allar9944 kirjutas:Kuidas seal WRC2 sarjas on? Saab valida millised rallid punktide peale sõidad või 7 esimist mis sõidad?
Eelnevalt valivad, mis etapid arvestusse lähevad.
muhk kirjutas:Lisaks veel see, et reaalsete Oti plaanide taga olevate isikutega juttu ju ei tehtudki - Markko Märtin ja Malcolm Wilson. Sa võid nii kaua kui tahad vaest Otti ja ka Olegi Grossi rappida, kuid kui neilt loodetud vastuseid ei tule, siis see on suhteliselt mõtetu.
Mis küsimustele te siis vastuseid loodate?
muhk kirjutas:tegelikuses, nagu öeldi ka pressikal: kogu see üritus, oti jõudmine tagasi MM-sarja - läheb maksma 1,3 miljonit, millest veerandi plekivad Eesti sponsid. Ja sellest rahast polegi reaalselt koos pooltki.
Kus seda öeldud on, et sellest rahast pooltki koos pole?
[quote="muhk"]tegelikuses, nagu öeldi ka pressikal: kogu see üritus, oti jõudmine tagasi MM-sarja - läheb maksma 1,3 miljonit, millest veerandi plekivad Eesti sponsid. Ja sellest rahast polegi reaalselt koos pooltki.
Ei tahaks uskuda, et lepinguid allkirjastatakse, kui pole rahagi koos. Eriti nii kallil alal nagu me näeme eelarvest. Seega kaldun arvama, et raha peaks ikka koos olema.
alates 1:00 vaadake. Okei, Gross küll muheda näoga ja kõik, aga kui ikka pole selgelt kõik kindel ja läheb selline jutt jälle lahti siis... Ofc, sõitmata ei jää, lihtsalt Märtin ja Gross plekivad selle rohkem omast taskust kinni ja kui oleks järgmine hooaeg vaja pappi alla panna siis seda eriti ilmselt ei tahetaks teha, sest noorema Grossi WRC-autol sõitmisest loobuti ju Oti kasuks. Seda ütles vana Gross ka pressikal.
Mina näiteks toetan seda, et Ott ja co ei pea ja ei tohigi mängida lahtiste kaartidega. Sama asi ka testimise osas. Issand jumal, miks ei võinud siis öelda, et eelmine nädal käidi Soomes testimas. Räägiti ääriveeri juttu jälle. Ma saan nendest aru ja tegelikult saan ka fännidest aru, kes nõuavad vastuseid küsimustele. Samas tuleks sundida alalhoidlikusele siinkohal ja mitte taguda kana, kust mune ei tule
OT: "...senikaua kuni ükski diil ei ole tehtud, ei olegi midagi, sessuhtes sul võib palju võimalusi olla, aga aasta lõpuks oled ikka palja persega" Kuldsed sõnad
muhk kirjutas:Ja tõsi, usun ka, et just need kolm rallit mis sõidetakse WRC-autol toimuvad hooaja teises pooles pole kokkusattumus. Eesmärgiks on neil hästi esineda ja kui võimalik, siis ka veel mõnel rallil WRC-roolis olla. Samas, kui tahetakse kindlalt WRC2 tiitel võtta, siis ei tasu seda WRC osa liialt üle-pushida.
Kus otsast need WRC etapid hooaja teises pooles on!?
Oluline on ikkagi see, et Ott ja Raigo saavad sõita täna tipptasemel võidusõitu. Ott ju tänas väga ilusti toetajaid ja mainis ka nimesid. Ja Härra Gross ütles õieti, et tulevikus võiks olla ikkagi rohkem eesti toetajaid. Müts maha nende meeste ees, kellel on usku ja tahtmist panna panus ja aeg eesti rallispordi arengusse. Selge on see, et tulevikus kes sõita tahab maailma tasemel, peab ka raha kaasa tooma. Ajad on lihtsalt sellised ja mida rohkem aega edasi, seda vähem tõenäolisemaks muutub olukord, kus suured teamid sulle sõidu eest peale maksavad. Annavadki sulle auto ja varustuse koos kõigega ja palga ning muud rahad saad sa oma era sponsorite käest. Need vähesed, kes ka raha mingil määral maksavad, otsivad ka ainult selliseid talente nagu Ogier ja Loeb. Aga kahjuks sellised mehi on meil täna maailmas väga vähe.
Mind isiklikult painab aga üks teine küsimus, et kuidas see DMACK ka edasi arenenud on ja kas selle rehviga annab ka võidu sõita kõige tõsisemas mõttes? Kui palju selle rehviga annab piire nihutada? Siiani pole see rehv just kõige hiilgavam olnud ja kas see ei hakka Otti hoopis pidurdama? Loodame, et ei ja areng rehvidel on olnud vaimustav, sest siis saab Ott keskenduda ainult sõitmisele ja ei pea rehvide pärast nii palju muretsema.
Tubli töö Otilt, aga siinset seltskonda tahaks natukene korrale kutsuda. Eelmine nädal oli osa kaadrist arvamusel, et mees saab ralliautosid tulevikus ainult telekast vaadata. Praeguseks juba räägitakse, et hooaja lõpus peale WRC2 tiitli kindlustamist võiks rohkem WRC etappe sõita saada. Kuidas saab nii kiiresti ühest äärmusest teise jõuda?
DMacki rehvidest niipalju, et kui Ketomaa suutis nendega eelmisel aastal WRC2 arvestuses Soome ralli võita, siis rehvide taha küll midagi ei jää. Seda võimalust peaks vaatama nagu Ogieri VW panust ja Neuville Hyundai diili. Kui suudad aidata uue tiimi kohe tippu ning reklaamid nende tooteid hästi, siis võib tulevik väga helge olla. Samas võib sellega ka näppu lõigata, aga kes ei riski see šampust ei joo. Kes ütleb, et DMack ei suuda äkki isegi paremat rehvi teha kui nö vanad rehvitootjad?
Pigem lähme jõuluajale vastu rõõmsa meelega, sest jõuluvana enam paremat kinki tuua ei olekski saanud. Igatahes mina kavatsen toetada Otti järgmine aasta nii heas kui halvas. Võitjaid saab olla ainult 1. Kui Ott võidab on väga hea. Kui ei võida, aga annab vähemalt korraliku lahingu, siis võib samuti uhke olla.
Ketomaa rääkis see aasta, et edasiminek rehvide osas, võrreldes 2012 aastaga, on olnud märgatav. Kruusal ilmselt suudetakse Micheliniga enam-vähem võistelda, aga asfaldil on vahe suurem. Uuel hooajal tullakse välja uue setiga. Loodame, et on Michelinile sammuke lähemale astutud.
Kes ütleb et Dmack kehvem on , kui Michelin? Võibolla on tulevikus Dmacki rehvi kasutamine üldse eelis. Kui raha on ja pidev arendustöö käib, siis ma ei usu et rehvi taha midagi jääb. Ja Ketomaa näitas eelmine aasta, et saab küll nende rehvidega sõita.
Muidugi jõulukingitus on küll vägev kõigile rallifännidele. Loodame, et Ott kasutab oma võimalused maksimaalselt ära ja on ka järgmine hooaeg sangas
>
0
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
natuke off topic: Ma läksin eile kohe selle uudisepeale Grossi toidukaupadesse ja ostsin 50 eurtsi eest süüa.. nüüd jõuludeni mureta Muideks, mega hea vesi on neil (Värskas villitud, Grossi nimeline).
Rehvid rehvideks, pole sel DMacil häda midagi - Ott näitas sel aastal ilmekalt, et suudab sõita igasugustes tingimustes ja ka suhteliselt igasuguse autoga ülikiiresti ! Oluline on mitte korrata eelnevaid vigu ja tundub, et mees on võtnud vigadest õppust ja teinud läbi kõva arengu - nii stabiilsuses, kui ka suhtlemises ! Ülikõva, on mida uuelt aastalt oodata !
DMACKi osas arvan kaa , et tegemist on väga motiveeritud ja tulemustele orienteeritud meeskonnaga. Loodame et 2014a rehvid hoiavad Oti autod kindlalt teel. Tuleb igatahes üks vägev ralliaasta
PS. Loodetavasti töötavad kiiruskatsete splitiarvestajad 2014.a. laitmatult....
No näitas ju Ott isegi kaks aastat tagasi Suurbritannia rallil, et saab nende Dmackidega sõidetud küll, ainuke halb asi mida ma mäletan, et vist kulusid nad kiiremini kui Michelinid.
Minupoolne austusavaldus kõikidele projektis osalevatele inimestele ja ettevõtetele. Suur töö on ära tehtud, vaat et isegi uskumatu töö. Arvestades "autosport on brutaalne ala"-suhtumist juba valitsustasandil, on taoline projekt Eesti Vabariigis lausa sensatsioon (ei avalda oma poliitilisi vaateid sellega).