Fri 28 May 2010
Practice 1 10:00 - 11:30
Practice 2 14:00 - 15:30
Sat 29 May 2010
Practice 3 11:00 - 12:00
Qualifying 14:00
Sun 30 May 2010
Race 15:00
Race Date: 30 May 2010
Circuit Name: Istanbul Park
Number of Laps: 58
Circuit Length: 5.338 km
Race Distance: 309.396 km
Lap Record: 1:24.770 - JP Montoya (2005)
RESULT | TOP EIGHT | 2009
1 J Button Brawn GP
2 M Webber Red Bull
3 S Vettel Red Bull
4 J Trulli Toyota
5 N Rosberg Williams
6 F Massa Ferrari
7 R Kubica BMW
8 T Glock Toyota
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
1 L. Hamilton McLaren 1:28.653 20
2 J. Button McLaren 1:29.615 20
3 M. Schumacher Mercedes Grand Prix 1:29.750 24
4 N. Rosberg Mercedes Grand Prix 1:29.855 24
5 S. Vettel Red Bull 1:29.867 30
6 R. Kubica Renault 1:30.061 23
7 V. Petrov Renault 1:30.065 24
8 M. Webber Red Bull 1:30.097 26
9 F. Alonso Ferrari 1:30.294 20
10 A. Sutil Force India F1 1:30.501 17
11 K. Kobayashi Sauber 1:30.615 20
12 V. Liuzzi Force India F1 1:30.853 21
13 F. Massa Ferrari 1:30.867 22
14 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:31.011 24
15 P. de la Rosa Sauber 1:31.238 18
16 N. Hülkenberg Williams 1:31.355 23
17 R. Barrichello Williams 1:31.464 19
18 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso 1:31.735 27
19 H. Kovalainen Lotus F1 1:32.161 24
20 J. Trulli Lotus F1 1:32.990 23
21 K. Chandhok HRT F1 Team 1:34.876 13
22 L. Di Grassi Virgin Racing 1:35.137 21
23 T. Glock Virgin Racing 1:35.583 15
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
1 2 Lewis Hamilton McLaren
2 1 Jenson Button McLaren
3 6 Mark Webber Red Bull
4 3 Michael Schumacher Mercedes
5 4 Nico Rosberg Mercedes
6 11 Robert Kubica Renault
7 7 Felipe Massa Ferrari
8 8 Fernando Alonso Ferrari
9 14 Adrian Sutil Force India
10 23 Kamui Kobyashi Sauber
11 22 Pedro de la Rosa Sauber
12 17 Jaime Alguersuari Toro Rosso
13 15 Vitantonio Liuzzi Force India
14 9 Rubens Barrichello Williams
15 12 Vitaly Petrov Renault
16 16 Sebastien Buemi Toro Rosso
17 10 Nico Hülkenberg Williams
18 24 Timo Glock Virgin
19 25 Lucas di Grassi Virgin
Drivers’ championship
Position Driver Points
1 Mark Webber 93
2 Jenson Button 88
3 Lewis Hamilton 84
4 Fernando Alonso 79
5 Sebastian Vettel 78
6 Robert Kubica 67
7 Felipe Massa 67
8 Nico Rosberg 66
9 Michael Schumacher 34
10 Adrian Sutil 22
11 Vitantonio Liuzzi 10
12 Rubens Barrichello 7
13 Vitaly Petrov 6
14 Jaime Alguersuari 3
15 Sebastien Buemi 1
16 Nico Hülkenberg 1
17 Kamui Kobyashi 1
=18 Timo Glock 0
=18 Pedro de la Rosa 0
=18 Lucas di Grassi 0
=18 Karun Chandhok 0
=18 Jarno Trulli 0
=18 Heikki Kovalainen 0
=18 Bruno Senna 0
Constructors’ championship
Position Team Points
1 McLaren 172
2 Red Bull 171
3 Ferrari 146
4 Mercedes 100
5 Renault 73
6 Force India 32
7 Williams 8
8 Toro Rosso 4
9 Sauber 1
=10 HRT 0
=10 Lotus 0
=10 Virgin 0
>
0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Mõnus andmine käis täna jah. Üle keskmise etapp kindlasti. Vetteli-Webberi ja Hamiltoni-Buttoni duellid olid muidugi meeldejäävad. Red Bulli meeste poolt ikka uskumatu lollus, McLareni mehed said ikka väga puhta ja ausa lahingu maha peetud.
Hea meel on ka Mercedese üle. Vahe kahe eelmainitud meeskonnaga on küll meeletu, kuid Ferraridest oldi täna üle. Schumacher jäi ka juba kolmandat etappi järjest peale võrdluses Rosbergiga. Need kaotatud Monaco punktid jätavad praegu väga mõru maigu suhu.
Võiks rohkem sellist võidusõitu näha nagu täna. Ja ega kahe nädala pärast Kanadas väga palju vähemat oodata ei tasugi, seal on pea alati põnev ja sündmusterohke etapp garanteeritud.
Videokordusest vaadates tundub, et Vettel ise keeras otsa. Samas Weber oleks võinud tiimikaaslasele veidi rohkem ruumi jätta... Aga võidusõit on võidusõit. Ongi seis põnevam ja meestel motivatsiooni ehk ka rohkem
mina paneks selle Webberi suuks sest ei ole vaja tiimikaaslast niimoodi nurk suruda ja teiseks oleks voinud Hamilton Vetteli tuulest teiselt poolt mooda minna mida Webber ei oleks osanud ootata
suu on ikkagi molemil et 50-50
aga loodan et mehed selle parast tulli ei lainud ja suudavad teine kord ikka teepeale ara mahtuda