Hooaeg 2006

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573
Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas eix »

Kolin kirjutas:Peaks tegema uue teema nimeks paneks Suursõim. Seal saaks kõik oma viha ja allasurutud tunded välja elada. Mõttetu lalin on nüüd ühe sõna pärast lahti läinud. Lõpetage see jama ära ja suhtugem ikka sõbralikumalt teineteisesse.
Ma olen kah proovinud meha maha rahustada.Aga ei aita.Selline tatti pritsimine käib teineteise peale,et kui teema lahti teen pean minema nägu kuivatama.Aga noh ehk läheb üle.Nii ei saa ju rallit sõita..........
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.

WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.

"most rounded" ?
Beef
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1021
Liitunud: 31 Mai 2004, 20:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Beef »

GC kirjutas:
"most rounded" ?
Kõige tasakaalukam.
Ja seda ta ju on. Tema ja Loeb ka mulle tundub
arouser
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 96
Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
Asukoht: tartu - võrumaa

Postitus Postitas arouser »

Pole küll võib-olla päris teemasse, aga hea on üle pika aja jälle Markko suust midagi positiivset kuulda:

http://www.rally.ee/?a=a009&b=3860

Mul tegi igatahes tuju heaks see artikkel :wink:
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

GC kirjutas:Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.

WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.

"most rounded" ?
Mida sa üritad tõestada ma ei saa aru. See, et inimene on tagasihoidlikum ja vaiksema temperamendiga ja mõni väljapoole elav nagu Solberg ei näita veel intelligentsitaset. Et see kes vähem riskib rallis on intelligentsem või (keegi eespool väitis)?

Muide soome keeles ei ole voi v***O veel midagi eriliselt roppu. Seda kasutavad kõik igal pool.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
hindrek
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 385
Liitunud: 20 Jaan 2004, 18:21

Postitus Postitas hindrek »

ei julge siin foorumis viimasel ajal väga sõna võtta enam, kõike võetakse kuidagi väga isiklikult...

aga kajaka märkus intelligentsuse ja iseloomuomaduste osas on õige. eks me kõik siin kipume hindama mm'i pisut ebaobjektiivsemalt ja kahtlemata on ta meeldivalt tagasihoidlik ajakirjandusega suheldes (but it's a long way to go jne.), hea arendaja ja väga tasakaalukas. IQ taset selle põhjal siiski teiste omast kõrgemaks hinnata ei saa.

järgmise aasta koosseisude osas on väga paljud foorumis veendunud, et fordis on järgmisel aastal kaks tippsõitjat, kuid võhikuna pakuksin viimaste hooaegade põhjal, et üks sõitjatest saab taas olema oluliselt tagasihoidlikuma palgasooviga. ja hirvonenil võivad ju kah siin mingid võimalused olla, viimastel rallidel on ta vägagi hästi esinenud ja kui soomes peaks tal õnnestuma sarnast sõitu näidata, siis mine tea...

kajakas1 kirjutas:
GC kirjutas:Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.

WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.

"most rounded" ?
Mida sa üritad tõestada ma ei saa aru. See, et inimene on tagasihoidlikum ja vaiksema temperamendiga ja mõni väljapoole elav nagu Solberg ei näita veel intelligentsitaset. Et see kes vähem riskib rallis on intelligentsem või (keegi eespool väitis)?

Muide soome keeles ei ole voi v***O veel midagi eriliselt roppu. Seda kasutavad kõik igal pool.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

hindrek kirjutas:ei julge siin foorumis viimasel ajal väga sõna võtta enam, kõike võetakse kuidagi väga isiklikult...

aga kajaka märkus intelligentsuse ja iseloomuomaduste osas on õige. eks me kõik siin kipume hindama mm'i pisut ebaobjektiivsemalt ja kahtlemata on ta meeldivalt tagasihoidlik ajakirjandusega suheldes (but it's a long way to go jne.), hea arendaja ja väga tasakaalukas. IQ taset selle põhjal siiski teiste omast kõrgemaks hinnata ei saa.

järgmise aasta koosseisude osas on väga paljud foorumis veendunud, et fordis on järgmisel aastal kaks tippsõitjat, kuid võhikuna pakuksin viimaste hooaegade põhjal, et üks sõitjatest saab taas olema oluliselt tagasihoidlikuma palgasooviga. ja hirvonenil võivad ju kah siin mingid võimalused olla, viimastel rallidel on ta vägagi hästi esinenud ja kui soomes peaks tal õnnestuma sarnast sõitu näidata, siis mine tea..

Su jutus on iva sees. Kui Hirvonen näitab veel mõnel rallil kõva minekut vanema masinaga siis tuleb temaga kõvasti arvestada piloodi kohtade jagamisel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 35,00.html

No mida peugeoti pomod nüüd siis ütlevad kui kõigile on teada, et on ka paremaid vedrustusi kui nende endi oma!?

Olen nagu aru saanud, et uue vedrustuse kasutamisel soomes võib takistuseks saada just see, et see on Öhlinsi toodang.
Kas on targemaid, kes seletaks?
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Nad vist ei või nii järsku firmat vahetada.Ei tea täpselt????
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Mis firma vahetusest sa räägid. Nad ju kasutavad siiani oma enda toodangut.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut. Kui piloot teeb selgeks, et selle vedrustusega liigub auto paremini ja on lihtsam käsitleda.
Kuigi jah tegu võib olla sellega, et nad ei taha pappi välja enam käia kuna lasevad saba peale hooaja lõppu.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

rallyforum.com-s üks kodanik väidab, et Peugeot kasutas eestis Öhlinsi vedrustust ja see on põhjus, miks nad seda Soomes kasutada ei saa.
Aru ma ei saa, kas point on selles, et see on konkreetselt Öhlinsi oma või selles, et pole Peugeoti enda oma?
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Reactions: 0
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Täiesti arusaamatu konnasööjate tiim. Esiteks kritiseerivad piloote, et need sõita ei oska, ei ole motiveeritud ja mida iganes. Ja kui sõitjad soovivad midagi muuta, siis ei tehta seda. Samas on eesmärgiks võetud tootjate tiitel, mida tõepoolest sellise autoga pole võimalik saada. E.O.S.-il oli lausa lust Markko sõitu vaadata, nagu seda alati on olnud. Puhas joon auto, auto tundus stabiilsem, hüpetest maandus sujuvalt jne jne jne. Samas ka Markko ise kiitis seda vedrustust väga. Sellepärast ma ei mõistagi, mida see Peugeot lõpuks siis ikkagi tahab, kas reklaami oma "heale" autole, mis kiiresti sõidaks, või soovitakse ajada oma jonni mingite tobedate amortisaatorite tõttu, ainuüksi sellepärast, et see n.ö "oma" toodang on. Igaljuhul selge on see, et kui selle trabandiga midagi ette ei võeta, libiseb see tootjate tiitel väga kaugele Citroeni kätte.
Optik
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1148
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Optik »

Minuarust ütles Märtin selle küsimuse peale, et miks selle vedrustusega soomes ei tohi sõita, ühe sõnaga ja ilust - POLIITIKA!
Märtin saab Peugeotist palka ja rohkem ta öelda ei saa, aga siit võiks igaüks ise välja lugeda mida öelda taheti.
nopea kun norsu
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Citroen on alati kasutanud oma vedrustust, mis kannab Extremetech nime. Toimib hästi. Peugeot on ka oma wrc-sid varustanud oma toodanguga. 206 all toimisid need hästi. 307 all ei toimi üldse. Viimases VM-is Grönholm kirub seda toodangut hoolega. Ilmselt kui nähti, et näiteks Öhlinsid sobivad paremini, siis oleks nende kasutamine bossidele liiga suur tükk allaneelata.
Bosse ütles ka seda, et juba kevadel lubati, et minnakse üle Riegeri vedrustusele, aga tänaseni pole nende toodangut veel näha olnud :P
Kasuta ikka turvavööd ka!
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 1
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

Kolin kirjutas:
Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut.
Ei maksa unustada kaht aspekti:
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.

Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.

Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...

eraisik
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Eraisik kirjutas: Ei maksa unustada kaht aspekti:
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.

Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.

Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...

eraisik
Ma arvan, et sa veidi liialdad. Ma ei usu, et keegi viitsiks kirjutada uudiseid teemal "Peugeot' toodetud vedrustus on jama". Samamoodi ei kritiseeri ju keegi seda, et ralliautode istmed, pidurid ja jumal teab, mis muud vidinad on kellegi teise toodetud.
Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

KuriUss kirjutas: Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
Uksekäepide oleks päris reaalne. :twisted:
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Reactions: 0
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Erki kirjutas:
KuriUss kirjutas: Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
Uksekäepide oleks päris reaalne. :twisted:
Ega seegi pole Peugeugeot´le head kuulsust toonud. Busse tõmbas selle ju ukse küljest ära ja siis vaikselt koputas Timole, et see ta sisse laseks :) .
Vasta