
FIA võttis mõistuse pähe!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Hmm,see viieminutise penalti reegel on ikkagi suht segaselt sõnastatud,pole öeldud konkreetselt (ka seal FIA tekstis),millele see liidetakse,kas katsevõitja ajale... Kui see tõesti nii,siis mõnel raskemal rallil (Küpros ntx) on teoreetiliselt ikkagi võimalik katkestanul lõppkokkuvõttes punktidele jõuda.Vaatasin,et selle aasta Küprose etapil oli esimese ja viimase punktikoha vahe ligi 39 minutit ja kui arvestada,et tol rallil oli 3*6 katset,siis:katkestad miskil päeval ja jätkad superralliga sellele järgneval,siis teenid maksimaalselt 30 minutit kaotust,kui võrrelda katsevõitjatega ja eriti veel siis kui heitlesid enne liidrikoha pärast,oled ikkagi täiesti reaalselt ka ind.punktide konkurentsis... 

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
FIA lehel on see üsna selgelt sõnastatud. Katkestanud piloot saab igalt vahelejäätud katselt võitja aja + 5 minutit trahvi.mrali kirjutas:Hmm,see viieminutise penalti reegel on ikkagi suht segaselt sõnastatud,pole öeldud konkreetselt (ka seal FIA tekstis),millele see liidetakse,kas katsevõitja ajale... Kui see tõesti nii,siis mõnel raskemal rallil (Küpros ntx) on teoreetiliselt ikkagi võimalik katkestanul lõppkokkuvõttes punktidele jõuda.Vaatasin,et selle aasta Küprose etapil oli esimese ja viimase punktikoha vahe ligi 39 minutit ja kui arvestada,et tol rallil oli 3*6 katset,siis:katkestad miskil päeval ja jätkad superralliga sellele järgneval,siis teenid maksimaalselt 30 minutit kaotust,kui võrrelda katsevõitjatega ja eriti veel siis kui heitlesid enne liidrikoha pärast,oled ikkagi täiesti reaalselt ka ind.punktide konkurentsis...
Küpros on ka äärmiselt ekstreemne näide, kuna sealt eemaldati ju tulemustest 2 Peugeot'd.
Tavaliselt jääb võitja ja viimase punktikoha vehele 10 kuni 15 minutit, seega kui juba kolm katset on vahele jäänud, siis on üsna keeruline punkte saada, seda ka eeldusel, et liigud võitja tempos.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Okay,võibolla ei saanud tõesti esmapilgul nii hästi FIA tekstist aru ja Küpros sel aastal oli nagu ta oli.Kuid,Safarile mõeldes...kui see etapp veel MM-kalendris oleks,siis sellise penaltireegliga olnuks katkestanul ka ikka tõesti kõrge koha anss.
xaus kirjutas:FIA lehel on see üsna selgelt sõnastatud. Katkestanud piloot saab igalt vahelejäätud katselt võitja aja + 5 minutit trahvi.mrali kirjutas:Hmm,see viieminutise penalti reegel on ikkagi suht segaselt sõnastatud,pole öeldud konkreetselt (ka seal FIA tekstis),millele see liidetakse,kas katsevõitja ajale... Kui see tõesti nii,siis mõnel raskemal rallil (Küpros ntx) on teoreetiliselt ikkagi võimalik katkestanul lõppkokkuvõttes punktidele jõuda.Vaatasin,et selle aasta Küprose etapil oli esimese ja viimase punktikoha vahe ligi 39 minutit ja kui arvestada,et tol rallil oli 3*6 katset,siis:katkestad miskil päeval ja jätkad superralliga sellele järgneval,siis teenid maksimaalselt 30 minutit kaotust,kui võrrelda katsevõitjatega ja eriti veel siis kui heitlesid enne liidrikoha pärast,oled ikkagi täiesti reaalselt ka ind.punktide konkurentsis...
Küpros on ka äärmiselt ekstreemne näide, kuna sealt eemaldati ju tulemustest 2 Peugeot'd.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Safari ei tule enam WRC-sarja niipea tagasi, FIA just kinnitas ju kolmaastaku plaani.Erki kirjutas:No Safaris tuleks siis juba teised reeglid...ma arvan. Seal võib ka pooletunnise kaotsega vabalt 3. koha saada.
Ja veel, enamasti võidetakse katseid ju ikkagi erinevate sõitjate poolt. Seega tuleks lõppkaotus päeva liidrile vist väiksem. Tegin kunagi mingi sellise arvutuse.
Liider ei võida tõesti kõiki katseid, kuid katse võitjale kaotab ta tavaliselt vaid mõne sekundiga.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Tiimidele peaks see meeldima, kuna mõne punkti tootjate arvestuses saab siis alati turvaliselt nokkida. Ju siis tekib omamoodi kaks klassi - algajad tiimid, kes nopivad punkte vaatamata lisaminutitlele ja kõvemad tiimid, kes saavad punkte "puhtalt". Lisaks pole riski hinnaks enam konkreetne kõigist punktidest ilmajäämine, mis peaks ka sõitjaid tiimipoolsete kohustuste kammitsast veidi vabastama. Ka saavad noored sõitjad oma kogemuse rallidelt kätte ja kokkuvõttes peaksid kõiks õnnelikud olema.
Huvitav, kas midagi sarnast hakkab ka JWRCs toimuma? Seal oleks 5 min kaotust palju väiksem vahe kui WRCs ...
Huvitav, kas midagi sarnast hakkab ka JWRCs toimuma? Seal oleks 5 min kaotust palju väiksem vahe kui WRCs ...
Jah, Safaril niipea kalnedrisse asja pole... Aga tolleks ajaks kui Safari võibolla tagasi on, on hoopis uued reeglid niikuinii....xaus kirjutas:Safari ei tule enam WRC-sarja niipea tagasi, FIA just kinnitas ju kolmaastaku plaani.Erki kirjutas:No Safaris tuleks siis juba teised reeglid...ma arvan. Seal võib ka pooletunnise kaotsega vabalt 3. koha saada.
Ja veel, enamasti võidetakse katseid ju ikkagi erinevate sõitjate poolt. Seega tuleks lõppkaotus päeva liidrile vist väiksem. Tegin kunagi mingi sellise arvutuse.
Liider ei võida tõesti kõiki katseid, kuid katse võitjale kaotab ta tavaliselt vaid mõne sekundiga.
gaas on endiselt laiffi
See on hea, et FIA ikkagi lubas selle aasta asfladirallideks esiautod rajale. Kuid see superralli süsteem tundub küll kuidagi kahtlane. Aga eks siis järgmisel hooajal ole näha kuidas see asi toimima hakkab.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Lisa infot muudatuste kohta:
http://www.rallysportnews.com.au/cms/A_ ... ticle.html
Tähtsam info siin on ilmselt 2-auto reegli säilimine järgmisel aastal
Päeva keskel jääb üks hooldus, mis on senise 20 minuti asemel 30 minutit. Piiratakse rehvide arvu MM-etappidel. Väheneb rallide pikkus seniselt 400(+/- 5%) kilomeetrilt 340-360 kilomeetrini.
http://www.rallysportnews.com.au/cms/A_ ... ticle.html
Tähtsam info siin on ilmselt 2-auto reegli säilimine järgmisel aastal

-
- Reactions: 0
Mina arvan, et jälle et see 5 minuti reegel on rallile kui sellisese väga hea. Vaadake või tänavust test-süsteemi. Peale solku ei hakanud keegi enam järgmistel päevadel peale katkestamist kiiret sõitu tegema, kui aga nt. sõitmata jääb 2 katset esimesel päeval, kaotust seega 10 min, siis on järgmistel päevadel väga suur motivatsioon kiirelt sõita - individuaalsed punktid on veel täiesti reaalsed, isegi koht 5-6 parema seas. Oluline minu arust just see, et katkestanud mees ei saa enam võita küll aga on tal veel reaalne võtta 3-4 punkti, mis omakorda peaks olema piisav motivaator kiireks sõiduks. Igal juhul on pakutud idee kaugelt parem esialgu peale surutud süsteemist, kus punkte saab iga päeva lõpus.