See on kuidagi üldse viimase aja teema kahjuks. Nagunii artiklis öeldakse, et Citroen ei tulesnakeplissken kirjutas:Pealkiri ei klapi sisuga, a noh mis postimehest ikka oodata.

Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
See on kuidagi üldse viimase aja teema kahjuks. Nagunii artiklis öeldakse, et Citroen ei tulesnakeplissken kirjutas:Pealkiri ei klapi sisuga, a noh mis postimehest ikka oodata.
aga see eest tuli delfis uus artikkel https://sport.delfi.ee/news/auto/rallye ... d=89116737snakeplissken kirjutas:Pealkiri ei klapi sisuga, a noh mis postimehest ikka oodata.
Sellest, et egod tuleks alla suruda, et EAL peaks lähtuma varasemast hinnakirjast, kõik hinnatõusud tegema mõistlikumad ja piisavalt aegsasti; et Gross, kes on harjunud rallisse rahaliselt panustama, mõistaks, et ralli võib ka sisse tuua, kui on hästi korraldatud. Ning et EAL ja RE suhtleksid omavahel otse ja austusega, ilma et kaasataks sellesse meediat.ME-3 kirjutas:https://sport.delfi.ee/news/arvamus/loo ... d=89128499
Millest jutt?
Kood: Vali kõik
Pinge autospordiliidus kasvab. Õhus on paleepöörde hõngu - Eesti Ekspress
Allakirjutanud soovivad EALi juhatuse liikmete tagasikutsumist ja uute valimist, neile esitatavate nõuete ja vastutusalade kinnitamist, liikmemaksu ja teenuste hinnakirja ning eelarve heakskiitmist ja audiitorkontrolli tegemist.
Praegu näiteks on liidu juhatuse seitsmest liikmest kehtivad volitused vaid kahel: Janis Kaalul ja Raul Jeetsil. EALi president Ari Vatanen pole äriregistri järgi üldse juhatuse liige.
Nõudele allakirjutanud leiavad, et liidu liikmetele ei ole selge, „millistel alustel on liit kasutanud ja käsutanud oma vara, kas tehingute tegemisel on juhtorganite otsused ja otsuste registreerimised kajastatud vastavalt MTÜ seadustele ning liidu põhikirjale. Analüüsi vajavad Liidu meetmed huvide konflikti välistamiseks.“
Nõudele alla kirjutanute hulka kuuluvad säärased tuntud tegelased nagu Urmo Aava (Rally Estonia peakorraldaja), kunagine rallisõidu suursponsor Oliver Kruuda (ME3 Motosport.comi esindajana), liidu endine peasekretär Arno Sillat (Eesti Mootorispordi Muuseumi looja, vasakpoolsel pildil), mitmekordne Eesti meister autode ringrajasõidus Raimo Kulli, üks Eesti tuntumaid autospordikohtunikke Karmo Uusmaa ja rallikrossisarja eestvedaja Valdur Reinsalu.
Üks allakirjutanutest mainis, et liidus on asjad kinni jäänud 2013. aastasse ja kuigi tahet on palju, on liikmete juurdepääs otsustele raskendatud. „Kõik liikmed peaksid olema võrdselt hoitud ja informeeritud,“ märkis ta.
EALi üks praegusi juhte seostas nõuet Rally Estonia korraldamise pärast puhkenud tüliga. „Urmo Aava tahab liitu üle võtta,“ pahvatas ta.
On jutore, et Jüri tööd ka teeb.MadMax kirjutas:https://sport.postimees.ee/6915458/peam ... -taga-tood
Ma ise olen küll juba oma peas suht loobunud aga tore, kui on inimesi, kes veel usuvad ja proovivad, ning kellel on võimu midagi muuta.
Miskipärast kahtlen, et Ratas seda tahab, et keegi teine korraldakssnakeplissken kirjutas:Korraldaja keegi teine, siis miks mitte.
No enamus tahab, et Aava&co selle siiski korraldaksid, aga nad ise ei tahacalderon kirjutas:Miskipärast kahtlen, et Ratas seda tahab, et keegi teine korraldakssnakeplissken kirjutas:Korraldaja keegi teine, siis miks mitte.
Wrc 2 mehi kindlasti. Neil vaevalt kontinentide vahel mitu masinat onkiilakass kirjutas:Kas see, et Keenia ja Soome nii lähestikku on, kas see võiks mõjutada testimise aega.
Võibolla hoopis see, sai oluliseks maamärgiks ralli korraldamisel.