga rohkelt avariisid. Lõpptulemus on ju parem! Või ei ole? Minu arust hooaja kokkuvõte on olulisem kui üksikud kiiruskatsed. Osad väidavad, et üksikuid häid katseaegu paugutada on A ja O, ja olgu nende lõpptulemustega kuidas on... Siis võiks ju silmad ruutus täiega anda, paned paari katse järel puusse ja ütled "aga vähemalt kiirust näitasin." Mis kasu sellest on? Rallis on tulemus kirjas ikkagi alles siis, kui finišis oled. "To finish first, first you need to finish" või kuidas see legendaarne ütlus oligi.
Re: WRC hooaeg 2016
NB! Kui näiteks Ott Tänak saavutaks MM-üldarvestuses viienda koha, siis ma usun, et rallirahval oleks igati hea meel - "ta tegi hea hooaja!" Hulk esiviisikukohti ja sekka mõned poodiumikohad.
Östberg teeb selliseid hooaegu igal aastal ja ta sõimatakse selle eest läbi...
Perspektiiv, perspektiiv...
Östberg teeb selliseid hooaegu igal aastal ja ta sõimatakse selle eest läbi...
Perspektiiv, perspektiiv...
Re: WRC hooaeg 2016
Kuna Ostbergi arutelu siin lahti läinud, siis panen Postimehe artikli pealkirjaga "Tiimi bossiga tülli läinud Östberg: mind pole mõtet Tänakuga võrrelda" ka siia
http://m.postimees.ee/section/124/3674599
http://m.postimees.ee/section/124/3674599