Saksamaa GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Saksamaa GP
Sõidu kuupäev: 20 Juuli 2008
Ringide arv: 67
Ringi pikkus: 4.574 km
Võistlusdistants: 306.458 km
Ringide arv: 67
Ringi pikkus: 4.574 km
Võistlusdistants: 306.458 km
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
2008 Saksamaa GP, 1. vabatreening
# Piloot Meeskond Ringiaeg Kaotus Ringe
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.537 22
2. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.666 +0.129 19
3. Felipe Massa Ferrari 1:15.796 +0.259 22
4. Fernando Alonso Renault 1:16.163 +0.626 22
5. Kimi Räikkönen Ferrari 1:16.327 +0.790 23
6. Nico Rosberg Williams 1:16.606 +1.069 27
7. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:16.618 +1.081 25
8. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:16.719 +1.182 20
9. Kazuki Nakajima Williams 1:16.821 +1.284 26
10. Nelsinho Piquet Renault 1:17.063 +1.526 26
11. David Coulthard Red Bull 1:17.108 +1.571 18
12. Jenson Button Honda 1:17.131 +1.594 28
13. Timo Glock Toyota 1:17.185 +1.648 28
14. Mark Webber Red Bull 1:17.268 +1.731 11
15. Giancarlo Fisichella Force India 1:17.471 +1.934 30
16. Rubens Barrichello Honda 1:17.500 +1.963 24
17. Jarno Trulli Toyota 1:17.556 +2.019 29
18. Adrian Sutil Force India 1:17.784 +2.247 29
19. Robert Kubica BMW-Sauber 1:18.779 +3.242 8
20. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:21.506 +5.969 16
# Piloot Meeskond Ringiaeg Kaotus Ringe
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.537 22
2. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.666 +0.129 19
3. Felipe Massa Ferrari 1:15.796 +0.259 22
4. Fernando Alonso Renault 1:16.163 +0.626 22
5. Kimi Räikkönen Ferrari 1:16.327 +0.790 23
6. Nico Rosberg Williams 1:16.606 +1.069 27
7. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:16.618 +1.081 25
8. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:16.719 +1.182 20
9. Kazuki Nakajima Williams 1:16.821 +1.284 26
10. Nelsinho Piquet Renault 1:17.063 +1.526 26
11. David Coulthard Red Bull 1:17.108 +1.571 18
12. Jenson Button Honda 1:17.131 +1.594 28
13. Timo Glock Toyota 1:17.185 +1.648 28
14. Mark Webber Red Bull 1:17.268 +1.731 11
15. Giancarlo Fisichella Force India 1:17.471 +1.934 30
16. Rubens Barrichello Honda 1:17.500 +1.963 24
17. Jarno Trulli Toyota 1:17.556 +2.019 29
18. Adrian Sutil Force India 1:17.784 +2.247 29
19. Robert Kubica BMW-Sauber 1:18.779 +3.242 8
20. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:21.506 +5.969 16
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
2008 Saksamaa GP, 2. vabatreening
# Piloot Meeskond Ringiaeg Kaotus Ringe
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.025 37
2. Felipe Massa Ferrari 1:15.722 +0.697 31
3. Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.760 +0.735 34
4. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.990 +0.965 37
5. Mark Webber Red Bull 1:16.017 +0.992 25
6. Fernando Alonso Renault 1:16.230 +1.205 38
7. Nico Rosberg Williams 1:16.355 +1.330 41
8. Robert Kubica BMW-Sauber 1:16.363 +1.338 36
9. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:16.377 +1.352 40
10. David Coulthard Red Bull 1:16.378 +1.353 35
11. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:16.422 +1.397 41
12. Jarno Trulli Toyota 1:16.530 +1.505 45
13. Jenson Button Honda 1:16.542 +1.517 38
14. Rubens Barrichello Honda 1:16.677 +1.652 28
15. Nelsinho Piquet Renault 1:16.734 +1.709 42
16. Timo Glock Toyota 1:16.781 +1.756 44
17. Kazuki Nakajima Williams 1:16.829 +1.804 21
18. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:16.860 +1.835 14
19. Adrian Sutil Force India 1:17.008 +1.983 39
20. Giancarlo Fisichella Force India 1:17.047 +2.022 37
# Piloot Meeskond Ringiaeg Kaotus Ringe
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.025 37
2. Felipe Massa Ferrari 1:15.722 +0.697 31
3. Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.760 +0.735 34
4. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.990 +0.965 37
5. Mark Webber Red Bull 1:16.017 +0.992 25
6. Fernando Alonso Renault 1:16.230 +1.205 38
7. Nico Rosberg Williams 1:16.355 +1.330 41
8. Robert Kubica BMW-Sauber 1:16.363 +1.338 36
9. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:16.377 +1.352 40
10. David Coulthard Red Bull 1:16.378 +1.353 35
11. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:16.422 +1.397 41
12. Jarno Trulli Toyota 1:16.530 +1.505 45
13. Jenson Button Honda 1:16.542 +1.517 38
14. Rubens Barrichello Honda 1:16.677 +1.652 28
15. Nelsinho Piquet Renault 1:16.734 +1.709 42
16. Timo Glock Toyota 1:16.781 +1.756 44
17. Kazuki Nakajima Williams 1:16.829 +1.804 21
18. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:16.860 +1.835 14
19. Adrian Sutil Force India 1:17.008 +1.983 39
20. Giancarlo Fisichella Force India 1:17.047 +2.022 37
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
2008 Saksamaa GP, kvalifikatsioon
# Piloot Meeskond Aeg 1 Aeg 2 Aeg 3
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.218 1:14.603 1:15.666
2. Felipe Massa Ferrari 1:14.921 1:14.747 1:15.859
3. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.476 1:14.855 1:16.143
4. Jarno Trulli Toyota 1:15.560 1:15.122 1:16.191
5. Fernando Alonso Renault 1:15.917 1:14.943 1:16.385
6. Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.201 1:14.949 1:16.389
7. Robert Kubica BMW-Sauber 1:15.985 1:15.109 1:16.521
8. Mark Webber Red Bull 1:15.900 1:15.481 1:17.014
9. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:15.532 1:15.420 1:17.244
10. David Coulthard Red Bull 1:15.975 1:15.338 1:17.503
11. Timo Glock Toyota 1:15.560 1:15.508 - -
12. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:15.596 1:15.581 - -
13. Nico Rosberg Williams 1:15.863 1:15.633 - -
14. Jenson Button Honda 1:15.993 1:15.701 - -
15. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:15.927 1:15.858 - -
16. Kazuki Nakajima Williams 1:16.083 - - - -
17. Nelsinho Piquet Renault 1:16.189 - - - -
18. Rubens Barrichello Honda 1:16.246 - - - -
19. Adrian Sutil Force India 1:16.657 - - - -
20. Giancarlo Fisichella Force India 1:16.963 - - - -
# Piloot Meeskond Aeg 1 Aeg 2 Aeg 3
1. Lewis Hamilton McLaren 1:15.218 1:14.603 1:15.666
2. Felipe Massa Ferrari 1:14.921 1:14.747 1:15.859
3. Heikki Kovalainen McLaren 1:15.476 1:14.855 1:16.143
4. Jarno Trulli Toyota 1:15.560 1:15.122 1:16.191
5. Fernando Alonso Renault 1:15.917 1:14.943 1:16.385
6. Kimi Räikkönen Ferrari 1:15.201 1:14.949 1:16.389
7. Robert Kubica BMW-Sauber 1:15.985 1:15.109 1:16.521
8. Mark Webber Red Bull 1:15.900 1:15.481 1:17.014
9. Sebastian Vettel Toro Rosso 1:15.532 1:15.420 1:17.244
10. David Coulthard Red Bull 1:15.975 1:15.338 1:17.503
11. Timo Glock Toyota 1:15.560 1:15.508 - -
12. Nick Heidfeld BMW-Sauber 1:15.596 1:15.581 - -
13. Nico Rosberg Williams 1:15.863 1:15.633 - -
14. Jenson Button Honda 1:15.993 1:15.701 - -
15. Sebastien Bourdais Toro Rosso 1:15.927 1:15.858 - -
16. Kazuki Nakajima Williams 1:16.083 - - - -
17. Nelsinho Piquet Renault 1:16.189 - - - -
18. Rubens Barrichello Honda 1:16.246 - - - -
19. Adrian Sutil Force India 1:16.657 - - - -
20. Giancarlo Fisichella Force India 1:16.963 - - - -
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Saksamaa GP 2008 finishijärjestus
1 L. Hamilton McLaren 1:31:20.847
2 N. Piquet jr. Renault + 5.586
3 F. Massa Ferrari + 9.339
4 N. Heidfeld BMW + 9.825
5 H. Kovalainen McLaren + 12.411
6 K. Räikkönen Ferrari + 14.483
7 R. Kubica BMW + 22.603
8 S. Vettel Scuderia Toro Rosso + 33.282
9 J. Trulli Toyota + 37.199
10 N. Rosberg Williams + 37.658
11 F. Alonso Renault + 38.625
12 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 39.111
13 D. Coulthard Red Bull + 54.971
14 K. Nakajima Williams + 1:00.003
15 A. Sutil Force India F1 + 1:09.488
16 J. Button Honda + 1 laps
17 G. Fisichella Force India F1 + 1:24.093
Did not finish
18 R. Barrichello Honda + 17 laps
19 M. Webber Red Bull + 27 laps
20 T. Glock Toyota + 32 laps
1 Ferrari 105
2 BMW Sauber 89
3 McLaren-Mercedes 86
4 Toyota 25
5 Red Bull-Renault 24
6 Renault 23
7 Williams-Toyota 16
8 Honda 14
9 STR-Ferrari 8
10 Force India-Ferrari 0
11 Super Aguri-Honda 0
1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 58
2 Felipe Massa Brazilian Ferrari 54
3 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 51
4 Robert Kubica Polish BMW Sauber 48
5 Nick Heidfeld German BMW Sauber 41
6 Heikki Kovalainen Finnish McLaren-Mercedes 28
7 Jarno Trulli Italian Toyota 20
8 Mark Webber Australian Red Bull-Renault 18
9 Fernando Alonso Spanish Renault 13
10 Rubens Barrichello Brazilian Honda 11
11 Nelsinho Piquet Brazilian Renault 10
12 Nico Rosberg German Williams-Toyota 8
13 Kazuki Nakajima Japanese Williams-Toyota 8
14 David Coulthard British Red Bull-Renault 6
15 Sebastian Vettel German STR-Ferrari 6
16 Timo Glock German Toyota 5
17 Jenson Button British Honda 3
18 Sebastien Bourdais French STR-Ferrari 2
19 Giancarlo Fisichella Italian Force India-Ferrari 0
20 Takuma Sato Japanese Super Aguri-Honda 0
21 Anthony Davidson British Super Aguri-Honda 0
22 Adrian Sutil German Force India-Ferrari 0
2 N. Piquet jr. Renault + 5.586
3 F. Massa Ferrari + 9.339
4 N. Heidfeld BMW + 9.825
5 H. Kovalainen McLaren + 12.411
6 K. Räikkönen Ferrari + 14.483
7 R. Kubica BMW + 22.603
8 S. Vettel Scuderia Toro Rosso + 33.282
9 J. Trulli Toyota + 37.199
10 N. Rosberg Williams + 37.658
11 F. Alonso Renault + 38.625
12 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 39.111
13 D. Coulthard Red Bull + 54.971
14 K. Nakajima Williams + 1:00.003
15 A. Sutil Force India F1 + 1:09.488
16 J. Button Honda + 1 laps
17 G. Fisichella Force India F1 + 1:24.093
Did not finish
18 R. Barrichello Honda + 17 laps
19 M. Webber Red Bull + 27 laps
20 T. Glock Toyota + 32 laps
1 Ferrari 105
2 BMW Sauber 89
3 McLaren-Mercedes 86
4 Toyota 25
5 Red Bull-Renault 24
6 Renault 23
7 Williams-Toyota 16
8 Honda 14
9 STR-Ferrari 8
10 Force India-Ferrari 0
11 Super Aguri-Honda 0
1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 58
2 Felipe Massa Brazilian Ferrari 54
3 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 51
4 Robert Kubica Polish BMW Sauber 48
5 Nick Heidfeld German BMW Sauber 41
6 Heikki Kovalainen Finnish McLaren-Mercedes 28
7 Jarno Trulli Italian Toyota 20
8 Mark Webber Australian Red Bull-Renault 18
9 Fernando Alonso Spanish Renault 13
10 Rubens Barrichello Brazilian Honda 11
11 Nelsinho Piquet Brazilian Renault 10
12 Nico Rosberg German Williams-Toyota 8
13 Kazuki Nakajima Japanese Williams-Toyota 8
14 David Coulthard British Red Bull-Renault 6
15 Sebastian Vettel German STR-Ferrari 6
16 Timo Glock German Toyota 5
17 Jenson Button British Honda 3
18 Sebastien Bourdais French STR-Ferrari 2
19 Giancarlo Fisichella Italian Force India-Ferrari 0
20 Takuma Sato Japanese Super Aguri-Honda 0
21 Anthony Davidson British Super Aguri-Honda 0
22 Adrian Sutil German Force India-Ferrari 0
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Alonso viriseb jälle
Fernando Alonso ei hinda oma meeskonnakaaslase Nelson Piquet' saavutatud poodiumikohta Saksamaa Grand Prix'l.
Renault meeskonnapealik Flavio Briatore ülistas Piquet hämmastavat sõitu Hockenheimil, kus turvaauto ideaalne ajastamine mängis brasiillasele trumbid kätte, vahendab Eesti vormeliportaal.
Sellest hoolimata ütles Alonso hispaania ajalehele Diario AS, et Piquet saavutus tuli ainult tänu õnnele „Nelsinhol oli üsna halb nädalavahetus, kuid äkitselt tuli turvaauto talle parimal võimalikul ringil ning ta on poodiumil,” kommenteeris Alonso. „See on turvaauto loterii.”
Mees lisas, et nende R28 vormeliauto pole suuteline poodiumikohtade eest heitlema. „Õnneliku juhuseta sihiksime ainult seitsmendat või kaheksandat kohta.”
Ajalehes kaebas Alonso ka auto üldise haarduvuse pärast ning ütles, et sellele probleemile on vaid üks lahendus. „Jah, oodata järgmise aasta autot.”
Oi ***** see vend ajab mind närvi, nüüd on ta siis kade, et Piquet Renault'ile sel aastal esimese poodiumikoha tõi, aga ise ei oska ta erilist midagi. Iga GP lõpus toob ainult vabandusi miks siis seekord poodiumile ei jõutud. Iga kord räägib, et ta oleks poodiumil olnud, kui poleks olnud seda-seda ja seda... on põrsas
Fernando Alonso ei hinda oma meeskonnakaaslase Nelson Piquet' saavutatud poodiumikohta Saksamaa Grand Prix'l.
Renault meeskonnapealik Flavio Briatore ülistas Piquet hämmastavat sõitu Hockenheimil, kus turvaauto ideaalne ajastamine mängis brasiillasele trumbid kätte, vahendab Eesti vormeliportaal.
Sellest hoolimata ütles Alonso hispaania ajalehele Diario AS, et Piquet saavutus tuli ainult tänu õnnele „Nelsinhol oli üsna halb nädalavahetus, kuid äkitselt tuli turvaauto talle parimal võimalikul ringil ning ta on poodiumil,” kommenteeris Alonso. „See on turvaauto loterii.”
Mees lisas, et nende R28 vormeliauto pole suuteline poodiumikohtade eest heitlema. „Õnneliku juhuseta sihiksime ainult seitsmendat või kaheksandat kohta.”
Ajalehes kaebas Alonso ka auto üldise haarduvuse pärast ning ütles, et sellele probleemile on vaid üks lahendus. „Jah, oodata järgmise aasta autot.”
Oi ***** see vend ajab mind närvi, nüüd on ta siis kade, et Piquet Renault'ile sel aastal esimese poodiumikoha tõi, aga ise ei oska ta erilist midagi. Iga GP lõpus toob ainult vabandusi miks siis seekord poodiumile ei jõutud. Iga kord räägib, et ta oleks poodiumil olnud, kui poleks olnud seda-seda ja seda... on põrsas
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC



Nu ega ta muidugi vale juttu ei räägi. Ise sõitu ei näinud, aga ei usu, et Piquet olex ilma õnneta sinna jõudnud 

<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Õnnega või õnneta pole vahet. Aga see tainas ajab tigedaks küll. Mida sa irised . Sõida ja ära mölise kogu aeg. Ime, et ta ei öelnud, et meeskond toetab Piqueti rohkem kui teda. Ning talle ei anta korraliku autot ja, et poksi taktika soosib Piqueti rohkem kui teda jne. jne. jne.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Panasonic Toyota Racingu spetsialistid teatavad Hocenheimi võistluse 36. ringil Timo Glocki raske avarii põhjuseks ühe autodetaili, mida kasutati ka Silverstone´i võidusõidul. Selgus, et detail siiski ei pidanud kahte võidusõitu vastu ning purunes.
Jaapani tiimi sõnul on nad suure tõenäosusega vea leidnud ning suudavad sarnaseid vigu tulevikus vältida.
Üks tagavedrustuse osaks olnud varrastest murdus, mille tagajärjel kaotas Glock oma auto üle kontrolli, öeldakse meeskonna pressiteates. Tavarutiini kohaselt enne järgmist võidusõitu detailid üle, kuid kuna tegu oli varjatud defektiga, siis selleilmnemist ei märgatud.
Juhtunu tulemusena karmistati Panasonic Toyota Racingu eeskirju seoses järgmistel sõitudel kasutatavate osade inspekteerimisega.
Jaapani tiimi sõnul on nad suure tõenäosusega vea leidnud ning suudavad sarnaseid vigu tulevikus vältida.
Üks tagavedrustuse osaks olnud varrastest murdus, mille tagajärjel kaotas Glock oma auto üle kontrolli, öeldakse meeskonna pressiteates. Tavarutiini kohaselt enne järgmist võidusõitu detailid üle, kuid kuna tegu oli varjatud defektiga, siis selleilmnemist ei märgatud.
Juhtunu tulemusena karmistati Panasonic Toyota Racingu eeskirju seoses järgmistel sõitudel kasutatavate osade inspekteerimisega.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]