Ma olen kah proovinud meha maha rahustada.Aga ei aita.Selline tatti pritsimine käib teineteise peale,et kui teema lahti teen pean minema nägu kuivatama.Aga noh ehk läheb üle.Nii ei saa ju rallit sõita..........Kolin kirjutas:Peaks tegema uue teema nimeks paneks Suursõim. Seal saaks kõik oma viha ja allasurutud tunded välja elada. Mõttetu lalin on nüüd ühe sõna pärast lahti läinud. Lõpetage see jama ära ja suhtugem ikka sõbralikumalt teineteisesse.
Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1573
- Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
- Asukoht: Rakvere
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.
WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.
"most rounded" ?
WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.
"most rounded" ?
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 96
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
- Asukoht: tartu - võrumaa
Pole küll võib-olla päris teemasse, aga hea on üle pika aja jälle Markko suust midagi positiivset kuulda:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=3860
Mul tegi igatahes tuju heaks see artikkel
http://www.rally.ee/?a=a009&b=3860
Mul tegi igatahes tuju heaks see artikkel

-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
Mida sa üritad tõestada ma ei saa aru. See, et inimene on tagasihoidlikum ja vaiksema temperamendiga ja mõni väljapoole elav nagu Solberg ei näita veel intelligentsitaset. Et see kes vähem riskib rallis on intelligentsem või (keegi eespool väitis)?GC kirjutas:Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.
WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.
"most rounded" ?
Muide soome keeles ei ole voi v***O veel midagi eriliselt roppu. Seda kasutavad kõik igal pool.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
ei julge siin foorumis viimasel ajal väga sõna võtta enam, kõike võetakse kuidagi väga isiklikult...
aga kajaka märkus intelligentsuse ja iseloomuomaduste osas on õige. eks me kõik siin kipume hindama mm'i pisut ebaobjektiivsemalt ja kahtlemata on ta meeldivalt tagasihoidlik ajakirjandusega suheldes (but it's a long way to go jne.), hea arendaja ja väga tasakaalukas. IQ taset selle põhjal siiski teiste omast kõrgemaks hinnata ei saa.
järgmise aasta koosseisude osas on väga paljud foorumis veendunud, et fordis on järgmisel aastal kaks tippsõitjat, kuid võhikuna pakuksin viimaste hooaegade põhjal, et üks sõitjatest saab taas olema oluliselt tagasihoidlikuma palgasooviga. ja hirvonenil võivad ju kah siin mingid võimalused olla, viimastel rallidel on ta vägagi hästi esinenud ja kui soomes peaks tal õnnestuma sarnast sõitu näidata, siis mine tea...
aga kajaka märkus intelligentsuse ja iseloomuomaduste osas on õige. eks me kõik siin kipume hindama mm'i pisut ebaobjektiivsemalt ja kahtlemata on ta meeldivalt tagasihoidlik ajakirjandusega suheldes (but it's a long way to go jne.), hea arendaja ja väga tasakaalukas. IQ taset selle põhjal siiski teiste omast kõrgemaks hinnata ei saa.
järgmise aasta koosseisude osas on väga paljud foorumis veendunud, et fordis on järgmisel aastal kaks tippsõitjat, kuid võhikuna pakuksin viimaste hooaegade põhjal, et üks sõitjatest saab taas olema oluliselt tagasihoidlikuma palgasooviga. ja hirvonenil võivad ju kah siin mingid võimalused olla, viimastel rallidel on ta vägagi hästi esinenud ja kui soomes peaks tal õnnestuma sarnast sõitu näidata, siis mine tea...
kajakas1 kirjutas:Mida sa üritad tõestada ma ei saa aru. See, et inimene on tagasihoidlikum ja vaiksema temperamendiga ja mõni väljapoole elav nagu Solberg ei näita veel intelligentsitaset. Et see kes vähem riskib rallis on intelligentsem või (keegi eespool väitis)?GC kirjutas:Kui Grönholm katse lõpus juurdeastunud reporteri otsesõnu vittu saadab, siis kaldun arvama, et Märtin, kes seda teinud pole, on tiba intelligentsem küll.
WRC koduleht ütleb midagi sellist, et Märtin on intelligentne, reserveeritud, introspektiivne ja ´"most rounded" ja üks ehtsamaid persoone WRC-s. Lisaks on tal hea ennast kritiseeriv naljasoon, tõsi, mõnikord oma enda headuses.
Markko on jõudnud WRC-sse oma teed pidi, vähese kõrvalise abi ja toetusega kui väga palju iseõppinud piloot.
"most rounded" ?
Muide soome keeles ei ole voi v***O veel midagi eriliselt roppu. Seda kasutavad kõik igal pool.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
hindrek kirjutas:ei julge siin foorumis viimasel ajal väga sõna võtta enam, kõike võetakse kuidagi väga isiklikult...
aga kajaka märkus intelligentsuse ja iseloomuomaduste osas on õige. eks me kõik siin kipume hindama mm'i pisut ebaobjektiivsemalt ja kahtlemata on ta meeldivalt tagasihoidlik ajakirjandusega suheldes (but it's a long way to go jne.), hea arendaja ja väga tasakaalukas. IQ taset selle põhjal siiski teiste omast kõrgemaks hinnata ei saa.
järgmise aasta koosseisude osas on väga paljud foorumis veendunud, et fordis on järgmisel aastal kaks tippsõitjat, kuid võhikuna pakuksin viimaste hooaegade põhjal, et üks sõitjatest saab taas olema oluliselt tagasihoidlikuma palgasooviga. ja hirvonenil võivad ju kah siin mingid võimalused olla, viimastel rallidel on ta vägagi hästi esinenud ja kui soomes peaks tal õnnestuma sarnast sõitu näidata, siis mine tea..
Su jutus on iva sees. Kui Hirvonen näitab veel mõnel rallil kõva minekut vanema masinaga siis tuleb temaga kõvasti arvestada piloodi kohtade jagamisel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 35,00.html
No mida peugeoti pomod nüüd siis ütlevad kui kõigile on teada, et on ka paremaid vedrustusi kui nende endi oma!?
Olen nagu aru saanud, et uue vedrustuse kasutamisel soomes võib takistuseks saada just see, et see on Öhlinsi toodang.
Kas on targemaid, kes seletaks?
No mida peugeoti pomod nüüd siis ütlevad kui kõigile on teada, et on ka paremaid vedrustusi kui nende endi oma!?
Olen nagu aru saanud, et uue vedrustuse kasutamisel soomes võib takistuseks saada just see, et see on Öhlinsi toodang.
Kas on targemaid, kes seletaks?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut. Kui piloot teeb selgeks, et selle vedrustusega liigub auto paremini ja on lihtsam käsitleda.Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
Kuigi jah tegu võib olla sellega, et nad ei taha pappi välja enam käia kuna lasevad saba peale hooaja lõppu.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Täiesti arusaamatu konnasööjate tiim. Esiteks kritiseerivad piloote, et need sõita ei oska, ei ole motiveeritud ja mida iganes. Ja kui sõitjad soovivad midagi muuta, siis ei tehta seda. Samas on eesmärgiks võetud tootjate tiitel, mida tõepoolest sellise autoga pole võimalik saada. E.O.S.-il oli lausa lust Markko sõitu vaadata, nagu seda alati on olnud. Puhas joon auto, auto tundus stabiilsem, hüpetest maandus sujuvalt jne jne jne. Samas ka Markko ise kiitis seda vedrustust väga. Sellepärast ma ei mõistagi, mida see Peugeot lõpuks siis ikkagi tahab, kas reklaami oma "heale" autole, mis kiiresti sõidaks, või soovitakse ajada oma jonni mingite tobedate amortisaatorite tõttu, ainuüksi sellepärast, et see n.ö "oma" toodang on. Igaljuhul selge on see, et kui selle trabandiga midagi ette ei võeta, libiseb see tootjate tiitel väga kaugele Citroeni kätte.
Citroen on alati kasutanud oma vedrustust, mis kannab Extremetech nime. Toimib hästi. Peugeot on ka oma wrc-sid varustanud oma toodanguga. 206 all toimisid need hästi. 307 all ei toimi üldse. Viimases VM-is Grönholm kirub seda toodangut hoolega. Ilmselt kui nähti, et näiteks Öhlinsid sobivad paremini, siis oleks nende kasutamine bossidele liiga suur tükk allaneelata.
Bosse ütles ka seda, et juba kevadel lubati, et minnakse üle Riegeri vedrustusele, aga tänaseni pole nende toodangut veel näha olnud
Bosse ütles ka seda, et juba kevadel lubati, et minnakse üle Riegeri vedrustusele, aga tänaseni pole nende toodangut veel näha olnud

Kasuta ikka turvavööd ka!
Ei maksa unustada kaht aspekti:Kolin kirjutas:Nad oinad ei suuda ju sellega leppida, et nendest keegi paremaid asju suudab teha. Antud juhul on tegu siis vedrustusega. Seda enam , et neil on tegu oma enda toodanguga peaks olema ju lihtne hakata kasutama kellegi teise toodangut.Erki kirjutas:EOS-il ei kasutatud oma vedrustust. Eks Peugeot' bossid on ikka arvamusel, et nende oma on see ainus ja õige.
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.
Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.
Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...
eraisik
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ma arvan, et sa veidi liialdad. Ma ei usu, et keegi viitsiks kirjutada uudiseid teemal "Peugeot' toodetud vedrustus on jama". Samamoodi ei kritiseeri ju keegi seda, et ralliautode istmed, pidurid ja jumal teab, mis muud vidinad on kellegi teise toodetud.Eraisik kirjutas: Ei maksa unustada kaht aspekti:
1) Tootja kasutab mootorispordist saadud kogemusi standardautode tootmises.
2) Vedrustuse vahetamine teise tootja oma vastu selles valguses, et "ise ei saanud hakkama" on väga negatiivne sõnum tavatarbijale. Iseasi, kui paljud sellest üldse teada saavad.
Nende argumentide valguses suudan ma mõista Peugeoti otsustajaid ning nende võimaliku mõttekäiku - autosport on tootjale siiski promo ja müügikanal ning mitte midagi ei tehta lihtsalt selleks et sõitjad sõita saaks.
Iseasi kas suurem tulu tõuseb oma vedrustuse arendamisest ja testimisest (Öhlinsi masstootmises vaevalt tarbima hakatakse) ning selle omatoodangu tarbimise promomisest VÕI siis tootja (ja võimalik, et lisana sellele ka sõitja) meitritiitli saamisest. Seda kõike kaalutakse Peugeoti HQ's vägagi põhjalikult...
LOOMULIKULT ei suuda ma näha kõiki võimalike tahke selles küsimuses - kuid nagu alati püüan ma asju näha objektiivselt ning võimalikult paljude erinevate vaatenurkade alt...
eraisik
Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Ega seegi pole Peugeugeot´le head kuulsust toonud. Busse tõmbas selle ju ukse küljest ära ja siis vaikselt koputas Timole, et see ta sisse laseksErki kirjutas:Uksekäepide oleks päris reaalne.KuriUss kirjutas: Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
