Poola ralli 2009 III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Aga kas mitte tehniline rike polnud? auto oli ju juhtimatu.. polnud seal midagi päästa ka... nagu vedrustus läks igatahes esiots lohises maas juba otse barjääri. või siis jäi see kaamera vaateväljast välja, kui lõhkus vedrustuse... barjääri sõit oli näha.
igatahes
BREAKING NEWS: Latvala crashes on Super Special!
Jari-Matti Latvala has crashed out of Rally Poland on the rally closing Super Special in Jikolajki. Latvala clipped a barrel on the inside of a right-hand corner and drove into a metal barrier. His Ford Focus sustained front suspension damage and is stuck in the stage.
A tegelt oleks juba aeg tema koht kellegile teisele anda... nii see ikka jätkuda ei saa,mis sest,et ühe ralli võidab, teisel paneb matsu.. oleks vaja stabiilsust, kus ikka peaaegu igakord lõpuni tuled... tobedad vead ega nendest ta vist lahti ei saagi...
Muidugi tema kohale sõitjaid oleks ju palju
P.Solberg
H.Solberg (siis on jälle Fordi teises tiimis koht vaba)
Galli
Aktinson
Aava
( ei vea vist välja.. ise samasugune, raha pole)
jne.
Aga need, kes hetkel sõita ei saa nende võimalus on järgmine hooaeg S2000.. kõik peavad ju 2011 sellele üle minema, nendel oleks siis eelis,kes varem S2000 sõitnud.
igatahes
BREAKING NEWS: Latvala crashes on Super Special!
Jari-Matti Latvala has crashed out of Rally Poland on the rally closing Super Special in Jikolajki. Latvala clipped a barrel on the inside of a right-hand corner and drove into a metal barrier. His Ford Focus sustained front suspension damage and is stuck in the stage.
A tegelt oleks juba aeg tema koht kellegile teisele anda... nii see ikka jätkuda ei saa,mis sest,et ühe ralli võidab, teisel paneb matsu.. oleks vaja stabiilsust, kus ikka peaaegu igakord lõpuni tuled... tobedad vead ega nendest ta vist lahti ei saagi...
Muidugi tema kohale sõitjaid oleks ju palju
P.Solberg
H.Solberg (siis on jälle Fordi teises tiimis koht vaba)
Galli
Aktinson
Aava

jne.
Aga need, kes hetkel sõita ei saa nende võimalus on järgmine hooaeg S2000.. kõik peavad ju 2011 sellele üle minema, nendel oleks siis eelis,kes varem S2000 sõitnud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08

video: http://www.katsomo.fi/?progId=16684
Q: Malcolm, a third Ford win in a row – but let’s talk about that super special with Jari-Matti making the mistake.
MW: I must admit it is now many years since I was a spectator at any stages, because we always seemed to have a problem. Needless to say, I did not expect to see what I saw at the super special stage right in front of me. Imagine the shock for Mikko. The whole team were there. Imagine the emotion of the whole team, who were there to witness a fantastic result. It went there and then, three days of a great job just evaporated in front of everyone. Just unbelievable...
Q: Jari-Matti has made mistakes in the past? What do you say to him or do now?
MW: To be perfectly honest I am running out of ideas. I think it is difficult at this moment in time. We were really in a position to challenge for the Championship. I am not saying it is dead and buried, but we sure have a mountain to climb. We have invested in Jari-Matti for a long time. He made good progress in Sardinia and now we are back to square one again. But he will start Rally Finland in a BP Ford car.
1. Mikko Hirvonen 58
2. Sebastien Loeb 57
3. Dani Sordo 39
4. Henning Solberg 27
5. Jari-Matti Latvala 25
6. Petter Solberg 25
7. Matthew Wilson 19
8. Federico Villagra 14
9. Sebastien Ogier 13
10. Conrad Rautenbach 8
11. Mads Östberg 7
12. Khalid Al Qassimi 6
13. Jevgeni Novikov 4
14. Chris Atkinson 4
15. Krzysztof Holowczyc 3
16. Urmo Aava 1
17. Nasser Al-Attiyah 1
18. Lambros Athanassoulas 1
1. Citroen 106
2. Ford 89
3. Stobart-Ford 60
4. Citroen junior 29
5. Munchi's Ford 18
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Sellises hõredas konkurentsis on tõesti stabiilsus vaat et kõige olulisem näitaja, mistõttu Latvala ohjeldamatud sõiduvead on pea lubamatud. Isegi 'stabiilne' Wilson kaotab talle punnitabelis vaid 6 silmaga - kammoon!
Samas JML-d päris maha kanda ka ei saa, kuna tegemist ikkagi noore mehega veel ja peale tema pole veel keegi 23-selt isegi WRC etapivõiduni jõudnud, rääkimata millestki veel suuremast. Seega ruumi arenguks peaks olema.Küll aga oleks ehk kasulik noormees Stobartisse n-ö sõidukindlust koguma saata kuniks ta on taas küps tehase eest uhama.
Samas JML-d päris maha kanda ka ei saa, kuna tegemist ikkagi noore mehega veel ja peale tema pole veel keegi 23-selt isegi WRC etapivõiduni jõudnud, rääkimata millestki veel suuremast. Seega ruumi arenguks peaks olema.Küll aga oleks ehk kasulik noormees Stobartisse n-ö sõidukindlust koguma saata kuniks ta on taas küps tehase eest uhama.
"It was my mistake," admitted a distraught Latvala. "I wasn't driving too quickly but I turned into the bend too early and clipped an oil barrel which was full of sand. The impact broke the steering and I couldn't turn into the next bend and hit the barrier on the opposite side of the road."svs89 kirjutas:Aga kas mitte tehniline rike polnud? auto oli ju juhtimatu.. polnud seal midagi päästa ka... nagu vedrustus läks igatahes esiots lohises maas juba otse barjääri. või siis jäi see kaamera vaateväljast välja, kui lõhkus vedrustuse... barjääri sõit oli näha.
igatahes
BREAKING NEWS: Latvala crashes on Super Special!
Jari-Matti Latvala has crashed out of Rally Poland on the rally closing Super Special in Jikolajki. Latvala clipped a barrel on the inside of a right-hand corner and drove into a metal barrier. His Ford Focus sustained front suspension damage and is stuck in the stage.
A tegelt oleks juba aeg tema koht kellegile teisele anda... nii see ikka jätkuda ei saa,mis sest,et ühe ralli võidab, teisel paneb matsu.. oleks vaja stabiilsust, kus ikka peaaegu igakord lõpuni tuled... tobedad vead ega nendest ta vist lahti ei saagi...
Muidugi tema kohale sõitjaid oleks ju palju
P.Solberg
H.Solberg (siis on jälle Fordi teises tiimis koht vaba)
Galli
Aktinson
Aava( ei vea vist välja.. ise samasugune, raha pole)
jne.
Aga need, kes hetkel sõita ei saa nende võimalus on järgmine hooaeg S2000.. kõik peavad ju 2011 sellele üle minema, nendel oleks siis eelis,kes varem S2000 sõitnud.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Malcolmi ja Fordi tiimi reaktsioon JML paugule:
http://www.youtube.com/watch?v=RM0XNCN1OOQ
Link saadud Postimehest
Masendav...
http://www.youtube.com/watch?v=RM0XNCN1OOQ
Link saadud Postimehest

Masendav...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Küsiks kuidas kohal käinutele meeldis Poola ralli? Ise nägime kuskil 8-9 eesti numbrimärkidega autot, nii et arvamusi peaks olema.
Ise jäin ralliga rahule, kuigi kohati tundusid turvajad liiga passiivsed. Aga lindivedajad olid selle eest mõnes kohas üliagarad olnud. Positiivseks üllatuseks oli rallil käigu odavus.
Ise jäin ralliga rahule, kuigi kohati tundusid turvajad liiga passiivsed. Aga lindivedajad olid selle eest mõnes kohas üliagarad olnud. Positiivseks üllatuseks oli rallil käigu odavus.
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Me nägime päris hulgi eestlasi.Ralli oli üllatavalt odav jah.Turvamehed olid esimene päev väga mökud,teisel päeval olid vist peapesu saanud ja siis ei lasknud isegi WRC kaamerameestel linditaga olla.Neid linte oli üldse kohati ajuvabalt palju ja roheline lint oli üldse veetud keset võsa,et jumala eest rajale ei näeks.Lisaks esimese päeva viimase katse tunni ajane hilinemine oli ka äärmiselt ebameeldiv.Kuid trass ise oli väga hea ja ma usun,et ei olnud lihtne seda sõita.