Ferrari järgmisel aastal alles seitsmendal kohal ?

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Ferrari järgmisel aastal alles seitsmendal kohal ?

Postitus Postitas Kolin »

Must kuld ehk rehvid ei olnud kunagi veel nii tähtsad kui 2003. aastal ning 2004. aastal on rehvide osatähtsus ilmselt veelgi suurem. Praeguseks kasutavad juba kuus meeskonda kümnest Prantsusmaalt pärit rehve ning meeskondade vahed üha vähenevad. Kuid Bridgestone ja Michelin võitlevad juba praegustel testisõitudel üksteise vastu.

Ja Michelini jaoks on 2003/2004 aasta talvehooaeg hakanud juba väga hästi pihta. Rajarekordeid on püstitanud juba McLareni meeskond oma uue MP4-19 autoga ning ka teised partnermeeskonnad nagu BMW-Williams ning nüüd ka BAR-Honda näitavad väga häid aegu.

David Richardsi meeskond nägi end juba sel aastal nagunii tipp-meeskondade tasemel, kuid tegevjuhi Nick Fry sõnul hoidsid paremaid tulemusi ära Bridgestone`i rehvid ja vastupidavusprobleemid.

Ilmselt oleksid Jenson Button ja Jacques Villeneuve Michelini rehvidel ettepoole sõitnud: „Mõnedel radadel oleksime enne Renault meeskonda lõpetanud – mitte just nendel etappidel, kus neil oli väga tugev positsioon, kuid üldiselt oleksime tippe kõvasti häirinud,“ ütles Fry.

Kuid see eesmärk on nüüd seatud 2004. aastaks: „Kui me endiselt teeme selliseid edusamme nagu sel hooajal, seetõttu ei näe ma mingit põhjust, miks me ei suudaks järgmisel aastal kolmele tipp-meeskonnale väljakutse esitada,“ teatas David Richards.

Sauberi meeskonna manager Beat Zehnder käis nüüd välja täieliku õudusstsenaariumi enda meeskonnale ja Bridgestone`i partnerile Ferrarile: „Võib täitsa hirm hakata,“ kommenteeris Jerezi testisõite Šveitsi ajalehele `Blick` antud intervjuus Zehnder. „Kuue Michelini meeskonna järel võib Ferrari maanduda 2004. aastal seitsmendal kohal. Enne Sauberit, Jordanit ja Minardit.“

On siis tõesti võimalik, et kuus Michelini meeskonda McLaren, Williams, Renault, BAR, Jaguar ja Toyota hõivavad konstruktorite arvestuse esimesed kohad ning seejärel järgnevad Bridgestone`i meeskonnad?

Ilmselt nii raskeks Ferrari jaoks asi siiski ei lähe, sest MP4-19 näol on ainult üks 2004. aasta auto rajal ja ka see pole veel lõplik versioon. Samuti on väga raske hinnata testiaegade objektiivsust.

Kuid Ferrari ja Bridgestone peavad olukorda pingsalt jälgima. Neel Jani ütles pärast oma neljapäevast testisõitu Jerezis, et tema rehvide pidamine langes koheselt peale ühe ringi läbimist ning teine ring oli juba pea 2 sekundit aeglasem. Michelin on aga optimistlik: „Me oleme väga optimistlikud ning ootame rõõmuga oma partnermeeskondade uusi autosid,“ ütles Pierre Dupasquier.

Allikas: http://www.formula1.ee
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

No ma ei tea kas just nii jube see olukord ka on.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

jumala eest, täitsa mööda panete!
ferrari ja seitsmes????? nii sitta kohta talle oleks nonsenss pakkuda... tegemist ju selle aasta konstruktorite karikavõitjaga... mõelgu ka mis iba ajavad...

palju loogilisem oleks ju kuues koht :D
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
martin
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Juul 2003, 14:12
Asukoht: Loksa

Postitus Postitas martin »

seda küll et bridgestone on kõvasti maha jäänud eriti veel kuuma ilmaga. ja kui nad midagi ette ei võtta siis läheb neil väga raskeks. kaua ferraril see leping on bridgestoniga?
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

nimh kirjutas: palju loogilisem oleks ju kuues koht :D
See kuues koht oleks jah palju loogilisem :lol:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Küll Bridgestone jõuab ka areneda. Hooaeg ju veel kaugel kaugel. Michelin vaevalt, et suudab arendada rehve, mis annaksid niivõrd suure eelise, et Ferrari kuuendaks või seitsmendaks peaks jääma. Laiad esirehvid olid andsid küll eelise, kuid mitte piisavalt suure. Samas võib tõdeda, et Bridgestone areng on kuidagi taanduma hakanud. Võibolla keskenduvad nad liiga Ferrarile ja ka tänu sellele lähevad ka tulemused alla. Eelmine hooaeg oli selgelt näha, kumb rehvifirma oli paremat tööd teinud. Ilmselt see allakäik põhjustas ka BARi rehvivahetuse. Kui ma õieti mäletan, siis BAR ka nüüd Michelini klient. Kunagi olevat isegi olnud juttu sellest, et McLaren ja Williams üritavad rehviarendusel koostööd teha. Ilmselt mingit kasu sealt ka tulnud on. Kui aga Michelin tõesti oma klientidele mingi "Superrehvi" alla peaks toppima, siis Bridgestone parem hoolitsegu selle eest, et Ferrari ka Michelinile üle ei läheks (see võimalus on küll väga väga väga väike, aga on :wink: )
tax eriti ei tea, mida räägib
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Ei usu, et see asi nüüd nii lootusetu on. Lugesin kusagilt, et Michelin olevat oma vihmarehvid saanud maksimaalselt pidama. Lõppkokkuvõttes ei piisa ju vaid rehvidest. Ennekõike peab ikka masin sellele valule vastu pidama, mida nt BAR Honda küll väita ei saa. Selge on siiksi ka see, et kummid mängivad väga määravat rolli.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

See ju suht loogiline lähenemine BAR-i poolt. Kuna B keskendus liialt Ferraarile
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ei usu, et Ferrari nüüd 7.'ndaks kukkub, aga Bridgestone'i areng on väike.
Mingi aeg oli ka juttu vanast ja tuntud rehvimargist F1's Goodyear. Ei mäleta nüüd kas teema oli come back. Kui oleks 3 rehvi firmat oleks põnevam isegi. Kõik rebivad üks teise vahel.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Hmm..teleülekannetes mis värvi GoodYeari näidataks? Kollast?
M - sinine
B - punane
G - kollane

Jaja, 6 koht tõesti loogilisem sest minul küll Honda mootoritesse erilist usku pole :P
gaas on endiselt laiffi
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

miks peaks üldse Ferrari oma esikoha loovutama?
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

johunn kirjutas:miks peaks üldse Ferrari oma esikoha loovutama?
Ega ei peagi
tax eriti ei tea, mida räägib
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

johunn kirjutas:miks peaks üldse Ferrari oma esikoha loovutama?
Ma pakun, et Sa oled üks tüüpiline Eesti Ferrari fänn, kes ei tea F1'st suurt midagi.
Ta ei pea loovutama, aga võib juhtuda niimoodi.

Jah, minu teada kasutas Goodyear kollast värvi.
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

ega muidugi ma detailidest nii põhjalikult ei tea, aga egas edu üleöö kah ei sula... peate tunnistama, et võrreldes eelmise aastaga oli Ferraril see aasta ikka kõvasti ebaõnne... kuigi teised tiimid on vahet hoolega vähendamas, ega Ferrari töö täiesti seisa, nad ju kah hoolega töötavad auto kallal... hooaja eelsed testsõidud ei näita suurt midagi, seal võimalik igasuguseid settinguid nii settida, et saaks võimalikult hea ringiaja... ja ilma meheta/naiseta roolis ei liigu neist üksi auto. Ferraril on õnn omada hetkel veel kiireimat pilooti, nii, et nad on ikka väga kõvad pretendendid tiitlit võtma... teisteski tiimides on noori ja tegijaid sõitjaid kasvamas, kuid praegu on Ferrari eduseisus.
nimh
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 1195
Liitunud: 12 Mär 2003, 11:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nimh »

aga reaalselt mõeldes, ei näe ma võimalust et Ferrari 4. kohast madalamale vajuks

Pakun omapoolse järjestuse 2004

1. Renault
2. Williams
3. Ferrari
4. McLaren
5. Toyota
6. Sauber
7. Jordan
8. BAR
9. Jaguar
10. Minardi
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

Renault nüüd vaevalt, et esimeseks tuleb. Nad loobuvad oma senisest mootorist ja hakkavad uut konstrueerima. Kõik tähtsad disainerid ja muud suured tehnikamehed siirdusid Toyotasse. Selletõttu on oodata Toyota esiletõusu ja Renaulti väikest langust. Jaguarist võib isegi midagi oodata tuleval hooajal. Kui vahepeal midagi väga mööda ei panda, siis peaks Jaguaril seda kiirust olema küll, et punkte koguda ja BARist ette saada. Ferrari niipea vaevalt et langema hakkab. Kõige halvemal juhul tõest 3 koht, kuid siis peaks Montoya tegema rohkem kamikazelikke möödumismanöövreid.
tax eriti ei tea, mida räägib
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Goodyeari teemat puudutades veel niipalju,et on liikunud kõlakaid,nagu oldaks nende Akroni arenduskeskusesse võistlusrehvide arenduse poolele kõvasti lisatööjõudu palgatud,mis viitaks küll võimalikule comebackile (võib-olla ka CARTi ja IRLi,kust tõmbuti umbes samal ajal kui F1-st tagasi).
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Ei julge ma midagi pakkuda mitmendaks Ferrari kukkub kui üldse, aga McLarenit ei tasu alahinnata kuna neil see uus masin on võimas ja kiire ning aega selle vigu parandada veel tervelt mitu kuud.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

McLaren-Mercedese meeskond ka juba leidnud ühe augu reeglites, mis võimaldab vastupidavust parandada. „Enne kvalifikatsiooni laupäeval on ainult üks konstantne asi ja see on mootor,“ seletab McLareni tegevjuht Martin Whitmarsh ajakirjas `Motorsport Aktuell.` „Seega kui piloodil on auto juures probleem ja ta istub varuautosse, siis see tähendab mootori vahetamist. Kui ta aga istub autosse, millel eelnevalt mootorit sees polnud, siis seda probleemi pole.“
Uute reeglite järgi tooks mootori vahetamine kaasa 10 kohta stardirivis tagantpoolt startimise. McLareni uus süsteem näeb seega välja järgmine: mehaanikud panevad uude ilma mootorita autosse sisse selle mootori, mis on algusest peale olnud kasutusel ja seda kõike veel enne Parc Fermesse minekut. Nii on vähemalt kõik auto detailid uued. Samuti koosneb uus Mercedese mootor vähematest komponentidest, et seda oleks võimalik kiiremini ühest autost teise ümber paigutada.

Tsitaat: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2009
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

FIA mõtleb reegleid, McLaren keerab asja enda kasuks. Järjekordne suurepärane näide sellest, kuidas treenitud aju ja osavad mehhaniku näpud, teevad imet.
Nüüd jääb vaid oodata Team Ferrari nutulaulu, jumal Mosley õlal. :)
Vasta