Ford lahkub WRC-st?
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Ford lahkub WRC-st?
Taas on liikvele läinud kuulujutud, et Ford ja Hyundai lahkuvad WRC-st järgmine aasta, kuna neil pole raha 16 ralli jaoks. Ford võiks siis suunata WRC-st üle jäänud raha oma F1 programmi arendamisele.
http://www.grandprix.com/ns/ns11859.html
Kui nii läheb, siis on Markko samas olukorras kus McRae. Huvitav miks Mitsubishi veel oma teist sõitjat pole teatanud, kas nad tõesti ootavad Fordi otsust, et siis MM endale napata? Kõik on võimalik...
http://www.grandprix.com/ns/ns11859.html
Kui nii läheb, siis on Markko samas olukorras kus McRae. Huvitav miks Mitsubishi veel oma teist sõitjat pole teatanud, kas nad tõesti ootavad Fordi otsust, et siis MM endale napata? Kõik on võimalik...
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
No see asi lõhnab külla halvasti. Kahju kui Markko peaks järgimisest hooajast töötuks jääma. FIA on selle spordiala ikka täiega ära solkinud. Niigi osaleb WRC sarjas väga vähe tiime ning kui lahkuvad Hyundai ja Ford siis ei jää sarjast küll enam midagi järele. FIA peaks ikka tõsiselt kaaluma reegli muudatusi ja kahe etappi lisamist kalendrisse.
Viimati muutis Kolin, 15 Sept 2003, 11:48, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
aix
Ärge hakake hirmutama.
Samas on see ka täits aru saadav teamide kohapealt. Kui ikka raha pole, siis pole. Selliste reeglitega kaob ka fännidel igasugune huvi selle spordiala vastu. Kas tõesti seda FIA mehed taotlevadki. Selleks, et reeglid uuesti üle vaadata, peab enne kaks teami oma tegevuse lõpetavama
Samas on see ka täits aru saadav teamide kohapealt. Kui ikka raha pole, siis pole. Selliste reeglitega kaob ka fännidel igasugune huvi selle spordiala vastu. Kas tõesti seda FIA mehed taotlevadki. Selleks, et reeglid uuesti üle vaadata, peab enne kaks teami oma tegevuse lõpetavama
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Eks solvumisi ole varemgi olnud. Näit. Toyota puhul. Samas peaks 2 sõitja skeem siiski kulusid kokku hoidma ning loodetavalt on tegu vaid Fordi katsega FIAle survet avaldada.
Viimati muutis KuriUss, 15 Sept 2003, 13:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Meeldimisi saanud: 1
- Kontakt:
aix
Tehke mulle lollile selgeks.
Kuidas saab kulsid vähendada, kui teed kahe auto seaduse ja samas
paned juurde kaks rallit ja veel kus - Jaapan ja Mehiko - seal ju
transpordi ja elamis kulud on eriti kallid.
Kuidas saab kulsid vähendada, kui teed kahe auto seaduse ja samas
paned juurde kaks rallit ja veel kus - Jaapan ja Mehiko - seal ju
transpordi ja elamis kulud on eriti kallid.
Ma ei usu ka, et see tõsine ähvardus on, pigem ikka mõjutamise lobby. Selles suhtes on see igati tervitatav, hea kui keegi julgeb ka tiimide poolt rohkem suud lahti teha ja radikaalsete sõnavõttudega esineda. Seda võiks teha ka teised tiimid. Kuid selline asi meeldib mulle ainult nii kaua, kui see on tõesti vaid ähvardus ja tegelik plaan on ikka edasi tegutseda.
aga mina seda lugu lihtsalt ei usu, Ma olen täiesti kindel, et seda ei juhtu, lihtsalt mingi kõmu, nii, et olge rahulikud.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
vähemalt on Eesti saanud tervelt 2 võitu autoralli MM-võidtluselt, kes seda oleks mõni aasta tagasi veel uskunud?
Aga huvitav, mis siis kui teistele saab selgeks et Märtin on vaba, hakkavad kohe uuesti oma seniseid otsuseid läbi vaatama?
Aga huvitav, mis siis kui teistele saab selgeks et Märtin on vaba, hakkavad kohe uuesti oma seniseid otsuseid läbi vaatama?
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
No järgmise aasta on Ford veel kindlasti WRC-s, ma usun. Eks edasi näis, kas nad hakkavad uut autot ehitama või taovad pappi miskisse mõttetusse Jordanisse edasi.
Uue auto kavandamine peaks päris kindlasti juba järgmisel aastal vaikselt pihta hakkama, mistõttu sealt on kindlasti võimalik raha säästa (s.o. kui nad lahkuvad siis kindlasti mitte järgmisel aastal). Lisaks on Fordil lõpuks taga sponsorrahad ja kulusid on võimalik reeglimuudatustega per ralli siiski langetada.
Uue auto kavandamine peaks päris kindlasti juba järgmisel aastal vaikselt pihta hakkama, mistõttu sealt on kindlasti võimalik raha säästa (s.o. kui nad lahkuvad siis kindlasti mitte järgmisel aastal). Lisaks on Fordil lõpuks taga sponsorrahad ja kulusid on võimalik reeglimuudatustega per ralli siiski langetada.
Ma ei usu et nad enda asjad kokku pakkivad, mitte nii pea. Kui ma olen õigesti arusaanud siis nad töötavad uue focus'e kallal mis peaks 2005 välja tulema. Nii et, ei usu. Ja Ford'il peaks raha veel jätkuma. Kui Ford paneb rohkem F1'te siis see on ka natsa imelik, sest Jaguaril on sama värk (Raha tahetakse vahemaks võtta kui tulemusi ei ole).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Erki,
Jordan võib mõttekas või mõttetu tiima olla, aga fakt o, et Fordi promo läbi Jordani on marginaalne. Niikuinii on nad Jaguariga täistiimina seal väljas ja mulle küll kohale ei jõua, mida nad selle Jordaniga seal taga ajavad. Oleks siis, et Jaguariga jagataks R&D kulusid või midagi.
Aga samas globaalses turunduses kaldub rõhuasetus sinna Jordani poole pidevalt. Miski aasta tagasi muutus kodulehekülg www.fordracing.net rallileheküljest jordanileheküljeks. Miks küll ei suuda ma mõista. "Parem vares katusel kui varblane pihus" ideoloogia kipub see olema.
Jordan võib mõttekas või mõttetu tiima olla, aga fakt o, et Fordi promo läbi Jordani on marginaalne. Niikuinii on nad Jaguariga täistiimina seal väljas ja mulle küll kohale ei jõua, mida nad selle Jordaniga seal taga ajavad. Oleks siis, et Jaguariga jagataks R&D kulusid või midagi.
Aga samas globaalses turunduses kaldub rõhuasetus sinna Jordani poole pidevalt. Miski aasta tagasi muutus kodulehekülg www.fordracing.net rallileheküljest jordanileheküljeks. Miks küll ei suuda ma mõista. "Parem vares katusel kui varblane pihus" ideoloogia kipub see olema.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Veel fordist.
Fordi turundusstrateegiad on üleüldse absurdsed. Kokkuvõttes tegelevad nad täieliku brandisolkimisega.
Jaguar
Luukpära toomine turule paneb Jaguari tõenäoliselt sööma suures osas Volvo turuosa. Aga kindlasti võtab ta midagi ka sakslastelt. S-Type oli edukas ja nüüd loodavad nad endale kõrvalt jällegi turuosa juurde kangutada. Tulemus on see, mis mitetel USA kaubamärkidel juba tänaseks käes anonüümseks muutunud kaubamärgid hääbuvad.
Seega ongi vaja miskit isikupära juurde luua F1 tiimiga. Mõistlik mõte, aga ...
Ford ja F1
... Ford on läbi F1 ajaloo olnud edukas mootoritarnija, isegi üks vingemaid. Täna on kogu aur minemas Jaguarile, mille alt Fordi kaubamärki mõistagi promoda ei saa. Minardi ja Jordan sõidavad kliendimootoritega, milledega ei saagi tipptulemust saada ning miskipärast läheb turunduses aur siiski Jordani peale. Seda olukorras, kus pole selge isegi, kelle mootoreid järgmisel aastal Jordan kasutama hakkab. Jordanit huvitab vaid odav konkurentsivõimelene mootor ja see võib samahästi tulla ka mersult.
S.o. kogu see mäng Jordaniga on turundustasandil kahtlane ning Jaguariga tapetakse sisuliselt iseenese imaget (kuna kliendimootorid kipuvad ju ikka lahjemad olema).
Volvo
Volvoga näikse ford mõistusepäraselt tegutsevat. Minimahtuniversaali õnneks plaanis pole
Landrover
My ass. Siin on Fordil olnud plaane Defenderist teha SUV. Eriti haige lähenemine. Selge kaubamärgi läbustamisele viiv mõttekäik. Õnneks tegi BMW ees kõva töö ära ja Ford ei saa kõike ära rikkuda.
Ford
Peetakse üleval täiesti erinevat mudelivalikut Ühendriikides ja Euroopas. Nii see vist paraku peabki olema.
Ahjaa, meenus lähiajaloos suutis Ford täiesti jabura positsioneerimisega tappa Scorpio, mis oli Fordi kaubamärgi igati edukas osa. Kuid eks seal klasiis turg vähenes niikuinii a ega nad nii räigelt piki pükse ei saanud ka. Ja Fiesta uuendamisega oodati nii kaua, et tolle müük peaaegu, et täiega otsa jõudis saada. Ja kohustuslik mahtuniversaalike tehti Fiesta põhjale ning ikkagi on maha magatud vinge turusegment natuke suuremate mahtuniversaalide osas (küllap 2005 Focusest tuleb ka mahtuniversaal, millega hilinedes see viga parandatakse).
Fordi ralliedu ei suudetud Focusele üle kanda neliveoline ja raju versioon praegusest Focusest jääbki vaid kunagiseks lubaduseks. Seega ralliedu lihtsalt ei suudeta/taheta ära kasutada
Üsna segane heietus, kas pole?
Mida ma öelda tahan on, et Ford on ennast nii suureks söönud, et mitmetes traditsioonilistes valdkondades hakkatakse iseennast õgima. Eriti kui on vaja kulusid kokku hoida. Ja mitmed toredad kaubamärgid saavad lihtsalt kolaka. Ning juba nad raiped spekuleerivad ralli-teemaga!!!
Fordi turundusstrateegiad on üleüldse absurdsed. Kokkuvõttes tegelevad nad täieliku brandisolkimisega.
Jaguar
Luukpära toomine turule paneb Jaguari tõenäoliselt sööma suures osas Volvo turuosa. Aga kindlasti võtab ta midagi ka sakslastelt. S-Type oli edukas ja nüüd loodavad nad endale kõrvalt jällegi turuosa juurde kangutada. Tulemus on see, mis mitetel USA kaubamärkidel juba tänaseks käes anonüümseks muutunud kaubamärgid hääbuvad.
Seega ongi vaja miskit isikupära juurde luua F1 tiimiga. Mõistlik mõte, aga ...
Ford ja F1
... Ford on läbi F1 ajaloo olnud edukas mootoritarnija, isegi üks vingemaid. Täna on kogu aur minemas Jaguarile, mille alt Fordi kaubamärki mõistagi promoda ei saa. Minardi ja Jordan sõidavad kliendimootoritega, milledega ei saagi tipptulemust saada ning miskipärast läheb turunduses aur siiski Jordani peale. Seda olukorras, kus pole selge isegi, kelle mootoreid järgmisel aastal Jordan kasutama hakkab. Jordanit huvitab vaid odav konkurentsivõimelene mootor ja see võib samahästi tulla ka mersult.
S.o. kogu see mäng Jordaniga on turundustasandil kahtlane ning Jaguariga tapetakse sisuliselt iseenese imaget (kuna kliendimootorid kipuvad ju ikka lahjemad olema).
Volvo
Volvoga näikse ford mõistusepäraselt tegutsevat. Minimahtuniversaali õnneks plaanis pole
Landrover
My ass. Siin on Fordil olnud plaane Defenderist teha SUV. Eriti haige lähenemine. Selge kaubamärgi läbustamisele viiv mõttekäik. Õnneks tegi BMW ees kõva töö ära ja Ford ei saa kõike ära rikkuda.
Ford
Peetakse üleval täiesti erinevat mudelivalikut Ühendriikides ja Euroopas. Nii see vist paraku peabki olema.
Ahjaa, meenus lähiajaloos suutis Ford täiesti jabura positsioneerimisega tappa Scorpio, mis oli Fordi kaubamärgi igati edukas osa. Kuid eks seal klasiis turg vähenes niikuinii a ega nad nii räigelt piki pükse ei saanud ka. Ja Fiesta uuendamisega oodati nii kaua, et tolle müük peaaegu, et täiega otsa jõudis saada. Ja kohustuslik mahtuniversaalike tehti Fiesta põhjale ning ikkagi on maha magatud vinge turusegment natuke suuremate mahtuniversaalide osas (küllap 2005 Focusest tuleb ka mahtuniversaal, millega hilinedes see viga parandatakse).
Fordi ralliedu ei suudetud Focusele üle kanda neliveoline ja raju versioon praegusest Focusest jääbki vaid kunagiseks lubaduseks. Seega ralliedu lihtsalt ei suudeta/taheta ära kasutada
Üsna segane heietus, kas pole?
Mida ma öelda tahan on, et Ford on ennast nii suureks söönud, et mitmetes traditsioonilistes valdkondades hakkatakse iseennast õgima. Eriti kui on vaja kulusid kokku hoida. Ja mitmed toredad kaubamärgid saavad lihtsalt kolaka. Ning juba nad raiped spekuleerivad ralli-teemaga!!!