Aava sai siiski jagu ka Bettist ja loodetavasti tagapool enam kedagi tulemas ei ole ke võiks aavat enam nihutada. algus hea kuigi kaks meest ka JWRC-s omast klassist tunduvad olevat
No ei sõida see Subaru sel aastal küll kuidagi, ei Solber, ei Atkinson ei Sarrazin - ükski ei suuda viisakat tulemust näidata. Selleks, et 2 autot 5 hulka tuleks (nagu Subaru mehed tahtsid) peab ikka eespoolt väga palju katkestajaid olema.
RalliAhto kirjutas:subaru võiks oma pirerllid ka põõsasse visata
aga siis tuleb üldse veljede peal kulgeda ja see kindlasti veel aeglasem kui kulgemine pirelli sussidega samas mõni mees harjub ära ilma sussideta käima ja panevad suvel nagu nalja paljajalu ja paremini kui mõni nikega
1 B. TIRABASSI 22:51.1
2 K. MEEKE +0.1
3 U. AAVA +16.6
4 M. PROKOP +18.8
5 L. BETTI +25.8
6 P. VALOUSEK +35.4
7 F. KARA +36.7
8 J. PRESSAC +38.3
9 J. BERES +39.2
Solberg 2 katsega juba 2 minutit maas. Ilmselt on tal sellest Subarust kopp ees. Niigi see aasta on konkurents hõredam, kuid 4 etapiga juba 26 punkti liidrist maas.
>
0
Viimati muutis Siim, 07 Apr 2006, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
Kas Bengue on Peugeot+Michelin ja Galli Peugeot+Pirelli? Kui nii, siis on kenasti näha kummide mõju (minu meelest peaks Galli ka veel kiirem sõiitja olema).
kriux kirjutas:Kas Bengue on Peugeot+Michelin ja Galli Peugeot+Pirelli? Kui nii, siis on kenasti näha kummide mõju (minu meelest peaks Galli ka veel kiirem sõiitja olema).
Jah kui nii on siis sisuliselt ollakse ju Pirelliga poole aeglasemad