Võru Talv 2004
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
damnn ei saanud ma Võrru
Vaatan et Aus-Alender ka täna kadunud, aga eile tegid nad väga head sõitu.. päeva lõpuks kaotas Laipaikule ainult 20sekiga ..hmm, miks mul oli juba üleeile selline arvmus et see Toomi Escort ja Laipaik ei suuda imet teha aga Jalava liigub oma tuntud hullumeelse kiirusega
..ainult jumal teab, mida ta sööb et ta nii kiiresti suudab sõita 


Vaatan et Aus-Alender ka täna kadunud, aga eile tegid nad väga head sõitu.. päeva lõpuks kaotas Laipaikule ainult 20sekiga ..hmm, miks mul oli juba üleeile selline arvmus et see Toomi Escort ja Laipaik ei suuda imet teha aga Jalava liigub oma tuntud hullumeelse kiirusega


Kuidas võtta .. mina pean Ahu 4-dat ja Tamme 7 kohta kordaminekuks.rallikala kirjutas:mis te arvate kas Võru talveralli oli eestlastele kordaminek või läbikukkumine????
Ka Remmak suutis mõnel katsel väga kiire olla, alguse asi, puudub stabiilsus, aga küll see ka tuleb.Aus näitas suhteliselt head kiirust.
Laipaikult oleks tiba kiiremat sõitu oodanud, aga ma muidugi ei tea milleks see Escort võimeline on .Soe Starlet võiks ikka ka kiiremini liikuda kui kodukootud A5 ja N2 autod.
Vaatasin TV-3st et Rauam järvel 3 rattal sõitis

Viimasesse kurvi sisenedes jäi ta pidurdamisega hiljaks või siis ei klapinud legend, igastahes sõitis ekipaa otse edasi lintidega piiratud lõigule, mis viis uuesti raja algusesse tagasi... Sealt see auring tuligiXoomik kirjutas:Kas keegi teab miks Tammeka-Virro(80) oma Honda Civic Type-R'iga Tamula peal kaks ringi virutasid

Ralli head ja halvad esitused-üllatused-jne.
Puhtalt isiklik arvamus.
Head:
a) Ei saa üle ega ümber sellest, et Dorossinski areng on tõsiselt tähelepanuväärne. Ei ole tema kiire sõit ainult hea tehnikaga seotud. Kui ikka osad mehed ammu pidurdasid või gaasi maha lasksid, siis Dossik hoidis selles kohas ikka peal. Võibolla on sõit veel veidi kandiline, aga arvestades tema võistluskogemusi (see oli tema seitsmes ralli) , siis suur edasiminek on toimunud ka vaimsel poolel - suudab juba algusest võidelda ja ei anna enam nii lihtsalt alla. Võit Kurgjärve katsel on väärt rohkem kui ralli kokkuvõttes saavutatud kolmas koht. Seda seetõttu, et kordades suuremate kogemustega Grjazin ja Vasaraudzis otsustasid sel katsel ralli võitjat ning kihutasid veri ninast väljas.
b) Martins Balodis ja Ivars Caune - kui on ikka kogemustega mehed, siis ei loe aegunud või teistest nõrgem tehnika. Reedel sõidetud pimedatel katsetel väga ilusad esitused mõlemalt ning jätkasid seda ka laupäeval. Balodis võibolla tegi väikese vea sellega, et ei võtnud õhtul trahvi ja esimesena rajal oli. Oleks võinud kasvõi natukene venitada ja kedagi mööda lasta. Kangesti oleks tahtnud näha, mida Ivar Raidam oleks reede õhtul teinud
Miinuspool.
a) Et kohalikud piloodid suhteliselt tagasihoidlikult esinesid. Paljudel oli võimalusi paremaks tulemuseks, kahjuks läksid need erinevate probleemide nahka. Aga ka probleemivaba sõidu korral ei saadud venelastele-lätlastele väga vastu.
b) Kui võistlusel on suht nõrk turvateenistus, siis võiks inimesed ise natuke rohkem mõelda, et kus võib seista ja kus mitte. Ning vana tuntud tõde, et auto möödudes ei kanata kohe rajale astuda. Mõnel katsel olid lõpuosas autode vahed päris väikesed, isegi 20 sekundit ja nii. Lisaks ei ole lumisel rallil võistlusautosid kuulda nii kaugelt kui seda on suvel.
Aga jah, ilus võidusõit oli!
Puhtalt isiklik arvamus.
Head:
a) Ei saa üle ega ümber sellest, et Dorossinski areng on tõsiselt tähelepanuväärne. Ei ole tema kiire sõit ainult hea tehnikaga seotud. Kui ikka osad mehed ammu pidurdasid või gaasi maha lasksid, siis Dossik hoidis selles kohas ikka peal. Võibolla on sõit veel veidi kandiline, aga arvestades tema võistluskogemusi (see oli tema seitsmes ralli) , siis suur edasiminek on toimunud ka vaimsel poolel - suudab juba algusest võidelda ja ei anna enam nii lihtsalt alla. Võit Kurgjärve katsel on väärt rohkem kui ralli kokkuvõttes saavutatud kolmas koht. Seda seetõttu, et kordades suuremate kogemustega Grjazin ja Vasaraudzis otsustasid sel katsel ralli võitjat ning kihutasid veri ninast väljas.
b) Martins Balodis ja Ivars Caune - kui on ikka kogemustega mehed, siis ei loe aegunud või teistest nõrgem tehnika. Reedel sõidetud pimedatel katsetel väga ilusad esitused mõlemalt ning jätkasid seda ka laupäeval. Balodis võibolla tegi väikese vea sellega, et ei võtnud õhtul trahvi ja esimesena rajal oli. Oleks võinud kasvõi natukene venitada ja kedagi mööda lasta. Kangesti oleks tahtnud näha, mida Ivar Raidam oleks reede õhtul teinud

Miinuspool.
a) Et kohalikud piloodid suhteliselt tagasihoidlikult esinesid. Paljudel oli võimalusi paremaks tulemuseks, kahjuks läksid need erinevate probleemide nahka. Aga ka probleemivaba sõidu korral ei saadud venelastele-lätlastele väga vastu.
b) Kui võistlusel on suht nõrk turvateenistus, siis võiks inimesed ise natuke rohkem mõelda, et kus võib seista ja kus mitte. Ning vana tuntud tõde, et auto möödudes ei kanata kohe rajale astuda. Mõnel katsel olid lõpuosas autode vahed päris väikesed, isegi 20 sekundit ja nii. Lisaks ei ole lumisel rallil võistlusautosid kuulda nii kaugelt kui seda on suvel.
Aga jah, ilus võidusõit oli!
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 137
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 16:48
- Asukoht: Võrumaa
timo kirjutas:kas kellelgi 00 autost pilte on
Mul on nii 00 autost kui ka SS 6 toimunud 2 katust + Laipaigu pilt kui ta kraavis on, ainuke mure, et foorum ei lase pilte üles tõsta, ütleb et pilt on liiga suur. Äkki keegi oskab nõu anda kuidas pilte üles saada.
Mis stress, sõit nagu sõit ikka, ainult stopper pannakse käima!