Subaru on siis arvatavasti viimane, kes täisesti uue WRC auto (praegusel kujul) rajale toob. Teised arendavad ainult omasid edasi, kuni siis toimub üleminek s2000+ autodele. Kahtlane kas kõik pragused tootjad sellega kaasa lähevad, uusi tuleb aga kindlasti.
..."kuid lubatud on lisada turbo ja mõned tagatiivalisad. Lisad peab jõudma autole kinnitada ja autolt eemaldada reeglites sätestatud ajalimiidi vältel..."
mis mõte nende peale ja maha kruttimisel on? lego konstruktor? muidu igati pos. uudis, loodame et uusi tootjaid tuleb juurde.
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Citroen on ka teatanud, et uue põlvkonna C3-st tuleb S2000 (ja ju siis ka WRC). Ja ju ka Ford aretab miski Euroopa S2000 valmis, nii et väga ei näe praegu põhjust, miks peaks ükski praegustest tootjatest MM-karussellilt maha hüppama. Arvestada tuleb ka seda, et need uued autod võivad baseeruda nii S2000- kui ka N-rühma autodel (millest viimane on ju Subaru ja Mitsu eelduseks). Samuti on arenduses Suzuki S2000 ja usun, et VW grupp ei taha ka asja niimoodi jätta.
Märtinfänn kirjutas:Totaalne kuukulgur
Järjest jubedamaks need ralliautod lähevad.
no C3 on lihtsalt jube auto, millest rallikat teha kuigi ralliauto näeb välja ikkagi autolikum, kui ma teda alguses ette kujutasin. ei tea kas tuleb sama hea kui C4 praegu (ei lagune, täiesti võiduvõimeline) ?
Märtinfänn kirjutas:Totaalne kuukulgur
Järjest jubedamaks need ralliautod lähevad.
no C3 on lihtsalt jube auto, millest rallikat teha kuigi ralliauto näeb välja ikkagi autolikum, kui ma teda alguses ette kujutasin. ei tea kas tuleb sama hea kui C4 praegu (ei lagune, täiesti võiduvõimeline) ?
Aga paistab ikka natuke kobedam kui siin pildil Bugalski kasutuses olev
IRC etapil Venemaal juulis osaleb Juho Hänninen Kronose poolt ettevalmistatud Peugeot 207 S2000'ga, mis peaks mehele olema esimene S2000 võistluskogemus.
Pildil peaks olema ikka tavaline Opel Corsa. Artiklis räägitakse tulevikuvormis, ning samuti pole sellel autol näha ühtegi detaili mis viitaks ralliautole.