2006 ja 2007 reeglid kinnitatud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Nii nagu varem prognoositud sai hakkab järgmine aasta välja nägema nii:
Eratiimid saavad sõita tehasepunktidele juhul kui nad võtavad osa 10 etapist 16-st. Eratiimid võivad sõita 2005 aasta autodel, kuid seda ainult juhtudel kui piloodiks on sõitja, kes pole olnud viimase viie aasta jooksul hooaja lõppedes kuue parema hulgas. Peugeot ja Citroeni tehnika liigub ilmselt eratiimide kätte, sõitjate valik muutub mitmekesisemaks. Eratiimid võivad vahetada mõlemaid sõitjaid igal rallil. Kui Loeb läheb Citroeni eratiimi, siis peab tehas talle ette valmistama 2006 aasta reeglitele vastava auto. Ma ise usun, et 2007 on tagasi Citroen, esipiloodiks Loeb ja autoks C4.
Tehasetiimid peavad 2006 hooajaks nimetama ühe kindla sõitja, teine auto võib vahetada juhte kasvõi igal rallil.
Eratiimid saavad sõita tehasepunktidele juhul kui nad võtavad osa 10 etapist 16-st. Eratiimid võivad sõita 2005 aasta autodel, kuid seda ainult juhtudel kui piloodiks on sõitja, kes pole olnud viimase viie aasta jooksul hooaja lõppedes kuue parema hulgas. Peugeot ja Citroeni tehnika liigub ilmselt eratiimide kätte, sõitjate valik muutub mitmekesisemaks. Eratiimid võivad vahetada mõlemaid sõitjaid igal rallil. Kui Loeb läheb Citroeni eratiimi, siis peab tehas talle ette valmistama 2006 aasta reeglitele vastava auto. Ma ise usun, et 2007 on tagasi Citroen, esipiloodiks Loeb ja autoks C4.
Tehasetiimid peavad 2006 hooajaks nimetama ühe kindla sõitja, teine auto võib vahetada juhte kasvõi igal rallil.
Sry, kust see info? Ma olen küll kuulnud midagi, et nii võib minna, aga ametlikku kinnitust FIA poolt ei ole näinud. Tänase FIA koosoleku pressiteates ei ole kah sellest kõššugiKiiver kirjutas:Nii nagu varem prognoositud sai hakkab järgmine aasta välja nägema nii:
Eratiimid saavad sõita tehasepunktidele ...

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Hetkel soomlaste YLE lehelt, toetudes Jarmo Mahonenile (Soome liige FIA MM-rallikomisjonis). Soomlastelt tuli ka alles tund aega tagasi.Karmen kirjutas:Sry, kust see info? Ma olen küll kuulnud midagi, et nii võib minna, aga ametlikku kinnitust FIA poolt ei ole näinud. Tänase FIA koosoleku pressiteates ei ole kah sellest kõššugiKiiver kirjutas:Nii nagu varem prognoositud sai hakkab järgmine aasta välja nägema nii:
Eratiimid saavad sõita tehasepunktidele ...
link ka:
http://www.yle.fi/urheilu/mmralli/id20964.html
OngiKiiver kirjutas:Hetkel soomlaste YLE lehelt, toetudes Jarmo Mahonenile (Soome liige FIA MM-rallikomisjonis). Soomlastelt tuli ka alles tund aega tagasi.Karmen kirjutas:Sry, kust see info? Ma olen küll kuulnud midagi, et nii võib minna, aga ametlikku kinnitust FIA poolt ei ole näinud. Tänase FIA koosoleku pressiteates ei ole kah sellest kõššugiKiiver kirjutas:Nii nagu varem prognoositud sai hakkab järgmine aasta välja nägema nii:
Eratiimid saavad sõita tehasepunktidele ...
link ka:
http://www.yle.fi/urheilu/mmralli/id20964.html

Aitäh
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Citroen teatas amtelikult naasmisest aastal 2007 ning kinnitab Sebastien Loebi jätkamist tuleval aastal erameeskonna Xsara WRC-ga.
http://rally.racing-live.com/en/headlin ... 2050.shtml
Suzuki pole ametlikult oma järgmise aasta plaane avaldanud ja ka Hyundai või mõne teise uue meeskonna lisandumine tuleval aastal on ebatõenäoline. Küll on aga tulemas rohkelt erameeskondi.
http://rally.racing-live.com/en/headlin ... 2050.shtml
Suzuki pole ametlikult oma järgmise aasta plaane avaldanud ja ka Hyundai või mõne teise uue meeskonna lisandumine tuleval aastal on ebatõenäoline. Küll on aga tulemas rohkelt erameeskondi.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 666
- Liitunud: 09 Veebr 2003, 18:34
- Asukoht: Tallinn
Uues Vauhdin maailmas on kirjas, et skoda jätkab järgmine aasta võib-olla eratiimina, mille esisõitjaks ikkagi Schwarz.
JWRC-s võib järgmine aasta sõita ka n-rühma kuni 2000 autodega ja ka vanade A-1600 liitriste ja kuni 1600 kit cari-dega. Kui registreerijaks on tiim või mõne riigi alaliit siis võib sõitjat vahetada kasvõi igal võistlusel.
Super 2000 autodega võib osa võtta N-rühma MM-ist
Need sõitjad kes pühapäeval katkestavad saavad super rally süsteemi järgi tulemuse kirja. 5 minuti trahv võib asenduda 10 minutiga.
JWRC-s võib järgmine aasta sõita ka n-rühma kuni 2000 autodega ja ka vanade A-1600 liitriste ja kuni 1600 kit cari-dega. Kui registreerijaks on tiim või mõne riigi alaliit siis võib sõitjat vahetada kasvõi igal võistlusel.
Super 2000 autodega võib osa võtta N-rühma MM-ist
Need sõitjad kes pühapäeval katkestavad saavad super rally süsteemi järgi tulemuse kirja. 5 minuti trahv võib asenduda 10 minutiga.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Nüüd on siis FIA lehel avaldatud ametlikud reeglid tulevaks hooajaks.
http://www.fia.com/sport/Regulations/rallyregs.html
JWRC-s muutused on järgmised:
- Autoks võib nüüd olla ka N-rühma esiveoline, mootoriga kuni 2000 cm3 ja esiveoline A-rühma kitcar mootoriga kuni 1600 cm3.
- Tuleval aastal peavd juuniorid osalema vaid 6 etapil 9-st.
- Maksimaalne osalejate arv sarjas on 28.
- Osalejad peavad olema sündinud pärast 1 jaanuari 1977.
- Nendele, kes esimest korda sõidavad N-rühma või kitcariga, tehakse omaette sari "Rookies", milles osalejatele peetakse ka omaette punktiarvestust sama skaala alusel. Eraldi punktiarvestust hakatakse pidama ka meeskondadele.
PWRC:
N-rühmas suuri muudatusi ei ole. Tasapisi hakatakse integreerima sarja Super2000 autosid, kuid tuleval aastal nad punkte veel ei saa.
- Sarjas osaleja peab kihutama kuuel etapil kaheksast.
- Maksimaalne registreerujate arv on 28.
Autotootjate WRC:
Autotootjate MM-sarjas tohivad osaleda ka erameeskonnad teatud tingimustel: Erameeskonna piloodid ei tohi olla lõpetanud viimase 5 aasta jooksul WRC sarjas aasta kokkuvõttes 6 parema hulgas. Autod peavad olema homologeeritud enne 2 jaanuari 2006(aktiivsete differentsiaalidega) ja nende areng külmutatakse. Meeskond peab osalema 2 autoga vähematl 10 etapil. Need kehtivad ainult nendele erameeskondadale, kes registreerivad meistrivõistlustele!
WRC:
- Suurim muudatus puudutab Superallit. Nüüd saavad ka kolmandal päeval katkestanud punkte korjata sama süsteemi alusel(iga puudutud katse eest 5 minutit trahvi), eeldusel, et nende auto on õhtuks Parc Fermes. Kui katkestamine toimub ülesõidul pärast viimast katset, antakse ikkagi viis minuutit trahvi.
- Heitgaasid ei pea läbima kiiruskatse ajal sumbutajat, eeldusel, et nad läbivad katalüsaatorit. Eesmärk on teha autod valjemaks, et neid oleks paremini kuulda metsavahel. Punkt on soovituslik.
-Järgmistel rallidel peab registreerinud autotootja kasutama oma võistlusautodel sama mootorit ja alates tulevast aastat ka autokeret. Samuti on pikk nimekiri osadest, mida ei tohi vahetada kahe ralli vahel:
1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Argentina
3. Kataloonia ja Korsika
4. Sardiinia ja Kreeka
5. Saksamaa ja Soome
6. Jaapan ja Suurbritannia
7. Küpros ja Türgi
8. Austraalia ja Uus-Meremaa
- Maksimaalselt tohib kasutada 8 autokeret aasta jooksul. Tänavu oli see nõue 10 autokeret. Kere täielikul hävimisel tohib ehitada kuni kaks lisakeret.
- Hooldamises ei muutu midagi. Hommikul 10 minutit, päeval 30 ja õhtul 45, välja arvatud pühapäeval, kus on viimane hooldus 20 minutit.
- esiautod on lubatud asfaldirallidel.
- Sarja registreerinud autotootjal on lubatud testida ainult: Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias ja Tsehhis. Neli päeva aastas ka Soomes, Rootsis, Kreekas ja Saksamaal.
http://www.fia.com/sport/Regulations/rallyregs.html
JWRC-s muutused on järgmised:
- Autoks võib nüüd olla ka N-rühma esiveoline, mootoriga kuni 2000 cm3 ja esiveoline A-rühma kitcar mootoriga kuni 1600 cm3.
- Tuleval aastal peavd juuniorid osalema vaid 6 etapil 9-st.
- Maksimaalne osalejate arv sarjas on 28.
- Osalejad peavad olema sündinud pärast 1 jaanuari 1977.
- Nendele, kes esimest korda sõidavad N-rühma või kitcariga, tehakse omaette sari "Rookies", milles osalejatele peetakse ka omaette punktiarvestust sama skaala alusel. Eraldi punktiarvestust hakatakse pidama ka meeskondadele.
PWRC:
N-rühmas suuri muudatusi ei ole. Tasapisi hakatakse integreerima sarja Super2000 autosid, kuid tuleval aastal nad punkte veel ei saa.
- Sarjas osaleja peab kihutama kuuel etapil kaheksast.
- Maksimaalne registreerujate arv on 28.
Autotootjate WRC:
Autotootjate MM-sarjas tohivad osaleda ka erameeskonnad teatud tingimustel: Erameeskonna piloodid ei tohi olla lõpetanud viimase 5 aasta jooksul WRC sarjas aasta kokkuvõttes 6 parema hulgas. Autod peavad olema homologeeritud enne 2 jaanuari 2006(aktiivsete differentsiaalidega) ja nende areng külmutatakse. Meeskond peab osalema 2 autoga vähematl 10 etapil. Need kehtivad ainult nendele erameeskondadale, kes registreerivad meistrivõistlustele!
WRC:
- Suurim muudatus puudutab Superallit. Nüüd saavad ka kolmandal päeval katkestanud punkte korjata sama süsteemi alusel(iga puudutud katse eest 5 minutit trahvi), eeldusel, et nende auto on õhtuks Parc Fermes. Kui katkestamine toimub ülesõidul pärast viimast katset, antakse ikkagi viis minuutit trahvi.
- Heitgaasid ei pea läbima kiiruskatse ajal sumbutajat, eeldusel, et nad läbivad katalüsaatorit. Eesmärk on teha autod valjemaks, et neid oleks paremini kuulda metsavahel. Punkt on soovituslik.
-Järgmistel rallidel peab registreerinud autotootja kasutama oma võistlusautodel sama mootorit ja alates tulevast aastat ka autokeret. Samuti on pikk nimekiri osadest, mida ei tohi vahetada kahe ralli vahel:
1. Monte Carlo ja Rootsi
2. Mehhiko ja Argentina
3. Kataloonia ja Korsika
4. Sardiinia ja Kreeka
5. Saksamaa ja Soome
6. Jaapan ja Suurbritannia
7. Küpros ja Türgi
8. Austraalia ja Uus-Meremaa
- Maksimaalselt tohib kasutada 8 autokeret aasta jooksul. Tänavu oli see nõue 10 autokeret. Kere täielikul hävimisel tohib ehitada kuni kaks lisakeret.
- Hooldamises ei muutu midagi. Hommikul 10 minutit, päeval 30 ja õhtul 45, välja arvatud pühapäeval, kus on viimane hooldus 20 minutit.
- esiautod on lubatud asfaldirallidel.
- Sarja registreerinud autotootjal on lubatud testida ainult: Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias ja Tsehhis. Neli päeva aastas ka Soomes, Rootsis, Kreekas ja Saksamaal.
Minu meelest vägagi õige muudatus! See aasta tundus nii imelik, et mis õigusega siis 1. või 2. päeval katkestamine parem oli kui 3. päeval?Jaanus kirjutas:- Suurim muudatus puudutab Superallit. Nüüd saavad ka kolmandal päeval katkestanud punkte korjata sama süsteemi alusel(iga puudutud katse eest 5 minutit trahvi), eeldusel, et nende auto on õhtuks Parc Fermes. Kui katkestamine toimub ülesõidul pärast viimast katset, antakse ikkagi viis minuutit trahvi.
Muide, üks asi tekitab veel küsimusi. Näiteks võtame Kataloonia ralli, kus Gardemeister kaotas ühel katsel 13 minutit. Ometi sõitis lõpuni. Kas poleks mitte parem n-ö katkestada ja saada 5 minutit? Või sõitis just sellepärast lõpuni, kuna katkestamine eeldab seda, et järgmise katse starti ei minda?
Minu meelest tuleks seda punkti veel korrigeerida - keegi katkestab päeva viimasel kiiruskatsel - saab 5 minutit. Teine punnitab iga hinna eest katse lõpuni (mis ju auväärsem) ja saab kaks korda suurema ajalise kaotuse

Gardemeister oleks saanud siis + 5 minutit kõikidelt selle päeva mittesõidetud katsetelt, ehk siis 15 minutit. Uuesti startida saab järgmise päeva alguses.jens kirjutas: Muide, üks asi tekitab veel küsimusi. Näiteks võtame Kataloonia ralli, kus Gardemeister kaotas ühel katsel 13 minutit. Ometi sõitis lõpuni. Kas poleks mitte parem n-ö katkestada ja saada 5 minutit? Või sõitis just sellepärast lõpuni, kuna katkestamine eeldab seda, et järgmise katse starti ei minda?
-
- Reactions: 0
No küsimus vast pigem rohkem hüpoteetiline.Karmen kirjutas:Gardemeister oleks saanud siis + 5 minutit kõikidelt selle päeva mittesõidetud katsetelt, ehk siis 15 minutit. Uuesti startida saab järgmise päeva alguses.jens kirjutas: Muide, üks asi tekitab veel küsimusi. Näiteks võtame Kataloonia ralli, kus Gardemeister kaotas ühel katsel 13 minutit. Ometi sõitis lõpuni. Kas poleks mitte parem n-ö katkestada ja saada 5 minutit? Või sõitis just sellepärast lõpuni, kuna katkestamine eeldab seda, et järgmise katse starti ei minda?
Lihtsalt näitamaks, et kui kellelgi päeva viimasel katsel palju aega kaduma läheb (nt. 13 min), siis need kes selle katse katkestavad saavad lõpuks parema aja. Mis tundub veidi imelik....
At the deadline for registration for the 2006 FIA World Rally Championships on December 15th, six teams had applied. This is the same number as in 2005, by virtue of the new system in which manufacturers can give their name to two teams - and do not have to be officially active as a works team. So although Citroen, Mitsubishi, Peugeot and Skoda are no longer officially running cars in the championship, Citroen, Peugeot and Skoda are each supporting the championship through independent teams.
The two types of team challenging for the World Championship are M1 teams which must enter every rounds, must use cars complying with the 2006 World Rally Car rules (passive front and rear differentials etc) and can homologate changes to their cars through the season, and M2 teams which need only enter 10 events but cannot develop their cars. M1 teams must immediately nominate one driver who is to contest every round. Second drivers in M1 teams and drivers on M2 teams need only be nominated five weeks before each event, when event entries close.
Registrations are as follows:
Citroen (Kronos team) M1 Loeb
Ford (BP team) M1 Gronholm
(Stobart team) M2
Peugeot (OMV team) M2
Skoda (Red Bull team) M2
Subaru (SWRT team) M1 Solberg
Next week the official name of each team, and in the case of M2 teams the lists of the events they plan to enter, should be available. The latest situation regarding the future for “Banned” drivers in rallying outside the M1 level is that they can run as privateers with 2006 World Rally Cars so long as the manufacturer homologated the necessary changes required to upgrade the car before the end of 2005. They cannot however be selected for M2 teams, as M2 teams must not run cars homologated in 2006.
Registrations also provisionally closed at the same time for the Production Car and the Junior World Championships, details of which will be released next week. Such lists will in any case be incomplete, as teams this year are allowed to make late entries. No details of entries for Monte Carlo Rally have yet been released but it is know that no Super 2000 cars were homologated in time for this event.
The two types of team challenging for the World Championship are M1 teams which must enter every rounds, must use cars complying with the 2006 World Rally Car rules (passive front and rear differentials etc) and can homologate changes to their cars through the season, and M2 teams which need only enter 10 events but cannot develop their cars. M1 teams must immediately nominate one driver who is to contest every round. Second drivers in M1 teams and drivers on M2 teams need only be nominated five weeks before each event, when event entries close.
Registrations are as follows:
Citroen (Kronos team) M1 Loeb
Ford (BP team) M1 Gronholm
(Stobart team) M2
Peugeot (OMV team) M2
Skoda (Red Bull team) M2
Subaru (SWRT team) M1 Solberg
Next week the official name of each team, and in the case of M2 teams the lists of the events they plan to enter, should be available. The latest situation regarding the future for “Banned” drivers in rallying outside the M1 level is that they can run as privateers with 2006 World Rally Cars so long as the manufacturer homologated the necessary changes required to upgrade the car before the end of 2005. They cannot however be selected for M2 teams, as M2 teams must not run cars homologated in 2006.
Registrations also provisionally closed at the same time for the Production Car and the Junior World Championships, details of which will be released next week. Such lists will in any case be incomplete, as teams this year are allowed to make late entries. No details of entries for Monte Carlo Rally have yet been released but it is know that no Super 2000 cars were homologated in time for this event.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Kui ma ülalpool olevast Rando postitusest aru saan (kinnitatud reeglid),Erki kirjutas:Mina sellele M1 ja M2 naljale pihta ei saa. Kui nad on mõlemad tiimipunktidele väljas siis ongi ühed suured M-id:))
Ja kas ühes tiimis võib olla nii et üks auto on "aktiivne" ja teine "passiivne"?
siis värk selline, et M1 tiim võib kasutada ainult 2006 reeglitele vastavaid
autosid (pasiiv diff. jne) ning on kohustatud osavõtma kõigist etappidest. M1 esipiloot peab olema kinnitatud kõigiks etappideks. e. Bosse, Loeb,Solberg. Teist sõitjat võib vahetada, kuid tuleb kinnitada vähemalt
5 nädalat enne etappi. Viie nädala reegel käib ka M2 sõitjate kohta.
Samuti ei pea M2 team kasutama 2006 homolog. autosid. M2 peab osavõtma vähemalt 10 etapist.
See on nüüd kiirülevaade minu arusaamistest. Kindlasti on veel reeglid,
mis määravad, kes tohivad sõita M2 tiimides jne.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.