oige minu arvutil pole tapitahti kuna ei ole ei eu ega ee lapakas ja teiseks selle teksti ma votsin poola keelselt lehel ja selle tolke tegin poola - inglise ja siis copy pasteallar9944 kirjutas:Kas siis tõesti nii palju intelikentsi ei leidu, et aru saada millistel tähetedel täpid peal peavad olema? Arvatavasti oli postitus tehtud seadmelt mis täpitähti ei tunnista....Väikevend kirjutas:WRC09...mis keeles sa kirjutasid? Google translator tõlget küll ei leidnud:)
2012 aasta
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Ei taha norima hakata aga halenaljakas on kui keegi tuleb täpitähtede pärast siin sõna võtma, kui ei oska sõna INTELLIGENTSUS kirjutada.allar9944 kirjutas:Kas siis tõesti nii palju intelikentsi ei leidu, et aru saada millistel tähetedel täpid peal peavad olema? Arvatavasti oli postitus tehtud seadmelt mis täpitähti ei tunnista....Väikevend kirjutas:WRC09...mis keeles sa kirjutasid? Google translator tõlget küll ei leidnud:)
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 191
- Liitunud: 17 Juun 2011, 22:44
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
Pidasin silmas pigem kirjavahe märke! Need ju peaks ikka olema.allar9944 kirjutas:Kas siis tõesti nii palju intelikentsi ei leidu, et aru saada millistel tähetedel täpid peal peavad olema? Arvatavasti oli postitus tehtud seadmelt mis täpitähti ei tunnista....Väikevend kirjutas:WRC09...mis keeles sa kirjutasid? Google translator tõlget küll ei leidnud:)
Liigapalju võimsust on peaaegu piisav...
Ei tasu võtta seda norimisena, pigem on see positiivne kui keegi eksib enda teadmata ja teine võtab vaevaks selle viga välja tuua. See mitte ainult ei aita seda kes eksis, vaid ka teised foorumlased õpivad. Foorum peakski olema enda harimise koht.öökull kirjutas:tõesti ei jõua kohale mis teema selle õigekirjaga on teil siin, jumala poogen ju... oluline peaks olema sõnum.. igal võimalusel ainult noriks:S
Mis teemasse puutub siis viimased kõlakad räägivad, et Fordi kohta oleks Sordole pakutud ja oodatakse veel David Richardsi nõusolekut.
Kuigi Sordo on vist ainuke sõitja väljaspoolt, kes oleks võimeline väärikalt Latvalat asendama, arvatavasti teeks isegi paremat tööd kui Latvala seni suutnud on aga ikkagi veider võtta kedagi väljaspoolt kui Östberg oleks võimeline tegema suht sarnast tööd ja varuvariantidena oleks võtta veel nii Novikov kui Tänak. Oleksin mina David Richards siis ma küll luba ei annaks aga võibolla seal taga on enamat kui me praegu teame, juhul muidugi kui antud jutt tõele vastab. Aga loodan, et antud asi saab teoks. Aga ma arvan, et keegi pole selle vastu kui see teoks saaks, väga põnev oleks Sordot Fordiga sõitmas näha ja näha millega ta hakkama saab.
Prodrive jätab vahele Argentina ja Kreeka
Prodrive to skip Argentina and Greece rounds -- AUTOSPORT.COM
Prodrive to skip Argentina and Greece rounds -- AUTOSPORT.COM
Go Fast tiim on täiesti unustusse vajunud. Oleneb see sellest, et Matthewi jalg on katki ning siis ei raisata ka Henningu peale raha, kuna tiim saaks niikuinii vähe punkte? Kui nii, siis Henning võiks kasvõi Soome sõidukski oma Evo 6 välja ajada ja sellega paugutada. Edestas ta ju sellega Ostbergi Norra kohalikul sõidul, kusjuures Ostbergil oli kasutada Fiesta. Siit ka veel üks küsimus, et kas selle vana Evo 6 WRC-ga üldse oleks võimalik MM-il startida? A-rühma autoga ilmselt küll, või oligi Henningul A-rühma auto? Siiski ilmselt on Henningu mitteosalemine tingitud sponsorite nappusest ning kes teab, kas Go Fast värvides sel aastal üldse enam Matti ja Henningut näha saab.
Ei saa aru Minist, on ju nende tiim Suurbritannias. Kuid Soome asemel, mis on neile küllaltki lähedal, valiti teises maailma otsas olev Uus-Meremaa sõit, kuigi teed sarnanevad üksteisele üpriski palju.
Mini vajaks hädasti sponsoreid, kuna auto tundub olevat vähemalt sama tugev kui Ford ja Citroen. Ning Sordo vääriks samuti võimalust heidelda tiitli eest, tema kiirus tundub olevat parem kui Citroenis. Oleks täiesti häbilugu, kui Mini selle aasta lõpus täiesti pillid kotti paneb.
Veel üks mõte, seoses Tänakuga. Kuna kisub kangesti sinnapoole, et Fordilt ei tule ka see aasta kumbagi tiitlit, siis on suur tõenäosus, et Ford selle aasta lõpus lahkub. Ning see võib saatuslikuks saada ka meie mehe karjäärile. Citroenil on põhimeeskonnas Loeb ning Hirvonen ning noortest Neuville, samuti usun, et paksu rahakotiga Novikov suundub Fordi lahkumise korral Citroeni tiiva alla. Vähe lootustandev, et Tänak & Co suudaks aasta Citroenis kinni taguda. Muidugi, võeti ju Ogier 2008 aasta lõpus nö. noortetiimi, kus teda ilmselt ka rahaliselt Citroeni poolt kõvasti toetati. Seega on võimalus siiski ka Tänakul. Miinuspooleks aga see, et eestlaste(Märtini) sidemed Citroeniga puuduvad.
Ei saa aru Minist, on ju nende tiim Suurbritannias. Kuid Soome asemel, mis on neile küllaltki lähedal, valiti teises maailma otsas olev Uus-Meremaa sõit, kuigi teed sarnanevad üksteisele üpriski palju.
Mini vajaks hädasti sponsoreid, kuna auto tundub olevat vähemalt sama tugev kui Ford ja Citroen. Ning Sordo vääriks samuti võimalust heidelda tiitli eest, tema kiirus tundub olevat parem kui Citroenis. Oleks täiesti häbilugu, kui Mini selle aasta lõpus täiesti pillid kotti paneb.
Veel üks mõte, seoses Tänakuga. Kuna kisub kangesti sinnapoole, et Fordilt ei tule ka see aasta kumbagi tiitlit, siis on suur tõenäosus, et Ford selle aasta lõpus lahkub. Ning see võib saatuslikuks saada ka meie mehe karjäärile. Citroenil on põhimeeskonnas Loeb ning Hirvonen ning noortest Neuville, samuti usun, et paksu rahakotiga Novikov suundub Fordi lahkumise korral Citroeni tiiva alla. Vähe lootustandev, et Tänak & Co suudaks aasta Citroenis kinni taguda. Muidugi, võeti ju Ogier 2008 aasta lõpus nö. noortetiimi, kus teda ilmselt ka rahaliselt Citroeni poolt kõvasti toetati. Seega on võimalus siiski ka Tänakul. Miinuspooleks aga see, et eestlaste(Märtini) sidemed Citroeniga puuduvad.
Henning kasutas teisi rehve ja sealt ka siis see vahe, kuna WRC sarjas kasutatavad Michelinid on loodud rohkem kestma kui pidama. Ja vahe nende kahe erineva rehvitüübi vahel on kolossaalne. WRC talverehv on ju tunduvalt laiem, et teda saaks paigaldada tavaliste kruusarehvide peale. Henning sõitis aga traditsionaalse kitsa piigiga. Teiseks, sellel vanal A-rühma Mitsul peaks homologatsioon lõppenud olema, seetõttu WRC sarjas antud autoga sõita ei saa, küll aga on see võimalus antud rahvuslikes rallisarjades.jax kirjutas:Go Fast tiim on täiesti unustusse vajunud. Oleneb see sellest, et Matthewi jalg on katki ning siis ei raisata ka Henningu peale raha, kuna tiim saaks niikuinii vähe punkte? Kui nii, siis Henning võiks kasvõi Soome sõidukski oma Evo 6 välja ajada ja sellega paugutada. Edestas ta ju sellega Ostbergi Norra kohalikul sõidul, kusjuures Ostbergil oli kasutada Fiesta. Siit ka veel üks küsimus, et kas selle vana Evo 6 WRC-ga üldse oleks võimalik MM-il startida? A-rühma autoga ilmselt küll, või oligi Henningul A-rühma auto? Siiski ilmselt on Henningu mitteosalemine tingitud sponsorite nappusest ning kes teab, kas Go Fast värvides sel aastal üldse enam Matti ja Henningut näha saab.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Ikka 2 aastat oli see leping http://www.wrc.com/news/ford-confirms-w ... ?fid=15876Lithium kirjutas:Kas ei tehtud mitte kolme aastane leping, et lõppeb 2014?pelmeen10 kirjutas:Ford peaks ühe aasta veel toetama. Ja ära unusta M-Sporti.
Go Fast meeskonna võib üldse ära unustada. See oli algusest peale täielik joke. Kõik see ebakindlus kas autod üldse stardivad ja et osati valida enda toote reklaamiks sellised säravad kujud nagu Wilson ja Henning, näitab ikka täielikku asjatundmatust. Ei tea kas mõni inglise koolijupats läks poodi ja küsis GO Fast energiajooki peale seda kui oli näinud Wilsonit seal 15. koha peal sõitmas? Võibolla tõesti. Aga magama pandi sajad tuhanded eurod ja mina väidan et see on raisatud raha. Wilsonist ja Henningust pole mul ei sooja ega külma, kas sõidavad või mitte. Mind eeskätt huvitab näha sõitjate arengut hooaegade lõikes. Nendel kahel on taandareng. Kui Henningust võib veel aru saada, siis Wilsonil puuduvad igasugused vabandused.jax kirjutas:Go Fast tiim on täiesti unustusse vajunud. Oleneb see sellest, et Matthewi jalg on katki ning siis ei raisata ka Henningu peale raha, kuna tiim saaks niikuinii vähe punkte? Kui nii, siis Henning võiks kasvõi Soome sõidukski oma Evo 6 välja ajada ja sellega paugutada. Edestas ta ju sellega Ostbergi Norra kohalikul sõidul, kusjuures Ostbergil oli kasutada Fiesta. Siit ka veel üks küsimus, et kas selle vana Evo 6 WRC-ga üldse oleks võimalik MM-il startida? A-rühma autoga ilmselt küll, või oligi Henningul A-rühma auto? Siiski ilmselt on Henningu mitteosalemine tingitud sponsorite nappusest ning kes teab, kas Go Fast värvides sel aastal üldse enam Matti ja Henningut näha saab.
Ei saa aru Minist, on ju nende tiim Suurbritannias. Kuid Soome asemel, mis on neile küllaltki lähedal, valiti teises maailma otsas olev Uus-Meremaa sõit, kuigi teed sarnanevad üksteisele üpriski palju.
Mini vajaks hädasti sponsoreid, kuna auto tundub olevat vähemalt sama tugev kui Ford ja Citroen. Ning Sordo vääriks samuti võimalust heidelda tiitli eest, tema kiirus tundub olevat parem kui Citroenis. Oleks täiesti häbilugu, kui Mini selle aasta lõpus täiesti pillid kotti paneb.
Veel üks mõte, seoses Tänakuga. Kuna kisub kangesti sinnapoole, et Fordilt ei tule ka see aasta kumbagi tiitlit, siis on suur tõenäosus, et Ford selle aasta lõpus lahkub. Ning see võib saatuslikuks saada ka meie mehe karjäärile. Citroenil on põhimeeskonnas Loeb ning Hirvonen ning noortest Neuville, samuti usun, et paksu rahakotiga Novikov suundub Fordi lahkumise korral Citroeni tiiva alla. Vähe lootustandev, et Tänak & Co suudaks aasta Citroenis kinni taguda. Muidugi, võeti ju Ogier 2008 aasta lõpus nö. noortetiimi, kus teda ilmselt ka rahaliselt Citroeni poolt kõvasti toetati. Seega on võimalus siiski ka Tänakul. Miinuspooleks aga see, et eestlaste(Märtini) sidemed Citroeniga puuduvad.
Mis Minisse puutub ja et nad Uus-Meremaal kavatsevad startida siis seal on kaks võimalust. Kas Richards üritab ära kasutada hõredat Uus-Meremaa stardinimekirja ja proovib saavutada super tulemust, et mõnele sponsorile hiljem nina alla hõõruda, et näed, me oleme ralli võitjad ja hea võimalus reklaamiks. Või teine variant, keegi on huvitatud et Mini Uus-Meremaal stardiks ja plekib selle lõbu kinni, nii et Uus-Meremaa tuleb Minile odavam kui Soome minek. Pole ju teine sõitja Uus-Meremaa etapiks teada, võibolla on minig rikkur, kes maksab kogu kupatuse kinni, kui mitte siis jääb alles esimene variant.
Tänaku teemal mõtlesid väheke liiga kaugele jah, kuna Ford on järgmine aasta ka platsis, Tänak samuti.
Usun ka, et pildile saamine on siin peamine tegija. Soomes on see eriti keeruline, sest siis ilmuvad välja veel mõned kohalikud a la Ketomaa, kes on pööraselt kiired ja šansid sellistes oludes esikolmikusse jõuda on peaaegu olematud. Kuigi, Sordo ja Mini on väga kiire komplekt nüüd ilmselgelt juba ka kruusal.KidrA kirjutas: Mis Minisse puutub ja et nad Uus-Meremaal kavatsevad startida siis seal on kaks võimalust. Kas Richards üritab ära kasutada hõredat Uus-Meremaa stardinimekirja ja proovib saavutada super tulemust, et mõnele sponsorile hiljem nina alla hõõruda, et näed, me oleme ralli võitjad ja hea võimalus reklaamiks. Või teine variant, keegi on huvitatud et Mini Uus-Meremaal stardiks ja plekib selle lõbu kinni, nii et Uus-Meremaa tuleb Minile odavam kui Soome minek. Pole ju teine sõitja Uus-Meremaa etapiks teada, võibolla on minig rikkur, kes maksab kogu kupatuse kinni, kui mitte siis jääb alles esimene variant.