Dakar 2012
Moderaator: Jaanus
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Dakar 2012
Paneks siis ka teema püsti...ka sel aastal, pärast kahetsusväärset vedelakslöömist 2008 järel sõidetakse Lõuna-Ameerikas - sel aastal küll lisandub Argentiinale ja Tšiilile ka Peruu marsruuti, sõidetakse Mar del Platast Argentiinas Peruu pealinna Limasse.
Nii sõidu- kui ka veoautodel osalejate seas on tublisti muutusi - sõiduautodest on pärast VW lahkumist suurfavoriidid X-Raidi diiselmootoritega Minid (Peterhansel, Holowczyc, Roma, Novitski, Leal dos Santos). Pluss veel tiitlikaitsja al-Attiyahi ja Gordoni Hummerid ning de Villiersil on LAV-is ehitatud V8 mootoriga Toyota Hilux. Lisaks hulgem erinevaid eratiime ja lätlaste elektrimootoriga OSCar.
Suur puhastus on ka Kamazis olnud - kuna Tšagin ja Kabirov lõpetasid, on neil uue meeskoaa eesotsas noored Nikolajev ja Mardejev. Pluss veel Lopraisi Tatra ja suurt rünnakut teeb Iveco (de Rooy, Biasion, Stacey). Intriig on garanteeritud...
Nii sõidu- kui ka veoautodel osalejate seas on tublisti muutusi - sõiduautodest on pärast VW lahkumist suurfavoriidid X-Raidi diiselmootoritega Minid (Peterhansel, Holowczyc, Roma, Novitski, Leal dos Santos). Pluss veel tiitlikaitsja al-Attiyahi ja Gordoni Hummerid ning de Villiersil on LAV-is ehitatud V8 mootoriga Toyota Hilux. Lisaks hulgem erinevaid eratiime ja lätlaste elektrimootoriga OSCar.
Suur puhastus on ka Kamazis olnud - kuna Tšagin ja Kabirov lõpetasid, on neil uue meeskoaa eesotsas noored Nikolajev ja Mardejev. Pluss veel Lopraisi Tatra ja suurt rünnakut teeb Iveco (de Rooy, Biasion, Stacey). Intriig on garanteeritud...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Minu poolne esimese päeva kokkuvõte koos videoga.
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1850
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1850
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Olge te tänatud heade sõnade eest. Eks põnev on asja jälgida ja kui juba ise hoiad pilku peal, siis pole palju ja sellest lugu kokku kirjutada. Kolmas päev on siin:
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1855
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1855
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Tänasel katsel on siis autode distants paduvihma tõttu juba 24 kilomeetrit lühemaks tõmmatud. Eilsed sündmused siit:
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1856
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1856
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kuues etapp jääb paduvihma tõttu ära, kuna ühendustee (mis kulgeb kuni 4700 m kõrgusel!) suletud. Täna siis vaid kolonnis ülesõit.
Ja lisaks - mõnede varasemate aastate põhjal üllatav, aga Kamazi esindustiim eesotsas Nikolajeviga võeti seoses 4. etapil toimunud avarii järgse "ebasportliku käitumise" pärast maha (Nikolajev sõitis ühele ees pidurdanud maastikuautole tagant sisse).
Mõtteainest küll pakub, et aastaid tagasi, kui Dakar veel Aafrikas kulges, oli Tšaginitele-Kabirovitele lubatud öösiti kinnisest pargist väljas düünide taga masinaid remontida jne. Lisagem sinna veel 2005 ja 2006 järjest toimunud DAFide segastel asjaoludel disklahvid (2006 elimineeriti de Rooyd enne starti ju...). Vähemalt Hollandis seostati neid juhuseid Kamazi juhtide suure lobbytööga.
Ja lisaks - mõnede varasemate aastate põhjal üllatav, aga Kamazi esindustiim eesotsas Nikolajeviga võeti seoses 4. etapil toimunud avarii järgse "ebasportliku käitumise" pärast maha (Nikolajev sõitis ühele ees pidurdanud maastikuautole tagant sisse).
Mõtteainest küll pakub, et aastaid tagasi, kui Dakar veel Aafrikas kulges, oli Tšaginitele-Kabirovitele lubatud öösiti kinnisest pargist väljas düünide taga masinaid remontida jne. Lisagem sinna veel 2005 ja 2006 järjest toimunud DAFide segastel asjaoludel disklahvid (2006 elimineeriti de Rooyd enne starti ju...). Vähemalt Hollandis seostati neid juhuseid Kamazi juhtide suure lobbytööga.
dakar.com kirjutas:Competitor number 500 in the truck category (Nikolaev, Savostin, Rybakov) was excluded from the event by the jury of race officials for unsportsmanlike conduct (article 29 P. CSI chapter XI art 151 C of the rule book) during stage 4 arriving at Chilecito.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Kamazi kodulehel http://www.kamazmaster.ru/ käib ka kõva arutelu sellel teemal, tõsi vene keel peab selge olema, saamaks sellest aru.mrali kirjutas:Kuues etapp jääb paduvihma tõttu ära, kuna ühendustee (mis kulgeb kuni 4700 m kõrgusel!) suletud. Täna siis vaid kolonnis ülesõit.
Ja lisaks - mõnede varasemate aastate põhjal üllatav, aga Kamazi esindustiim eesotsas Nikolajeviga võeti seoses 4. etapil toimunud avarii järgse "ebasportliku käitumise" pärast maha (Nikolajev sõitis ühele ees pidurdanud maastikuautole tagant sisse).
Mõtteainest küll pakub, et aastaid tagasi, kui Dakar veel Aafrikas kulges, oli Tšaginitele-Kabirovitele lubatud öösiti kinnisest pargist väljas düünide taga masinaid remontida jne. Lisagem sinna veel 2005 ja 2006 järjest toimunud DAFide segastel asjaoludel disklahvid (2006 elimineeriti de Rooyd enne starti ju...). Vähemalt Hollandis seostati neid juhuseid Kamazi juhtide suure lobbytööga.
dakar.com kirjutas:Competitor number 500 in the truck category (Nikolaev, Savostin, Rybakov) was excluded from the event by the jury of race officials for unsportsmanlike conduct (article 29 P. CSI chapter XI art 151 C of the rule book) during stage 4 arriving at Chilecito.
Minu viienda katse kokkuvõte mõne videoga on siin:
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1857
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Seitsmes katse oma Atacama düünidega tegi piisavalt raputusi - autodest 1-2 Hummeritele, quadidel mitu senist liidrist kaotasid kõvasti...ja veokitest nt Biasion kaotas 6,5 tundi ja Iveco 1-2-3 lõhuti Lopraisi poolt.
Täna on Copiapos puhkepäev ja homme pikim etapp - kokku 722 km (millest 477 ajavõtuga) Antofagastasse.
Seisuda ka puhkepäeval (top6):
Mootorrattad:
1. Despres (KTM)
2. Coma (KTM) +7.48
3. Rodrigues (Yamaha) +49.39
4. Goncalves (Husqvarna) +55.33
5. Casteu (Yamaha) +1:05.38
6. Viladome (KTM) +1:07.40
Quad'id (muuhulgas autokategoorias osalevad mõned eeskätt Ladina-Ameerika tiimid ka Polarise ja Bombardieri kastiga ATV-dega):
1. Patronelli (Yamaha)
2. Maffei (Yamaha) +58.53
3. Patronelli (Yamaha) +1:21.35
4. Bonetto (Honda) +2:23.18
5. Casale (Yamaha) +2:59.51
6. Ramirez (Can-Am) +4:17.16
Sõiduautod:
1. Peterhansel (Mini)
2. Holowczyc (Mini) +11.22
3. Gordon (Hummer) +13.09
4. Roma (Mini) +18.05
5. de Villiers (Toyota) +34.07
6. al-Attiyah (Hummer) +42.54
Veoautod:
1. de Rooy (Iveco)
2. Loprais (Tatra) +17.10
3. Stacey (Iveco) +33.14
4. Ardavitšus (Kamaz) +45.15
5. Karginov (Kamaz) +1:02.29
6. Mardejev (Kamaz) +1:13.35
Täna on Copiapos puhkepäev ja homme pikim etapp - kokku 722 km (millest 477 ajavõtuga) Antofagastasse.
Seisuda ka puhkepäeval (top6):
Mootorrattad:
1. Despres (KTM)
2. Coma (KTM) +7.48
3. Rodrigues (Yamaha) +49.39
4. Goncalves (Husqvarna) +55.33
5. Casteu (Yamaha) +1:05.38
6. Viladome (KTM) +1:07.40
Quad'id (muuhulgas autokategoorias osalevad mõned eeskätt Ladina-Ameerika tiimid ka Polarise ja Bombardieri kastiga ATV-dega):
1. Patronelli (Yamaha)
2. Maffei (Yamaha) +58.53
3. Patronelli (Yamaha) +1:21.35
4. Bonetto (Honda) +2:23.18
5. Casale (Yamaha) +2:59.51
6. Ramirez (Can-Am) +4:17.16
Sõiduautod:
1. Peterhansel (Mini)
2. Holowczyc (Mini) +11.22
3. Gordon (Hummer) +13.09
4. Roma (Mini) +18.05
5. de Villiers (Toyota) +34.07
6. al-Attiyah (Hummer) +42.54
Veoautod:
1. de Rooy (Iveco)
2. Loprais (Tatra) +17.10
3. Stacey (Iveco) +33.14
4. Ardavitšus (Kamaz) +45.15
5. Karginov (Kamaz) +1:02.29
6. Mardejev (Kamaz) +1:13.35
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Paras katsumus oli see katse, Nasseril on aga tuli takus, muidugi tagasi on vaja võita ca kolmveerand tundi. Iga päev 7-8 minutit on härra enda eesmärk. Hull tüüp.
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... oone-video
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... oone-video
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Vene lehtedel (nt Kamaz-Masteri kommentaarium) käivad huvitavad vandenõuteooriad, räägitakse, et de Rooy suurim pealekaebaja koos Lopraisiga...ja Tšaginit+Kabirovit võrreldakse Dakari mastaapides Schumacheri ja Pelega.
De Rooy lehel on ka sellist siseinfoi, mida veokimeeskonnad puhkepäevadel teevad ja kuidas ses maailmas võistluse ajal asjad käivad. Eile oli de Rooy rehvi vahetanud 7 minutiga (sealhulgas ka rehvipumpamissüsteemi ühendamine seal sees!). Biasion vahetas düünides sidurit ja tiimi üks kiire abi Iveco saab pea iga õhtu keevitamist, kuna seal peal suurem kogus osi
Vt de Rooy lehte: http://www.dakar-derooy.com/2012/index.php?en
De Rooy lehel on ka sellist siseinfoi, mida veokimeeskonnad puhkepäevadel teevad ja kuidas ses maailmas võistluse ajal asjad käivad. Eile oli de Rooy rehvi vahetanud 7 minutiga (sealhulgas ka rehvipumpamissüsteemi ühendamine seal sees!). Biasion vahetas düünides sidurit ja tiimi üks kiire abi Iveco saab pea iga õhtu keevitamist, kuna seal peal suurem kogus osi

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Midagi pole öelda, siit on õppida paljudel. Sa kaotad kokku liidrile 45 minutit ja üks jama ajab teist taga kuid sa ei anna alla. Nasser Al-Attiyah peale kaheksandat katset: „Kõigepealt olid probleemid mootoririhmaga, millega me hakkama saime. Siis oli generaatori kord trikke teha. Saime ka selle korda ja siis alustasime taas rünnakut. Saime mööda kuuest autost, kõigist Minidest ja de Villiersi Toyotast. Nad olid sellepärast üsna närvis, kuid see pole minu probleem. Me pole lootust kaotanud“
Ülejäänud jutt kaheksandast katsest siin, sest juhtus palju, peale Despres saltot mudasse on tsiklite liider Coma
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1862
Ülejäänud jutt kaheksandast katsest siin, sest juhtus palju, peale Despres saltot mudasse on tsiklite liider Coma
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1862
Nasseri võitlusvaimu tuleb tõesti kiita. Kahjuks pidi mees siiski täna lõpuks alla andma. http://sports.yahoo.com/top/news?slug=a ... h_20120110
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Esiotsa nimedest katkestas ka Loprais (avarii mitteajavõtuga sektsioonil). Nii et veokaist on de Rooy edu Stacey ees 47 minutit ja kolmandaks tõusnud Ardavitšusega on vahe üle tunni.johunn kirjutas:Nasseri võitlusvaimu tuleb tõesti kiita. Kahjuks pidi mees siiski täna lõpuks alla andma. http://sports.yahoo.com/top/news?slug=a ... h_20120110
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
- Asukoht: Tallinn
Käid korra Rootsis, jätad kaks päeva Dakaril vahele ja oi kurja kui palju on juhtunud. Läks pisut aega, et taas ree peale tagasi saada.
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1866
http://www.ruudulipp.ee/uudised/arhiiv/ ... dised/1866