Ralliautode ohutus?

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=181438
"Peugeot rammib parempoolse küljega mändi. Mänd on auto kõrguselt puhtaks kooritud. Meeletu hoog muudab auto rusuhunnikuks. Turvapuur ei pea vastu. Surmav jõud pressib kaardilugeja poolse ukse hetkega meeter sissepoole. Park hukkub silmapilkselt. Hiljem, kui kõik oli lõppenud, võib näha purustusjõudu - kaardilugeja istet pole enam ollagi."

Tekkis küsimus, et mis materjalist on tehtud see iste ja millistele koormustele vastama ? Kas see iste ei saaks/peaks olla/olema omaette turvapuur, mis kaitseks külelt tulevaid lööke ?
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Krusa kirjutas:http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=181438
"Peugeot rammib parempoolse küljega mändi. Mänd on auto kõrguselt puhtaks kooritud. Meeletu hoog muudab auto rusuhunnikuks. Turvapuur ei pea vastu. Surmav jõud pressib kaardilugeja poolse ukse hetkega meeter sissepoole. Park hukkub silmapilkselt. Hiljem, kui kõik oli lõppenud, võib näha purustusjõudu - kaardilugeja istet pole enam ollagi."

Tekkis küsimus, et mis materjalist on tehtud see iste ja millistele koormustele vastama ? Kas see iste ei saaks/peaks olla/olema omaette turvapuur, mis kaitseks külelt tulevaid lööke ?
Vist läheb natuke aega enne kui keegi sinuga su viimastes postitustes püstitatud teemasid jaksab arutada.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 6
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Ei maksa kõike seda ajakirjanike üllitisi tõena võtta!
Rusuhunnikuks muutus pigem ford argentiinas 2004.
Nüüd aga tabas puu täpselt kõige õrnemat kohta. Mõnedkümned sentimeetrid ühele või teisele poole...!
Ja nagu kuulda, plaanivat FIA just karmistada ohutusnõudeid külgkokkupõrke puhuks.
Väga kahju, et selle liikumapanevaks jõuks on inimelud!
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

Ma arvan,et parem oleks yltse ohutumates kohtades sõita!!!
Metsavahel kus puud rajale lähedal ongi ohtlik sõita!!
Pilt
Siim
"till kartulis" expert
Reactions: 0
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Mask kirjutas:Ma arvan,et parem oleks yltse ohutumates kohtades sõita!!!
Metsavahel kus puud rajale lähedal ongi ohtlik sõita!!
Siis tuleks ralli üldse ära keelata. Soome rallit ei saakski näiteks pidada.

Ralli on ohtlik ala ning sellega tuleb leppida. Ohutuks ei saa see kunagi.
Mask
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 563
Liitunud: 19 Sept 2005, 20:02

Postitus Postitas Mask »

sziim kirjutas:
Mask kirjutas:Ma arvan,et parem oleks yltse ohutumates kohtades sõita!!!
Metsavahel kus puud rajale lähedal ongi ohtlik sõita!!
Siis tuleks ralli üldse ära keelata. Soome rallit ei saakski näiteks pidada.

Ralli on ohtlik ala ning sellega tuleb leppida. Ohutuks ei saa see kunagi.
Nõus,kuid siiski võiks raja ohtlikemast kohtadest puud maha võtta!!
(Nagu Urmo Aava soovitab)
Pilt
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Kaldun ka arvama, et kesmisest suurem risk käib lihsalt selle ala juurde. Lageraie pole vast ka lahendus. Sellegi poolest, ilmselgelt ohtlikud lõigud, tuleks vast ennem täie tõsidusega üle vaadata küll.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Sõitja isetme võiks teha veel tugevamaks.Ja samuti uksed.Et oleks sõitjad võimalikult kaitstud.Külje peal on ju ainult see x sõitja kõrval.
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

No tehnikaspordialadel on läbi aegade olnud traagiline kõrvalmaitse. Kui tahta kõike absoluutselt turvaliseks muuta, siis saame ilmselt näha hobikardi MM-i F1 asemel ja hobibagi MM-i ralli asemel.
Karmen
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 975
Liitunud: 14 Juul 2003, 23:00

Postitus Postitas Karmen »

artikkel ralliautode ohutuse teemadel

Kahjuks küll võõrkeeles, aga asjakohane lugemine.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

"Peugeot jäi napilt hiljaks Parki elu päästa võinud projektiga "
http://www.postimees.ee/210905/online_u ... 177667.php

Mulle tundub see rusikate vehkimisena...
tyyp
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 230
Liitunud: 01 Mär 2003, 08:03

Postitus Postitas tyyp »

Ilmselgelt ohtlikes kurvides võiks olla puude ees kiletatud silopallid nagu neid oli palju Saksamaal. Isegi kui sõidetakse otsa 1le pallile tuhandest tasuks see end ikkagi ära, inimelusid ei saa rahas mõõta.
Kiirem, kui kunagi varem
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

tyyp kirjutas:Ilmselgelt ohtlikes kurvides võiks olla puude ees kiletatud silopallid nagu neid oli palju Saksamaal. Isegi kui sõidetakse otsa 1le pallile tuhandest tasuks see end ikkagi ära, inimelusid ei saa rahas mõõta.
See muidu hea mõte.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Subaru bossi David Lapworthi sõnul vajab kogu rallimaailm Michael Parki surma järel tõhusaid reforme.

Lapworthi sõnul on ainuõigeks lahenduseks autode juures suuremat sorti muudatuste läbiviimine, vahendab BBC.
“Suurimad sammud, mida saaksime astuda, võivad aega võtta, kuna need tähendaks üpris suuri muutusi tehnilistes nõuetes,” räägib Lapworth. “Kogu ralli filosoofia on, et autod peaksid olema võimalikult seeriatootmise autode sarnased — üks põhjustest, miks enamik fännidest rallit armastab, on see, et autod sarnanevad neile, mida saad osta ja millega tänavatel sõita.”

Samuti tuleks Lapworthi hinnangul muuta rallitrasse. Siiski tõdeb ta, et autosport on ohtlik — ja päris ohutuks ei ole seda võimalik kunagi muuta.
Krusa
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3057
Liitunud: 19 Juul 2005, 21:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krusa »

Jaapani ralli eel arutletakse autoralli turvalisuse
http://www.postimees.ee/290905/online_u ... 178538.php
Vasta