Tähelepanekuid osalejate nimekirjast.
*Citroen on juba leppinud, et sel hooajal ollakse tootjatest viimased - sheik jälle "punktitooja".
*Paddonile suht oluline ralli - oleks vaja mehel hädasti Hyundai bossidele näidata, kes tegelikult sõidumees on (võiks ju vabalt kiireim Hyundai olla).
*Sordo - vähemalt saab sõita, küll mitte punktidele.
*5 2017 Fiesta WRC masinat stardis - Henning ka kuskilt omale uue Fiesta leidnud istumise alla.
*Serderidis on miskipärast eespool Sordot ja Henningut oma vana Citroeniga.
*Jeets-poiss ka kohal.
*Saame lõpuks näha - mis noor Rovanperä teeb, kui vastu on Tidemandid, Camillid, Suninenid... Ise kahtlustan, et kui noore poisi mõtlemine ei luba "ässadel" minna lasta, siis Kalle lõpetab võsas.
mcwax kirjutas: kui noore poisi mõtlemine ei luba "ässadel" minna lasta, siis Kalle lõpetab võsas.
Võibolla oleks see isegi vajalik. Kõik on nagu väga hästi, kiiresti ja hooga tulnud. Tutvustaks noorele poisile natukene reaalsust ja tooks maa peale tagasi.
"The verdict? Simple. M-Sport’s Ford Fiesta WRC looked like an all-conquering force; Hyundai’s i20 Coupe WRC exited most corners looking like a beached fish trying to fight its way back into the water."
Veits offtopic võibolla aga seoses selle auto mudaseks saamisega.
Kas enam katse lõpus autosid survekaga üle ei lasta või on see ainult viimase katse teema ? Kuskilt 2000 alguse Walesi ralli kokkuvõtetest on näha kuidas autosid üle käiakse.
Tänak, Neuville ja Meeke. Selline seis ei laseks M-Spordil mingeid meeskondlike juhtnööre anda, seda muidu juhul, et Neuville oleks ka Austraalias kõvas konkurentsis.
>
0
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.