swrt kirjutas:Twitteris olev Pantra on küll välimuselt hirmus peletis
Pantera ise on puhas space frame, sinna ümber pannakse vastavalt tiimile siis klaasplastist kere - Audi A1, Ford Focus, Hyundai i30, MB A-klass, Peugeot 308.
swrt kirjutas:Twitteris olev Pantra on küll välimuselt hirmus peletis
Pantera ise on puhas space frame, sinna ümber pannakse vastavalt tiimile siis klaasplastist kere - Audi A1, Ford Focus, Hyundai i30, MB A-klass, Peugeot 308.
Mootor on Fordi 2.3 EcoBoost, ca 540hp.
Mis jutt see veel on ???? Ei mingeid ulme kerede ümber tõstmisi.
swrt kirjutas:Twitteris olev Pantra on küll välimuselt hirmus peletis
Pantera ise on puhas space frame, sinna ümber pannakse vastavalt tiimile siis klaasplastist kere - Audi A1, Ford Focus, Hyundai i30, MB A-klass, Peugeot 308.
Mootor on Fordi 2.3 EcoBoost, ca 540hp.
Mis jutt see veel on ???? Ei mingeid ulme kerede ümber tõstmisi.
Vahepeal on siis Mehhiko nimekiri avaldatud. Haledavõitu teine, 10 WRCd, üks WRC2 pro ja neli WRC2te ja kaks kohalikku R5. Blocki ka ei näe, kuigi nagu pidi...selle asemel vaid 2 Fiesta WRCd.
No ma ei tea, ju siis on Mehhiko turul hea minek uutel autodel.
E: Neli nime jäi panemata.
>
0
Viimati muutis -huviline2-, 15 Veebr 2019, 12:56, muudetud 3 korda kokku.
Huvitav kas selle Mikkelseni täieliku ära kukkumise taga on lihtsalt see, et talle ei sobi Hyundai ja kui mees panna näiteks Sidrunisse siis oleks ta taas sama nägu, mis poolteist aastat tagasi. Ka Loeb pole Hyundais esimesel kahel rallil näidanud sama sära, mis Sidrunis (ok, Rootsi ralli pole kunagi olnud tema leib) ja selles osas saab ka Mehhiko olema huvitav, et kui Loeb Hyundaiga ka seal on nö "hädas", siis võib hakata vaikselt mõtlema sellele, et äkki Hyundai sobibki ainult Nutuville ja Sordo puhul, kes mõlemad on selles "100 aastat" sõitnud.
ElvisP kirjutas:Huvitav kas selle Mikkelseni täieliku ära kukkumise taga on lihtsalt see, et talle ei sobi Hyundai ja kui mees panna näiteks Sidrunisse siis oleks ta taas sama nägu, mis poolteist aastat tagasi. Ka Loeb pole Hyundais esimesel kahel rallil näidanud sama sära, mis Sidrunis (ok, Rootsi ralli pole kunagi olnud tema leib) ja selles osas saab ka Mehhiko olema huvitav, et kui Loeb Hyundaiga ka seal on nö "hädas", siis võib hakata vaikselt mõtlema sellele, et äkki Hyundai sobibki ainult Nutuville ja Sordo puhul, kes mõlemad on selles "100 aastat" sõitnud.
ElvisP kirjutas:Huvitav kas selle Mikkelseni täieliku ära kukkumise taga on lihtsalt see, et talle ei sobi Hyundai ja kui mees panna näiteks Sidrunisse siis oleks ta taas sama nägu, mis poolteist aastat tagasi. Ka Loeb pole Hyundais esimesel kahel rallil näidanud sama sära, mis Sidrunis (ok, Rootsi ralli pole kunagi olnud tema leib) ja selles osas saab ka Mehhiko olema huvitav, et kui Loeb Hyundaiga ka seal on nö "hädas", siis võib hakata vaikselt mõtlema sellele, et äkki Hyundai sobibki ainult Nutuville ja Sordo puhul, kes mõlemad on selles "100 aastat" sõitnud.
Loeb võttis kaks katsevõitu Montes ja lõpuks neljanda koha, olles ise just teisel pool maakera "mõned" tuhanded kilomeetrid kõrbe trotsinud ja paar päeva enne Montet sealt saabunud, all pmselt olematu kogemus i20 roolis. Montes oli kusjuures ka top 3 mängus lõpuni. Mehhikos Tänak katkestas teise päeva hommikul, Korsikal katkestas Loeb ise, edasi näitas küll head tempot ja Kataloonias nühkis Neuville hoolega puhastada (Mehhikos ka) ning Tänakul purunes velg jälle. Seega noh, vara veel.
Mikkelsen on samast klassist nagu Ostberg, kes võib vahel sähvatada, aga muidu on Evansi-Paddoni-Breeni klassist keskmik. Tal veab, et sai domineeriva Volkswageniga mõned hooajad kaasa teha ja võidud võtta. Siit luuavarrest küll pauku, ehk tiitlikonkurentsis püsivat sõitjat, oodata ei ole. Olgu tal istumise all Ford, Citroen või Toyota.