FIA WTCC 2006
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Curitibas sõidud on peetud. Avasõidus kaksikvõit Seatile (Gene, Terting); kolmas Farfus. Punktidel veel Tarquini, Thommo, Rydell, Morbidelli ja Priaulx.
Teine sõit tüüpiline Priaulx' selle hooaja teine sõit: paigaltstardiga veab ta oma tagaveolise bemmi liidriks ja võidab. Teine Morbidelli, kolmas Zanardi (kes avasõitu alustas viimaselt kohalt). Parima Seatina oli Thommo neljas. Farfus ja Rydell katkestasid. Kaks korda käis väljas ka ohutusauto: esmalt koristati rajalt varasemate rüseluste jääke stangede jms näol ning veidi hiljem pani viimases kurvis (kiire ja pikk paremkurv) kummimüüri O'Brien. Pea sarnase avariiga sai viimasele ringile minnes hakkama ka Menu.
Üldliider peaks minu arvutuse kohaselt olema Priaulx Thommo ja Tarquini ees (Muller jäi sel nv nullile).
Järgmine etapp siis 30. juulil Puebla üsna kitsal ja aeglasel rajal.
Teine sõit tüüpiline Priaulx' selle hooaja teine sõit: paigaltstardiga veab ta oma tagaveolise bemmi liidriks ja võidab. Teine Morbidelli, kolmas Zanardi (kes avasõitu alustas viimaselt kohalt). Parima Seatina oli Thommo neljas. Farfus ja Rydell katkestasid. Kaks korda käis väljas ka ohutusauto: esmalt koristati rajalt varasemate rüseluste jääke stangede jms näol ning veidi hiljem pani viimases kurvis (kiire ja pikk paremkurv) kummimüüri O'Brien. Pea sarnase avariiga sai viimasele ringile minnes hakkama ka Menu.
Üldliider peaks minu arvutuse kohaselt olema Priaulx Thommo ja Tarquini ees (Muller jäi sel nv nullile).
Järgmine etapp siis 30. juulil Puebla üsna kitsal ja aeglasel rajal.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Puebla etapp on peetud ja sealsed domineerijad olid Alfa Romeod. Pole kuulus esialgu Rydellile, kuid warm-upis purunes tema auto mootor ning seetõttu tuli talle 10-kohane penamlt. Seega esireas Tavano Alfa ja Sharpi Honda.
Esimene sõit oli vahepeal katkestatud Huffi avarii tõttu. Inglane viidi küll haiglasse, kuid midagi tõsist polevat lahti. Karjääri esimene võit Tavanole, teine Farfus, kolmas Sharp (esimene poodium ja punktid Hondale). MM-i üldliidriks tõusis 5. koha saanud Thommo (Priaulx'le null).
Teist sõitu domineeris Farfus, poodiumil veel Morbidelli ja Rydell.
Üldis on seis järgmine:
1. Thompson (Seat) 49
2. Priaulx (BMW) 46
3. Farfus (Alfa) 46
4. Rydell (Seat) 41
5. Tarquini (Seat) 41
6. D.Müller (BMW) 40
...
Järgmine etapp on Brnos 3. septembril.
Esimene sõit oli vahepeal katkestatud Huffi avarii tõttu. Inglane viidi küll haiglasse, kuid midagi tõsist polevat lahti. Karjääri esimene võit Tavanole, teine Farfus, kolmas Sharp (esimene poodium ja punktid Hondale). MM-i üldliidriks tõusis 5. koha saanud Thommo (Priaulx'le null).
Teist sõitu domineeris Farfus, poodiumil veel Morbidelli ja Rydell.
Üldis on seis järgmine:
1. Thompson (Seat) 49
2. Priaulx (BMW) 46
3. Farfus (Alfa) 46
4. Rydell (Seat) 41
5. Tarquini (Seat) 41
6. D.Müller (BMW) 40
...
Järgmine etapp on Brnos 3. septembril.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Etapivõidud Brnos J.Müllerile ja Huffile (karjääri esimene). Üldarvestuses kipub aga Prioo (5. ja 2.) nüüd rivaalidel eest libisema. Zanardile avasõidus 2. koht. Kvalivõitja Tarquini sõit lõppes avakurvis, mil Priaulx ta välja sõitis. Thompson ja Farfus olid suurte lisakaaludega konkurentsivõimetud. Mullerile kuulus pärast ebaõnnestunud Lõuna-Ameerika etappe kaks 3. kohta.
Huff alustas avasõitu muide 24. kohalt, jõudis avasõidu lõpus kaheksandaks ja kasutas teise sõidu pole'i perfektselt ära...
Huff alustas avasõitu muide 24. kohalt, jõudis avasõidu lõpus kaheksandaks ja kasutas teise sõidu pole'i perfektselt ära...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Otodromi kvali tulemused. Rydellile hooaja kolmas pole, Zanardi karjääri parim kvalikoht, kolmas Tarquini. Prioo oma 80 lisakiloga 15.
1 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 4 00:02:06.289
2 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 8 00:02:06.427 + 0.138
3 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:02:06.486 + 0.197
4 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 6 00:02:06.700 + 0.411
5 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 6 00:02:06.806 + 0.517
6 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 8 00:02:06.871 + 0.582
7 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:06.912 + 0.623
8 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 9 00:02:07.011 + 0.722
9 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 7 00:02:07.061 + 0.772
10 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 7 00:02:07.141 + 0.852
11 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:07.151 + 0.862
12 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 8 00:02:07.238 + 0.949
13 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 6 00:02:07.245 + 0.956
14 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 7 00:02:07.367 + 1.078
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 10 00:02:07.638 + 1.349
16 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 9 00:02:07.645 + 1.356
17 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 9 00:02:07.823 + 1.534
18 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 9 00:02:07.895 + 1.606
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:02:07.936 + 1.647
20 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:08.326 + 2.037
21 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 7 00:02:08.462 + 2.173
22 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 5 00:02:08.675 + 2.386
23 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 8 00:02:09.503 + 3.214
24 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 6 00:02:10.755 + 4.466
1 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 4 00:02:06.289
2 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 8 00:02:06.427 + 0.138
3 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:02:06.486 + 0.197
4 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 6 00:02:06.700 + 0.411
5 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 6 00:02:06.806 + 0.517
6 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 8 00:02:06.871 + 0.582
7 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:06.912 + 0.623
8 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 9 00:02:07.011 + 0.722
9 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 7 00:02:07.061 + 0.772
10 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 7 00:02:07.141 + 0.852
11 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:07.151 + 0.862
12 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 8 00:02:07.238 + 0.949
13 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 6 00:02:07.245 + 0.956
14 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 7 00:02:07.367 + 1.078
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 10 00:02:07.638 + 1.349
16 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 9 00:02:07.645 + 1.356
17 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 9 00:02:07.823 + 1.534
18 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 9 00:02:07.895 + 1.606
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:02:07.936 + 1.647
20 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:02:08.326 + 2.037
21 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 7 00:02:08.462 + 2.173
22 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 5 00:02:08.675 + 2.386
23 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 8 00:02:09.503 + 3.214
24 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 6 00:02:10.755 + 4.466
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Otodromilgi kaks sõitu peetud.
Avasõidul tuli teine võit pärast viie aasta tagust ränka avariid Zanardile, kes juhtis algusest lõpuni. Poodiumile tõusid veel Rydell ja Tarquini, punktidel edasi D.Müller, hooajal esmakordselt Huisman, Terting, Larini ja Coronel. Priaulx'le 14. koht.
Teisest sõidust tuli hooaja esmavõit Tarquinile, Seatile tõi kaksikvõidu Terting (kes viimasel ringil tiimi juhtkonna käsul Tarquini mööda lasi). Üle hulga aja ning esmakordselt Chevy roolis tuli poodiumile Larini. Punktidel veel Rydell, Gene, Huff ja Müllerid. Zanardi oli üheksas ja Prioo katkestas. Sõit lükati vahepealse paduvihma ning 9. ja 10. kurvi üleujutatuse tõttu kaks tundi edasi.
Üldarvestuses peaks liidrina jätkama Priaulx, kellest punkti kaugusel on Tarquini.
1. sõit:
1 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:21:19.910
2 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 10 00:21:20.912 + 1.002
3 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:21:23.847 + 3.937
4 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 10 00:21:31.595 + 11.685
5 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 10 00:21:31.915 + 12.005
6 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:21:34.846 + 14.936
7 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 10 00:21:36.540 + 16.630
8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 10 00:21:43.328 + 23.418
9 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 10 00:21:45.007 + 25.097
10 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 10 00:21:45.838 + 25.928
11 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:21:48.346 + 28.436
12 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:21:48.476 + 28.566
13 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 10 00:21:50.848 + 30.938
14 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 10 00:21:52.593 + 32.683
15 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 10 00:21:52.594 + 32.684
16 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 10 00:21:53.296 + 33.386
17 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:21:55.978 + 36.068
18 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 10 00:22:02.673 + 42.763
19 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 10 00:22:16.819 + 56.909
20 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 9 00:19:44.752 + 1 LAP
21 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 9 00:19:58.096 + 1 LAP
- 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 6 00:23:38.596 N.C.F.
- 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 4 00:08:44.123 D.N.F.
- 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 4 00:09:02.727 D.N.F.
2. sõit:
1 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:23:06.124
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:23:06.776 + 0.652
3 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 10 00:23:14.263 + 8.139
4 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 10 00:23:14.400 + 8.276
5 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 10 00:23:14.603 + 8.479
6 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 10 00:23:15.637 + 9.513
7 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 10 00:23:16.589 + 10.465
8 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 10 00:23:19.049 + 12.925
9 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:23:25.812 + 19.688
10 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 10 00:23:27.638 + 21.514
11 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:23:40.709 + 34.585
12 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 10 00:23:41.144 + 35.020
13 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:23:41.348 + 35.224
14 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 10 00:23:58.016 + 51.892
15 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 10 00:23:58.406 + 52.282
16 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 10 00:24:00.223 + 54.099
17 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 10 00:24:00.283 + 54.159
18 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 10 00:24:29.546 + 1:23.422
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:24:29.884 + 1:23.760
20 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 8 00:19:17.602 + 2 LAPS
21 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 7 00:16:53.682 + 3 LAPS
- 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 2 00:05:12.369 D.N.F.
- 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 1 00:02:28.567 D.N.F.
- 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 1 00:02:29.054 D.N.F.
Punktid (16/20):
1. Priaulx 58
2. Tarquini 57
3. Rydell 54
4. D.Müller 51
5. Thompson 49
6. J.Müller 46
7. Farfus 46
8. Muller 45
9. Terting 44
10. Gene 36
11. Zanardi 26
12. Morbidelli 22
13. Menu 20
14. Huff 20
15. Larini 13
16. Coronel 12
17. Tavano 10
18. Sharp 6
19. Balzan 5
20. Huisman 4
Avasõidul tuli teine võit pärast viie aasta tagust ränka avariid Zanardile, kes juhtis algusest lõpuni. Poodiumile tõusid veel Rydell ja Tarquini, punktidel edasi D.Müller, hooajal esmakordselt Huisman, Terting, Larini ja Coronel. Priaulx'le 14. koht.
Teisest sõidust tuli hooaja esmavõit Tarquinile, Seatile tõi kaksikvõidu Terting (kes viimasel ringil tiimi juhtkonna käsul Tarquini mööda lasi). Üle hulga aja ning esmakordselt Chevy roolis tuli poodiumile Larini. Punktidel veel Rydell, Gene, Huff ja Müllerid. Zanardi oli üheksas ja Prioo katkestas. Sõit lükati vahepealse paduvihma ning 9. ja 10. kurvi üleujutatuse tõttu kaks tundi edasi.
Üldarvestuses peaks liidrina jätkama Priaulx, kellest punkti kaugusel on Tarquini.
1. sõit:
1 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:21:19.910
2 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 10 00:21:20.912 + 1.002
3 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:21:23.847 + 3.937
4 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 10 00:21:31.595 + 11.685
5 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 10 00:21:31.915 + 12.005
6 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:21:34.846 + 14.936
7 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 10 00:21:36.540 + 16.630
8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 10 00:21:43.328 + 23.418
9 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 10 00:21:45.007 + 25.097
10 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 10 00:21:45.838 + 25.928
11 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:21:48.346 + 28.436
12 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:21:48.476 + 28.566
13 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 10 00:21:50.848 + 30.938
14 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 10 00:21:52.593 + 32.683
15 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 10 00:21:52.594 + 32.684
16 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 10 00:21:53.296 + 33.386
17 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:21:55.978 + 36.068
18 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 10 00:22:02.673 + 42.763
19 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 10 00:22:16.819 + 56.909
20 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 9 00:19:44.752 + 1 LAP
21 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 9 00:19:58.096 + 1 LAP
- 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 6 00:23:38.596 N.C.F.
- 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 4 00:08:44.123 D.N.F.
- 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 4 00:09:02.727 D.N.F.
2. sõit:
1 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 10 00:23:06.124
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:23:06.776 + 0.652
3 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 10 00:23:14.263 + 8.139
4 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 10 00:23:14.400 + 8.276
5 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 10 00:23:14.603 + 8.479
6 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 10 00:23:15.637 + 9.513
7 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 10 00:23:16.589 + 10.465
8 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 10 00:23:19.049 + 12.925
9 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:23:25.812 + 19.688
10 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 10 00:23:27.638 + 21.514
11 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:23:40.709 + 34.585
12 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 10 00:23:41.144 + 35.020
13 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:23:41.348 + 35.224
14 47 Ibrahim OKYAY (BMW 320i ) 10 00:23:58.016 + 51.892
15 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 10 00:23:58.406 + 52.282
16 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 10 00:24:00.223 + 54.099
17 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 10 00:24:00.283 + 54.159
18 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 10 00:24:29.546 + 1:23.422
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 10 00:24:29.884 + 1:23.760
20 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 8 00:19:17.602 + 2 LAPS
21 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 7 00:16:53.682 + 3 LAPS
- 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 2 00:05:12.369 D.N.F.
- 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 1 00:02:28.567 D.N.F.
- 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 1 00:02:29.054 D.N.F.
Punktid (16/20):
1. Priaulx 58
2. Tarquini 57
3. Rydell 54
4. D.Müller 51
5. Thompson 49
6. J.Müller 46
7. Farfus 46
8. Muller 45
9. Terting 44
10. Gene 36
11. Zanardi 26
12. Morbidelli 22
13. Menu 20
14. Huff 20
15. Larini 13
16. Coronel 12
17. Tavano 10
18. Sharp 6
19. Balzan 5
20. Huisman 4
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Valencia kvali võitis Farfus Gene, Tavano ja Menu ees, esineliku parim koht aga oli 15. (Tarquini).
1 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:44.534
2 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 6 00:01:44.662 + 0.128
3 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:44.852 + 0.318
4 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:44.863 + 0.329
5 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 9 00:01:44.920 + 0.386
6 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:44.971 + 0.437
7 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:01:44.980 + 0.446
8 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:01:45.030 + 0.496
9 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 12 00:01:45.065 + 0.531
10 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:45.110 + 0.576
11 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:45.215 + 0.681
12 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 13 00:01:45.261 + 0.727
13 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:45.265 + 0.731
14 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:45.269 + 0.735
15 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 12 00:01:45.289 + 0.755
16 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:45.339 + 0.805
17 21 Oscar NOGUES (SEAT Leon ) 13 00:01:45.357 + 0.823
18 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 9 00:01:45.446 + 0.912
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 14 00:01:45.472 + 0.938
20 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 9 00:01:45.480 + 0.946
21 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:45.505 + 0.971
22 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 13 00:01:45.524 + 0.990
23 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 15 00:01:45.816 + 1.282
24 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 9 00:01:47.327 + 2.793
25 48 Maria De VILLOTA (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:47.752 + 3.218
1 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:44.534
2 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 6 00:01:44.662 + 0.128
3 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:44.852 + 0.318
4 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:44.863 + 0.329
5 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 9 00:01:44.920 + 0.386
6 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:44.971 + 0.437
7 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 10 00:01:44.980 + 0.446
8 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 10 00:01:45.030 + 0.496
9 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 12 00:01:45.065 + 0.531
10 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:45.110 + 0.576
11 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 13 00:01:45.215 + 0.681
12 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 13 00:01:45.261 + 0.727
13 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:45.265 + 0.731
14 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 12 00:01:45.269 + 0.735
15 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 12 00:01:45.289 + 0.755
16 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:45.339 + 0.805
17 21 Oscar NOGUES (SEAT Leon ) 13 00:01:45.357 + 0.823
18 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 9 00:01:45.446 + 0.912
19 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 14 00:01:45.472 + 0.938
20 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 9 00:01:45.480 + 0.946
21 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:45.505 + 0.971
22 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 13 00:01:45.524 + 0.990
23 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Leon ) 15 00:01:45.816 + 1.282
24 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 9 00:01:47.327 + 2.793
25 48 Maria De VILLOTA (Chevrolet Lacetti ) 13 00:01:47.752 + 3.218
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Üks kalendrivariant 2007. aastaks, kavas 11 etappi, Magny-Coursi asendab Pau ning uus võistlus oleks Porto tänavarajal Portugalis.
11.03 Curitiba (BR)
14.04 Puebla Amozoc (MEX)
20.05 Valencia (E)
03.06 Pau (F)
17.06 Brands Hatch (GB)
08.07 Porto (P)
22.07 Brno (CZ)
02.09 Oschersleben (D)
23.09 Istanbul (TR)
07.10 Monza (I)
18.11 Macau (CHN)
11.03 Curitiba (BR)
14.04 Puebla Amozoc (MEX)
20.05 Valencia (E)
03.06 Pau (F)
17.06 Brands Hatch (GB)
08.07 Porto (P)
22.07 Brno (CZ)
02.09 Oschersleben (D)
23.09 Istanbul (TR)
07.10 Monza (I)
18.11 Macau (CHN)
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
FIA poolt ametlikult kinnitatud 2007. aasta kalender on järgmine:
11.03 Curitiba (BR)
15.04 Puebla Amozoc (MEX)
20.05 Valencia (E)
03.06 Pau (F)
17.06 Brno (CZ)
08.07 Porto (P)
29.07 Istanbul (TR)
02.09 Oschersleben (D)
23.09 Brands Hatch (GB)
07.10 Monza (I)
18.11 Macau (CHN)
Räägitakse ka Alfa tehasetiimi naasmisest, autoks 147 ning seda nii bensiini-kui ka diiselmootoriga variandis, võimalike uustulnukatena on pakutud erinevates kuuldustes Mazdat (autoks 6 ja tiim Prodrive), Renault'd, Nissanit, Kiat, Toyotat, Hondat, Mitsubishit. Lada programmist pole midagi suurt enam kuulda.
11.03 Curitiba (BR)
15.04 Puebla Amozoc (MEX)
20.05 Valencia (E)
03.06 Pau (F)
17.06 Brno (CZ)
08.07 Porto (P)
29.07 Istanbul (TR)
02.09 Oschersleben (D)
23.09 Brands Hatch (GB)
07.10 Monza (I)
18.11 Macau (CHN)
Räägitakse ka Alfa tehasetiimi naasmisest, autoks 147 ning seda nii bensiini-kui ka diiselmootoriga variandis, võimalike uustulnukatena on pakutud erinevates kuuldustes Mazdat (autoks 6 ja tiim Prodrive), Renault'd, Nissanit, Kiat, Toyotat, Hondat, Mitsubishit. Lada programmist pole midagi suurt enam kuulda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
WTCC ametliku mängu "The Race" demo on väljas, mängu ennast on oodata 24. novembril. Vaadata saab ka www.race-game.org .
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nõndaviisi: MM on läbi...ja kolmas järjestikune tiitel on Priaulx' oma. Macau loteriis tõmbas ta juba kvalis pikima kõrre, võites selle enam kui sekundise eduga. Samuti avasõidu võit kuulus talle, teise sõidu viiendast kohast piisas talle punktiseks eduks Jörg Mülleri ees (kelle kohad olid kuues ja esimene). Ka Farfus omas pärast avasõitu veel MM-tiitli lootust, kuid tema sõit lõppes juba teise stardi avaringil seinas. Lõpuks talle kolmas koht üldis ja parima Seatina oli "Yvan Hirmus" neljas (talle Macaust 3. ja 2. kohad).