Hetkel püsib kenasti rajal ja Loebi ees 4 sekundit edu ka katsel!Mirko kirjutas:Solberg vajutab korralikult. Loodan, et püsib lõpuni teel ka.
Acropolis Rally II päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2098
- Liitunud: 11 Juul 2011, 02:06
- Asukoht: Võru Linn
Loodame siit Solbergile võitu, väärib seda!
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
eWRC-Results Estonia - hoia end kursis sellega, mis toimub Eestiga seonduvalt eWRCs: http://rallifoorum.ee/foorum/viewtopic.php?f=24&t=6023
-
Äärmiselt õiged mõttedMKD kirjutas:Jutt on õige, kuid ebaõnnega on siin vähe pistmist - katkestanud on ta siiski peamiselt oma vigade tõttu ja siin pole õnnega eriti midagi pistmist. Sõidad kraavi, siis sõidad.TaaviJ kirjutas:
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Huvitav, et nüüd on peaaegu kõik kriitiliseks muutunud, samas olen mina ja mõningad inimesed saanud iga ralli sõimata, kui natukenegi kriitilised Oti tegemistesse suhtume. Tegelikult ei oleks sellist läbipõlemist oodanud temalt, sest Inglismaal näitas ta ju DMACKidega vägagi head kiirust.
Stabiilsusega on suuri probleeme ja seda oli juba siin "lapsemänguga" võrreldud S2000 ja N-rühma autodega, sisuliselt jõudis ta eelmine hooaeg vaid Sardiinias niimoodi lõpuni, et viga ei teinud. Kõige kurvem on asja juures see, et ta teeb neid vigasid mitte koha eest sõites vaid niisama ja see on juba päris murettekitav asjaolu. Otti on võrreldud Novikovi algusaegadega, kuid paljud teist unustavad asjaolu, et kui Novikov välja kupatas, oli ta eelnevalt väga raju kiirust näidanud - Ott sõidab välja 6-8 kohal olles.
Kaardilugeja vahetus peaks olema vägagi aktuaalne, eriti kui arvestada asjaolusid Rootsist, mis ajakirjandusse küll ei jõudnud, kuid iseloomustavad nende omavahelisi suhteid vägagi hästi. Sikk on väga hea kaardilugeja ilmselt Eesti parim ning kogenum, kuid kui kahe mehe koostöö ei suju ning sellega kaasnevad eksimused mitmetel rallidel, siis oleks aeg midagi teha.
Loomulikult loodan ka mina, et Wilson laseb Tänakul edasi "õppida ja lõhkuda", kuid.. realistlikult võttes hakkavad asjad väga kreeni vajuma. Wilsonist võib ju aru saada - ta on investeerinud raha, kuid mitte mingisugust arengut pole Ott suutnud näidata, ka pole täitnud talle seatud eesmärke.

"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 1
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
väga kuld jutt! Olen ise sama tahtnud kirjutada mõnda aega kuid ei olegi seda teinud sellel põhjusel nagu ka sina välja tood, et kui vähegi kriitiline oled Oti suhtes sis saad siin pähe kohe.MKD kirjutas:Jutt on õige, kuid ebaõnnega on siin vähe pistmist - katkestanud on ta siiski peamiselt oma vigade tõttu ja siin pole õnnega eriti midagi pistmist. Sõidad kraavi, siis sõidad.TaaviJ kirjutas:
Kuna raha toeks eriti võtta ei ole, siis kindlasti on pinged ja kohustus arvestatava kiirusega lõpuni tulla, hakkamas Teda rohkem painama. Arvestatav kiirus võiks siis tähendada seda, et kui kõik esiotsa mehed lõpuni tulevad, siis kohti 6-8. See pole kahjuks lolli ebaõnne tõttu teostunud. Muidugi võrreldes küll sama noore aga juba väga kogenud Matthew Wilsoniga on kiiruse poolest Tänak juba praegu üle. Tuleb loota lihtsalt, et Malcolm usub endiselt Tänakusse nagu eestlased usuvad Facebookis Andrust ja talle antakse võimalus järgmisel hooajal "vigade paranduseks". Ehk siis umbes sama, mida hetkel Novikov teeb sellel hooajal.
Huvitav, et nüüd on peaaegu kõik kriitiliseks muutunud, samas olen mina ja mõningad inimesed saanud iga ralli sõimata, kui natukenegi kriitilised Oti tegemistesse suhtume. Tegelikult ei oleks sellist läbipõlemist oodanud temalt, sest Inglismaal näitas ta ju DMACKidega vägagi head kiirust.
Stabiilsusega on suuri probleeme ja seda oli juba siin "lapsemänguga" võrreldud S2000 ja N-rühma autodega, sisuliselt jõudis ta eelmine hooaeg vaid Sardiinias niimoodi lõpuni, et viga ei teinud. Kõige kurvem on asja juures see, et ta teeb neid vigasid mitte koha eest sõites vaid niisama ja see on juba päris murettekitav asjaolu. Otti on võrreldud Novikovi algusaegadega, kuid paljud teist unustavad asjaolu, et kui Novikov välja kupatas, oli ta eelnevalt väga raju kiirust näidanud - Ott sõidab välja 6-8 kohal olles.
Kaardilugeja vahetus peaks olema vägagi aktuaalne, eriti kui arvestada asjaolusid Rootsist, mis ajakirjandusse küll ei jõudnud, kuid iseloomustavad nende omavahelisi suhteid vägagi hästi. Sikk on väga hea kaardilugeja ilmselt Eesti parim ning kogenum, kuid kui kahe mehe koostöö ei suju ning sellega kaasnevad eksimused mitmetel rallidel, siis oleks aeg midagi teha.
Loomulikult loodan ka mina, et Wilson laseb Tänakul edasi "õppida ja lõhkuda", kuid.. realistlikult võttes hakkavad asjad väga kreeni vajuma. Wilsonist võib ju aru saada - ta on investeerinud raha, kuid mitte mingisugust arengut pole Ott suutnud näidata, ka pole täitnud talle seatud eesmärke.
Ja ma annaks Otile need kõik väljasõidud andeks kui ta kempleks seal esikolmiku kohtade peale nagu ta tegi näiteks mõnel katsel Inglismaa rallil nende Dmack rehvidega, kuid mees väidab, et sõidab rahulikult oma sõitu ja ikka on lõpuks kraavis! Tahaks ausalt öeldes näha, et milline see tema õige kiirus siis on mitte see kraavi kulgemiskiirus. Ei ole ma siiamaani veel sellist sära ja kiirust näinud nagu Inglismaa rallil eelmine aasta.
-
- Reactions: 0
Ei ole sel teemal hakanud sõna võtma, aga nüüd korra siiski teen seda. Vabandan juba ette kerge kriitika tõttu. Aga palju kordi on nüüd hakanud silma, kuidas kiidetakse Tänaku eelmise aasta Briti ralli tulemust. Endale küll mingit säravat esitust ei meenu ja igaks juhuks siis kontrollisin üle.
Briti rallil sai Tänak top3 katse aja täpselt ühe korra. Valdav enamus katsetest sõitis ta ikka 8-10 koha peal, konkureerides meestega nagu M. Wilson, K. Räikonen, H. Solberg, jne. Alles ralli lõpuosas, kui kaktestajaid oli juba mitmeid, tõusis ta sinna 5-7 koha peale katseaegades.
Lisaks eksis ta ka sel rallil SS14'l, mis tõi kaotase üle kahe minuti (nagu aru sain, siis lõikas kuskilt liiga palju sisse ja sõitis radika soppa täis - pidi peatuma ja puhastama seda - vist käis seetõttu ka rajalt väljas). Lõpuks kaotust võitjale üle 9 minuti (1,6 sek/km) - ei midagi eriti säravat.
6. koht tuli puhtalt konkurentide eksimuste/ebaõnne arvelt. Isiklikult leian, et sel aastal on Tänaku kiirus selgelt parem olnud (kahjuks on ka eksimused suuremad).
Briti rallil sai Tänak top3 katse aja täpselt ühe korra. Valdav enamus katsetest sõitis ta ikka 8-10 koha peal, konkureerides meestega nagu M. Wilson, K. Räikonen, H. Solberg, jne. Alles ralli lõpuosas, kui kaktestajaid oli juba mitmeid, tõusis ta sinna 5-7 koha peale katseaegades.
Lisaks eksis ta ka sel rallil SS14'l, mis tõi kaotase üle kahe minuti (nagu aru sain, siis lõikas kuskilt liiga palju sisse ja sõitis radika soppa täis - pidi peatuma ja puhastama seda - vist käis seetõttu ka rajalt väljas). Lõpuks kaotust võitjale üle 9 minuti (1,6 sek/km) - ei midagi eriti säravat.
6. koht tuli puhtalt konkurentide eksimuste/ebaõnne arvelt. Isiklikult leian, et sel aastal on Tänaku kiirus selgelt parem olnud (kahjuks on ka eksimused suuremad).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
No pidasin sära all rohkem seda silmas, et oli ta ju esimest korda wrc autoga rallil ja endale tundmatute rehvidega ja ka väidetavalt sis halvemate rehvidega aga nüüd ju juba mitu rallit wrc autoga sõidetud ja sõidab ta ju seal ikka 4-7 kohtade peale, muidugi jah, talle seal dikteeritakse kaa et auto vaja finisisse tuua.mcwax kirjutas:Ei ole sel teemal hakanud sõna võtma, aga nüüd korra siiski teen seda. Vabandan juba ette kerge kriitika tõttu. Aga palju kordi on nüüd hakanud silma, kuidas kiidetakse Tänaku eelmise aasta Briti ralli tulemust. Endale küll mingit säravat esitust ei meenu ja igaks juhuks siis kontrollisin üle.
Briti rallil sai Tänak top3 katse aja täpselt ühe korra. Valdav enamus katsetest sõitis ta ikka 8-10 koha peal, konkureerides meestega nagu M. Wilson, K. Räikonen, H. Solberg, jne. Alles ralli lõpuosas, kui kaktestajaid oli juba mitmeid, tõusis ta sinna 5-7 koha peale katseaegades.
Lisaks eksis ta ka sel rallil SS14'l, mis tõi kaotase üle kahe minuti (nagu aru sain, siis lõikas kuskilt liiga palju sisse ja sõitis radika soppa täis - pidi peatuma ja puhastama seda - vist käis seetõttu ka rajalt väljas). Lõpuks kaotust võitjale üle 9 minuti (1,6 sek/km) - ei midagi eriti säravat.
6. koht tuli puhtalt konkurentide eksimuste/ebaõnne arvelt. Isiklikult leian, et sel aastal on Tänaku kiirus selgelt parem olnud (kahjuks on ka eksimused suuremad).
Ah, nagu ma varemgi siin öelnud siis ei jõua seda järgmist aastat juba ära oodata kui juba kogemused käes. Hetkel lihtsalt soovin, et ta ikka lõpetaks ka seal 4.-7. kohal.