Ferrari järgmisel aastal alles seitsmendal kohal ?
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ferrari järgmisel aastal alles seitsmendal kohal ?
Must kuld ehk rehvid ei olnud kunagi veel nii tähtsad kui 2003. aastal ning 2004. aastal on rehvide osatähtsus ilmselt veelgi suurem. Praeguseks kasutavad juba kuus meeskonda kümnest Prantsusmaalt pärit rehve ning meeskondade vahed üha vähenevad. Kuid Bridgestone ja Michelin võitlevad juba praegustel testisõitudel üksteise vastu.
Ja Michelini jaoks on 2003/2004 aasta talvehooaeg hakanud juba väga hästi pihta. Rajarekordeid on püstitanud juba McLareni meeskond oma uue MP4-19 autoga ning ka teised partnermeeskonnad nagu BMW-Williams ning nüüd ka BAR-Honda näitavad väga häid aegu.
David Richardsi meeskond nägi end juba sel aastal nagunii tipp-meeskondade tasemel, kuid tegevjuhi Nick Fry sõnul hoidsid paremaid tulemusi ära Bridgestone`i rehvid ja vastupidavusprobleemid.
Ilmselt oleksid Jenson Button ja Jacques Villeneuve Michelini rehvidel ettepoole sõitnud: Mõnedel radadel oleksime enne Renault meeskonda lõpetanud mitte just nendel etappidel, kus neil oli väga tugev positsioon, kuid üldiselt oleksime tippe kõvasti häirinud, ütles Fry.
Kuid see eesmärk on nüüd seatud 2004. aastaks: Kui me endiselt teeme selliseid edusamme nagu sel hooajal, seetõttu ei näe ma mingit põhjust, miks me ei suudaks järgmisel aastal kolmele tipp-meeskonnale väljakutse esitada, teatas David Richards.
Sauberi meeskonna manager Beat Zehnder käis nüüd välja täieliku õudusstsenaariumi enda meeskonnale ja Bridgestone`i partnerile Ferrarile: Võib täitsa hirm hakata, kommenteeris Jerezi testisõite veitsi ajalehele `Blick` antud intervjuus Zehnder. Kuue Michelini meeskonna järel võib Ferrari maanduda 2004. aastal seitsmendal kohal. Enne Sauberit, Jordanit ja Minardit.
On siis tõesti võimalik, et kuus Michelini meeskonda McLaren, Williams, Renault, BAR, Jaguar ja Toyota hõivavad konstruktorite arvestuse esimesed kohad ning seejärel järgnevad Bridgestone`i meeskonnad?
Ilmselt nii raskeks Ferrari jaoks asi siiski ei lähe, sest MP4-19 näol on ainult üks 2004. aasta auto rajal ja ka see pole veel lõplik versioon. Samuti on väga raske hinnata testiaegade objektiivsust.
Kuid Ferrari ja Bridgestone peavad olukorda pingsalt jälgima. Neel Jani ütles pärast oma neljapäevast testisõitu Jerezis, et tema rehvide pidamine langes koheselt peale ühe ringi läbimist ning teine ring oli juba pea 2 sekundit aeglasem. Michelin on aga optimistlik: Me oleme väga optimistlikud ning ootame rõõmuga oma partnermeeskondade uusi autosid, ütles Pierre Dupasquier.
Allikas: http://www.formula1.ee
Ja Michelini jaoks on 2003/2004 aasta talvehooaeg hakanud juba väga hästi pihta. Rajarekordeid on püstitanud juba McLareni meeskond oma uue MP4-19 autoga ning ka teised partnermeeskonnad nagu BMW-Williams ning nüüd ka BAR-Honda näitavad väga häid aegu.
David Richardsi meeskond nägi end juba sel aastal nagunii tipp-meeskondade tasemel, kuid tegevjuhi Nick Fry sõnul hoidsid paremaid tulemusi ära Bridgestone`i rehvid ja vastupidavusprobleemid.
Ilmselt oleksid Jenson Button ja Jacques Villeneuve Michelini rehvidel ettepoole sõitnud: Mõnedel radadel oleksime enne Renault meeskonda lõpetanud mitte just nendel etappidel, kus neil oli väga tugev positsioon, kuid üldiselt oleksime tippe kõvasti häirinud, ütles Fry.
Kuid see eesmärk on nüüd seatud 2004. aastaks: Kui me endiselt teeme selliseid edusamme nagu sel hooajal, seetõttu ei näe ma mingit põhjust, miks me ei suudaks järgmisel aastal kolmele tipp-meeskonnale väljakutse esitada, teatas David Richards.
Sauberi meeskonna manager Beat Zehnder käis nüüd välja täieliku õudusstsenaariumi enda meeskonnale ja Bridgestone`i partnerile Ferrarile: Võib täitsa hirm hakata, kommenteeris Jerezi testisõite veitsi ajalehele `Blick` antud intervjuus Zehnder. Kuue Michelini meeskonna järel võib Ferrari maanduda 2004. aastal seitsmendal kohal. Enne Sauberit, Jordanit ja Minardit.
On siis tõesti võimalik, et kuus Michelini meeskonda McLaren, Williams, Renault, BAR, Jaguar ja Toyota hõivavad konstruktorite arvestuse esimesed kohad ning seejärel järgnevad Bridgestone`i meeskonnad?
Ilmselt nii raskeks Ferrari jaoks asi siiski ei lähe, sest MP4-19 näol on ainult üks 2004. aasta auto rajal ja ka see pole veel lõplik versioon. Samuti on väga raske hinnata testiaegade objektiivsust.
Kuid Ferrari ja Bridgestone peavad olukorda pingsalt jälgima. Neel Jani ütles pärast oma neljapäevast testisõitu Jerezis, et tema rehvide pidamine langes koheselt peale ühe ringi läbimist ning teine ring oli juba pea 2 sekundit aeglasem. Michelin on aga optimistlik: Me oleme väga optimistlikud ning ootame rõõmuga oma partnermeeskondade uusi autosid, ütles Pierre Dupasquier.
Allikas: http://www.formula1.ee
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
jumala eest, täitsa mööda panete!
ferrari ja seitsmes????? nii sitta kohta talle oleks nonsenss pakkuda... tegemist ju selle aasta konstruktorite karikavõitjaga... mõelgu ka mis iba ajavad...
palju loogilisem oleks ju kuues koht
ferrari ja seitsmes????? nii sitta kohta talle oleks nonsenss pakkuda... tegemist ju selle aasta konstruktorite karikavõitjaga... mõelgu ka mis iba ajavad...
palju loogilisem oleks ju kuues koht
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Küll Bridgestone jõuab ka areneda. Hooaeg ju veel kaugel kaugel. Michelin vaevalt, et suudab arendada rehve, mis annaksid niivõrd suure eelise, et Ferrari kuuendaks või seitsmendaks peaks jääma. Laiad esirehvid olid andsid küll eelise, kuid mitte piisavalt suure. Samas võib tõdeda, et Bridgestone areng on kuidagi taanduma hakanud. Võibolla keskenduvad nad liiga Ferrarile ja ka tänu sellele lähevad ka tulemused alla. Eelmine hooaeg oli selgelt näha, kumb rehvifirma oli paremat tööd teinud. Ilmselt see allakäik põhjustas ka BARi rehvivahetuse. Kui ma õieti mäletan, siis BAR ka nüüd Michelini klient. Kunagi olevat isegi olnud juttu sellest, et McLaren ja Williams üritavad rehviarendusel koostööd teha. Ilmselt mingit kasu sealt ka tulnud on. Kui aga Michelin tõesti oma klientidele mingi "Superrehvi" alla peaks toppima, siis Bridgestone parem hoolitsegu selle eest, et Ferrari ka Michelinile üle ei läheks (see võimalus on küll väga väga väga väike, aga on )
tax eriti ei tea, mida räägib
Ei usu, et see asi nüüd nii lootusetu on. Lugesin kusagilt, et Michelin olevat oma vihmarehvid saanud maksimaalselt pidama. Lõppkokkuvõttes ei piisa ju vaid rehvidest. Ennekõike peab ikka masin sellele valule vastu pidama, mida nt BAR Honda küll väita ei saa. Selge on siiksi ka see, et kummid mängivad väga määravat rolli.
ega muidugi ma detailidest nii põhjalikult ei tea, aga egas edu üleöö kah ei sula... peate tunnistama, et võrreldes eelmise aastaga oli Ferraril see aasta ikka kõvasti ebaõnne... kuigi teised tiimid on vahet hoolega vähendamas, ega Ferrari töö täiesti seisa, nad ju kah hoolega töötavad auto kallal... hooaja eelsed testsõidud ei näita suurt midagi, seal võimalik igasuguseid settinguid nii settida, et saaks võimalikult hea ringiaja... ja ilma meheta/naiseta roolis ei liigu neist üksi auto. Ferraril on õnn omada hetkel veel kiireimat pilooti, nii, et nad on ikka väga kõvad pretendendid tiitlit võtma... teisteski tiimides on noori ja tegijaid sõitjaid kasvamas, kuid praegu on Ferrari eduseisus.
aga reaalselt mõeldes, ei näe ma võimalust et Ferrari 4. kohast madalamale vajuks
Pakun omapoolse järjestuse 2004
1. Renault
2. Williams
3. Ferrari
4. McLaren
5. Toyota
6. Sauber
7. Jordan
8. BAR
9. Jaguar
10. Minardi
Pakun omapoolse järjestuse 2004
1. Renault
2. Williams
3. Ferrari
4. McLaren
5. Toyota
6. Sauber
7. Jordan
8. BAR
9. Jaguar
10. Minardi
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Renault nüüd vaevalt, et esimeseks tuleb. Nad loobuvad oma senisest mootorist ja hakkavad uut konstrueerima. Kõik tähtsad disainerid ja muud suured tehnikamehed siirdusid Toyotasse. Selletõttu on oodata Toyota esiletõusu ja Renaulti väikest langust. Jaguarist võib isegi midagi oodata tuleval hooajal. Kui vahepeal midagi väga mööda ei panda, siis peaks Jaguaril seda kiirust olema küll, et punkte koguda ja BARist ette saada. Ferrari niipea vaevalt et langema hakkab. Kõige halvemal juhul tõest 3 koht, kuid siis peaks Montoya tegema rohkem kamikazelikke möödumismanöövreid.
tax eriti ei tea, mida räägib
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
McLaren-Mercedese meeskond ka juba leidnud ühe augu reeglites, mis võimaldab vastupidavust parandada. Enne kvalifikatsiooni laupäeval on ainult üks konstantne asi ja see on mootor, seletab McLareni tegevjuht Martin Whitmarsh ajakirjas `Motorsport Aktuell.` Seega kui piloodil on auto juures probleem ja ta istub varuautosse, siis see tähendab mootori vahetamist. Kui ta aga istub autosse, millel eelnevalt mootorit sees polnud, siis seda probleemi pole.
Uute reeglite järgi tooks mootori vahetamine kaasa 10 kohta stardirivis tagantpoolt startimise. McLareni uus süsteem näeb seega välja järgmine: mehaanikud panevad uude ilma mootorita autosse sisse selle mootori, mis on algusest peale olnud kasutusel ja seda kõike veel enne Parc Fermesse minekut. Nii on vähemalt kõik auto detailid uued. Samuti koosneb uus Mercedese mootor vähematest komponentidest, et seda oleks võimalik kiiremini ühest autost teise ümber paigutada.
Tsitaat: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2009
Uute reeglite järgi tooks mootori vahetamine kaasa 10 kohta stardirivis tagantpoolt startimise. McLareni uus süsteem näeb seega välja järgmine: mehaanikud panevad uude ilma mootorita autosse sisse selle mootori, mis on algusest peale olnud kasutusel ja seda kõike veel enne Parc Fermesse minekut. Nii on vähemalt kõik auto detailid uued. Samuti koosneb uus Mercedese mootor vähematest komponentidest, et seda oleks võimalik kiiremini ühest autost teise ümber paigutada.
Tsitaat: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2009
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi