Veelkord: ei kujutagi ühe pulga peale masinaid. Aga ei esita ka väiteid stiilis "halvim masin on..." ja "parim masin on...".
Sõidustiilide näide ei päde (vrdl nt Ogier vs Latvala).
Jupid reeglina ei ütle üles vaid on destruktiivse sõidustiili tagajärjel alla andnud. Ja muuseas, annavad ka VW-l (Latvala amort läbi kapoti Argentiinas).
Isegi autode vahetused ei tarvitse tõde rääkida, sest sõitjate sõidustiilid on ilmselt erinevad ja mõni teine võib Fordiga sootuks kiiremakski osutuda (nt Neuville oli just Fordis oma parimas hoos).
Ma jätkuvalt väidan, et siin foorumis puudub see teadmine, et esitada antud küsimuses absoluutseid väiteid. Arvata-oletada võib muidugi igaüks ja küllap miskit arvan isegi
Seda nüüd küll, aga tegelikult on ju mitmeid konkreetseid fakte, mis Fordi kahjuks räägivad. Ford on konkurentsis ninast veri väljas sõites. See pole ju ammu saladus, et Fordi tippkiirus on gramm lahjem (kõrgmäestikus tuli see jõuetus eriti hästi välja), kui teistel tootjatel. Lagunemisega on nii ja naa, kuidagi süütutes kohtades on veermik järgi andnud, samal ajal, kui konkurendid lammutavad nii mis hirmus. Muidugi seda ei saa faktiks lugeda, sest keegi ühtegi mõõdetavat tõestust esitatud pole. Kindlasti pole Ford halb auto oskajale sõitjale ja on hetki, kui ollakse teistega võrdsed, aga väikesel meeskonnal pole selliseid võimalusi, et koguaeg samal tasemel püsida (eriti kui 2017 peab valmima täiesti uus auto), rahakad meeskonnad on alati arendustöös ees ja nii see jääb ka. Tuli ja raiskas ju Hyundai ühe hooaja tarbeks ehitatud autoga palju raha....
>
0
Viimati muutis -huviline2-, 02 Mai 2016, 18:16, muudetud 1 kord kokku.
Kas just raiskas... Kõik eelnevad arendustööd on ikkagi põhja ja teadmiste loomine uueks arenduseks. Pealegi praegu näitavad tulemused et Hyundai on VW beater.
-huviline2- kirjutas:No raiskamine on natukene vale sõna jah (kuigi mis see muud ikka on, kui lõputu rahakulu, mis otseselt kasumit firmale ei too:D).
Selle asja nimi on turundus. Otseselt firmale kasumit ei too, aga autode müüginumbrid tõusevad
Turunudsest on ka asi juba kaugel mõned ajad olnud...või no ma eelmisel aastal uurisin ja võrdlesin läbimüüginumbreid, WRC autode "tänavaversioone"(kellel midagi ligilähedast pakkuda oli) jne ning ei olnud vahet. Muidugi saab mõnda tehnoloogiat katsetada, mis heal juhul jõuab ka tarbesõidukiteni.
Lärri kirjutas:Veelkord: ei kujutagi ühe pulga peale masinaid. Aga ei esita ka väiteid stiilis "halvim masin on..." ja "parim masin on...".
Sõidustiilide näide ei päde (vrdl nt Ogier vs Latvala).
Jupid reeglina ei ütle üles vaid on destruktiivse sõidustiili tagajärjel alla andnud. Ja muuseas, annavad ka VW-l (Latvala amort läbi kapoti Argentiinas).
Isegi autode vahetused ei tarvitse tõde rääkida, sest sõitjate sõidustiilid on ilmselt erinevad ja mõni teine võib Fordiga sootuks kiiremakski osutuda (nt Neuville oli just Fordis oma parimas hoos).
Ma jätkuvalt väidan, et siin foorumis puudub see teadmine, et esitada antud küsimuses absoluutseid väiteid. Arvata-oletada võib muidugi igaüks ja küllap miskit arvan isegi
Foorum põhineb inimeste erinevatel arvamustel. Ma arvan, sa tegelikult oled minuga nõus, et M-Sport on siiski nõrgim meeskond.
Olen lugenud siis teie arutelu.
Meeskonna edu suuresti sõltub arendus tööks ettenähtud eelarvest. Mäletan, et kui Hyundai tuli siis räägiti, et meeskonna hooaja eelarve on c60milli euri. Ning VW oma 60-70 milli euri. Fordi oma me keegi ei tea. Aga ma arvan, et healjuhul see küünib sinna 20 milli kanti. See on väga suur vahe. Ning ärme unusta Ford on ikkagi erameeskond. Kelle edu ja rahatsus sõltub müüdud masinate osas. Aga nagu näha siis suurt edu see ei too. Kui ikka tehase tuge taga ei ole siis..... Võtame kas või WRC2 sarja. Algus aastatel oli Ford seal tegija. Aga nüüd?
Olen ka selle väitega nõus, et saavutada Fordiga hea tulemus tuleb sõita maksimusm riski piiril. Seda tõestas ka Tänak Poolas. Ning sama mainis ka Märtin 2003 Soomes. Märtin rääkis, et vahepeal läks nii kiireks ja hirmasks, et silmad tuli kinni panna.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Noh, Fiesta R5 evo tundub Evansi käsutuses WRC2 sarjas küll vägagi konkurentsivõimeline. DMacki R5 tegi ka Ketomaa ja Tänaku käsutuses ilma. Ma kartsin hullemat, kui VAG Fabia R5-ga välja tuli (et juhtub nagu Pologa), aga õnneks siiski sellist domineerimist ei tekkinud ei WRC2 kui ka teistel võistlustel.
KidrA kirjutas:Isegi üks aasta vahele jätmist ja testimist Toyotaga ja siis Toyota põhisõitjaks hakkamist on miljon korda targem otsus kui liitumine M-Spordiga, seega Neuville on välistatud. Kui just ei ole saadud tagasi Fordi tehasetuge, siis lood muutuvad.
Ma ka teie arutelu jälginud ja ei saa aru, et kuidas saaks Neuville vaheaasta võtta ja Toyotat testida, kui põhiline testimine juba käib. Järgmise aasta testipäevad lähevad arvatavasti enamuses põhisõitjatele ja need on piiratud.
Kes neid täpselt teab enam ,mõni aasta on summasid avaldatud küll, aga muutuvad ju samuti. Debüütaastal käidi 100milkune summa igastahes välja jah (meedia andmetel).
KidrA kirjutas:Isegi üks aasta vahele jätmist ja testimist Toyotaga ja siis Toyota põhisõitjaks hakkamist on miljon korda targem otsus kui liitumine M-Spordiga, seega Neuville on välistatud. Kui just ei ole saadud tagasi Fordi tehasetuge, siis lood muutuvad.
Ma ka teie arutelu jälginud ja ei saa aru, et kuidas saaks Neuville vaheaasta võtta ja Toyotat testida, kui põhiline testimine juba käib. Järgmise aasta testipäevad lähevad arvatavasti enamuses põhisõitjatele ja need on piiratud.
See näide oli mõeldud selleks, et näidata kui ebatõenäoline on Neuville liitumine M-Spordiga. Neuville kaliibriga sõitjad pigem valivad väga tasuva tehasekoha, isegi kui peaks loobuma aastaks rallitamisest. Kui koha M-Spordis, kel on isegi Tänakule raske erilist palka maksta. Selles oli kogu selle näite mõte.
KidrA kirjutas:Isegi üks aasta vahele jätmist ja testimist Toyotaga ja siis Toyota põhisõitjaks hakkamist on miljon korda targem otsus kui liitumine M-Spordiga, seega Neuville on välistatud. Kui just ei ole saadud tagasi Fordi tehasetuge, siis lood muutuvad.
Ma ka teie arutelu jälginud ja ei saa aru, et kuidas saaks Neuville vaheaasta võtta ja Toyotat testida, kui põhiline testimine juba käib. Järgmise aasta testipäevad lähevad arvatavasti enamuses põhisõitjatele ja need on piiratud.
See näide oli mõeldud selleks, et näidata kui ebatõenäoline on Neuville liitumine M-Spordiga. Neuville kaliibriga sõitjad pigem valivad väga tasuva tehasekoha, isegi kui peaks loobuma aastaks rallitamisest. Kui koha M-Spordis, kel on isegi Tänakule raske erilist palka maksta. Selles oli kogu selle näite mõte.
midagi ei saa välistada. Tuleb nt mõni Belgia sponsor M-Spordile appi ja asjalood muutuvad. Ei usu, et ta ainult raha taga ajab, tulemused ka tähtsad. Varasemalt Ford sobis talle hästi, võimalik, et ka nüüd suudaks ta sõita sellega välja paremaid tulemusi kui Hyundaiga.
Pole see kuhugi täiesti kadunud olnud ja ilmselt päris arvestatava osa eelarvest moodustab (oluliselt väiksema osa muidugi, kui enne), sest muud seletust ma ei näe, miks suured sinised ovaalid ning EcoBoosti logod autot ning teenindusala kaunistavad.